abonnement Unibet Coolblue
  CHI shopkeeper donderdag 16 februari 2017 @ 08:32:33 #1
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_168933291
WELKOM OP DE NEDERLANDSTALIGE WEBCARE-PAGINA VAN BANGGOOD



Banggood bestaat sinds 2006 en vanaf dat moment zijn we één van de snelstgroeiende Chinese E-commerce websites. Ons huidige assortiment telt meer dan 150.000 producten, we hebben meer dan duizend werknemers in dienst (zowel Chinees als niet-Chinees) en hebben kantoren in vier grote Chinese steden, waaronder Hong Kong.
Bij Banggood stellen we onszelf ten doel onze klanten te voorzien van de scherpste aanbiedingen, of zoals we hier zeggen: jou voorzien van “the best bang for your buck”. Daarnaast vinden we het net zo belangrijk onze klanten de beste service en ondersteuning te bieden.

Richtlijnen voor vragen over bestellingen:
Creeër hiervoor een nieuwe reactie en let daarbij op het volgende:
- Omschrijf je vraag zo duidelijk mogelijk
- Vermeld altijd je order number

In geval van beschadigingen of fouten:
We vragen je doorgaans foto’s of een video van beschadigingen of fouten te maken, omdat het grootste deel van ons team beperkt tot geen Engels spreekt. Zodoende maakt een foto of video het voor onze werknemers eenvoudiger snel een goed beeld te krijgen van de situatie.

Voor leveringstijden:
Als een bestelling langer op zich laat wachten dan de verwachtte leveringstijd, dan kun je altijd contact met ons opnemen. Let wel: het kan gebeuren dat door invloed van derden bestellingen later aankomen op de plaats van bestemming dan door ons vooraf is ingeschat.
Voor de snelste reactie raden we je aan in het Engels contact op te nemen met onze klantenservice via onze livechat-functie op Banggood.com. Deze is beschikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 02:00 en 10.30 uur (GMT+8).

Voor het annuleren van bestellingen:
Indien je je bestelling wilt annuleren, kun je dit het beste zo snel mogelijk aan ons doorgeven via email(Cservice@banggood.com) of via de livechat-functie op onze website. Als we je bestelling al hebben verzonden duurt het namelijk langer, omdat je je product(en) dan eerst moet terugsturen.

We hopen je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn en doen er alles aan om je naar alle tevredenheid te helpen!
pi_168952755
En open O-)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_168953254
Heb je nog een leuke code voor yeelight color / white? :-)
pi_168954066
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 03:32 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, vervelend dat ie het niet meer naar behoren doet. ;( Een foto gaat lastig worden inderdaad, maar om je te kunnen helpen heb ik toch wat beeldmateriaal nodig voor m'n Chinese collega's, dus maak ajb even een kort filmpje van het probleem waarin duidelijk te zien is dat 'ie niet goed is. Als je deze dan uploadt via bijv. Youtube en hier het linkje doorgeeft, dan ga ik zorgen dat het z.s.m. wordt afgehandeld. :)
Nou, ik heb een video kunnen capturen op m'n telefoon (ietwat klein, maar fullscreen kun je het wel goed zien denk ik).

Het begint met het opstarten van de camera (net een reboot gegeven), dan komt ie online. Kan ik even met de camera mee kijken. En als je dan heen en weer gaat dan valt op een gegeven moment ineens de verbinding weg en die komt ook niet meer terug. Als je ook nog zelf heen en weer probeert te bewegen dan gebeurt er niks (je ziet wel 'left' en 'right' in beeld verschijnen, maar de camera reageert niet meer).

Nou.. dan kun je weer rebooten en begint het weer van voor af aan. Soms werkt ie 1-2 minuten, soms maar enkele seconden. Hou je hem nou in het stopcontact (niet rebooten) dan reboot ie kennelijk uit zichzelf soms, want heel af en toe verschijnt ie dan weer ineens online. Om dan ook gelijk binnen no-time weer onbereikbaar te zijn.

Ordernummer: 23273633

pi_168954442
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 08:32 schreef Banggood het volgende:
Hi, we kunnen 'em opnieuw voor je verzenden inderdaad, alleen is vanwege de afmetingen van je order PDM helaas geen optie, dus dan blijven alleen de normale verzending en Air Parcel Register over. Beide verzendmethoden hebben dezelfde aflevertermijn, alleen komen er voor de laatste methode ¤1,54 aan verzendkosten bij. Ik hoor graag waar je voor kiest en dan gaan we het in orde maken ;)
Oh, ik dacht dat het dan priority direct zou worden. Dan begrijp ik ook waarom ik toen voor free shipping heb gekozen, als de verzending even lang duurt en de tracking vaak toch van geen kant klopt. Dan heb ik graag dat jullie het nogmaals opsturen, gewoon volgens dezelfde methode. Bedankt voor je hulp.
pi_168955585
Op 29 januari kreeg ik een email dat mn order met nr #23937173 geshipped zou worden. In plaats daarvan kreeg ik mn order met nr #23906030 binnen. Daarvan heb ik nooit een email gehad dat het verstuurd zou worden. (ik heb ze wel beide besteld overigens :P )
Dus nu vraag ik me af of order nr #23937173 wel onderweg is, want volgens mn account op Banggood zijn ze beide op dezelfde dag verstuurd. Mn 2 andere items heb ik wel gehad, maar die dus nog niet.
  CHI shopkeeper vrijdag 17 februari 2017 @ 09:53:35 #7
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_168956063
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 02:50 schreef ketamientje het volgende:

[..]

Oh, ik dacht dat het dan priority direct zou worden. Dan begrijp ik ook waarom ik toen voor free shipping heb gekozen, als de verzending even lang duurt en de tracking vaak toch van geen kant klopt. Dan heb ik graag dat jullie het nogmaals opsturen, gewoon volgens dezelfde methode. Bedankt voor je hulp.
Ok opnieuw opgestuurd ;)
  CHI shopkeeper vrijdag 17 februari 2017 @ 09:54:34 #8
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_168956079
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 01:01 schreef Rappetor het volgende:

[..]

Nou, ik heb een video kunnen capturen op m'n telefoon (ietwat klein, maar fullscreen kun je het wel goed zien denk ik).

Het begint met het opstarten van de camera (net een reboot gegeven), dan komt ie online. Kan ik even met de camera mee kijken. En als je dan heen en weer gaat dan valt op een gegeven moment ineens de verbinding weg en die komt ook niet meer terug. Als je ook nog zelf heen en weer probeert te bewegen dan gebeurt er niks (je ziet wel 'left' en 'right' in beeld verschijnen, maar de camera reageert niet meer).

Nou.. dan kun je weer rebooten en begint het weer van voor af aan. Soms werkt ie 1-2 minuten, soms maar enkele seconden. Hou je hem nou in het stopcontact (niet rebooten) dan reboot ie kennelijk uit zichzelf soms, want heel af en toe verschijnt ie dan weer ineens online. Om dan ook gelijk binnen no-time weer onbereikbaar te zijn.

Ordernummer: 23273633

Hi, duidelijke video, en aangezien je al tig keer hebt gereboot en ik je dat dus niet nogmaals ga vragen te doen: wil je een resend of een refund? :)
  CHI shopkeeper vrijdag 17 februari 2017 @ 10:01:01 #9
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_168956157
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 09:19 schreef Elvi het volgende:
23906030
Hi, ik zie dat beide orders op de 29ste zijn verstuurd, dus hij is naar je onderweg. ;) Aangezien de bezorgtermijn nog niet is verstreken is het op dit moment een kwestie van afwachten, maar hij hoort er dus gewoon aan te komen. :)
pi_168956196
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 10:01 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, ik zie dat beide orders op de 29ste zijn verstuurd, dus hij is naar je onderweg. ;) Aangezien de bezorgtermijn nog niet is verstreken is het op dit moment een kwestie van afwachten, maar hij hoort er dus gewoon aan te komen. :)
Het gaat om die eindigt op 173. Er zijn overigens 3 orders naar me verzonden die dag, en van 2 heb ik bericht gehad dat ze werden verzonden. Degene waar ik geen bericht van kreeg is aangekomen. Snap je? :P
  CHI shopkeeper vrijdag 17 februari 2017 @ 10:23:41 #11
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_168956487
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 10:03 schreef Elvi het volgende:

[..]

Het gaat om die eindigt op 173. Er zijn overigens 3 orders naar me verzonden die dag, en van 2 heb ik bericht gehad dat ze werden verzonden. Degene waar ik geen bericht van kreeg is aangekomen. Snap je? :P
Hi, ik snapte inderdaad dat het ging om de eerste, die eindigt op 173. Raar dat je geen bericht hebt ontvangen van degene die is aangekomen, en bijzonder dat juist die het eerste aankomt. 8)7
Voor wat je nog niet hebt ontvangen is de enige mogelijk wachten (voor zolang dat binnen de bezorgtermijn is), maar ik ga wel voor je navragen waarom je geen verzendbevestiging hebt ontvangen van de al ontvangen order ;)
pi_168957278
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 09:54 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, duidelijke video, en aangezien je al tig keer hebt gereboot en ik je dat dus niet nogmaals ga vragen te doen: wil je een resend of een refund? :)
Bedankt voor de snelle reactie elke keer! Handig hoor zo Nederlandse webcare, top service :).

Anyway, ik wil dan graag een refund. Denk dat ik dan een ietsje duurder exemplaar ga bestellen, wellicht dat die het langer volhoudt ;)
pi_168961197
Hallo,
Ik heb een vraag over mijn order. Ik heb het besteld op 2 februari en er is nog steeds niks binnen. Is de verzending wel goed gegaan?
Mijn order nummer is #24117445

PS: misschien ben ik wat ongeduldig maar het zou normaal toch binnen 10 dagen binnen komen? :P
  vrijdag 17 februari 2017 @ 20:49:33 #14
464490 VdBorght
Time will never be just right.
pi_168968935
Een idee wanneer de zwarte QCY Q29 weer op voorraad zal zijn?
http://www.banggood.com/T(...)25.html?rmmds=search
  vrijdag 17 februari 2017 @ 20:54:40 #15
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_168969164
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 14:52 schreef 6star6lord6 het volgende:
Hallo,
Ik heb een vraag over mijn order. Ik heb het besteld op 2 februari en er is nog steeds niks binnen. Is de verzending wel goed gegaan?
Mijn order nummer is #24117445

PS: misschien ben ik wat ongeduldig maar het zou normaal toch binnen 10 dagen binnen komen? :P
Welke methode heb je geselecteerd? 10 dagen kan, maar is uitzonderlijk
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 17 februari 2017 @ 21:07:12 #16
327191 RobertNL
For your gear.
pi_168969677
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 14:52 schreef 6star6lord6 het volgende:
Hallo,
Ik heb een vraag over mijn order. Ik heb het besteld op 2 februari en er is nog steeds niks binnen. Is de verzending wel goed gegaan?
Mijn order nummer is #24117445

PS: misschien ben ik wat ongeduldig maar het zou normaal toch binnen 10 dagen binnen komen? :P
Hier kan je de status een beetje in de gaten houden:
http://flytexpress.com/Tr(...)ckingNumber=24117445
10 werkdagen zijn vandaag net om, maar het kan soms best eens een weekje langer duren.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_168969724
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 21:07 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Hier kan je de status een beetje in de gaten houden:
http://flytexpress.com/Tr(...)ckingNumber=24117445
10 werkdagen zijn vandaag net om, maar het kan soms best eens een weekje langer duren.
Krijg dit:
Status:The item has been delivered successfully
  vrijdag 17 februari 2017 @ 21:08:50 #18
327191 RobertNL
For your gear.
pi_168969732
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 20:49 schreef VdBorght het volgende:
Een idee wanneer de zwarte QCY Q29 weer op voorraad zal zijn?
http://www.banggood.com/T(...)25.html?rmmds=search
Zelfde vraag hier, en kan er dan ook een coupon bij :P!
Denk dat ik hiervan een paar op reserve ga leggen.
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 21:08 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Krijg dit:
Status:The item has been delivered successfully
Gezien het verloop van de status moet er wel een traceernummer bij zitten.
Dan zou je die even moeten checken op internationalparceltracking.com grote kans dat hij bij het postkantoor is en dat je hem kan afhalen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_168970666
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 21:08 schreef RobertNL het volgende:
grote kans dat hij bij het postkantoor is en dat je hem kan afhalen.
Even een vraag naar aanleiding van wat je hier zegt. Die order van mij die dus vandaag opnieuw is verstuurd, was verstuurd met free shipping dus ik kon hem niet tracken en is dus na ruim een maand niet aangekomen. Zou het misschien kunnen dat dit pakketje gewoon bij het postkantoor ligt? Ik dacht dat ze je dan op z'n minst een kaartje in de brievenbus geven.
  vrijdag 17 februari 2017 @ 21:36:54 #20
327191 RobertNL
For your gear.
pi_168970920
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 21:30 schreef ketamientje het volgende:

[..]

Even een vraag naar aanleiding van wat je hier zegt. Die order van mij die dus vandaag opnieuw is verstuurd, was verstuurd met free shipping dus ik kon hem niet tracken en is dus na ruim een maand niet aangekomen. Zou het misschien kunnen dat dit pakketje gewoon bij het postkantoor ligt? Ik dacht dat ze je dan op z'n minst een kaartje in de brievenbus geven.
Normaal niet. Alleen pakketjes met tracking uit China (eindigend op CN) of Singapore (SG) komen vooralsnog op het postkantoor (wellicht nog een paar landen).
Ontraceerbare pakketjes (die soms deels traceerbaar zijn) komen tegenwoordig afhankelijk van de afmeting (tot formaat schoenendoos) met de postbezorger mee.

http://flytexpress.com/Tr(...)ckingNumber=23471971
Status van je pakket is dus dat hij de 18e China heeft verlaten, er was dus geen verdere tracking :).
Afhankelijk van de verzendmethode die Flytexpress voor je pakketje kiest kan je hem traceren tot hij China verlaat of een land in Europa (Nederland, Zwitserland, Engeland komen daarbij veelvuldig voor).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  vrijdag 17 februari 2017 @ 22:12:06 #21
464490 VdBorght
Time will never be just right.
pi_168972302
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 21:08 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Zelfde vraag hier, en kan er dan ook een coupon bij :P!
Denk dat ik hiervan een paar op reserve ga leggen.

[..]

Gezien het verloop van de status moet er wel een traceernummer bij zitten.
Dan zou je die even moeten checken op internationalparceltracking.com grote kans dat hij bij het postkantoor is en dat je hem kan afhalen.
Kijk even op de desktop site van banggood, stond een 40% coupon voor de Q29
pi_168996374
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 10:23 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, ik snapte inderdaad dat het ging om de eerste, die eindigt op 173. Raar dat je geen bericht hebt ontvangen van degene die is aangekomen, en bijzonder dat juist die het eerste aankomt. 8)7
Voor wat je nog niet hebt ontvangen is de enige mogelijk wachten (voor zolang dat binnen de bezorgtermijn is), maar ik ga wel voor je navragen waarom je geen verzendbevestiging hebt ontvangen van de al ontvangen order ;)
Wanneer is de bezorgtermijn verstreken? Ik denk zelf dat het niet meer gaat aankomen, omdat de rest op dezelfde dag is verzonden en al is aangekomen.
  zondag 19 februari 2017 @ 10:26:17 #23
327191 RobertNL
For your gear.
pi_168996494
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 10:16 schreef Elvi het volgende:

[..]

Wanneer is de bezorgtermijn verstreken? Ik denk zelf dat het niet meer gaat aankomen, omdat de rest op dezelfde dag is verzonden en al is aangekomen.
Als je beide ordernummers even traceert via flytexpress zie je waardoor dat komt.
De ene order is verzonden via hong Kong - > UK - > Nederland
De andere (173) is verzonden via de Zwitserse post.
Die laatste is gewoon trager, dat pakketje is 12 februari aangekomen in Zwitserland waarna het tussen de 1 en 3 weken duurt voordat jij er is (normaal een dag of 10-12)

Flytexpress waar banggood veel mee werkt koopt ruimte in op vluchten die voor desbetreffende pakketje het goedkoopste is. Zo heb je dus 2 orders die een geheel verschillende weg afleggen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_168996610
quote:
1s.gif Op zondag 19 februari 2017 10:26 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Als je beide ordernummers even traceert via flytexpress zie je waardoor dat komt.
De ene order is verzonden via hong Kong - > UK - > Nederland
De andere (173) is verzonden via de Zwitserse post.
Die laatste is gewoon trager, dat pakketje is 12 februari aangekomen in Zwitserland waarna het tussen de 1 en 3 weken duurt voordat jij er is (normaal een dag of 10-12)

Flytexpress waar banggood veel mee werkt koopt ruimte in op vluchten die voor desbetreffende pakketje het goedkoopste is. Zo heb je dus 2 orders die een geheel verschillende weg afleggen.
Oh ik wist niet dat je ze kon traceren :') ik vink dat nooit aan namelijk. En ik wist ook niet dat ze verschillende verzendmethodes gebruikten :) Dus nog max 2 weken wachten begrijp ik ;)
  zondag 19 februari 2017 @ 10:49:23 #25
327191 RobertNL
For your gear.
pi_168996804
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 10:35 schreef Elvi het volgende:

[..]

Oh ik wist niet dat je ze kon traceren :') ik vink dat nooit aan namelijk. En ik wist ook niet dat ze verschillende verzendmethodes gebruikten :) Dus nog max 2 weken wachten begrijp ik ;)
Via flytexpress:
flytexpress.com/Tracking/PackageTracking_En.aspx?trackingNumber=ordernummer hier
Kan je ze (beperkt, want geen officieel traceernummer) een groot deel van de reis volgen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_168999637
Goede middag,

Ik wacht al een tijdje op mijn order:
#23447975
Via de tracking kan ik zien dat hij eind januari in Zwitserland is aangekomen en dat het vandaar nog 7 a 15 dagen kan duren voordat het pakketje mijn bereikt. Nu is deze tijdsperiode al ruim verstreken, komt dit vaker voor of is het pakketje weg?
  CHI shopkeeper maandag 20 februari 2017 @ 08:20:42 #27
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169018570
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 21:30 schreef ketamientje het volgende:

[..]

Even een vraag naar aanleiding van wat je hier zegt. Die order van mij die dus vandaag opnieuw is verstuurd, was verstuurd met free shipping dus ik kon hem niet tracken en is dus na ruim een maand niet aangekomen. Zou het misschien kunnen dat dit pakketje gewoon bij het postkantoor ligt? Ik dacht dat ze je dan op z'n minst een kaartje in de brievenbus geven.
Hi, zoals Robert ook al aangeeft komen ongetraceerde zendingen normaal gesproken niet op het postkantoor te liggen. De waarde van jouw bestelling is relatief laag, maar om dit soort gevallen met dure bestellingen te vermijden versturen we producten met een hogere waarde altijd standaard met een trackingcode.
  CHI shopkeeper maandag 20 februari 2017 @ 08:28:55 #28
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169018636
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 13:38 schreef lithoijen het volgende:
Goede middag,

Ik wacht al een tijdje op mijn order:
#23447975
Via de tracking kan ik zien dat hij eind januari in Zwitserland is aangekomen en dat het vandaar nog 7 a 15 dagen kan duren voordat het pakketje mijn bereikt. Nu is deze tijdsperiode al ruim verstreken, komt dit vaker voor of is het pakketje weg?
Hi, dat komt vaker voor inderdaad. Ik zie echter wel dat je totale bezorgtermijn inmiddels al om is; vind je het oké om nog even te wachten tot dinsdag (omdat PostNL niet bezorgt op maandag) en dat als je dinsdagavond nog niets hebt ontvangen, je het me meldt? Mocht dat het geval zijn dan lossen we het ook direct voor je op in de vorm van een resend of refund. :)
  CHI shopkeeper maandag 20 februari 2017 @ 08:31:34 #29
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169018663
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2017 10:35 schreef Elvi het volgende:

[..]

Oh ik wist niet dat je ze kon traceren :') ik vink dat nooit aan namelijk. En ik wist ook niet dat ze verschillende verzendmethodes gebruikten :) Dus nog max 2 weken wachten begrijp ik ;)
Ik zie dat Robert flink bezig is geweest met helpen, en het klopt precies wat hij zegt, dus het is inderdaad een kwestie van geduld hebben. ;)
  CHI shopkeeper maandag 20 februari 2017 @ 08:44:40 #30
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169018786
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 21:08 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Krijg dit:
Status:The item has been delivered successfully
Hi, ik zie dat er een poging is gedaan je bestelling te bezorgen op 14 februari, maar dat deze niet is aangenomen (geweigerd) en daardoor uiteindelijk retour zou moeten gaan naar ons. Ik zal je per DM het bijbehorende 3S-nummer doorsturen; contact ajb PostNL even met de vraag wat ze je kunnen vertellen aan de hand van dat nummer. We kunnen vervolgens kijken naar een oplossing!
pi_169020445
quote:
Hi, dat komt vaker voor inderdaad. Ik zie echter wel dat je totale bezorgtermijn inmiddels al om is; vind je het oké om nog even te wachten tot dinsdag (omdat PostNL niet bezorgt op maandag) en dat als je dinsdagavond nog niets hebt ontvangen, je het me meldt? Mocht dat het geval zijn dan lossen we het ook direct voor je op in de vorm van een resend of refund. :)
Prima, bedankt voor de terugkoppeling!
pi_169020507
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 08:44 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, ik zie dat er een poging is gedaan je bestelling te bezorgen op 14 februari, maar dat deze niet is aangenomen (geweigerd) en daardoor uiteindelijk retour zou moeten gaan naar ons. Ik zal je per DM het bijbehorende 3S-nummer doorsturen; contact ajb PostNL even met de vraag wat ze je kunnen vertellen aan de hand van dat nummer. We kunnen vervolgens kijken naar een oplossing!
Bedankt voor je reactie. Geweigerd aan de deur?
Zou je de 3S nummer kunnen dmen?
Zou het pakketje ook bij het post kantoor kunnen liggen?
Edit; Ik ben net bij het postkantoor geweest en daar ligt het ook niet.

[ Bericht 3% gewijzigd door 6star6lord6 op 20-02-2017 13:35:23 ]
  maandag 20 februari 2017 @ 18:32:33 #33
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_169028622
Hallo,

ik kreeg vrijdag een mail over vertraging van mijn order. nu heb ik daarop geantwoord met een vraag hoe lang die vertraging zou zijn. tot op heden nog geen antwoord op gehad. In de mail stond ook dat er na 3 dagen de bestelling automatisch geannuleerd zou worden.

wat is nu het geval?
ordernummer: 23275284
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_169031419
Mijn banggood bestelling 24328783 is sinds het weekend in NL. Ik blij natuurlijk.
Heeft de pakketbezorger voor de zoveelste keer "adres bestaat niet" aangegeven en gaat mijn pakje direct retour afzender :(

PostNL is inmiddels een "onderzoek" gestart omdat het al de zoveelste keer is. (Vrij random overigens) Maar kan niks meer voor me pakketje betekenen...

Ik heb gekozen voor PDM en extra shipping "insurance". Wat moet ik nu doen om mijn bestelling te krijgen? :'(
  CHI shopkeeper dinsdag 21 februari 2017 @ 02:15:08 #35
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169038303
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2017 10:51 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Bedankt voor je reactie. Geweigerd aan de deur?
Zou je de 3S nummer kunnen dmen?
Zou het pakketje ook bij het post kantoor kunnen liggen?
Edit; Ik ben net bij het postkantoor geweest en daar ligt het ook niet.
Hi, excuses, ik ben gisteren vergeten je de code per DM te sturen. Deze kun je overigens ook m.b.v. de PostNL-site zelf zien als je de tracking en je postcode invult.
Het lijkt er inderdad op dat je bestelling aan de deur geweigerd is, omdat de tracking wel aangeeft dat 'ie bezorgd is, maar daarna overgaat in een retourzending.
Als je met de 3S-code even bij PostNL aanklopt dan kunnen ze je hopelijk meer vertellen, en laat me daarna hun reactie even weten, dan kunnen we het oplossen!
  CHI shopkeeper dinsdag 21 februari 2017 @ 02:39:31 #36
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169038323
quote:
5s.gif Op maandag 20 februari 2017 18:32 schreef rulerofdeath het volgende:
Hallo,

ik kreeg vrijdag een mail over vertraging van mijn order. nu heb ik daarop geantwoord met een vraag hoe lang die vertraging zou zijn. tot op heden nog geen antwoord op gehad. In de mail stond ook dat er na 3 dagen de bestelling automatisch geannuleerd zou worden.

wat is nu het geval?
ordernummer: 23275284
Hi, is het mogelijk dat je het verkeerde ordernummer in je bericht hebt geplakt? Bovenstaand nummer gaat namelijk over de order die al op de 25ste is verscheept (en waarvan de tracking eindelijk is bewogen een aantal dagen terug). Er is ook geen e-mailhistorie in het systeem te vinden over deze order.
  CHI shopkeeper dinsdag 21 februari 2017 @ 10:43:34 #37
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169040438
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 20:21 schreef Nixxor het volgende:
Mijn banggood bestelling 24328783 is sinds het weekend in NL. Ik blij natuurlijk.
Heeft de pakketbezorger voor de zoveelste keer "adres bestaat niet" aangegeven en gaat mijn pakje direct retour afzender :(

PostNL is inmiddels een "onderzoek" gestart omdat het al de zoveelste keer is. (Vrij random overigens) Maar kan niks meer voor me pakketje betekenen...

Ik heb gekozen voor PDM en extra shipping "insurance". Wat moet ik nu doen om mijn bestelling te krijgen? :'(
Hi, dat is vervelend! Ik zie op de site van PostNL dat er vanavond tussen 20 en 22 nog een keer wordt geprobeerd te bezorgen, al staat je adres er niet bij, dus dat is niet helemaal duidelijk. We zorgen uiteindelijk gewoon dan je je product ontvangt, alleen moeten we even ergens kunnen zien dat deze ook daadwerkelijk naar ons wordt teruggestuurd. Dat verschijnt op termijn ook gewoon in de tracking, maar wellicht kunnen ze je, aangezien je al hebt vernomen dat 'ie retour is gegaan, dat ook zwart op wit geven, zodat wij het meteen voor je kunnen oplossen. Zou je daar nog even naar kunnen informeren? Ik hoor het van je!
pi_169043469
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 10:43 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, dat is vervelend! Ik zie op de site van PostNL dat er vanavond tussen 20 en 22 nog een keer wordt geprobeerd te bezorgen, al staat je adres er niet bij, dus dat is niet helemaal duidelijk. We zorgen uiteindelijk gewoon dan je je product ontvangt, alleen moeten we even ergens kunnen zien dat deze ook daadwerkelijk naar ons wordt teruggestuurd. Dat verschijnt op termijn ook gewoon in de tracking, maar wellicht kunnen ze je, aangezien je al hebt vernomen dat 'ie retour is gegaan, dat ook zwart op wit geven, zodat wij het meteen voor je kunnen oplossen. Zou je daar nog even naar kunnen informeren? Ik hoor het van je!
Gisteravond stond de tracking nog op "Returned to Sender". Volgens de PostNL klantenservice via Facebook was ie dat ook, en kon niemand hem meer tegen houden.
Maar nu zie ik hem ook weer onderweg staan. Ik ga gewoon hopen dat hij alsnog aankomt.
Ik houd je op de hoogte!
pi_169045198
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 02:15 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, excuses, ik ben gisteren vergeten je de code per DM te sturen. Deze kun je overigens ook m.b.v. de PostNL-site zelf zien als je de tracking en je postcode invult.
Het lijkt er inderdad op dat je bestelling aan de deur geweigerd is, omdat de tracking wel aangeeft dat 'ie bezorgd is, maar daarna overgaat in een retourzending.
Als je met de 3S-code even bij PostNL aanklopt dan kunnen ze je hopelijk meer vertellen, en laat me daarna hun reactie even weten, dan kunnen we het oplossen!
Ik heb met hun contact gehad. Dit was postnl zijn antwoord:
quote:
Hoi J****! Ik zie dat het pakket niet geweigerd is, maar dat het de geadresseerde onbekend is. Ik denk dat ik ook al weet waarom. Op het pakket staat dit als adres: ***WEG 2, ***1GD *dorp*, terwijl je aangeeft dat je huisnummer 11 is. Dit heeft de afzender verkeerd op het pakket vermeld denk ik. Het pakket is retour afzender gegaan. Hier hebben wij geen invloed op. :-( Ik adviseer je even contact op te nemen met de afzender. Hoop dat het nog goed komt!

Groeten, Nelleke
Opzich wel apart want mijn vorige bestelling ging wel goed.

[ Bericht 1% gewijzigd door 6star6lord6 op 21-02-2017 14:30:38 ]
  dinsdag 21 februari 2017 @ 21:35:09 #40
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_169056128
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 02:39 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, is het mogelijk dat je het verkeerde ordernummer in je bericht hebt geplakt? Bovenstaand nummer gaat namelijk over de order die al op de 25ste is verscheept (en waarvan de tracking eindelijk is bewogen een aantal dagen terug). Er is ook geen e-mailhistorie in het systeem te vinden over deze order.
oke, vreemd. ik heb het ordernummer rechtstreeks uit de e-mail gekopieerd.
23275284

en als ik op http://www.17track.net kijk, dan is het pakketje al in zurich.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_169057750
Allereerst mijn complimenten voor de manier van klantenservice van jullie hier.

Terzake: ik wil een tablet bij jullie bestellen, maar zag dat deze zo'n 20 euro goedkoper is bij Gearbest. Zie beide linken:
http://m.banggood.com/Ond(...)ablet-p-1116268.html

http://m.gearbest.com/tablet-pcs/pp_429776.html

Ik zie echter ook dat jullie de optie 'saw better price' hebben, dus dat jullie die prijs van Gearbest kunnen matchen. Klopt dat idd?
Daar zou ik dan graag gebruik van willen maken. Hoe is dat te regelen? Heb al een mail gestuurd, maar gaat niet helemaal vloeiend vanwege het wat gebrekkige Engels van de mdw. Geen probleem verder overigens.
  CHI shopkeeper woensdag 22 februari 2017 @ 02:45:44 #42
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169061753
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 12:55 schreef Nixxor het volgende:

[..]

Gisteravond stond de tracking nog op "Returned to Sender". Volgens de PostNL klantenservice via Facebook was ie dat ook, en kon niemand hem meer tegen houden.
Maar nu zie ik hem ook weer onderweg staan. Ik ga gewoon hopen dat hij alsnog aankomt.
Ik houd je op de hoogte!
Hi, ik heb net de tracking van PostNL gecheckt, en daaruit maak ik op dat 'ie gisteren niet bezorgd is, en dat er vandaag een nieuwe poging wordt gedaan. Laat het me inderdaad even weten als er nog wat gebeurt, en zo niet, dan zou het fijn zijn als PostNL kan bevestigen dat 'ie retour gaat, voor een snelle afhandeling. :)
  CHI shopkeeper woensdag 22 februari 2017 @ 08:09:00 #43
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169062237
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 13:07 schreef Azerdion het volgende:

[..]

Thanks! Ik heb zojuist mijn bestelling geplaatst! :)

Zou je mij misschien nog even kunnen uitleggen wat nu precies te toegevoegde waarde is van de 'Shipping insurance'? Ik heb het bij deze order maar aangezet omdat ik daarmee (ook met PDM) alsnog onder de 30 euro uit kwam, maar wil het graag even weten voor toekomstige (Smarthome) bestellingen.
Hi, top dat je ' em besteld hebt! ;)

Wat betreft je vraag over de shipping insurance: normaal gesproken gaat onze klantenservice in het Engels via m'n Chinese collega's. Omdat er duizenden berichten per dag binnenkomen, moet alles via standaardprocedures verlopen, en wordt er nauwelijks van de regels afgeweken. Voor klanten met shipping insurance gaat het allemaal wat flexibeler, bijvoorbeeld: als een klant een tablet met een defect ontvangt, wordt er normaal gesproken pas een nieuw exemplaar opgestuurd als het ontvangen exemplaar weer bij ons is aangekomen. Met shipping insurance sturen we in dat geval direct na bevestiging van het defect een nieuw exemplaar op (er vanuitgaand dat dat de geboden oplossing is). Kort gezegd verloopt alles gewoon wat sneller in het geval dat er iets niet goed is.

Omdat we hier op Fok (en op de NL-Facebookpagina) echter in het Nederlands aan webcare doen, gaat het, ook zonder insurance, vaak al sneller dan wanneer het via de mail zou gaan. Deze manier van webcare is een beetje een uitzondering, waarvan de meeste andere klanten niet kunnen profiteren. Op dit moment maak ik zelf geen onderscheid tussen wel of geen insurance, maar als m'n baas morgen zegt dat het een criterium wordt dan verandert dat dus. Voor contact via de mail of live chat zou ik het sowieso altijd aanraden, omdat daar wel standaard wordt gekeken naar wel of geen insurance.

Ik hoop dat je vraag zo is beantwoord. :)
pi_169062530
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2017 08:28 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, dat komt vaker voor inderdaad. Ik zie echter wel dat je totale bezorgtermijn inmiddels al om is; vind je het oké om nog even te wachten tot dinsdag (omdat PostNL niet bezorgt op maandag) en dat als je dinsdagavond nog niets hebt ontvangen, je het me meldt? Mocht dat het geval zijn dan lossen we het ook direct voor je op in de vorm van een resend of refund. :)
Ik meld me bij deze weer, helaas is mijn pakketje gisteren niet meer gearriveerd. Kunnen jullie het opnieuw opsturen, of hebben jullie een betere tracking zodat jullie kunnen zien waar het pakketje ergens uit hangt?
pi_169063003
Als vervolg op wat ik een paar posts hierboven aangaf: ik heb weer een mail gehad van jullie mdw en het lukt niet (naar behoren) om eea goed te bespreken vanwege het taalprobleem.
Kunnen jullie mij verder helpen?
  CHI shopkeeper woensdag 22 februari 2017 @ 09:32:18 #46
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169063229
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 09:16 schreef forumgebruiker123 het volgende:
Als vervolg op wat ik een paar posts hierboven aangaf: ik heb weer een mail gehad van jullie mdw en het lukt niet (naar behoren) om eea goed te bespreken vanwege het taalprobleem.
Kunnen jullie mij verder helpen?
Hi, ik heb je vraag vanmorgen in het coupon-topic beantwoord. :)
pi_169063294
Oké, dan ga ik daar naar kijken. Bedankt voor je snelle reactie.
  CHI shopkeeper woensdag 22 februari 2017 @ 09:39:35 #48
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169063324
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 21:35 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

oke, vreemd. ik heb het ordernummer rechtstreeks uit de e-mail gekopieerd.
23275284

en als ik op http://www.17track.net kijk, dan is het pakketje al in zurich.
Dat is erg bijzonder inderdaad, want er is geen enkele e-mailhistorie te vinden bij dit ordernummer. Als je wilt dat we het uitzoeken dan kun je even een screenshot (zonder persoonlijke gegevens) sturen, dan gaan we het onderzoeken. Ik zie verder dat 'ie Zurich inmiddels verlaten heeft, dus laten we hopen dat 'ie er nu snel is. Dat mag ook wel inmiddels..
  CHI shopkeeper woensdag 22 februari 2017 @ 09:49:39 #49
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169063462
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 08:43 schreef lithoijen het volgende:

[..]

Ik meld me bij deze weer, helaas is mijn pakketje gisteren niet meer gearriveerd. Kunnen jullie het opnieuw opsturen, of hebben jullie een betere tracking zodat jullie kunnen zien waar het pakketje ergens uit hangt?
Vervelend! We gaan 'em opnieuw opsturen :)
pi_169064261
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 14:16 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Ik heb met hun contact gehad. Dit was postnl zijn antwoord:

[..]

Opzich wel apart want mijn vorige bestelling ging wel goed.
Wat nu???
pi_169066008
Hallo Banggood!

Kan jij kijken of er toevallig al een Post NL Tracking code is van mijn bestelling met ordernummer: 24178340?
pi_169066161
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 09:49 schreef Banggood het volgende:

[..]

Vervelend! We gaan 'em opnieuw opsturen :)
Top!
Moet ik daar nog wat voor doen of regelen jullie dat? Krijg ik dan weer een nieuw ordernr. of hoe gaat dat in zijn werk?
pi_169071834
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 02:45 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, ik heb net de tracking van PostNL gecheckt, en daaruit maak ik op dat 'ie gisteren niet bezorgd is, en dat er vandaag een nieuwe poging wordt gedaan. Laat het me inderdaad even weten als er nog wat gebeurt, en zo niet, dan zou het fijn zijn als PostNL kan bevestigen dat 'ie retour gaat, voor een snelle afhandeling. :)
Je gaat het nooit raden...
Natdat zowel de trackingcode als de PostNL klantenservice aan mij bevestigd hebben dat het pakketje retour afzender was, lag er gister een "bezorger gemist" briefje op de deur.
Vandaag heb ik het pakketje kunnen afhalen bij het PostNL punt! Bedankt voor je support!
  woensdag 22 februari 2017 @ 21:48:47 #54
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_169079255
oeps met naar anders topic
  CHI shopkeeper donderdag 23 februari 2017 @ 03:43:18 #55
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169083735
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 16:53 schreef Nixxor het volgende:

[..]

Je gaat het nooit raden...
Natdat zowel de trackingcode als de PostNL klantenservice aan mij bevestigd hebben dat het pakketje retour afzender was, lag er gister een "bezorger gemist" briefje op de deur.
Vandaag heb ik het pakketje kunnen afhalen bij het PostNL punt! Bedankt voor je support!
Goed om te horen! *O* Veel plezier ermee ;)
  CHI shopkeeper donderdag 23 februari 2017 @ 03:46:27 #56
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169083742
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 12:22 schreef DJxLaurens het volgende:
Hallo Banggood!

Kan jij kijken of er toevallig al een Post NL Tracking code is van mijn bestelling met ordernummer: 24178340?
Ik heb je per DM een link gestuurd. ;)
  CHI shopkeeper donderdag 23 februari 2017 @ 03:50:38 #57
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169083749
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 12:32 schreef lithoijen het volgende:

[..]

Top!
Moet ik daar nog wat voor doen of regelen jullie dat? Krijg ik dan weer een nieuw ordernr. of hoe gaat dat in zijn werk?
Hi, dat hebben we al geregeld, Je nieuwe ordernummer is 24834585 ;)
  CHI shopkeeper donderdag 23 februari 2017 @ 06:51:22 #58
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169083874
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 14:16 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Ik heb met hun contact gehad. Dit was postnl zijn antwoord:

[..]

Opzich wel apart want mijn vorige bestelling ging wel goed.
Bijzonder inderdaad. Ik zie nu in het systeem dat er helemaal geen huisnummer aanwezig is (dat was m'n collega eerder niet opgevallen). Ook zie ik op basis van je e-mailadres geen vorige bestelling, dus ik kan de door jou eerdergenoemde bestelling niet bekijken om de adressen te vergelijken. Weet je zeker dat je het verzendadres juist hebt ingevoerd?
pi_169086394
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 06:51 schreef Banggood het volgende:

[..]

Bijzonder inderdaad. Ik zie nu in het systeem dat er helemaal geen huisnummer aanwezig is (dat was m'n collega eerder niet opgevallen). Ook zie ik op basis van je e-mailadres geen vorige bestelling, dus ik kan de door jou eerdergenoemde bestelling niet bekijken om de adressen te vergelijken. Weet je zeker dat je het verzendadres juist hebt ingevoerd?
Mijn vorige bestelling was #23844870/#23844871 en toen kreeg het wel gewoon binnen. Misschien heb ik iets de tweede keer fout gedaan.

Maar wat gaat er nu gebeuren met het pakketje?
pi_169086820
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 03:50 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, dat hebben we al geregeld, Je nieuwe ordernummer is 24834585 ;)
Super, bedankt voor de vlotte service!
pi_169104270
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2017 08:09 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, top dat je ' em besteld hebt! ;)

Wat betreft je vraag over de shipping insurance: normaal gesproken gaat onze klantenservice in het Engels via m'n Chinese collega's. Omdat er duizenden berichten per dag binnenkomen, moet alles via standaardprocedures verlopen, en wordt er nauwelijks van de regels afgeweken. Voor klanten met shipping insurance gaat het allemaal wat flexibeler, bijvoorbeeld: als een klant een tablet met een defect ontvangt, wordt er normaal gesproken pas een nieuw exemplaar opgestuurd als het ontvangen exemplaar weer bij ons is aangekomen. Met shipping insurance sturen we in dat geval direct na bevestiging van het defect een nieuw exemplaar op (er vanuitgaand dat dat de geboden oplossing is). Kort gezegd verloopt alles gewoon wat sneller in het geval dat er iets niet goed is.

Omdat we hier op Fok (en op de NL-Facebookpagina) echter in het Nederlands aan webcare doen, gaat het, ook zonder insurance, vaak al sneller dan wanneer het via de mail zou gaan. Deze manier van webcare is een beetje een uitzondering, waarvan de meeste andere klanten niet kunnen profiteren. Op dit moment maak ik zelf geen onderscheid tussen wel of geen insurance, maar als m'n baas morgen zegt dat het een criterium wordt dan verandert dat dus. Voor contact via de mail of live chat zou ik het sowieso altijd aanraden, omdat daar wel standaard wordt gekeken naar wel of geen insurance.

Ik hoop dat je vraag zo is beantwoord. :)
Bedankt voor het uitgebreide antwoord! Het is helemaal duidelijk zo :)
  vrijdag 24 februari 2017 @ 00:32:29 #62
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_169108707
Hey!

Order 24893658. Ik heb de betaling stopgezet omdat ik het verkeerde adres heb ingevuld. Ik kan mijn adres niet in het order wijzigen (per ongeluk het verkeerde adres gekozen, het moest een ander standaard adres zijn) en ben nu mijn gebruike BG points kwijt. Hoe kunnen we dit oplossen? ;(

[ Bericht 15% gewijzigd door CommissarisMissionaris op 24-02-2017 02:14:50 ]
  CHI shopkeeper vrijdag 24 februari 2017 @ 10:44:01 #63
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169111787
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 00:32 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Hey!

Order 24893658. Ik heb de betaling stopgezet omdat ik het verkeerde adres heb ingevuld. Ik kan mijn adres niet in het order wijzigen (per ongeluk het verkeerde adres gekozen, het moest een ander standaard adres zijn) en ben nu mijn gebruike BG points kwijt. Hoe kunnen we dit oplossen? ;(
Hi, de order is gecanceld en m'n collega heeft je punten teruggestort op je account. :)
  CHI shopkeeper vrijdag 24 februari 2017 @ 10:44:41 #64
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169111797
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 11:20 schreef lithoijen het volgende:

[..]

Super, bedankt voor de vlotte service!
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2017 21:43 schreef Azerdion het volgende:

[..]

Bedankt voor het uitgebreide antwoord! Het is helemaal duidelijk zo :)
*O*
  CHI shopkeeper vrijdag 24 februari 2017 @ 10:50:28 #65
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169111891
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2017 10:58 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Mijn vorige bestelling was #23844870/#23844871 en toen kreeg het wel gewoon binnen. Misschien heb ik iets de tweede keer fout gedaan.

Maar wat gaat er nu gebeuren met het pakketje?
Hi, het pakketje is zo te zien weer terug op weg naar ons. Het lijkt erop dat je bent vergeten het huisnummer in te vullen, maar we kunnen je bestelde producten opnieuw naar je opsturen, dit keer inclusief huisnummer. ;) Kun je me per DM of PM je volledige adres toesturen? Dan gaan we het regelen!
  vrijdag 24 februari 2017 @ 11:18:50 #66
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_169112339
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 10:44 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, de order is gecanceld en m'n collega heeft je punten teruggestort op je account. :)
Dankjewel! :-)
pi_169113809
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2017 03:22 schreef xileS het volgende:

[Op woensdag 25 januari 2017 03:05 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, je hebt de juiste ontvangen, die inderdaad niet matzwart is. Ook dat heb ik doorgegeven.
Werken met en tussen vrijwel uitsluitend Chinezen is regelmatig een uitdaging, en dit is daar een mooi voorbeeld van. Ik kreeg inderdaad gisteren te horen dat het om roségoud ging en dat het daar naar zou worden aangepast, maar nu hoor ik net: "it is not so pink, so I decided to make it gold". Zo gaat dat ;) Om een lang verhaal kort te maken: het lijkt dus meer goudkleurig te zijn. :)]

Klinkt idd als een uitdaging ;p. Ik vroeg de kleur ook na, omdat op doosje (die bij mijn "zwarte" zat) duidelijk staat dat die leverbaar is in 4 kleuren, waaronder gold en rose gold

[ afbeelding ]
Na langer (bestellingen die ik later geplaatst had, waren ondertussen al ontvangen) wachten dan normaal eindelijk dit bandje (ordernummer 23800165) binnen voor mijn vriendin:


Zoals je ziet is dit toch niet het "gouden" bandje wat ik besteld heb. Ik had zoals je terug kan lezen al meerdere malen gevraagd of het rose goud of normaal goud was. Uiteindelijk hebben ze besloten het product pagina ook aan te passen naar "gold". Het is dan wel verrassend om alsnog een rose gouden bandje te ontvangen (waarschijnlijk weten je Chinese collegas niet wat het verschil is tussen deze kleuren ;p).

Helaas vind mijn vriendin deze kleur niet mooi en ik merkte al gelijk dat de Miband 2 module er zelfs niet goed in past (er zit waarschijnlijk een stukje plastic in de weg. Ik weet hoe het hoort te zitten, omdat ik zelf de zwarte variant heb.

Ik bestel redelijk vaak bij Banggood vanwege de goede ervaringen, maar dit is toch wel een tegenvaller. Wat zijn de opties om dit op te lossen?
pi_169132134
Komt de Gigaset ME (niet de ME Pure versie) weer in stock?
pi_169141889
Zo zie je me nooit en nu moet ik me alweer melden in dit topic :@

Ik heb een Eachine E010 mini quadcopter besteld (ordernummer: 24099525), is afgelopen dinsdag binnen gekomen. Leuk dingetje! Echter.. na een paar dagen doet ie alleen nog maar dit als je gas geeft:

Heb geen gekke ongelukken gemaakt met het apparaat (ben al redelijk bekend met die apparaatjes, dus die fase ben ik gelukkig voorbij ;) plus dat ze doorgaans in de praktijk onverwoestbaar lijken te zijn).
Dus denk dat er iets niet helemaal ok is (motortje(s) niet goed of elektronica op het bordje). Feit is, hij vliegt niet meer! :'(
  CHI shopkeeper maandag 27 februari 2017 @ 04:04:32 #70
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169171680
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 20:44 schreef Rappetor het volgende:
Zo zie je me nooit en nu moet ik me alweer melden in dit topic :@

Ik heb een Eachine E010 mini quadcopter besteld (ordernummer: 24099525), is afgelopen dinsdag binnen gekomen. Leuk dingetje! Echter.. na een paar dagen doet ie alleen nog maar dit als je gas geeft:

Heb geen gekke ongelukken gemaakt met het apparaat (ben al redelijk bekend met die apparaatjes, dus die fase ben ik gelukkig voorbij ;) plus dat ze doorgaans in de praktijk onverwoestbaar lijken te zijn).
Dus denk dat er iets niet helemaal ok is (motortje(s) niet goed of elektronica op het bordje). Feit is, hij vliegt niet meer! :'(
Hi, die ziet er inderdaad niet helemaal goed uit! 8)7 M'n quadcopter collega heeft je video bekeken, en volgens hem is het onmiskenbaar (of in ieder geval voor 99% zeker) het receiver-bordje dat niet goed is. Hij stelt voor om je een nieuwe op te sturen, aangezien deze erg makkelijk te vervangen is (alleen de motordraadjes los en weer vastsolderen). Is dat een optie voor jou of zie je dat niet zitten? Ik wacht je antwoord af! :)
  CHI shopkeeper maandag 27 februari 2017 @ 04:41:33 #71
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169171695
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 11:07 schreef Gruj0 het volgende:
Komt de Gigaset ME (niet de ME Pure versie) weer in stock?
Hi, ik heb van m'n collega begrepen dat 'ie niet meer wordt geleverd, en dat de pagina spoedig wordt verwijderd, dus helaas.. :'(
  CHI shopkeeper maandag 27 februari 2017 @ 04:43:17 #72
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_169171698
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 12:31 schreef xileS het volgende:

[..]

Na langer (bestellingen die ik later geplaatst had, waren ondertussen al ontvangen) wachten dan normaal eindelijk dit bandje (ordernummer 23800165) binnen voor mijn vriendin:
[ afbeelding ]

Zoals je ziet is dit toch niet het "gouden" bandje wat ik besteld heb. Ik had zoals je terug kan lezen al meerdere malen gevraagd of het rose goud of normaal goud was. Uiteindelijk hebben ze besloten het product pagina ook aan te passen naar "gold". Het is dan wel verrassend om alsnog een rose gouden bandje te ontvangen (waarschijnlijk weten je Chinese collegas niet wat het verschil is tussen deze kleuren ;p).

Helaas vind mijn vriendin deze kleur niet mooi en ik merkte al gelijk dat de Miband 2 module er zelfs niet goed in past (er zit waarschijnlijk een stukje plastic in de weg. Ik weet hoe het hoort te zitten, omdat ik zelf de zwarte variant heb.

Ik bestel redelijk vaak bij Banggood vanwege de goede ervaringen, maar dit is toch wel een tegenvaller. Wat zijn de opties om dit op te lossen?
Hi, dat ziet er behoorlijk rosé-achtig uit inderdaad.. De collega die dit afgehandeld heeft is er vandaag niet, dus ik ga het haar morgen voorleggen en dan kom ik er daarna op terug!
pi_169173119
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 04:43 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, dat ziet er behoorlijk rosé-achtig uit inderdaad.. De collega die dit afgehandeld heeft is er vandaag niet, dus ik ga het haar morgen voorleggen en dan kom ik er daarna op terug!
Thanks. En zoals je ziet was een (andere) collega al mee eens dat het rosé is, aangezien dat op het doosje al was aangevinkt xD. Alleen is het dus wel als goud verkocht.
pi_169176007
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 04:04 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, die ziet er inderdaad niet helemaal goed uit! 8)7 M'n quadcopter collega heeft je video bekeken, en volgens hem is het onmiskenbaar (of in ieder geval voor 99% zeker) het receiver-bordje dat niet goed is. Hij stelt voor om je een nieuwe op te sturen, aangezien deze erg makkelijk te vervangen is (alleen de motordraadjes los en weer vastsolderen). Is dat een optie voor jou of zie je dat niet zitten? Ik wacht je antwoord af! :)
Oei, het is wel heul erg klein hoor :). Ben bang dat zowel mijn soldeerbout (te groot) als mijn kunde (te lomp ;)) dan leiden tot twee kapotte bordjes :P. Dus zie dat niet heel erg zitten..
Wat voor alternatieven hebben we nog?
pi_169194682
Hoi, zou je is willen kijken naar ordernummer 22644324. Het pakketje is verstuurd zonder mijn naam en huisnummer erop terwijl ik dit wel opgegeven heb, zo te zien komt dit vaker voor. Volgens je collega's is het pakketje ontvangen, helaas niet door mij. Ik ben uiteraard al langs ons postkantoor geweest om te checken of het daar ligt maar ook niet.

Kun jij nog iets voor mij betekenen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')