abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 zaterdag 18 februari 2017 @ 10:42:19 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_168978603
Donald Trump is weer een stap verder gegaan in zijn kritiek op Amerikaanse nieuwsmedia. Vrijdag (lokale tijd) twitterde de Amerikaanse president dat onder meer de New York Times, NBC en CNN niet slechts zijn vijanden zijn, maar die van het Amerikaanse volk.

170218_147316_s7UgNqEeXVQ4dLynmsGWruq65qeSN6eR50d6Ql9aRExWKFf9vch-p1qIt3kZgbIShShI3x2ffjGn353zLTt8s1024_800_478.jpeg

Tijdens zijn campagne als Republikeins presidentskandidaat lag de New Yorkse vastgoedmagnaat al geregeld overhoop met de media. Maar nu heeft hij zijn aanval op de pers verhevigd.

Volgens de nieuwswebsite SFGate kostte het Trump twee pogingen zijn boodschap correct op Twitter te zetten. De eerste tweet bevatte meerdere extra spaties en noemde de New York Times, CNN en NBC en eindigde met "Ziek!" Dat bericht werd echter snel gewist. In zijn tweede poging voegde Trump ABC en CBS toe, wiste "Ziek!" en noemde alle organisaties "de nepnieuwsmedia".

Trump: Amerikaanse media zijn staatsvijanden

Alle nieuwsbrengers zijn gek en onbetrouwbaar. :D

Wat Frank Lammers gisteren bij Jinek zei: 'Alsof Louis van Gaal president van Nederland is.'

Hij was trouwens weer mooi aan het accordeon spelen.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 18 februari 2017 @ 10:43:50 #2
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_168978630
Wie kritiek heeft op de grote roerganger is een vijand en moet per direct en liefst met keihard geweld het zwijgen worden opgelegd!
pi_168978671
Jezus, die man houdt het niet lang vol zo. De Republikeinen schamen zich waarschijnlijk dood. Als dit zo door gaat voorspel ik dat hij wordt afgezet.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_168978682
Is dit het begin van de val van het populisme?
  Trouwste user 2022 zaterdag 18 februari 2017 @ 10:48:54 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_168978692
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:47 schreef NgInE het volgende:
Jezus, die man houdt het niet lang vol zo. De Republikeinen schamen zich waarschijnlijk dood. Als dit zo door gaat voorspel ik dat hij wordt afgezet.
Prominente republikeinen namen al eerder afstand van hem. Ik geniet. Maar wat ik al eerder zei. Het moet niet te lang duren. Dan is de schade te groot.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 18 februari 2017 @ 10:49:00 #6
862 Arcee
Look closer
pi_168978694
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:47 schreef NgInE het volgende:
Jezus, die man houdt het niet lang vol zo. De Republikeinen schamen zich waarschijnlijk dood. Als dit zo door gaat voorspel ik dat hij wordt afgezet.
Ja, en dan kunnen ze Christenfundi Pence naar voren schuiven. :{
  Trouwste user 2022 zaterdag 18 februari 2017 @ 10:49:15 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_168978695
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:48 schreef Jigzoz het volgende:
Is dit het begin van de val van het populisme?
Volgens Geert Wilders niet.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_168978746
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:49 schreef tong80 het volgende:

[..]

Volgens Geert Wilders niet.

:P
Ja, die is dan ook slechts een fractie minder gestoord en narcistisch dan Trump.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 11:00:47 #9
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_168978861
Maar deze man staat onderhand zo ver buiten de werkelijkheid dat het niet eens gevaarlijk meer is.
pi_168979116
De caberetvoorstelling van Trump wordt steeds hilarischer.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 11:15:03 #11
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_168979119
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 11:00 schreef Hexagon het volgende:
Maar deze man staat onderhand zo ver buiten de werkelijkheid dat het niet eens gevaarlijk meer is.
Nee, klopt. Er zit ook geen coherente ideologie achter de plannen en meningen van Trump. Hij doet maar wat. Iedereen begint er nu om te lachen, aangezien hij echt stommer dan gedacht lijkt te zijn. Op een gegeven moment is de maat vol en zullen de Republikeinen bij het zoveelste incident hem en zijn alt-right kliek ditchen en krijg je Mike Pence met oerconservatief beleid. Het wordt dan wel saaier en keuriger, maar goed je krijgt wel beleid met een visie, die overigens veel beangstigender is dan wat er nu gebeurt.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 18 februari 2017 @ 11:16:59 #12
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_168979146
Overigens zal Pence het als president ook niet gemakkelijk gaan krijgen. Zijn mandaat is dan heel erg zwak.
pi_168979286
Hij heeft een punt. Verreweg de meeste main-stream media in de VS worden gecontroleerd door een handjevol mensen. Die hebben er belang bij dat de grote corporaties de macht houden.

Vijanden van het volk is een accurate beschrijving van organisaties als CNN.
pi_168979312
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:48 schreef Jigzoz het volgende:
Is dit het begin van de val van het populisme?
Nah, er zijn in het verleden al veel meer populistische leiders geweest die niet bepaald goed voor de toekomst van een land waren, maar niemand leert ooit van het verleden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_168979332
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 11:15 schreef Falco het volgende:

Nee, klopt. Er zit ook geen coherente ideologie achter de plannen en meningen van Trump. Hij doet maar wat. Iedereen begint er nu om te lachen, aangezien hij echt stommer dan gedacht lijkt te zijn. Op een gegeven moment is de maat vol en zullen de Republikeinen bij het zoveelste incident hem en zijn alt-right kliek ditchen en krijg je Mike Pence met oerconservatief beleid. Het wordt dan wel saaier en keuriger, maar goed je krijgt wel beleid met een visie, die overigens veel beangstigender is dan wat er nu gebeurt.
Dat is ook in mijn ogen het probleem van Trump afzetten. Die Pence :X Die is volgens mij lang zo onnozel niet, maar wel stukken conservatiever en enger.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_168979379
En Van Gaal vonden we allemaal leuk.
pi_168979392
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 11:32 schreef Loekie1 het volgende:
En Van Gaal vonden we allemaal leuk.
:D ja, mensen vonden Trump vast ook grappig op tv. Maar om hem dan maar president te maken...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Trouwste user 2022 zaterdag 18 februari 2017 @ 11:32:45 #19
7889 tong80
Spleenheup
pi_168979397
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 11:26 schreef Confetti het volgende:
Hij heeft een punt. Verreweg de meeste main-stream media in de VS worden gecontroleerd door een handjevol mensen. Die hebben er belang bij dat de grote corporaties de macht houden.

Vijanden van het volk is een accurate beschrijving van organisaties als CNN.
Ha ha ha. Trol hč ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zaterdag 18 februari 2017 @ 11:33:24 #20
7889 tong80
Spleenheup
pi_168979410
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 11:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat is ook in mijn ogen het probleem van Trump afzetten. Die Pence :X Die is volgens mij lang zo onnozel niet, maar wel stukken conservatiever en enger.
Lachen toch. Van de druppel in de plas. Het lachgas houdt niet op. :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_168979413
Ik denk wel eens, Trump is ook een mens. Wat men hem verwijt, narcisme, is meer te zien bij zijn haters.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 11:33:45 #22
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_168979417
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 11:26 schreef Confetti het volgende:
Hij heeft een punt. Verreweg de meeste main-stream media in de VS worden gecontroleerd door een handjevol mensen. Die hebben er belang bij dat de grote corporaties de macht houden.

Vijanden van het volk is een accurate beschrijving van organisaties als CNN.
Het is allemaal een groot complot tegen de grote roerganger :(
  Trouwste user 2022 zaterdag 18 februari 2017 @ 11:33:48 #23
7889 tong80
Spleenheup
pi_168979420
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 11:32 schreef Loekie1 het volgende:
En Van Gaal vonden we allemaal leuk.
Geen coach is zo gehaat geweest dan van Gaal.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zaterdag 18 februari 2017 @ 11:34:36 #24
7889 tong80
Spleenheup
pi_168979425
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 11:33 schreef Loekie1 het volgende:
Ik denk wel eens, Trump is ook een mens. Wat men hem verwijt, narcisme, is meer te zien bij zijn haters.
Ha ha ha. Ik wil wil Jezus Christus worden. Maar nagel me er niet op vast.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_168979462
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 11:26 schreef Confetti het volgende:
Hij heeft een punt. Verreweg de meeste main-stream media in de VS worden gecontroleerd door een handjevol mensen. Die hebben er belang bij dat de grote corporaties de macht houden.

Vijanden van het volk is een accurate beschrijving van organisaties als CNN.
Tsja. Beatrix is het waarschijnlijk met Trump eens. "De leugen regeert" zei zij immers.
pi_168980760
quote:
Wat Frank Lammers gisteren bij Jinek zei: 'Alsof Louis van Gaal president van Nederland is.'
Daar hebben we dan al meteen het eerste probleem van de media, iemand die er geen verstand van heeft die een beetje met de kudde mee moet lullen zoals dat bij een tafelgesprek hoort met een presentatrice die haar carriereverloop heeft te danken aan een tietenfilmpje dat 'toevallig' uitlekte.

Daarnaast heeft Van Gaal gewoon een punt dat de media waarmee hij te maken heeft leugenachtig zijn, vaak zomaar wat uit hun duim zuigen en dat als feit presenteren, en de loop van de gebeurtenissen met hun macht willen manipuleren. En dat kan allemaal want ze hoeven nooit verantwoording af te leggen, zodra er kritiek op de media komt rotten ze allemaal samen om hun recht op liegen en manipulatie te verdedigen door met zijn allen de criticaster aan te vallen met alles wat ze hebben.

Dat zien we nu dan ook bij Trump gebeuren. Die heeft ook zeker een punt, de Amerikaanse media werken niet voor het volk maar voor hun adverteerders en eigenaren met hun specifieke belangen. En daartoe liegen ze, bedriegen ze en manipuleren ze. Nou blinkt Trump ook niet uit in waarheidsgetrouwheid, maar wie is er nog meer in de machtspositie om ze tot de orde te roepen? Op media die elkaar de maat nemen hoef je niet te rekenen, laat staan dat ze tot zelfkritiek in staat zijn.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 13:08:26 #27
139330 TNA
For the stars that shine
pi_168980767
Tot nu toe verloopt dit uitstekend. De wereld ziet in wat een populist aan het roer betekent en Trump houdt dit geen vier jaar vol. Zodoende zijn de opbrengsten groter dan de schade.
pi_168980788
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 13:08 schreef TNA het volgende:
Tot nu toe verloopt dit uitstekend. De wereld ziet in wat een populist aan het roer betekent en Trump houdt dit geen vier jaar vol. Zodoende zijn de opbrengsten groter dan de schade.
De Tweede Kamerverkiezingen zijn prima getimed in ieder geval.
pi_168980864
Wat heeft ie eigenlijk gedaan? Bij DWDD zag ik twee secondenflitsjes uit de context gehaald wat moest aantonen dat ie een dolgedraaide gek is. Dat vind ik eerder van degene die die stukjes aan elkaar plakte.
pi_168980992
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 11:00 schreef Hexagon het volgende:
Maar deze man staat onderhand zo ver buiten de werkelijkheid dat het niet eens gevaarlijk meer is.
Zijn hardcore aanhang is gevaarlijk. Die zijn bereid geweld in te zetten als men een aftredingsprocedure in werking stelt.

Trumps tegenstanders denken nog steeds dat het een spel is. Maar dat is het niet. Het is serieuze business in een hopeloos verdeeld land.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 13:49:10 #31
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_168981414
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 13:23 schreef Elzies het volgende:

[..]

Zijn hardcore aanhang is gevaarlijk. Die zijn bereid geweld in te zetten als men een aftredingsprocedure in werking stelt.

Trumps tegenstanders denken nog steeds dat het een spel is. Maar dat is het niet. Het is serieuze business in een hopeloos verdeeld land.
Laat ze lekker geweld gebruiken. Die worden door de ordetroepen wel even de cel in gemept.
pi_168981512
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 13:08 schreef TNA het volgende:
Tot nu toe verloopt dit uitstekend. De wereld ziet in wat een populist aan het roer betekent en Trump houdt dit geen vier jaar vol. Zodoende zijn de opbrengsten groter dan de schade.
Je moet niet onderschatten hoeveel bullshit trump door de strot van zijn fans kan rammen voordat ze eens een beetje gaan twijfelen.

Zoals Trump zelf heeft gezegd: als hij op 5th Avenue iemand neerschiet kost het hem geen enkele stem. En daar heeft hij waarschijnlijk gelijk in. Zo dom en slaafs zijn zijn volgelingen.
pi_168981676
Laat iedereen zelf oordelen ipv de oordelen van de pers aangenaaid te krijgen:
pi_168985736
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 13:14 schreef Loekie1 het volgende:
Wat heeft ie eigenlijk gedaan? Bij DWDD zag ik twee secondenflitsjes uit de context gehaald wat moest aantonen dat ie een dolgedraaide gek is. Dat vind ik eerder van degene die die stukjes aan elkaar plakte.
En als iemand het nu vertelt hier geloof je het wel?
  zaterdag 18 februari 2017 @ 18:37:58 #36
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_168985785
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 13:07 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Daar hebben we dan al meteen het eerste probleem van de media, iemand die er geen verstand van heeft die een beetje met de kudde mee moet lullen zoals dat bij een tafelgesprek hoort met een presentatrice die haar carriereverloop heeft te danken aan een tietenfilmpje dat 'toevallig' uitlekte.

Daarnaast heeft Van Gaal gewoon een punt dat de media waarmee hij te maken heeft leugenachtig zijn, vaak zomaar wat uit hun duim zuigen en dat als feit presenteren, en de loop van de gebeurtenissen met hun macht willen manipuleren. En dat kan allemaal want ze hoeven nooit verantwoording af te leggen, zodra er kritiek op de media komt rotten ze allemaal samen om hun recht op liegen en manipulatie te verdedigen door met zijn allen de criticaster aan te vallen met alles wat ze hebben.

Dat zien we nu dan ook bij Trump gebeuren. Die heeft ook zeker een punt, de Amerikaanse media werken niet voor het volk maar voor hun adverteerders en eigenaren met hun specifieke belangen. En daartoe liegen ze, bedriegen ze en manipuleren ze. Nou blinkt Trump ook niet uit in waarheidsgetrouwheid, maar wie is er nog meer in de machtspositie om ze tot de orde te roepen? Op media die elkaar de maat nemen hoef je niet te rekenen, laat staan dat ze tot zelfkritiek in staat zijn.
_O-.

Bedankt voor je wereldvreemde bijdragen weer. Je zou ze moeten bundelen in een boek, genoeg gekkies die het voor zoete koek slikken :D.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_168985883
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 14:05 schreef Loekie1 het volgende:
Laat iedereen zelf oordelen ipv de oordelen van de pers aangenaaid te krijgen:
Gekeken. Hier hoort een lachband onder. Als het niet zo diep triest was.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_168986081
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 18:45 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Gekeken. Hier hoort een lachband onder. Als het niet zo diep triest was.
Ik heb het helemaal afgekeken. Helemaal niets mis mee. Veel beter dan ik verwachtte na al die belachelijke mediahysterie. Ik vind zelfs dat hij het heel goed doet. Zijn achterban kan tevreden zijn.
Media moet eens ophouden met trollen.
pi_168986118
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:47 schreef NgInE het volgende:
Jezus, die man houdt het niet lang vol zo. De Republikeinen schamen zich waarschijnlijk dood. Als dit zo door gaat voorspel ik dat hij wordt afgezet.
op basis van wat? Dom gebazel en chronische grote bek is toch niet genoeg?
pi_168986124
In een recent interview met WSJ Magazine laat Karl Lagerfeld weten dat hij vindt dat de Amerikanen zich moeten neerleggen bij het feit dat Donald Trump hun nieuwe president is. "Get over it!"
http://www.telegraaf.nl/p(...)eer_bij_Trump__.html
pi_168986220
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 18:58 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Ik heb het helemaal afgekeken. Helemaal niets mis mee. Veel beter dan ik verwachtte na al die belachelijke mediahysterie.
Dan heb jij naar iets anders gekeken dan ik. Een persconferentie bedoeld om Acosta voor te stellen als z'n pick voor Labor secretary. Ok dan.

Wat volgt een soort onsamenhangend relaas over dat de pers oneerlijk en partijdig is terwijl hij zelf onwaarheden verkondigd en anderen daar de schuld van geeft als hij erop gewezen wordt, vragen weigert te beantwoorden (dit is een persco notabene :') ), doorgaat met het verkondigen van onwaarheden en een beetje autoritair mensen loopt te beledigen. Oh, en er was iets met uranium. Volkomen staatsman onwaardig.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_168986241
Als je kijkt naar de wallstreet journal journalisten moet ik zeggen dat er een hoop journalisten heel achterlijke shit verspreiden voor clicks.
pi_168986289
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 19:06 schreef Barbusse het volgende:
Oh, en er was iets met uranium.
you can do baaaaaaaaaaaaaaaaaaad things with it.
Toch fijn dat hij dat deelt met de rest van de wereld
pi_168986380
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 19:10 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

you can do baaaaaaaaaaaaaaaaaaad things with it.
Toch fijn dat hij dat deelt met de rest van de wereld
"unhinged" is het woord dat Jake Tapper van CNN gebruikte om deze persco te omschrijven. En helaas had hij volkomen gelijk.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_168986394
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 19:06 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dan heb jij naar iets anders gekeken dan ik. Een persconferentie bedoeld om Acosta voor te stellen als z'n pick voor Labor secretary. Ok dan.

Wat volgt een soort onsamenhangend relaas over dat de pers oneerlijk en partijdig is terwijl hij zelf onwaarheden verkondigd en anderen daar de schuld van geeft als hij erop gewezen wordt, vragen weigert te beantwoorden (dit is een persco notabene :') ), doorgaat met het verkondigen van onwaarheden en een beetje autoritair mensen loopt te beledigen. Oh, en er was iets met uranium. Volkomen staatsman onwaardig.
Hou toch op joh.
pi_168986430
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 19:15 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Hou toch op joh.
Ok, I'll bite.

Wat was er goed aan dan?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_168986575
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 18:58 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Ik heb het helemaal afgekeken. Helemaal niets mis mee. Veel beter dan ik verwachtte na al die belachelijke mediahysterie. Ik vind zelfs dat hij het heel goed doet. Zijn achterban kan tevreden zijn.
Media moet eens ophouden met trollen.
De media worden steeds overbodiger, vandaar de heissa. Trump heeft ze iig niet nodig, hij twittert en geeft persconferenties met of zonder journalisten.
Verder hebben de media het laten afweten, door telkens door te zeuren over Rusland en geen vragen te stellen over de belastinghervorming, de hervormng van de zorg, het scheppen van banen en de reductie van regels. Dit is voor de gewone Amerikaan erg belangrijk, wat de journalisten doen is alleen van belang voor een kleine incrowd om Hillary.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_168986622
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 19:25 schreef Oud_student het volgende:

[..]

De media worden steeds overbodiger, vandaar de heissa. Trump heeft ze iig niet nodig, hij twittert en geeft persconferenties met of zonder journalisten.
Verder hebben de media het laten afweten, door telkens door te zeuren over Rusland en geen vragen te stellen over de belastinghervorming, de hervormng van de zorg, het scheppen van banen en de reductie van regels. Dit is voor de gewone Amerikaan erg belangrijk, wat de journalisten doen is alleen van belang voor een kleine incrowd om Hillary.
Ze kunnen het niet uitstaan dat ze Trump niet kunnen pakken op Rusland, en uit frustratie blijven ze dezelfde vraag stellen. Belachelijk zootje.
pi_168986721
Het feit dat hij onwaarheden verkondige, zoals (alweer) beginnen over z'n verkiezingsoverwinning?

quote:
We got 306 because people came out and voted like they’ve never seen before so that’s the way it goes. I guess it was the biggest Electoral College win since Ronald Reagan.
- No, it wasn't.

Of Hillary?

quote:
Hillary Clinton gave them 20 percent of our uranium.
- No, she didn't.

Of deze beauty?

quote:
Drugs are becoming cheaper than candy bars.
- No, they aren't.

Of bedoel je dat hij verslaggevers interupteerde, niet uit liet spreken en vragen weigerde te beantwoorden?

Of bedoelde je dit prachtig verontrustend irrelevant stukje proza?

quote:
Which, by the way, nobody mentions. Nobody mentions that Hillary received the questions to the debates. Can you imagine -- seriously -- can you imagine if I received the questions? It would be the electric chair. OK, he should be put in the electric -- you would even call for the reinstitution of the death penalty, OK. Maybe not you John. Yes? We'll do you next Jim, I do you next(ph).
Er is nog meer hoor :)
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_168986796
Wie moet er nou de doodstraf krijgen? :?
pi_168986880
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 19:35 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Wie moet er nou de doodstraf krijgen? :?
Hijzelf volgens zichzelf. Of zo. Hij suggereert dat Hillary de vragen vooraf in kon zien met de verkiezingsdebatten, en dat als hij ze vooraf had ingezien men zou eisen dat hij de electrische stoel zou moeten krijgen. Geloof ik dan he? Pin me er niet op vast, want het is gewoon een onsamenhangend verhaal.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_168986907
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 19:40 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Hijzelf volgens zichzelf. Of zo. Hij suggereert dat Hillary de vragen vooraf in kon zien met de verkiezingsdebatten, en dat als hij ze vooraf had ingezien men zou eisen dat hij de electrische stoel zou moeten krijgen. Geloof ik dan he? Pin me er niet op vast, want het is gewoon een onsamenhangend verhaal.
De pers gunt hem de elektrische stoel, dat geloof ik ook. De haat komt uit de tenen.
pi_168987016
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 19:41 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

De pers gunt hem de elektrische stoel, dat geloof ik ook. De haat komt uit de tenen.
Dit is volkomen onzin en als je logisch nadenkt weet je dat zelf ook. Dat verslaggevers kritische vragen stellen is hun taak.

Ik hoop dat je in staat bent het verschil in te zien tussen een mening geven over een politieke uitspraak, en het stellen van vragen over een politieke uitspraak?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_168987155
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 19:47 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dit is volkomen onzin en als je logisch nadenkt weet je dat zelf ook. Dat verslaggevers kritische vragen stellen is hun taak.

Ik hoop dat je in staat bent het verschil in te zien tussen een mening geven over een politieke uitspraak, en het stellen van vragen over een politieke uitspraak?
Dan moet je ook naar het antwoord luisteren en niet, als het antwoord je niet bevalt, de vraag nog vijf keer stellen. Bizar gewoon.

Trump vertelt wat ie allemaal al gedaan heeft en dan denk ik terug aan die faaljournalist bij DWDD die zei: Trump, ga eens aan het werk! Wat die zei is echt verschrikkelijk leugenachtig als je de persconferentie zelf gezien hebt.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 19:55:57 #55
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_168987194
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 11:33 schreef Loekie1 het volgende:
Ik denk wel eens, Trump is ook een mens. Wat men hem verwijt, narcisme, is meer te zien bij zijn haters.
Vind jij het normaal dat een president minder dan een maand na aantreden alweer campagne voor herverkiezing voert zodat hij weer juichende klapvee kan toespreken? En is het normaal om te spreken over 3 miljoen illegale stemmen bij de verkiezing omdat je de popular vote hebt verloren met 3 miljoen? En wat te denken over zijn onwaarheden dat hij de grootste electorale overwinning had sinds Reagan (alleen W Bush had minder kiesmannen, de rest had meer dan 304 kiesmannen)?

Zijn gedrag is het kenmerk van narcisme, en wat zijn 'haters' roepen heeft daar geen invloed op. Trump is, als mens zoals jij correct opmerkt, een narcist.
Géén kloon van tvlxd!
pi_168987236
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 19:54 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Dan moet je ook naar het antwoord luisteren en niet, als het antwoord je niet bevalt, de vraag nog vijf keer stellen. Bizar gewoon.
Ahahaha. De ondertussen bekende "shoot the messenger" repliek :') Dat Trump zelf iedere keer onjuistheden verkondigt over zijn verkiezingsoverwinning en er iedere keer zelf over begint doet er natuurlijk niet toe.

Kom op zeg. Je conclusie is gewoon ronduit bizar. Bijna net zo bizar als dat circus wat men een persconferentie wilt noemen. Bijna.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_168987262
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 19:57 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ahahaha. De ondertussen bekende "shoot the messenger" repliek :') Dat Trump zelf iedere keer onjuistheden verkondigt over zijn verkiezingsoverwinning en er iedere keer zelf over begint doet er natuurlijk niet toe.

Kom op zeg. Je conclusie is gewoon ronduit bizar. Bijna net zo bizar als dat circus wat men een persconferentie wilt noemen. Bijna.
Je hebt blijkbaar niet gekeken want het ging niet over zijn verkiezingsoverwinning.
pi_168987277
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 19:54 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Trump vertelt wat ie allemaal al gedaan heeft en dan denk ik terug aan die faaljournalist bij DWDD die zei: Trump, ga eens aan het werk! Wat die zei is echt verschrikkelijk leugenachtig als je de persconferentie zelf gezien hebt.
Wat heeft hij gedaan dan precies? En DWDD is "de" pers? Dat is een nieuwsopinieprogramma, FFS. Daar kun je het mee eens of oneens zijn, maar het blijft slechts een opinie.

Echter, hij heeft het ook over fake news als verslaggevers vragen gaan stellen over zijn beweringen over grootte van zijn verkiezingsoverwinning, zijn beweringen over verkiezingsfraude en over mogelijke contacten tussen zijn team en Rusland tijdens de verkiezingscampagne en daarna. De pers die vragen stelt, nou nou nou het moet niet gekker worden zeg :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_168987296
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 19:59 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Wat heeft hij gedaan dan precies? En DWDD is "de" pers?
Daar is vaak een journalist op bezoek, bijna elke avond, die over Amerika 'rapporteert' (=leugens vertelt).
pi_168987310
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 19:54 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Dan moet je ook naar het antwoord luisteren en niet, als het antwoord je niet bevalt, de vraag nog vijf keer stellen. Bizar gewoon.


dat is gewoon journalistiek, dom wicht
  zaterdag 18 februari 2017 @ 20:02:04 #61
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_168987336
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 19:54 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Dan moet je ook naar het antwoord luisteren en niet, als het antwoord je niet bevalt, de vraag nog vijf keer stellen. Bizar gewoon.
Trump is een bewezen en structurele leugenaar. Natuurlijk ga je die niet op zijn blauwe ogen geloven. Trump is een paar weken geleden al op de hoogte gebracht van de gesprekken van Flynn met de Russen. Pas na doorzettingsvermogen van de media is het bekend geworden dat Flynn heeft gelogen tegen het Amerikaanse volk en tegen Pence. Waarom heeft Trump dat issue niet direct opgelost nadat het hem bekend was? Het antwoord is vanwege gezichtsverlies en mensen met macht proberen fouten te verhullen. Daarom is er een media die moet doorvragen en doorvragen en onderzoeken en doorvragen.

Het is heel begrijpelijk dat Trump bang is voor alle informatie die naar buiten komt via de media. Maar hij reageert als een kinderachtige dictator. Nu kan je hem verdedigen omdat je het eens bent met zijn politieke voorkeur, of je kan het afkeuren als je belang hecht aan transparantie van de overheid en informatievoorziening richting het volk.
Géén kloon van tvlxd!
pi_168987352
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 20:01 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

dat is gewoon journalistiek, dom wicht
Nee, idioot, Trump gaf een klip en klaar antwoord en toch bleven ze dezelfde vraag stellen. Maar je hebt niet gekeken dus weet je niet waar het over gaat.
pi_168987372
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 19:59 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Je hebt blijkbaar niet gekeken want het ging niet over zijn verkiezingsoverwinning.
Dan heb jij niet gekeken, want Trump had het daar wel over.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_168987384
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 20:03 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dan heb jij niet gekeken, want Trump had het daar wel over.
Vermoeiend dit.
pi_168987400
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 20:00 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Daar is vaak een journalist op bezoek, bijna elke avond, die over Amerika 'rapporteert' (=leugens vertelt).
Toon aan dan dat het leugens zijn. Laat maar eens zien dat het leugens zijn. Succes daarmee, aantonen dat een opinie een leugen is.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_168987539
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 19:57 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ahahaha. De ondertussen bekende "shoot the messenger" repliek :') Dat Trump zelf iedere keer onjuistheden verkondigt over zijn verkiezingsoverwinning en er iedere keer zelf over begint doet er natuurlijk niet toe.

Kom op zeg. Je conclusie is gewoon ronduit bizar. Bijna net zo bizar als dat circus wat men een persconferentie wilt noemen. Bijna.
Ik zie mensen als Loekie ook wel voor me dat ze verlekkerd zitten te pennen met gedetineerden. En dan in gedachten ook zo oeverloos zitten zwijmelen als over Trump. "Ach ja, het zijn ook mensen, ze bedoelen het allemaal niet zo gemeen, gun ze gewoon eens een kans, je moet niet alles al te letterlijk opvatten, het is gewoon een ruige bolster, blanke pit type", et cetera.

Dat mag op het eerste oog wel een beetje aandoenlijk lijken, maar het neigt ook naar een vorm van narcisme. Want mensen die hun afkeur er over uit spreken begrijpen het allemaal niet zo goed, zij daarentegen wel. Of het is een vorm van ongecontroleerde domheid waarbij mensen als Trump de wereld lekker overzichtelijk houden. Ik ben er nog niet helemaal over uit wat het is.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 20:10:10 #67
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_168987542
"I put it out before the American people, got 306 electoral college votes. I wasn't supposed to get 222. They said there's no way to get 222, 230's impossible.
270 which you need, that was laughable. We got 306 because people came out and voted like they've never seen before so that's the way it goes. I guess it was the biggest electoral college win since Ronald Reagan."
http://www.bbc.com/news/world-us-canada-38987938

Trump die tijdens zijn openingstoespraak plotseling hierover begint, en het klopt niet eens.
7 verkiezingen na Reagan en 5 hadden meer electoral votes. Trump had er overigens maar 304 en niet 306.
Géén kloon van tvlxd!
pi_168987558
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 20:04 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Vermoeiend dit.
Je bent inderdaad best vermoeiend ja. Wil je de transcripties?

Alstu:

Spoiler alert: Dit gaat over zijn verkiezingsoverwinning waar hij beweert dat hij de grootste overwinning heeft behaald sinds Reagan. Fun fact: Niet waar.

quote:
I’m here following through on what I pledged to do. That’s all I’m doing. I put it out before the American people, got 306 Electoral College votes. I wasn’t supposed to get 222. They said there’s no way to get 222, 230’s impossible.

270 which you need, that was laughable. We got 306 because people came out and voted like they’ve never seen before so that’s the way it goes. I guess it was the biggest Electoral College win since Ronald Reagan.
Niemand vroeg hem iets hierover, hij begint er zelf over. Waarom moet hij er dan in godsnaam onzin bij halen? Vind je het raar dat een verslaggever er dan later gedurende de persconferentie vragen over gaat stellen?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_168987629
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 20:10 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik zie mensen als Loekie ook wel voor me dat ze verlekkerd zitten te pennen met gedetineerden. En dan in gedachten ook zo oeverloos zitten zwijmelen als over Trump. "Ach ja, het zijn ook mensen, ze bedoelen het allemaal niet zo gemeen, gun ze gewoon eens een kans, je moet niet alles al te letterlijk opvatten, het is gewoon een ruige bolster, blanke pit type", et cetera.

Dat mag op het eerste oog wel een beetje aandoenlijk lijken, maar het neigt ook naar een vorm van narcisme. Want mensen die hun afkeur er over uit spreken begrijpen het allemaal niet zo goed, zij daarentegen wel. Of het is een vorm van ongecontroleerde domheid waarbij mensen als Trump de wereld lekker overzichtelijk houden. Ik ben er nog niet helemaal over uit wat het is.
Ik snap er echt niks van, eerlijk niet.

Je kunt prima voor een politiek beleid of standpunt zijn, niks mis mee. En over alles kan gediscussieerd worden, ieder standpunt heeft z'n voor en tegens. Maar Trump is wel zo ongelooflijk ongeschikt voor de functie van president dat ik me serieus afvraag of mensen weten waarvoor ze gestemd hebben.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_168987799
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:48 schreef tong80 het volgende:

[..]

Prominente republikeinen namen al eerder afstand van hem. Ik geniet. Maar wat ik al eerder zei. Het moet niet te lang duren. Dan is de schade te groot.

:P
Het heeft soms ook wel iets aandoenlijks; alsof hij gewoon erg naďef is over hoe een land draaien werkt. Ik ben ook erg benieuwd waar het naar toe gaat.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  zaterdag 18 februari 2017 @ 20:21:27 #71
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_168987817
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 20:11 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Je bent inderdaad best vermoeiend ja. Wil je de transcripties?

Alstu:

Spoiler alert: Dit gaat over zijn verkiezingsoverwinning waar hij beweert dat hij de grootste overwinning heeft behaald sinds Reagan. Fun fact: Niet waar.

[..]

Niemand vroeg hem iets hierover, hij begint er zelf over. Waarom moet hij er dan in godsnaam onzin bij halen? Vind je het raar dat een verslaggever er dan later gedurende de persconferentie vragen over gaat stellen?
En zijn antwoord?

TRUMP: Well, I don't know, I was given that information. I was given -- I actually, I've seen that information around. But it was a very substantial victory, do you agree with that? OK thank you, that's...

Doet me denken aan het incident dat Trump zei dat een protester banden met ISIS had (totale onzin), en na fact checking reageerde met "Now, I don't know. What do I know about it? All I know is what's on the Internet"
Géén kloon van tvlxd!
pi_168987894
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 20:21 schreef Montov het volgende:

[..]

En zijn antwoord?

TRUMP: Well, I don't know, I was given that information. I was given -- I actually, I've seen that information around. But it was a very substantial victory, do you agree with that? OK thank you, that's...

Doet me denken aan het incident dat Trump zei dat een protester banden met ISIS had (totale onzin), en na fact checking reageerde met "Now, I don't know. What do I know about it? All I know is what's on the Internet"
En dat is dus president van de Verenigde Staten van Amerika... Hoe mensen hem, en z'n beleid, gebaseerd op tweets en news headlines, kunnen verdedigen is me een raadsel.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_168988193
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 19:33 schreef Barbusse het volgende:
Het feit dat hij onwaarheden verkondige, zoals (alweer) beginnen over z'n verkiezingsoverwinning?

[..]

- No, it wasn't.

Of Hillary?

[..]

- No, she didn't.

Of deze beauty?

[..]

- No, they aren't.

Of bedoel je dat hij verslaggevers interupteerde, niet uit liet spreken en vragen weigerde te beantwoorden?

Of bedoelde je dit prachtig verontrustend irrelevant stukje proza?

[..]

Er is nog meer hoor :)
Drugs goedkoper dan candybars is overigens wel waar. Maar dat is al tijden zo.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 20:37:40 #74
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_168988292
Beste president ooit. *O*
pi_168988297
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:49 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ja, en dan kunnen ze Christenfundi Pence naar voren schuiven. :{
Pence kijkt altijd een beetje alsof hij moet poepen:

Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_168988411
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 19:00 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

op basis van wat? Dom gebazel en chronische grote bek is toch niet genoeg?
Als hij woord bij daad zet en schade toebrengt aan de persvrijheid dan ligt hij er zo uit.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  zaterdag 18 februari 2017 @ 20:52:11 #77
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_168988692
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 20:33 schreef Murdera het volgende:

[..]

Drugs goedkoper dan candybars is overigens wel waar. Maar dat is al tijden zo.
Dat zou slecht nieuws zijn voor de drugbendes. Dan kunnen ze beter snoep verkopen om hun activiteiten te financieren.

Zijn er betrouwbare gegevens qua prijzen van drugs (en snoep)?
Géén kloon van tvlxd!
  zaterdag 18 februari 2017 @ 21:04:37 #78
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_168989082


:')
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_168989222
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 21:04 schreef Falco het volgende:
[ afbeelding ]

:')
GW Bush kon zich beter uitdrukken
pi_168989271
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 20:52 schreef Montov het volgende:

[..]

Dat zou slecht nieuws zijn voor de drugbendes. Dan kunnen ze beter snoep verkopen om hun activiteiten te financieren.

Zijn er betrouwbare gegevens qua prijzen van drugs (en snoep)?
crack, meth, flakka, dingen als krokodil. En ja, de bedrijven die mars en snickers maken verdienen uiteindelijk ook meer. Maar de winst op het product is een stuk minder. Via silkroad kon je het vroeger nog wel checken. Nu is het lastiger. Maar crack is in nederland zo'n 5 euro voor een bolletje. Een dosis is ook in NL goedkoper dan een snickers.
pi_168989454
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 21:12 schreef Murdera het volgende:

[..]

crack, meth, flakka, dingen als krokodil. En ja, de bedrijven die mars en snickers maken verdienen uiteindelijk ook meer. Maar de winst op het product is een stuk minder. Via silkroad kon je het vroeger nog wel checken. Nu is het lastiger. Maar crack is in nederland zo'n 5 euro voor een bolletje. Een dosis is ook in NL goedkoper dan een snickers.
Klopt dus en als je het zelf maakt zijn drugs nog goedkoper.
Weer een stukje nepjournalistiek minder :)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_168989716
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 20:14 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik snap er echt niks van, eerlijk niet.

Je kunt prima voor een politiek beleid of standpunt zijn, niks mis mee. En over alles kan gediscussieerd worden, ieder standpunt heeft z'n voor en tegens. Maar Trump is wel zo ongelooflijk ongeschikt voor de functie van president dat ik me serieus afvraag of mensen weten waarvoor ze gestemd hebben.
Als je er van uit gaat dat de president een politicus moet zijn, dan heb je gelijk. Trump is geen politicus, daarom is hij ook gekozen. De mensen verwachten resultaten en daadkracht van hem, als dat niet lukt dan is het idd einde Trump.
Trump zelf wil ook alleen maar goede deals sluiten, dat is wat hij kent.
En misschien is dat wel een keer een verfrissend idee na nietszeggend politiek gelul en vriendjespolitiek zoals we het hier ook in Nederland en in de EU kennen.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_168989903
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 21:28 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Als je er van uit gaat dat de president een politicus moet zijn, dan heb je gelijk. Trump is geen politicus, daarom is hij ook gekozen. De mensen verwachten resultaten en daadkracht van hem, als dat niet lukt dan is het idd einde Trump.
Trump zelf wil ook alleen maar goede deals sluiten, dat is wat hij kent.
En misschien is dat wel een keer een verfrissend idee na nietszeggend politiek gelul en vriendjespolitiek zoals we het hier ook in Nederland en in de EU kennen.
Dat zou verfrissend zijn als er ook daadwerkelijk wat zou veranderen. Maar daar heb ik een hard hoofd in, gezien de mensen die hij om zich heen verzameld. Om nog maar te zwijgen over dat rare idee van hem dat iedereen die het niet met hem eens is "de vijand" is...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_168990064
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 20:04 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Toon aan dan dat het leugens zijn. Laat maar eens zien dat het leugens zijn. Succes daarmee, aantonen dat een opinie een leugen is.
Heb ik net daarvoor verteld. Ik ga het niet herhalen.
pi_168990228
Prototype narcist. Die gaat zichzelf nog wel opblazen (niet letterlijk) in zijn waandenkbeelden.
pi_168990300
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 21:39 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Heb ik net daarvoor verteld. Ik ga het niet herhalen.
Nee, dat heb je niet. En val alsjeblieft niet in herhaling. Probeer in plaats daarvan eens uit te leggen hoe een opinie een leugen kan zijn.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_168990748
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 17-02-2017 om 22:48:22 The FAKE NEWS media (failing @nytimes, @NBCNews, @ABC, @CBS, @CNN) is not my enemy, it is the enemy of the American People! reageer retweet
Aldus de Suprume Lord Commander

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zondag 19 februari 2017 @ 06:08:11 #88
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_168995404
Alsof john2406 president is :)
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_168995410
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 06:08 schreef nixxx het volgende:
Alsof john2406 president is :)
Die maakt veel langere zinnen.
pi_168995453
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:43 schreef Hexagon het volgende:
Wie kritiek heeft op de grote roerganger is een vijand en moet per direct en liefst met keihard geweld het zwijgen worden opgelegd!
Precies. Er mag geen kritiek geuit worden op rijken zoals Trump. Terwijl wel alle armen moeten werken voor de rijken, zonder dat de rijken daar slapeloze nachten van hebben.
pi_168995813
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 21:28 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Als je er van uit gaat dat de president een politicus moet zijn, dan heb je gelijk. Trump is geen politicus, daarom is hij ook gekozen. De mensen verwachten resultaten en daadkracht van hem, als dat niet lukt dan is het idd einde Trump.
Trump zelf wil ook alleen maar goede deals sluiten, dat is wat hij kent.
En misschien is dat wel een keer een verfrissend idee na nietszeggend politiek gelul en vriendjespolitiek zoals we het hier ook in Nederland en in de EU kennen.
Tot nu toe houdt Trump zich aan zijn verkiezingsbeloften.

Bouw van de Muur, Herziening NAVO bondgenootschap waar wederzijdse vriendschap is uitgesproken maar een financiële extra bijdrage wordt gevraagd, een goede Amerikaanse beursgang onder Trump (zijn onconventionele handelsideeën stimuleert beleggers) Een herziening van het inreisverbod uit risicovolle moslimlanden, uiteindelijk toch kritiek naar Rusland toe inzake de Krim maar wel aansturen op betere betrekkingen. (er is nu opnieuw een wapenbestand afgesloten tussen Oekraďne en de Russisch gezinde Separatisten)

Zekers, er waren ook wat beginnersfoutjes zoals het incidentje met de Australische premier, het telefoontje uit Taiwan en natuurlijk de oorlog met de Amerikaanse pers die zich maar niet wil neerleggen bij deze democratische verkiezingsuitslag en met een rits aan nepnieuwsberichten en belachelijk makingen wil aansturen op een impeachment.

Ik denk dat dit een zeer gevaarlijke ontwikkeling is omdat Trump zichzelf natuurlijk niet heeft gekozen maar een groot deel van het Amerikaanse volk. Nu dat deel van Amerika en de pers elkaar de oorlog hebben verklaard kan dit een sneeuwbal effect sorteren waarvan de uitkomst nog niet vaststaat. Maar dat die niet positief zal zijn lijkt mij nog de meest voorzichtige understatement.
pi_168995832
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 21:48 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nee, dat heb je niet. En val alsjeblieft niet in herhaling. Probeer in plaats daarvan eens uit te leggen hoe een opinie een leugen kan zijn.
Het over het paard getilde kind Eelco Bosch van Rosenthal, veel te zien bij DWDD, beweerde dat Trump niets uitvoerde, alleen klaagde. Ga eens aan het werk, Trump! galspuwde hij.
Dat is verschrikkelijk leugenachtige taal, want je kan zeggen van Trump wat je wilt, gelukkig kan dat in Amerika, maar hou je een beetje bij de waarheid. Waarschijnlijk een poging om zijn werklustige achterban te beďnvloeden, doorzichtige truc.
pi_168995878
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 09:11 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Het over het paard getilde kind Eelco Bosch van Rosenthal, veel te zien bij Nieuwsuur, beweerde dat Trump niets uitvoerde, alleen klaagde. Ga eens aan het werk, Trump! galspuwde hij.
Dat is verschrikkelijk leugenachtige taal, want je kan zeggen van Trump wat je wilt, gelukkig kan dat in Amerika, maar hou je een beetje bij de waarheid. Waarschijnlijk een poging om zijn werklustige achterban te beďnvloeden, doorzichtige truc.
Ik merk ook hier binnen de gegeven reacties dat men inhoudelijk nergens ingaat op de gegeven prestaties die Trump en zijn team binnen één maand al heeft klaargespeeld.

Alleen maar hersenloos schreeuwen wat voor rotvent het is werkt nu niet bepaald bevorderlijk op de gegeven feiten die toch echt een ander verhaal laten zien. Trieste figuren die een democratische uitslag maar niet willen accepteren.
pi_168995921
En Van Nieuwkerk is nog geen 2000 euro per maand waard als hij dit zomaar kritiekloos laat passeren. Het publiek erachter begon zich een beetje te schamen.
  Moderator zondag 19 februari 2017 @ 09:37:21 #95
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_168996020
Gisteren in z'n speech weer gelul over een aanslag die er gisteren geweest zou zijn in Zweden :'). Is toch om te huilen...
pi_168996107
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 09:11 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Het over het paard getilde kind Eelco Bosch van Rosenthal, veel te zien bij DWDD, beweerde dat Trump niets uitvoerde, alleen klaagde. Ga eens aan het werk, Trump! galspuwde hij.

dat is niet waar. Ze lieten een stukje zien van amerikaanse zender (dacht cnn) waar dat gezegd werd
pi_168996285
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 09:25 schreef Loekie1 het volgende:
En Van Nieuwkerk is nog geen 2000 euro per maand waard als hij dit zomaar kritiekloos laat passeren. Het publiek erachter begon zich een beetje te schamen.
Ik vind dat al overbetaald, voor een uurtje werk per dag, dat voornamelijk uit het snel voorlezen van de autocue bestaat (en dat nog niet eens foutloos) :)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_168996490
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 09:48 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

dat is niet waar. Ze lieten een stukje zien van amerikaanse zender (dacht cnn) waar dat gezegd werd
Van Rosenthal zei het. Maar het maakt niet uit, het is gewoon leugenachtig.
  Moderator zondag 19 februari 2017 @ 10:41:12 #99
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_168996695
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 10:26 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Van Rosenthal zei het. Maar het maakt niet uit, het is gewoon leugenachtig.
We weten allemaal wie de grootste leugenaar is.
pi_168996718
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 10:41 schreef Slobeend het volgende:

[..]

We weten allemaal wie de grootste leugenaar is.
Ja, de media momenteel. En dat is heel teleurstellend.
pi_168996740
Die ameikanen hebben zelf gekozen voor deze gek, laat ze maar lijden....

Hopelijk krijgen we in nederland ook niet zo een mongool ......(wilders)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_168996746
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 19:07 schreef Murdera het volgende:
Als je kijkt naar de wallstreet journal journalisten moet ik zeggen dat er een hoop journalisten heel achterlijke shit verspreiden voor clicks.
Dat sowieso. Maar ja, dom Nederlands volk dat een kans ziet om Trump te bashen. Dan stoppen ze met nadenken.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zondag 19 februari 2017 @ 10:51:29 #103
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_168996831
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 10:43 schreef klaasweetalles het volgende:
Die ameikanen hebben zelf gekozen voor deze gek, laat ze maar lijden....

Hopelijk krijgen we in nederland ook niet zo een mongool ......(wilders)
wilders is heel anders. Die heeft nog nooit een dag buiten de politiek gewerkt toch? Die weet zijn weg door alle instanties wel te vinden. Zal je dit geklungel niet zien.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_168996973
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 10:51 schreef nixxx het volgende:

[..]

wilders is heel anders. Die heeft nog nooit een dag buiten de politiek gewerkt toch? Die weet zijn weg door alle instanties wel te vinden. Zal je dit geklungel niet zien.
wilders praat in ieder geval niet uitsluitend in kleutertaal
  zondag 19 februari 2017 @ 11:02:38 #106
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_168997012
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 11:01 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

wilders praat in ieder geval niet uitsluitend in kleutertaal
Verschil is dat Wilders zich niet graag in de media wil vertonen terwijl Trump dat tijdens zijn campagne geen probleem vond. Dat kan hem nog opbreken als alle andere partijen non-stop op TV en radio komen. Wilders blijft achter in die aandacht en dat kan hem zetels kosten.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_168997030
De media is heel teleurstellend bezig en veel mensen vinden dat. Op een of andere manier denkt de media dat mensen dat niet doorhebben. Hoe ze daarbij komen is mij een raadsel.
  Moderator zondag 19 februari 2017 @ 11:25:22 #108
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_168997343
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 10:42 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Ja, de media momenteel. En dat is heel teleurstellend.
Hahaha. Vreselijk geďndoctrineerd zie ik al.
pi_168997560
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 11:03 schreef Loekie1 het volgende:
De media is heel teleurstellend bezig en veel mensen vinden dat. Op een of andere manier denkt de media dat mensen dat niet doorhebben. Hoe ze daarbij komen is mij een raadsel.
De media zijn juist lekker bezig. Vooral in de VS. Ze zitten er bovenop en ze verkopen meer abonnementen dan ooit.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_168997771
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 11:03 schreef Loekie1 het volgende:
De media is heel teleurstellend bezig en veel mensen vinden dat. Op een of andere manier denkt de media dat mensen dat niet doorhebben. Hoe ze daarbij komen is mij een raadsel.
De media let niet op de rijken. Zien niet dat de rijken de armen bestelen. Mogelijk doordat de armen moeilijk een goed team kunnen krijgen.
pi_168997805
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 11:00 schreef Hexagon het volgende:
Maar deze man staat onderhand zo ver buiten de werkelijkheid dat het niet eens gevaarlijk meer is.
De man heeft wel macht en is dus gevaarlijk. Maar dit kan in elk geval niet jarenlang doorgaan.
pi_168997825
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 11:03 schreef Loekie1 het volgende:
De media is heel teleurstellend bezig en veel mensen vinden dat. Op een of andere manier denkt de media dat mensen dat niet doorhebben. Hoe ze daarbij komen is mij een raadsel.
Over wie heb je het dan en wat doen ze fout?
  zondag 19 februari 2017 @ 11:58:52 #113
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_168997891
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 11:53 schreef Jaroon het volgende:

[..]

De man heeft wel macht en is dus gevaarlijk. Maar dit kan in elk geval niet jarenlang doorgaan.
De man acteert debieler dan menigeen wordt verwacht. Er zit daarbij ook geen filosofie/ideologie achter zijn beleid, terwijl een Lenin, een Mussolini, een Kim Jong-un dat wel hadden of hebben. Zoals ik hierboven zei: "Hij doet maar wat". Sommige decreten zoals die travel ban zijn uitermate vervelend voor groepen mensen, maar leveren geen algeheel groot gevaar op voor de complete wereld.

Als de rechterlijke macht gewoon zijn werk kan blijven doen en er een divers pluriform medialandschap is, dan valt Trump vroeg of laat van zijn troon. Voorlopig lijkt dat nu wel het geval.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_168997920
quote:
2s.gif Op zondag 19 februari 2017 11:58 schreef Falco het volgende:

[..]

De man acteert debieler dan menigeen wordt verwacht. Er zit daarbij ook geen filosofie/ideologie achter zijn beleid, terwijl een Lenin, een Mussolini, een Kim Jong-un dat wel hadden of hebben. Zoals ik hierboven zei: "Hij doet maar wat". Sommige decreten zoals die travel ban zijn uitermate vervelend voor groepen mensen, maar leveren geen algeheel groot gevaar op voor de complete wereld.

Als de rechterlijke macht gewoon zijn werk kan blijven doen en er een divers pluriform medialandschap is, dan valt Trump vroeg of laat van zijn troon. Voorlopig lijkt dat nu wel het geval.
de *zogenaamde* rechterlijk macht bedoel je?
pi_168997921
quote:
2s.gif Op zondag 19 februari 2017 11:58 schreef Falco het volgende:

[..]

De man acteert debieler dan menigeen wordt verwacht. Er zit daarbij ook geen filosofie/ideologie achter zijn beleid, terwijl een Lenin, een Mussolini, een Kim Jong-un dat wel hadden of hebben. Zoals ik hierboven zei: "Hij doet maar wat". Sommige decreten zoals die travel ban zijn uitermate vervelend voor groepen mensen, maar leveren geen algeheel groot gevaar op voor de complete wereld.

Als de rechterlijke macht gewoon zijn werk kan blijven doen en er een divers pluriform medialandschap is, dan valt Trump vroeg of laat van zijn troon. Voorlopig lijkt dat nu wel het geval.
Maar hij staat niet als debiel aan de zijlijn. Hij is president van de US.
  zondag 19 februari 2017 @ 12:06:38 #116
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_168998003
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 12:00 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Maar hij staat niet als debiel aan de zijlijn. Hij is president van de US.
Dat klopt. Gelukkig zijn er in het US-systeem check and balances aanwezig die er voor zorgen dat de president niet ongestraft zijn gang kan gaan. Het wordt wel bijzonder gevaarlijk als hij de rechterlijke macht gaat inperken en bepaalde media gaat verhinderen hun werk te laten doen. Dat laatste zou in "The Land of the Free" wel ongenadig veel tumult opleveren.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_168998077
quote:
2s.gif Op zondag 19 februari 2017 12:06 schreef Falco het volgende:

[..]

Dat klopt. Gelukkig zijn er in het US-systeem check and balances aanwezig die er voor zorgen dat de president niet ongestraft zijn gang kan gaan. Het wordt wel bijzonder gevaarlijk als hij de rechterlijke macht gaat inperken en bepaalde media gaat verhinderen hun werk te laten doen. Dat laatste zou in "The Land of the Free" wel ongenadig veel tumult opleveren.
Dat wordt ook zijn neergang. Maar hij zit er nu. Tot verbazing van veel mensen.
pi_168998130
quote:
2s.gif Op zondag 19 februari 2017 12:06 schreef Falco het volgende:

[..]

Dat klopt. Gelukkig zijn er in het US-systeem check and balances aanwezig die er voor zorgen dat de president niet ongestraft zijn gang kan gaan. Het wordt wel bijzonder gevaarlijk als hij de rechterlijke macht gaat inperken en bepaalde media gaat verhinderen hun werk te laten doen. Dat laatste zou in "The Land of the Free" wel ongenadig veel tumult opleveren.
ik heb de indruk dat alle vrijheden muv wapenbezit gezien worden als elitaire hobbies
pi_168999691
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 11:50 schreef torentje het volgende:

[..]

De media let niet op de rijken. Zien niet dat de rijken de armen bestelen. Mogelijk doordat de armen moeilijk een goed team kunnen krijgen.
De media zijn onderdeel van de dievenbende.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_169001186
Misschien moet hij eens met Erdogan in bed duiken, die vindt dat ook.
pi_169001413
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 14:44 schreef Beathoven het volgende:
Misschien moet hij eens met Erdogan in bed duiken, die vindt dat ook.
Ja. Laat dit maar gebeuren in een club hele rare mensen. Ergens ontspoort iets.
pi_169001708
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 14:53 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ja. Laat dit maar gebeuren in een club hele rare mensen. Ergens ontspoort iets.
De media speelt een controlerende rol in een democratie en democratie is niet iets waarin dictators tot hun volste recht komen.
  zondag 19 februari 2017 @ 15:19:06 #123
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_169002273
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 10:42 schreef tong80 het volgende:
Wat Frank Lammers gisteren bij Jinek zei: 'Alsof Louis van Gaal president van Nederland is.'
Goeie vergelijking haha
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_169004635
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:02 schreef Beathoven het volgende:

[..]

De media speelt een controlerende rol in een democratie en democratie is niet iets waarin dictators tot hun volste recht komen.
De media heeft een bijrol. Dat weten en beseffen redelijk denkende mensen ook.
pi_169006887
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 13:41 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

De media zijn onderdeel van de dievenbende.
Aan de sixpacks te zien van de media, kon je weleens gelijk hebben.
pi_169007783
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 15:02 schreef Beathoven het volgende:

[..]

De media speelt een controlerende rol in een democratie en democratie is niet iets waarin dictators tot hun volste recht komen.
Helaas al lang niet meer.
pi_169007849
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 18:57 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Helaas al lang niet meer.
Hoe kom je daarbij?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_169008838
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 19:00 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Hoe kom je daarbij?
Jij vindt van wel? Media zijn vaak slechts doorgeefluik. Er is bezuinigd op onderzoeksjournalistiek. De pers grossiert in hypes, politici zijn de marketeers van hun eigen nieuws geworden. Politieke proefballonnetjes worden klakkeloos overgenomen.
pi_169008954
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 19:42 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Jij vindt van wel? Media zijn vaak slechts doorgeefluik. Er is bezuinigd op onderzoeksjournalistiek. De pers grossiert in hypes, politici zijn de marketeers van hun eigen nieuws geworden. Politieke proefballonnetjes worden klakkeloos overgenomen.
Oh, voor een gedeelte zeker wel. Maar onderzoeksjournalistiek bestaat nog wel. Daarnaast, gewoon het nieuws berichten is nog steeds journalistiek in mijn ogen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 20 februari 2017 @ 08:35:29 #130
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_169018692
Trump heeft gelijk.

De Amerikaanse media verkondigen hele leugens en halve waarheden ten nadele van Trump en mensen die hem welwillig zijn.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  dinsdag 21 februari 2017 @ 10:34:34 #132
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_169040314
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 13:07 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Daar hebben we dan al meteen het eerste probleem van de media, iemand die er geen verstand van heeft die een beetje met de kudde mee moet lullen zoals dat bij een tafelgesprek hoort met een presentatrice die haar carriereverloop heeft te danken aan een tietenfilmpje dat 'toevallig' uitlekte.

Daarnaast heeft Van Gaal gewoon een punt dat de media waarmee hij te maken heeft leugenachtig zijn, vaak zomaar wat uit hun duim zuigen en dat als feit presenteren, en de loop van de gebeurtenissen met hun macht willen manipuleren. En dat kan allemaal want ze hoeven nooit verantwoording af te leggen, zodra er kritiek op de media komt rotten ze allemaal samen om hun recht op liegen en manipulatie te verdedigen door met zijn allen de criticaster aan te vallen met alles wat ze hebben.

Dat zien we nu dan ook bij Trump gebeuren. Die heeft ook zeker een punt, de Amerikaanse media werken niet voor het volk maar voor hun adverteerders en eigenaren met hun specifieke belangen. En daartoe liegen ze, bedriegen ze en manipuleren ze. Nou blinkt Trump ook niet uit in waarheidsgetrouwheid, maar wie is er nog meer in de machtspositie om ze tot de orde te roepen? Op media die elkaar de maat nemen hoef je niet te rekenen, laat staan dat ze tot zelfkritiek in staat zijn.
Van Gaal zag de media als zijn vijand, maar niet als vijand van het volk. Een bijzonder groot verschil.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  dinsdag 21 februari 2017 @ 10:38:49 #133
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_169040364
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 10:51 schreef nixxx het volgende:

[..]

wilders is heel anders. Die heeft nog nooit een dag buiten de politiek gewerkt toch? Die weet zijn weg door alle instanties wel te vinden. Zal je dit geklungel niet zien.
Hoe gaat hij zijn standpunten uitvoeren? Wanneer legt hij uit wat hij nou precies van plan is? Ik denk dat het dezelfde onkundigheid is.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  dinsdag 21 februari 2017 @ 11:54:25 #134
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_169041679
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 19:25 schreef Oud_student het volgende:

[..]

De media worden steeds overbodiger, vandaar de heissa. Trump heeft ze iig niet nodig, hij twittert en geeft persconferenties met of zonder journalisten.
Verder hebben de media het laten afweten, door telkens door te zeuren over Rusland en geen vragen te stellen over de belastinghervorming, de hervormng van de zorg, het scheppen van banen en de reductie van regels. Dit is voor de gewone Amerikaan erg belangrijk, wat de journalisten doen is alleen van belang voor een kleine incrowd om Hillary.
Je bedoelt diezelfde media die iedere scheet rond die e-mailaffaire van Clinton breed uit hebben gemeten? Of diezelfde media die enkele maanden niets anders hebben verslagen dan Benghazi?

Overigens vind ik het wel terecht dat de media het veel over Rusland heeft, aangezien de veiligheidsadviseur van Trump mogelijk hoogverraad heeft gepleegd door zonder toestemming van het Congress met Poetin te overleggen.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 12:35:03 #135
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_169042952
Als oud student Journalistiek in Tilburg kan ik beamen hoe de mindset van het merendeel van de journalisten in elkaar steekt. Ze zien de wereld letterlijk door een lens.
Het is een links bolwerk dat het doodleuk over 'framing' heeft, alsof het de journalistieke taak is om het publiek te beďnvloeden in plaats van te informeren.

Nee, Trump heeft gewoon gelijk. Er bestaan bijna geen echte kritische journalisten meer.
Het merendeel van journalisten volgt een agenda.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neęrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_169043043
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 12:35 schreef Eiwitshake het volgende:
Als oud student Journalistiek in Tilburg kan ik beamen hoe de mindset van het merendeel van de journalisten in elkaar steekt. Ze zien de wereld letterlijk door een lens.
Het is een links bolwerk dat het doodleuk over 'framing' heeft, alsof het de journalistieke taak is om het publiek te beďnvloeden in plaats van te informeren.

Nee, Trump heeft gewoon gelijk. Er bestaan bijna geen echte kritische journalisten meer.
Het merendeel van journalisten volgt een agenda.
Wat voor agenda dan? Kan me moeilijk voorstellen dat een journalist een vooropgesteld plan heeft voor het geval een "onwelvallige" politicus gekozen wordt...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 21 februari 2017 @ 12:40:21 #137
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_169043106
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 12:38 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Wat voor agenda dan? Kan me moeilijk voorstellen dat een journalist een vooropgesteld plan heeft voor het geval een "onwelvallige" politicus gekozen wordt...
Klopt, maar het trekt een bepaald volk aan. Net zoals economische studies weer een heel ander volk aantrekt. Verschil is dat journalisten neutraal dienen te blijven in hun berichtgeving, dat gebeurt echter maar weinig in mijn optiek.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neęrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
  dinsdag 21 februari 2017 @ 18:50:29 #138
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_169050922
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 12:35 schreef Eiwitshake het volgende:
Als oud student Journalistiek
Dus... Je was niet goed genoeg? Schuld van de linksen.
Géén kloon van tvlxd!
pi_169088019
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 18:50 schreef Montov het volgende:

[..]

Dus... Je was niet goed genoeg? Schuld van de linksen.
Na het behalen van mijn propedeuse ben ik vliegensvlug vertrokken uit dat linkse intolerante bolwerk.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neęrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
  donderdag 23 februari 2017 @ 12:21:16 #140
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_169088333
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 12:10 schreef Eiwitshake het volgende:

[..]

Na het behalen van mijn propedeuse ben ik vliegensvlug vertrokken uit dat linkse intolerante bolwerk.
Vind jij het slachtoffercomplex van links ook zo irritant?
pi_169088459
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 12:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Vind jij het slachtoffercomplex van links ook zo irritant?
Het is maar wat je als een slachtoffercomplex bestempeld.
Er zijn in een welvarende samenleving als Nederland maar weinig slachtoffers, wel tegengestelde meningen.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neęrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
  donderdag 23 februari 2017 @ 12:26:24 #142
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_169088498
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 12:25 schreef Eiwitshake het volgende:

[..]

Het is maar wat je als een slachtoffercomplex bestempeld.
Er zijn in een welvarende samenleving als Nederland maar weinig slachtoffers, wel tegengestelde meningen.
Je vindt het dus niet irritant dat linkse mensen dingen aan anderen wijten die vooral aan hun eigen tekortkomingen te wijten zijn?
pi_169088533
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 12:26 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Je vindt het dus niet irritant dat linkse mensen dingen aan anderen wijten die vooral aan hun eigen tekortkomingen te wijten zijn?
Ik weet niet of dat per definitie iets voor links of voor rechts is.
Ik denk eerder dat dat met slappe individuen te maken heeft.

Dus nee.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neęrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
  donderdag 23 februari 2017 @ 12:28:19 #144
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_169088554
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 12:27 schreef Eiwitshake het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat per definitie iets voor links of voor rechts is.
Ik denk eerder dat dat met slappe individuen te maken heeft.

Dus nee.
Oké, voor slappe individuen dus. Goed om te weten. :)
pi_169088584
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 12:28 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Oké, voor slappe individuen dus. Goed om te weten. :)
Mooi
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neęrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_169098333
There is only one religion
pi_169105113
quote:
Ik zou hier voor de rest niet zo veel waarde aan hechten. Hij is regelmatig betrapt op onvolledige en misleidende informatie. Hij zal misschien ook wel goede stukjes maken, maar hij is voor de rest net zo onbetrouwbaar als degene die hij probeert te veroordelen.

https://en.wikipedia.org/wiki/James_O'Keefe

Het grootendeels verspreiden van halve waarheden, maar tegelijkertijd wel miljoenen aan donaties naar binnen slepen. En hij is de lachende derde. The Trump Foundation heeft hier maart 2015 overigens ook 10.000 dollar aan over gemaakt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')