SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Note voor nieuwe luisteraars die mobiel willen luisteren:quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
True. Maar dan moeten ze of via laptop/pc luisteren of even TuneIn downloaden. En dan dat linkje van Frosty gebruiken. http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192Same shit, different day
SC hopper present
geinspireerd?quote:Op zaterdag 18 februari 2017 00:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ga zó wel na de show Carry the Zero en Only in Dreams opzetten.
Altijd he. Connecties leggen.quote:
Ik ben gul, je kreeg er twee. Programma van vandaagquote:Op zaterdag 18 februari 2017 00:39 schreef peaceman het volgende:
als fogel er nog is en hij plust een minuutje bij, dan haal ik het net
ftfyquote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 00:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben gul, je kreeg er twee. Programma van vandaag
23:45 - 00:47 DJ peaceman - afterparty
12"quote:Op zaterdag 18 februari 2017 00:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Duurt dit nummer 7 minuten? Nee toch?
12"quote:Op zaterdag 18 februari 2017 00:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
gewoon nog een x draaienquote:Op zaterdag 18 februari 2017 00:41 schreef peaceman het volgende:
[..]te lang, maar dat geeft niet.. ik weet wat ik moet doen
5 en bij jou is het al 0.41 dus ...do the mathquote:Op zaterdag 18 februari 2017 00:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
picsquote:Op zaterdag 18 februari 2017 00:42 schreef D. het volgende:
*hier met allemaal gebaren zit mee te playbacken
Gewoon de boel uitzetten en gup gaat zwemmen, betere optie dan een afgekapt nummer.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 00:41 schreef peaceman het volgende:
[..]te lang, maar dat geeft niet.. ik weet wat ik moet doen
Je kent de tekst niet?quote:Op zaterdag 18 februari 2017 00:42 schreef D. het volgende:
*hier met allemaal gebaren zit mee te playbacken
nee ik moet verstandig zijn en gaan slapenquote:Op zaterdag 18 februari 2017 00:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon de boel uitzetten en gup gaat zwemmen, betere optie dan een afgekapt nummer.
Of ik zet er nog wat meer minuten bij, wat jij wil
verstandig?quote:Op zaterdag 18 februari 2017 00:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee ik moet verstandig zijn en gaan slapen
Als ik later groot ben, wil ik één van hen wordenquote:
quote:
ik kan nog uuuuuren doorquote:Op zaterdag 18 februari 2017 00:50 schreef peaceman het volgende:
[..]jij bent zeker nog helemaal wakker? dit keer
op mijn werk zijn we vaak druk bezigquote:Op zaterdag 18 februari 2017 00:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als ik later groot ben, wil ik één van hen worden
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 00:52 schreef D. het volgende:
[..]
Jon heeft hier verder niets te zoeken, maar
[ afbeelding ]
jaquote:Op zaterdag 18 februari 2017 01:06 schreef D. het volgende:
[..]
Geloof dat de meerderheid, waaronder de dj, is afgehaakt
Geen idee, meestal slaap ik nuquote:Op zaterdag 18 februari 2017 01:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is toch wel een Radio 49 reliek dit
Ik dacht dat je me wel een beetje kendequote:
Dacht ik ookquote:Op zaterdag 18 februari 2017 01:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je me wel een beetje kende
ik hoorde dat zij jou ook niet echt mag hoorquote:Op zaterdag 18 februari 2017 01:21 schreef Koen66 het volgende:
in dit nr is Tina nog wel te hachelen
(Tina Turner hatert ik)
poeh, gelukkigquote:Op zaterdag 18 februari 2017 01:22 schreef D. het volgende:
[..]
ik hoorde dat zij jou ook niet echt mag hoor
Een van de weinige kutnummers van Bowie is dat nummer met Tinaquote:Op zaterdag 18 februari 2017 01:23 schreef D. het volgende:
[..]
Bowie is natuurlijk een stapje hoger
*kwalificaties als God e.d. uit de weg gaat
Best te pruimen, imho, maar geen meesterwerk ofzoquote:Op zaterdag 18 februari 2017 01:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Een van de weinige kutnummers van Bowie is dat nummer met Tina
6quote:Op zaterdag 18 februari 2017 01:31 schreef D. het volgende:
[..]
7 zegt ie, maar geloof dat er 4 in slaap gevallen zijn
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 01:36 schreef D. het volgende:
Maak ik het kwartet ( nouja zoiets) compleet
Trusten y'all
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 18 februari 2017 01:36 schreef D. het volgende:
Maak ik het kwartet ( nouja zoiets) compleet
Trusten y'all
quote:
Ja om 11:00 uur moeten Twan spelen. Maar ik zit nu nog in pyjama en moet nog ontbijten.quote:
Als het maar gezellig wasquote:Op zaterdag 18 februari 2017 10:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja om 11:00 uur moeten Twan spelen. Maar ik zit nu nog in pyjama en moet nog ontbijten.peaceman ligt zelfs nog in bed. Het is vannacht een beetje laat geworden. 🤗
Dat was het zeker.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 10:06 schreef just me het volgende:
[..]
Als het maar gezellig was
ik ben ook lui, heb net mijn eitje op en moet nog douchen, maar eerst nog maar koffie
Hé Koen, goeiemorgenquote:
eigen schuld, geen medelijden meequote:
nog lang lekkere muziekjes hier dankzij D. en PMquote:Op zaterdag 18 februari 2017 10:11 schreef just me het volgende:
[..]
eigen schuld, geen medelijden mee
Op een slof en een ouwe voetbalschoen?quote:
Gelukkig ga ik WidM kijkenquote:Op zaterdag 18 februari 2017 11:07 schreef Sfeermaker het volgende:
hey, Vaut gaat carnavalsmuziek draaien vanavond
Ja ik ook, maar daarna is het tijd voor radio 49quote:
D. heeft zijn lijst nog niet geüpdate:quote:Op zaterdag 18 februari 2017 11:16 schreef Zorro het volgende:
Waar is de lijst met nummers-met-4-stemmen van gisteen? Nou weet ik niet wat ik heb gemist en nu ben ik helemaal van slag. Trillende handen, zweet op het voorhoofd alles. Help me van deze vreselijke onwetendheid af!
Ik heb koffie.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 11:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
D. heeft zijn lijst nog niet geüpdate:
https://docs.google.com/s(...)pWrhUUlL8/edit#gid=0
En hij heeft ook geen setlist gepost na zijn show.
Neem een chillpill
Nee wij op gewone schoenen.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 10:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Op een slof en een ouwe voetbalschoen?
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 11:16 schreef Zorro het volgende:
Waar is de lijst met nummers-met-4-stemmen van gisteen? Nou weet ik niet wat ik heb gemist en nu ben ik helemaal van slag. Trillende handen, zweet op het voorhoofd alles. Help me van deze vreselijke onwetendheid af!
Ik zit nu al in de carnavalsmuziek. Een naburige gemeente viert carnaval een week eerder en de hele ochtend rijden de praalwagens al langs ons huis. Ik sla vanavond even over, geloof ik.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 11:07 schreef Sfeermaker het volgende:
hey, Vaut gaat carnavalsmuziek draaien vanavond
Vout heeft heldenstatus. Die moet je minimaal eens geluisterd hebben.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 13:12 schreef Diaan73 het volgende:
Ik weet nog niet of ik vanavond ga luisteren. Carnaval en carnavalsmuziek probeer ik zoveel mogelijk te vermijden.
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 13:12 schreef Diaan73 het volgende:
Ik weet nog niet of ik vanavond ga luisteren. Carnaval en carnavalsmuziek probeer ik zoveel mogelijk te vermijden.
Ik zal er eens over nadenken...quote:Op zaterdag 18 februari 2017 13:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Vout heeft heldenstatus. Die moet je minimaal eens geluisterd hebben.
Met bier. Of Schrobbelèr
over het bier of de schrobbelèrquote:
Ik zag vanmorgen nog een mp3 op mijn computer met de titel "La la la gehaktbal"...quote:Op zaterdag 18 februari 2017 13:23 schreef knokkels het volgende:
Vout heeft heldenstatus. Die moet je minimaal eens geluisterd hebben.
Met bier. Of Schrobbelèr
de soep is aangebrandquote:Op zaterdag 18 februari 2017 14:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen nog een mp3 op mijn computer met de titel "La la la gehaktbal"...
quote:
Proefdraaien doen we 's middags en tijdslots zijn max. 2 uurquote:Op zaterdag 18 februari 2017 14:28 schreef De_Nater het volgende:
Ik zou morgen graag vanaf 22:00-1:00 (minimaal) willen draaien, maar ik heb een nieuwe opstelling dus zou ergens vanavond ook even een proefuurtje willen kijken of ik 1) verbinding kan maken (daar deed ik de vorige keer ongeveer drie kwartier over... Zou nu sneller moeten gaan) en 2) muziek kan draaien via Spotify door de nieuwe instelling van mijn sound driver waardoor het lijkt alsof dit mogelijk is.
Oké, wat is in dit geval 's middags? 12-18? Overigens is er normaal gesproken niemand online rond 0:00 op zondagquote:Op zaterdag 18 februari 2017 17:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Proefdraaien doen we 's middags en tijdslots zijn max. 2 uur
Dat verschilt meeste mensen testen inderdaad tussen 12 en 18.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 17:17 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Oké, wat is in dit geval 's middags? 12-18? Overigens is er normaal gesproken niemand online rond 0:00 op zondag
Alright, dan ga ik morgen rond 12 uur wel even testdraaienquote:Op zaterdag 18 februari 2017 17:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat verschilt meeste mensen testen inderdaad tussen 12 en 18.Maar de avonden zijn vooral bedoeld om shows te maken. En dingen testen is handiger overdag. Ik kan zelf niet roosteren helaas. Oh maar nog even ter aanvulling, shows kunnen na 2 uur wel verlengd worden mocht er geen andere DJ over willen nemen.
![]()
Tijd geleden show van jou. Dus gezellig dat je weer eens komt
Top!quote:Op zaterdag 18 februari 2017 17:26 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Alright, dan ga ik morgen rond 12 uur wel even testdraaien
Qua muziek? Ik ga hopelijk wat draaien dat vers van de pers is en verder gevarieerd met een nadruk op indie/alternativequote:Op zaterdag 18 februari 2017 17:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Top!
Heb je al een idee wat je gaat draaien morgenavond?
Interessant.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 17:37 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Qua muziek? Ik ga hopelijk wat draaien dat vers van de pers is en verder gevarieerd met een nadruk op indie/alternative
Hipsterquote:
Indian Pale Ale.quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 18:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Indian Pale Ale.
Of
Iso Propyl Alcohol.![]()
Flinke collectie.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 19:54 schreef MadMaster het volgende:
Gewoon gerijpt bier oftewel whisky...
[ afbeelding ]
Heb je ze ook allemaal geproefd?quote:Op zaterdag 18 februari 2017 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit was de proeverij een uurtje geleden. Nu op weg naar huis...
Yep, en nog wat buiten deze line-up...quote:Op zaterdag 18 februari 2017 19:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je ze ook allemaal geproefd?
Sssssttttttt...quote:Op zaterdag 18 februari 2017 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]Volgens mij heeft hij een kast vol die een hele muur bedekt!
Toch, MM?
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]Volgens mij heeft hij een kast vol die een hele muur bedekt!
Toch, MM?
wowquote:Op zaterdag 18 februari 2017 19:54 schreef MadMaster het volgende:
Gewoon gerijpt bier oftewel whisky...
[ afbeelding ]
quote:
Een hoop van de nummers die ik ga draaien, heb ik zelf niet eens gehoord.quote:
Ik zit ook schrap.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 20:56 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig schakelt in en zet zich mentaal schrap....
Heeft die dit jaar ook een carnavalsnummer gemaakt dan?quote:Op zaterdag 18 februari 2017 20:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik eis wel Martine Bijl, trouwens. Dat snap je natuurlijk wel....
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 20:54 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Een hoop van de nummers die ik ga draaien, heb ik zelf niet eens gehoord.
Ah oké... alleen nieuwe nummers?quote:Op zaterdag 18 februari 2017 20:58 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Heeft die dit jaar ook een carnavalsnummer gemaakt dan?
Dit heb ik helemaal gemist.
Je zal er vast al een paar van kennen.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ah oké... alleen nieuwe nummers?Ben benieuwd
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:04 schreef Elfletterig het volgende:
Deze van Guus Meeuwis gaat er hard op vooruit...
quote:
Jij weet het.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zogenaamd niet over Sylvana Simons...
Uitgebreid in het nieuws geweest. Deze week was er zelfs een Zwarte Piet-debat in de Tweede Kamer. Ben geen PVV-fan of -stemmer, maar zoals Martin Bosma daar sprak....quote:
Dat heb ik gemist. Maar ik heb wel begrepen dat ze ervoor pleiten om zwarte piet te laten zoals ie is.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Uitgebreid in het nieuws geweest. Deze week was er zelfs een Zwarte Piet-debat in de Tweede Kamer. Ben geen PVV-fan of -stemmer, maar zoals Martin Bosma daar sprak....![]()
100 procent de spijker op z'n kop.
Liever de Snollebollekesquote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben alvast benieuwd of we Zanger Rinus, De Stoopjes en Anita en Ed nog gaan horen...
Klopt. En bijna alle partijen zeggen lafjes dat het geen zaak van de politiek is. Terwijl het natuurlijk wél een zaak van de politiek is om te garanderen dat mensen hun feesten en tradities kunnen vieren zonder dat een kleine minderheid die om zeep helpt.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:08 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist. Maar ik heb wel begrepen dat ze ervoor pleiten om zwarte piet te laten zoals ie is.
PvdA.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt. En bijna alle partijen zeggen lafjes dat het geen zaak van de politiek is. Terwijl het natuurlijk wél een zaak van de politiek is om te garanderen dat mensen hun feesten en tradities kunnen vieren zonder dat een kleine minderheid die om zeep helpt.
En ondertussen faciliteert Asscher gewoon een overleg op zijn ministerie, met als uitkomst (vooropgezet doel) dat Zwarte Piet moet veranderen. En dat verkondigt de vice-premier dan achteraf trots als uitkomst...
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die naam klinkt bekend, maar ik weet niet meer waarvan...
Once you hear it, you cannot unhear it.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die naam klinkt bekend, maar ik weet niet meer waarvan...
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Once you hear it, you cannot unhear it.
Beetje de totale samenvatting van alle DJ Vout-shows...quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Once you hear it, you cannot unhear it.
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Beetje de totale samenvatting van alle DJ Vout-shows...
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Beetje de totale samenvatting van alle DJ Vout-shows...
quote:
Oh, jij bent iemand die "metal is metal" zegt ook?quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:24 schreef Elfletterig het volgende:
Het verschil tussen de reguliere DJ Vout-shows en deze carnavalsshow is soms verrassend klein...
Alleen zijn er nu alleen nummers van carnaval van dit jaar.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:24 schreef Elfletterig het volgende:
Het verschil tussen de reguliere DJ Vout-shows en deze carnavalsshow is soms verrassend klein...
Daar moest ik ook meteen aan denken.quote:
Ik zou geen autoriteit op het gebied van metal durven veinzen... Het is meer dat het zojuist afgelopen nummer ook prima in de reguliere Vout-show had gekundquote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, jij bent iemand die "metal is metal" zegt ook?
Ik weet op mijn keyboard precies waar het beste accordeon-geluid zit. Ideaal om bandleden mee te sarren, of als iemand spontaan een polka-achtig riedeltje inzet.quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet op mijn keyboard precies waar het beste accordeon-geluid zit. Ideaal om bandleden mee te sarren, of als iemand spontaan een polka-achtig riedeltje inzet.
Die mag wel een keer aan mijn trekspel zitten.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die mag wel een keer aan mijn trekspel zitten.
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die mag wel een keer aan mijn trekspel zitten.
Wow... prachtig, dat rode. Die mooie rondingen. Dat contrast tussen zwart en cremèkleurig wit...quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wow... prachtig, dat rode. Die mooie rondingen. Dat contrast tussen zwart en cremèkleurig wit...![]()
Echt een prachtige accordeon.
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wow... prachtig, dat rode. Die mooie rondingen. Dat contrast tussen zwart en cremèkleurig wit...![]()
Echt een prachtige accordeon.
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:32 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]
Disclaimer: deze heb ik zelf bedacht, maar is daarna op Dumpert een eigen leven gaan leiden....
Vandaar ook mijn reactie over zichzelf overtreffen!quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:33 schreef Elfletterig het volgende:
Het Achterhoekse accent (of beter gezegd: het gebrek daaraan) is nogal tenenkrommend. Ik neem aan dat ToT dat ook wel kan beamen...
Whehe, tof!quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:32 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]
Disclaimer: deze heb ik zelf bedacht, maar is daarna op Dumpert een eigen leven gaan leiden....
Serieus: http://www.dumpert.nl/med(...)/bennie_jolink_.htmlquote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Serieus: http://www.dumpert.nl/med(...)/bennie_jolink_.html
1441 kudo's...![]()
Gemaakt op een website waar je je eigen VVD-poster kon maken. Die vakjes met normaal, niet normaal stonden er al. Ik was in een melige bui en typte "Bennie Jolink"...
quote:
Leuk dat je er bent, Diaan.quote:
Dankje... Ik ben zo nog wel even weg, moltalk kijken.... Ik kom daarna nog wel even terug.quote:
De dag erna had ik hem al.quote:
Ik wou zeggen "wat een schijtnummer", maar dat bleek niet te kloppen...quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:37 schreef Dj_Vout het volgende:
Ik moet jullie even waarschuwen voor de plaat die hierna komt.
Zodra jullie weten over wie deze plaat gaat, dan is het kwaad al geschiet!
quote:
Dat is voor carnavalsbegrippen weinig... Toch?quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:40 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Dit jaar alleen nog maar op dinsdagmiddag.
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is voor carnavalsbegrippen weinig... Toch?
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:40 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Voorheen ook op zaterdagavond, maar dan had ik tijdens het jureren van de optocht op zondag zo'n enorme last..... vorig jaar lustte ik geen eens een Schrobbelèr meer, zo zat was ik.
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:40 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Voorheen ook op zaterdagavond, maar dan had ik tijdens het jureren van de optocht op zondag zo'n enorme last..... vorig jaar lustte ik geen eens een Schrobbelèr meer, zo zat was ik.
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:42 schreef ToT het volgende:
[..]Holy fuck!
Dat moet dan wel HEEL extreem geweest zijn!
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:44 schreef Fogel het volgende:
Volgens mij zijn mijn kinderen gehard qua dit soort muziek. Ze zitten nu gewoon in alle rust chips te eten.
Volgens mij zijn mijn kinderen gehard qua dit soort muziek. Ze zitten nu gewoon in alle rust chips te eten.
Opvoeding geslaagdquote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:44 schreef Fogel het volgende:
Je krijgt er gewoon honger van.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:48 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig had net voor de uitzending bij de snackbar wat te eten gehaald en hoort nu bijna zijn hele maaltijd voorbijkomen.
Van alle markten thuis.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:48 schreef ToT het volgende:
[..]En dat voor koters die door black metal lekker kunnen slapen!
Ik krijg er serieus honger van, en ik heb een stevig diner gehad!quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:48 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig had net voor de uitzending bij de snackbar wat te eten gehaald en hoort nu bijna zijn hele maaltijd voorbijkomen.
quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 21:50 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig springt maar even niet
(lijkt me bevorderlijker voor de spijsvertering)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |