Hoe werkt zoiets tegenwoordig nou?quote:Op donderdag 16 februari 2017 18:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En, wat ga jij doen om de cijfers van *insert naam leerling* omhoog te krijgen?
seaubriseau.quote:Op donderdag 16 februari 2017 19:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, Moblo, maar dat was terecht.
Hoe dacht jij dat ze de pyramides gebouwd hebben? Nou, toen was de zwaartekracht nog niet uitgevonden dus die keien zweefden gewoonquote:Op donderdag 16 februari 2017 19:40 schreef Janneke141 het volgende:
De zwaartekracht is uitgevonden, aldus Mathijs van Nieuwkerk.
Nooit geweten. Wat gebeurde er dan als je een stoeptegel liet vallen vóórdat de zwaartekracht was uitgevonden?
Op een dag lekker op een hogeschool aan de slag misschien?quote:Op donderdag 16 februari 2017 19:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je moet wat, met zo'n loze alfastudie.
Waarom niet? Een braadstuk is prachtigquote:Op donderdag 16 februari 2017 19:40 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Inderdaad, en een mooie roast maken moet je in Nederland niet eens willen proberen.
Zou hij het verschil weten tussen Newton's benadering en die van Ijnstijn?quote:Op donderdag 16 februari 2017 19:40 schreef Janneke141 het volgende:
Nooit geweten. Wat gebeurde er dan als je een stoeptegel liet vallen vóórdat de zwaartekracht was uitgevonden?
Accurater is het om te zeggen dat de zwaartekracht is ontdekt. Al wisten we daarvoor ook wel dat die tegel viel.quote:Op donderdag 16 februari 2017 19:40 schreef Janneke141 het volgende:
Had ik moeten ingrijpen?quote:Op donderdag 16 februari 2017 19:41 schreef john2406 het volgende:
[..]
[..]
En dat voor een mod schaam je kerel!
quote:Op donderdag 16 februari 2017 19:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Had ik moeten ingrijpen?
We zullen het nooit weten.
Ze wou er alles voor doen voor een friet oorlog, ze schreef niet in welke toestand!quote:Op donderdag 16 februari 2017 19:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, Moblo, maar dat was terecht.
Valt wel mee. Maar die paar die het er wel mee oneens zijn, zijn nogal luidruchtig en weten niet bepaald van ophouden.quote:Op donderdag 16 februari 2017 19:41 schreef Modus het volgende:
[..]
Hoe werkt zoiets tegenwoordig nou?
Zijn echt alle ouders het min of meer per definitie oneens met schooladvies?
Ga je de spuitgast uithangen?quote:Op donderdag 16 februari 2017 19:43 schreef Kaas- het volgende:
Ojee, brandmelder bij de buren. Eens kijken of ik de leuke buurman kan redden.
Voor mij niet nodig kan ik zelf wel!quote:Op donderdag 16 februari 2017 19:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Had ik moeten ingrijpen?
We zullen het nooit weten.
Hete buurman?quote:Op donderdag 16 februari 2017 19:43 schreef Kaas- het volgende:
Ojee, brandmelder bij de buren. Eens kijken of ik de leuke buurman kan redden.
Mijn ouders waren het oneens met het schooladvies en daar ben ik ze nog steeds dankbaar voor.quote:Op donderdag 16 februari 2017 19:41 schreef Modus het volgende:
[..]
Hoe werkt zoiets tegenwoordig nou?
Zijn echt alle ouders het min of meer per definitie oneens met schooladvies?
Van een dame in nood maakt een gentlemen geen misbruik, Sjon!quote:Op donderdag 16 februari 2017 19:43 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ze wou er alles voor doen voor een friet oorlog, ze schreef niet in welke toestand!
Zal op het gym misschien wat lastiger zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2017 19:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Valt wel mee. Maar die paar die het er wel mee oneens zijn, zijn nogal luidruchtig en weten niet bepaald van ophouden.
Kaas wel van de heren, diskriminatie!!!11!!!quote:Op donderdag 16 februari 2017 19:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Van een dame in nood maakt een gentlemen geen misbruik, Sjon!
Ah, we hebben een geprivilegieerde witte man.quote:Op donderdag 16 februari 2017 19:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn ouders waren het oneens met het schooladvies en daar ben ik ze nog steeds dankbaar voor.
Oh jijquote:Op donderdag 16 februari 2017 19:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Van een dame in nood maakt een gentlemen geen misbruik, Sjon!
Dat er andere normen gelden voor homoseksuelen dan voor normale mensen is niet nieuw.quote:Op donderdag 16 februari 2017 19:45 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Kaas wel van de heren, diskriminatie!!!11!!!
Onmogelijk in deze SC.quote:Op donderdag 16 februari 2017 19:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, we hebben een geprivilegieerde witte man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |