abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_169005522
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 10:18 schreef McLaura het volgende:

Het is hartstikke ontopic, jij bent zwanger. Wat bizar dat het zo snel gaat zeg, van de week had je het nog over je "oude ouders" en kreeg ik het idee dat ze nog best vitaal waren.

Sterkte met alles!
Ja, ze zijn ook vitaal, daarom kwam dit ook voor de artsen onverwacht en ze vermoeden dat er een bacterie in het spel is. Wegens medicijnen die mijn vader krijgt tegen reuma (oa prednison) is zijn afweer matig waardoor hij dus vatbaar is voor veel verschillende bacteriën. Hij kreeg dan ook direct een stevig en zeer breed antibioticum toegediend, want die van de huisarts had niet gewerkt.

Bedankt allemaal voor de lieve berichtjes! Het gaat vandaag iets beter! Ze hebben hem langzaam bij bewustzijn gebracht. Ik ga er vanavond weer heen, dan kan ik hopelijk weer met hem praten en dan hebben we een voortgangsgesprek met de ic arts. We hebben weer hoop. Die taaie ouwe pa van mij. :) .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  Licht Ontvlambaar zondag 19 februari 2017 @ 17:22:00 #127
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_169005556
:*
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_169005660
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 14:46 schreef Messina het volgende:

[..]

:D

Gelukkig is Vladimir alleen de naam tot de geboorte. :P
En m'n man is ook van de rouwkaart af en is nu zelf maar aan het ontwerpen geslagen. Gelukkig niets zwarts ^O^
Haha, mooie ontwikkelingen. :D . Als kind was ik ook verliefd op de naam Amy. Volgens mij had ik de naam opgepikt uit The A-Team. _O- . O+ .

En al die baby's die maar niet tevoorschijn willen komen. -O- .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_169005715
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:19 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga iig Chinees eten vanavond. Das normaal een garantie voor mijn ingewanden er uit schijten dus misschien schiet Noud er wel achteraan :7
Vorige week gedaan, en ook al pannenkoeken en boerenkool. Maar darmen bleven verrassend rustig :') . Ben benieuwd of het bij jou werkt.
pi_169005820
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 17:17 schreef marel88 het volgende:

[..]

Welke weeenopwekkende dingen had je in gedachten? Die zeg maar echt werken? ;) Ik begin ook zover te zijn geloof ik...

Wup, hoe is het? Ben jij nog geduldig? (Tenzij bezig...)
geen idee nog :') wat helpt ook weer allemaal?
Pannenkoeken
Ananas(hart)
Pittig eten
Seks
Tonic

Eeeh
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_169005943
Fijn dat het beter gaat Franny!

Niks hier hoor. Volgens mij is mijn baby een missjones :P
pi_169006070
Oh fijn dat er verbetering in zit Franny *O* *O* *O* O+ O+ O+
  zondag 19 februari 2017 @ 18:16:07 #133
149959 SQ
snelle trees
pi_169006812
Goed nieuws Franny. Fijn!

Hebben jullie al geprobeerd jezelf te strippen? Of zijn je armen daar te kort voor Wup? Op zwangerschapspagina staan tips!

Mijn darmen gingen tien minuten voor de Chinees kwam over de rooie :')!!! De gedachte aan baren doet echter weinig -O-
disclaimer
pi_169006994
Franny wat fijn dat hij weer wakker is!

Ik ben bevallen na bami met sate en kroepoek. Wel een beetje gecheat, want ik was die ochtend gestript en het rommelde de hele dag al.

Het is sinds kort echt gezellig aan het worden in mijn buik voel ik. O+
pi_169007172
Franny wat fijn!! :*

SQ _O- _O- _O-
Maaruhmm jezelf strippen? :X

En geen rouwkaart *O*

Hier gaan we vrolijk verder met de harde buikenparade :+
pi_169007414
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 18:16 schreef Stormqueen het volgende:
Goed nieuws Franny. Fijn!

Hebben jullie al geprobeerd jezelf te strippen? Of zijn je armen daar te kort voor Wup? Op zwangerschapspagina staan tips!

Mijn darmen gingen tien minuten voor de Chinees kwam over de rooie :')!!! De gedachte aan baren doet echter weinig -O-
Ik ben het haken even zat. Wie weet werkt die naald ook als vliezenbreker?
pi_169007553
quote:
17s.gif Op zondag 19 februari 2017 18:29 schreef Logician2.0 het volgende:
Maaruhmm jezelf strippen? :X

Kan prima hoor, gewoon even wat poeren. Bij voorkeur met iets scherps, zoals een breinaald ofzo.

Deed ook nog inspiratie op bij call the midwife, volgens mij deden ze het daar met Castoroil (volgens mij is dan wonderolie) die de darmen aan het werk zetten wat er weer voor moet zorgen dat de baarmoeder dan ook mee gaat doen. Vervolgens zag ik ze een darmspoeling klaar maken maar weet niet zeker of dat perse bij het inleiden hoorde of dat dat sowieso standaard was :Y)

Kleine lettertjes: het is wel duidelijk dat ik bovenstaande opties niet als serieuze suggesties doe toch??

Franny, hopelijk kun je vanavond met hem praten :*

De onzekerheid als je net zwanger bent, ik snap het helemaal. De tijd kruipt dan ook voorbij. Maar dan ben je in eens 30 weken terwijl je het idee had nog maar net zwanger te zijn 8)7

Even klagen hoor.
Ik heb t zwaar de laatste paar dagen. Weer veel last van maagzuur (was een dagje minder maar nu weer terug), last van mijn bekken, veel harde buiken, erg moe maar 's nachts ook niet echt lekker kunnen slapen. Hopelijk knapt het snel weer op. Deze week vakantie dus de kids zijn meer thuis dan normaal, is wel fijn als ik dan wat energie heb voor leuke dingen.
pi_169007620
Wonderolie wordt ook door mensen overal aangeraden, maar gezien het feit dat je dan meer kans hebt dat de baby in het vruchtwater poept is het niet echt een optie vind ik :+

Mezelf strippen sla ik ook over ):O
pi_169007648
Fijn dat het weer iets beter gaat Franny...
pi_169007659
Oh thistle, dat is rot ja, helemaal met kinderen die dan extra thuis zijn/aandacht willen :*

Om die reden hebben we oudste opgegeven voor 3 activiteiten in de vakantie, even rust :@
pi_169007839
Blugh ik voel me ook echt niet fit. De hele tijd misselijk maar er komt niets uit... en dan toch gewoon snoepen en snacken... & ook nog bijna verkouden en steeds koud en moe. Een soort griepje maar dan een milde versie of 1 die niet wil doorzetten.

Thistleweed ook niet zo fit. Hopelijk voel je je gauw weer wat beter...

Tombola dat is ook best fijn toch.. even een momentje voor je zelf om tot rust te komen. Wat voor activiteiten zijn het?

Vervelend van de harde buiken Logi! Heb je het idee dat je teveel hebt gedaan?

Morgen ga ik weer wat gezonder leven... Ik heb zooooveel chocolade gegeten de afgelopen tijd..
pi_169008195
Ze gaat naar een kleutersportinstuif (soort gym), een thema ochtend bij t buurthuis over het boek 'we gaan op berenjacht' en funvolley, laagdrempelig leren vangen gooien rollen etc O+
Denk ook dat ze t heus wel leuk vindt hoor, t voelt alleen zo alsof ik dr wegdoe ofzo :')

Naar van je misselijkheid Vieve! Ik heb ook altijd liever dat het dan even goed doorzet dan dat t zo'n half sluimerend griepje is dat veel langer duurt :(

En meer trek in slechte dingen dan in goede: check! Moe(s)t mezelf echt dwingen om genoeg fruit en groenten te eten :X
pi_169008349
Tombo niet zo hard voor jezelf zijn :*

Thistle beterschap :*

Vieve dat klinkt niet fijn, hopelijk ben je er vlot vanaf!!

Mbt de harde buiken, geen idee.. kan nog niet opstaan of zelfs mijn stem naar kleuterlief niet eens verheffen als ik tot 3 tel, zonder een harde buik te krijgen.. Het voelt echt alsof elke vorm van inspanning teveel is.
pi_169008468
Oh logi dat is niet fijn! Hier deze zwangerschap wel meer harde buiken dan de eerste, maar niet vervelend of pijnlijk gelukkig.
Sterkte :*
pi_169008682
Hmm sinds vandaag steken in mn onderbuik en nu ook koorts .. Ik vermoed dat er een blaasontstekingkje in kan zitten, dat heb ik vrij regelmatig. Dus ik doe mn best om niet te panieken :o en ik ga morgen gewoon zon potje inleveren. Iemand die dat soort klachten herkent als BO tijdens zwangerschap?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 19 februari 2017 @ 19:53:25 #146
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_169009126
LDG, ik heb door de weken heen wel eens kort pijn of last gehad onderin m'n buik, maar dat is telkens vanzelf verdwenen. Ik heb trouwens nog nooit van m'n leven blaasontsteking gehad dus was er ook niet bang voor (weet dat het sneller gebeurt hoor - maar hier dus niet).

Franny, fijn dat je vader weer iets beter lijkt te gaan!

Logi wat akelig van je harde buiken!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_169009150
Ik had een forse blaasontsteking zonder al te veel klachten. Ik herken het dus niet.....
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_169009725
Thistle. Vieve en LDG hopelijk voelen jullie je snel beter!

Hier ook sinds gister bij de gekste dingen een harde buik. Negen van de tien keer de hele buik/baarmoeder, maar eens in de zoveel keer alleen links. :?

En bij de gekste dingen, ja. Een zak chips open rukken; Harde buik. Whut?

Niet regelmatig verder, en ook geen pijn dus maak me geen zorgen.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_169009804
Franny fijn dat het met je vader wat beter gaat. :*

Oh jongens wat een dag vandaag. Ik kreeg een babyshower. Zo een zonder stomme spelletjes maar met lekkere high tea en met zorg en liefde uitgezochte cadeautjes. O+
  zondag 19 februari 2017 @ 20:19:48 #150
149959 SQ
snelle trees
pi_169009875
Wat leuk Cygne!
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')