Haha. Nee.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 20:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dus geen borrel in de Bijstand zo?
Het hoort erbij hè.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 20:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dear. Ik hoop dat je er ook nog wat plezier uit haalt.
Dat was dus geen plezierige ervaring. Ik wil je niet bang maken, maar dat is meestal het geval. Het is iets naars waar je niet aan ontkomt.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 20:51 schreef skysherrif het volgende:
Klinkt gek, maar vandaag voor het eerst bij een crematie geweest (of begrafenis). Hopelijk blijft dat weer even zo.
Ik weet wel dat ik mensen die zeggen dat ze werkweken van 60 uur maken niet meer geloof.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 20:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee inderdaad, dat is een beetje veel, ik hoop dat je dit weekend uit kunt rusten. Lekker met je bord op schoot in je eentje voor de tv.
Als het kan maak ik mij erlangs, heb er al teveel weggebracht, steeds daar vallen mij die welke voor gingen te binnen.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 20:51 schreef skysherrif het volgende:
Klinkt gek, maar vandaag voor het eerst bij een crematie geweest (of begrafenis). Hopelijk blijft dat weer even zo.
Worstenbroodjes opwarmen als ze ontdooid zijnquote:Op vrijdag 17 februari 2017 20:51 schreef skysherrif het volgende:
Jij hebt gigantische werkweken gemaaktquote:Op vrijdag 17 februari 2017 20:53 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik mensen die zeggen dat ze werkweken van 60 uur maken niet meer geloof.
Uit ervaring kan ik zeggen dat ze bestaan, en soms vind je het zelfs nog leuk ookquote:Op vrijdag 17 februari 2017 20:53 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik mensen die zeggen dat ze werkweken van 60 uur maken niet meer geloof.
Het wentquote:Op vrijdag 17 februari 2017 20:51 schreef skysherrif het volgende:
Jij houdt standaard goede herinneringen over aan crematies?quote:Op vrijdag 17 februari 2017 20:52 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Joh, wees blij dat je pas zo laat je eerste crematie/begrafenis hebt gehad.
Hoop dat je een hoop mooie herinneringen hebt overgehouden, in ieder geval.
Och, we hebben allemaal die oom of tante, he?quote:Op vrijdag 17 februari 2017 20:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Jij houdt standaard goede herinneringen over aan crematies?
Kende de jongen verder niet zo goed, maar zijn vader is mijn collega op dat restaurant. 19 jaar geworden, hadden nog veel meer herinneringen moeten zijn dus.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 20:52 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Joh, wees blij dat je pas zo laat je eerste crematie/begrafenis hebt gehad.
Hoop dat je een hoop mooie herinneringen hebt overgehouden, in ieder geval.
Pas op dat jij niet veranderd in een zoutpilaar.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 20:59 schreef Kowloon het volgende:
Morgen Andere Tijden over Pim Fortuyn en Rotterdam. Ga ik wel even kijken.
Op of in?quote:Op vrijdag 17 februari 2017 20:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kende de jongen verder niet zo goed, maar zijn vader is mijn collega op (in) dat restaurant. 19 jaar geworden, hadden nog veel meer herinneringen moeten zijn dus.
Een voordeel is wel dat je niks van Trump en de Nederlandse verkiezingscampagne mee krijgt.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 20:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij hebt gigantische werkweken gemaakt
Ja, da's minderquote:Op vrijdag 17 februari 2017 20:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kende de jongen verder niet zo goed, maar zijn vader is mijn collega op dat restaurant. 19 jaar geworden, hadden nog veel meer herinneringen moeten zijn dus.
Ja was ook een auto ongeluk, bij een ziekte zie je het dan nog aankomen....quote:Op vrijdag 17 februari 2017 21:01 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Ja, da's minder
Ik heb het ooit gehad met een collega, 's morgens op het werk aankomen en horen dat ze verongelukt is op weg naar het werk, dat hakt er dan wel even in. Die was net 22.
Volgens mij niet perse. Maar het is wel altijd snel vol. Of ze hebben dat veranderd.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 21:00 schreef skysherrif het volgende:
Nog Erasmus studenten hier die naar dat wilders, rutte debat gaan? Ik wou eerst gaan, maar dat is dus alleen voor mensen die daar studeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |