Vrouwen waarderen hem wel omdat ie beleefd doet jegens vrouwen. Maar de mannen hier weten wat een nare hufter hij is. Maar goed. Ideale schoonzonen.quote:
Ik weet niet John. Zou best eens razend interessant kunnen worden zo...quote:Op vrijdag 17 februari 2017 23:47 schreef john2406 het volgende:
Ik zou er bijna voor op blijven voor dit topic, zou ik het kunnen missen?
trouwens geen gein, ik zat vanmiddag nog te denken waar is kowloon de laatste tijd en hier ben je, alles kids?quote:Op vrijdag 17 februari 2017 23:44 schreef Kowloon het volgende:
Dus du_ke heeft een vriend/vriendin/man/vrouw?
kits. (van die rits)quote:Op vrijdag 17 februari 2017 23:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
trouwens geen gein, ik zat vanmiddag nog te denken waar is kowloon de laatste tijd en hier ben je, alles kids?
En Disanna denkt dat ik de grootste smeerlap ben die er bestaat. Go figure....quote:Op vrijdag 17 februari 2017 23:48 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Vrouwen waarderen hem wel omdat ie beleefd doet jegens vrouwen. Maar de mannen hier weten wat een nare hufter hij is. Maar goed. Ideale schoonzonen.
NWS is een beerput.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 23:17 schreef Drugshond het volgende:
Waar zijn de pro EU kruisvaarders.We missen jullie.
NWS / EU-parlement dicht gat in 'absurde pensioenregeling' parlementariërs
Ja, gaat goed. Ben vooral met mijn werk bezig eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 23:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
trouwens geen gein, ik zat vanmiddag nog te denken waar is kowloon de laatste tijd en hier ben je, alles kids?
Het probleem van werk is dat, hoewel het leuk is, er veel te veel vrije tijd in gaat zittenquote:Op vrijdag 17 februari 2017 23:53 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ja, gaat goed. Ben vooral met mijn werk bezig eigenlijk.Het is leuk werk, maar ik zou toch meer vrije tijd willen op termijn.
Dat heeft natuurlijk een geschiedenis. Het was een relaxt gebeuren waar de mensen kwamen uitrusten van het trollen elders. Pais en vree. Koek en ei. En toen kwamen er opeens van die ontregelende elementen. Ik snap het allemaal wel. De rust is verstoord en het wereldbeeld stort in elkander. Hoe niet leuk is dat Jaap! Enig begrip is gewenst.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 23:49 schreef Japie77 het volgende:
[..]
En Disanna denkt dat ik de grootste smeerlap ben die er bestaat. Go figure....
Confucius.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 23:54 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Het probleem van werk is dat, hoewel het leuk is, er veel te veel vrije tijd in gaat zitten
Neem je er 3. Een mens is daar vrij in.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 23:55 schreef Kowloon het volgende:
Twee dagen vrij in de week vind ik te weinig eigenlijk.
Ik ben in ieder geval iemand die mijn werk lastig los kan laten. Het denken gaat altijd door.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 23:54 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Het probleem van werk is dat, hoewel het leuk is, er veel te veel vrije tijd in gaat zitten
Ik werk er nog niet eens een half jaar, om nu al wensen op tafel te gaan leggen...quote:Op vrijdag 17 februari 2017 23:56 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Neem je er 3. Een mens is daar vrij in.
Je hebt helemaal gelijk, ik ben overgegaan op 7 dagen per week en het bevalt uitstekend!quote:Op vrijdag 17 februari 2017 23:55 schreef Kowloon het volgende:
Je bent nog een Young Grashopper. Je leert dat nog wel af.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 23:56 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval iemand die mijn werk lastig los kan laten. Het denken gaat altijd door.
Gelukkig staat er geld tegenover anders deed ik het niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 23:54 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Wacht maar totdat het vrouwtje besluit om ook 7 dagen thuis te zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 23:57 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, ik ben overgegaan op 7 dagen per week en het bevalt uitstekend!
precies dagje erbij om te fokken. Vanaf volgende week maandag ben ik ook weer bijna iedere dag aan de slagquote:Op vrijdag 17 februari 2017 23:55 schreef Kowloon het volgende:
Daar staan geen wetten in de weg en praktische bezwaren. En als dat wel zo is komt dat door jezelf. Qua werktijd kan een mens doen wat hij wil en er is niemand die dat kan tegenhouden. Als ze lullig willen doen dan krijg je nooit meer promotie. Maar dan had je je reeds lang moeten afvragen of je voor krentenkakkers wilt werken.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 23:57 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik werk er nog niet eens een half jaar, om nu al wensen op tafel te gaan leggen...
Dat kan ik niet betalen.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 23:57 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, ik ben overgegaan op 7 dagen per week en het bevalt uitstekend!
Aha, wat ga je doen?quote:Op zaterdag 18 februari 2017 00:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
precies dagje erbij om te fokken. Vanaf volgende week maandag ben ik ook weer bijna iedere dag aan de slag
Ik heb het niet gezien. Maar als er enkel mensen aan het woord komen die "het woord" verkondigen dan is er sprake van propaganda. Wat zoals wij weten niet erg koosjer is.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 00:00 schreef Loll het volgende:
Iemand toevallig vandaag het item: "buiten het binnenhof" gezien tijdens Nieuwsuur? Het viel mij direct op dat ze natuurlijk weer een pro Europa student en een pro immigratie student aan het woord lieten. Verder waren sommige studenten zo tenenkrommend aan het praten over hun stemrecht dat ik er bijna van moest kotsen![]()
Is er iemand die deze ervaring met mij deelt?
Restaurant weer. En ik wil een wordpress pagina beginnen, morgen aanmaken, om samen met een vriend die nu journalistiek doet wat te schrijven over de verkiezingen etc. Heb ik wat om te laten zien als ik me inschrijf voor bestuurskunde volgend jaar en sowieso natuurlijk een leerzame bezigheid voor tussendoor.quote:
Zeau zeau. Het mag wat kosten.quote:
Ik hoef niet zo zeer promotie ofzo. Maar ik kom gewoon pas net kijken, op de een of andere manier ligt het niet zo in mijn aard dan al met een wensenpakket te komen. Ik ben namelijk wel erg tevreden over de inhoud van het werk.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 00:01 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Daar staan geen wetten in de weg en praktische bezwaren. En als dat wel zo is komt dat door jezelf. Qua werktijd kan een mens doen wat hij wil en er is niemand die dat kan tegenhouden. Als ze lullig willen doen dan krijg je nooit meer promotie. Maar dan had je je reeds lang moeten afvragen of je voor krentenkakkers wilt werken.
Haha ja als we wat meer tijd hebben doen we wel een echte website maken, maar goed we hebben het komende week ook redelijk druk met andere dingen, dus ons zorgen maken over een eigen website is niet zo handig.quote:
Begrijpelijk. Maar je moet dus wel weten dat je de invulling van 1 en ander zelf in de hand hebt. Je hebt zelf de controle. En als je voelt dat je het anders wilt dan kan je, mag je, en moet je dat doen.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 00:06 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo zeer promotie ofzo. Maar ik kom gewoon pas net kijken, op de een of andere manier ligt het niet zo in mijn aard dan al met een wensenpakket te komen. Ik ben namelijk wel erg tevreden over de inhoud van het werk.
Aha, interessant.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 00:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Restaurant weer. En ik wil een wordpress pagina beginnen, morgen aanmaken, om samen met een vriend die nu journalistiek doet wat te schrijven over de verkiezingen etc. Heb ik wat om te laten zien als ik me inschrijf voor bestuurskunde volgend jaar en sowieso natuurlijk een leerzame bezigheid voor tussendoor.
Vrijwel zeker ja. Is wel de kant die ik op wil. Studie als bedrijfskunde/economie is gewoon echt te wiskundig voor me en bijv. politicologie is dan weer als studie gewoon iets waar je amper iets mee kan, bestuurskunde is ook niet ideaal maar wel beter dan politicologie. Natuurlijk moet je er nog wel wat zaken bij doen het liefst, bij jovd gaan bijv. dacht ik aan.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 00:09 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Aha, interessant.Je weet ook al zeker dat het Bestuurskunde gaat worden?
Ja, ik snap 'm wel.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 00:08 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Maar je moet dus wel weten dat je de invulling van 1 en ander zelf in de hand hebt. Je hebt zelf de controle. En als je voelt dat je het anders wilt dan kan je, mag je, en moet je dat doen.
Aha, een collega van mij heeft Technische Bestuurskunde gedaan. Als je geïnteresseerd bent in politiek en overheid zit is het wel een passende studie denk ik. Denk dat dat wel goed zit bij jou als ik op je forumposts af ga.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 00:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vrijwel zeker ja. Is wel de kant die ik op wil. Studie als bedrijfskunde/economie is gewoon echt te wiskundig voor me en bijv. politicologie is dan weer als studie gewoon iets waar je amper iets mee kan, bestuurskunde is ook niet ideaal maar wel beter dan politicologie. Natuurlijk moet je er nog wel wat zaken bij doen het liefst, bij jovd gaan bijv. dacht ik aan.
Mn beste vriend van de middelbare school zit nu in zn derde jaar en die zei ook wel dat hij vond dat deze studie wel het meest bij mij past (for what its worth).
Tja dan hoef je anderen toch niet constant te gaan beledigen?quote:Op vrijdag 17 februari 2017 23:54 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat heeft natuurlijk een geschiedenis. Het was een relaxt gebeuren waar de mensen kwamen uitrusten van het trollen elders. Pais en vree. Koek en ei. En toen kwamen er opeens van die ontregelende elementen. Ik snap het allemaal wel. De rust is verstoord en het wereldbeeld stort in elkander. Hoe niet leuk is dat Jaap! Enig begrip is gewenst.
Is het ook. Neem een voorbeeld aan mij. 4 dagen vrij in de week.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 23:55 schreef Kowloon het volgende:
Ja. Nu dat hele gelul over fake news. Denk je dat de Mainstream Media nooit fake maken? Het stikt van het fake nieuws daar. En nu is het opeens nieuw en wordt het alleen door alternatieve media gedaan?quote:Op zaterdag 18 februari 2017 00:00 schreef Loll het volgende:
Iemand toevallig vandaag het item: "buiten het binnenhof" gezien tijdens Nieuwsuur? Het viel mij direct op dat ze natuurlijk weer een pro Europa student en een pro immigratie student aan het woord lieten. Verder waren sommige studenten zo tenenkrommend aan het praten over hun stemrecht dat ik er bijna van moest kotsen![]()
Is er iemand die deze ervaring met mij deelt?
Zoals de wall street journal over pewdiepie ghehe.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 00:20 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ja. Nu dat hele gelul over fake news. Denk je dat de Mainstream Media nooit fake maken? Het stikt van het fake nieuws daar. En nu is het opeens nieuw en wordt het alleen door alternatieve media gedaan?
Als je het principe hanteert: ik ben de baas dan komt het goed.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 00:12 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ja, ik snap 'm wel.Dat uitvoeren is overigens nog stap twee.
Wie is pewdiepie?quote:Op zaterdag 18 februari 2017 00:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zoals de wall street journal over pewdiepie ghehe.
Oke nu moet ik ophouden over pewdiepie.
Goed idee, nooit begrepen wat mensen in die jojo zien.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 00:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zoals de wall street journal over pewdiepie ghehe.
Oke nu moet ik ophouden over pewdiepie.
Oh ik vind hem wel grappig, daar niet van, alhoewel dat verschilt per video, maargoed zeker aan mensen van jouw leeftijd kan ik dat echt niet uitleggen.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 00:22 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Goed idee, nooit begrepen wat mensen in die jojo zien.
Nee. Maar ze moeten even wennen aan dat er hier een andere wind waait. Een nieuwe wind die op brute wijze de macht overneemt. We zijn klaar met die verwaten rechtse watjes. Hun tijd is voorbij.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 00:18 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Tja dan hoef je anderen toch niet constant te gaan beledigen?
Youtuber met meeste abbonees.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 00:22 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Wie is pewdiepie?
Alsof inderdaad iets als de Wallstreet Journal nooit fake nieuws maakt. Dat blad is natuurlijk totaal niet objectief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |