Ach nee, daar geloof ik nog niet zo in.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 13:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vraag me af of die niet met de dag slinkt gezien de onzin die hij uitkraamt.
Ik denk dat het voor die man onmogelijk is om zijn verlies toe te geven en hij dus gewon door zal gaan tot het bittere einde. Bovendien geniet hij natuurlijk nog een zekere populariteit bij de GOP, die nu alle dingen kunnen doen die ze altijd al hebben willen doen.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 13:19 schreef Euribob het volgende:
[..]
Het is gewoon aftellen tot een mental breakdown die zijn weerga niet kent. Donald heeft behalve een paar faillissementen nog nooit ergens stress van gehad, dit gaat hij niet kunnen managen.
Niet iedereen is een vaste POL-SC bezoeker. Amerikaanse republikeinenstemmers al helemaal niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 13:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vraag me af of die niet met de dag slinkt gezien de onzin die hij uitkraamt.
Hij wauwelt en er lopen mensen weg, dus ik blijf die hoop nog even houden.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 13:24 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Niet iedereen is een vaste POL-SC bezoeker. Amerikaanse republikeinenstemmers al helemaal niet.
Ja, als dit momentum blijft verwacht ik die impeachment voor de zomer al.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 13:15 schreef Euribob het volgende:
De Trump impeachment komt steeds dichterbij mensen, we zouden juichend over straat moeten gaan.
Net zoals je elk kwartaal oorlog verwacht?quote:Op vrijdag 17 februari 2017 13:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, als dit momentum blijft verwacht ik die impeachment voor de zomer al.
Dat doe ik niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 13:34 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Net zoals je elk kwartaal oorlog verwacht?
Neuh.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 13:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Nixon was ook binnen twee maanden weg nadat er in de NYT werd gehind naar Watergate. Dit is nog veel groter en zelfs FOX heeft Trump laten vallen.quote:
Remlof leeft in een Wolfenstein universum.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 13:34 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Net zoals je elk kwartaal oorlog verwacht?
Fox, CNN who Cares. Hij maakt zijn nieuws op twitter.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 13:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Nixon was ook binnen twee maanden weg nadat er in de NYT werd gehind naar Watergate. Dit is nog veel groter en zelfs FOX heeft Trump laten vallen.
http://www.foxnews.com/po(...)dor-source-says.html
Is het dan elke twee maand in plaats van ieder kwartaal? Je begint er in elk geval met de regelmaat van de klok over.quote:
Held, Geef ons zuur verdiende geld maar gratis weg. Een dank je achteraf zullen we toch niet krijgen. Alsof jij geen kortsluiting maakt met mantra's over WO-II. Je gaat wellicht ooit omgekeerd gelijk krijgen.... De EU is destabiliserend bezig. Al vanaf 1989.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 13:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Zegt de landverradende lijmsnuiver
Nee, dat geloof ik echt niet. Het proces duurt daarvoor veel te lang. Nixon werd ook pas twee jaar na de frauduleuze verkiezingen weggewerkt.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 13:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Inderdaad, zoiets strekt zich jaren uit, als het al gebeurt.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 13:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik echt niet. Het proces duurt daarvoor veel te lang. Nixon werd ook pas twee jaar na de frauduleuze verkiezingen weggewerkt.
Beetje naïef ook om te denken dat dat zo geregeld is. Zelfs als elk congreslid voor is lukt het ze nog niet dit jaar.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 13:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Inderdaad, zoiets strekt zich jaren uit, als het al gebeurt.
Ook dat.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 13:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Beetje naïef ook om te denken dat dat zo geregeld is. Zelfs als elk congreslid voor is lukt het ze nog niet dit jaar.
Nee, ik waarschuw slechts nu en dan dat oorlog geen onmogelijkheid is en dat wat gebeurde in de jaren dertig zich kan herhalen.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 13:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Is het dan elke twee maand in plaats van ieder kwartaal? Je begint er in elk geval met de regelmaat van de klok over.
Dit is potentieel wel iets groter dan Watergate en gaat om landverraad.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 13:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Beetje naïef ook om te denken dat dat zo geregeld is. Zelfs als elk congreslid voor is lukt het ze nog niet dit jaar.
Oh, mooi, ik dus geen oud mannetje...pfewwww, daar ben ik mooi aan ontsnapt!quote:Op vrijdag 17 februari 2017 14:03 schreef Perrin het volgende:
Alle oude mannetjes in deze chat zijn op hun manier bang dat de hemel valt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |