Top!quote:Op woensdag 22 februari 2017 09:49 schreef Banggood het volgende:
[..]
Vervelend! We gaan 'em opnieuw opsturen
Je gaat het nooit raden...quote:Op woensdag 22 februari 2017 02:45 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik heb net de tracking van PostNL gecheckt, en daaruit maak ik op dat 'ie gisteren niet bezorgd is, en dat er vandaag een nieuwe poging wordt gedaan. Laat het me inderdaad even weten als er nog wat gebeurt, en zo niet, dan zou het fijn zijn als PostNL kan bevestigen dat 'ie retour gaat, voor een snelle afhandeling.
Goed om te horen! Veel plezier ermeequote:Op woensdag 22 februari 2017 16:53 schreef Nixxor het volgende:
[..]
Je gaat het nooit raden...
Natdat zowel de trackingcode als de PostNL klantenservice aan mij bevestigd hebben dat het pakketje retour afzender was, lag er gister een "bezorger gemist" briefje op de deur.
Vandaag heb ik het pakketje kunnen afhalen bij het PostNL punt! Bedankt voor je support!
Ik heb je per DM een link gestuurd.quote:Op woensdag 22 februari 2017 12:22 schreef DJxLaurens het volgende:
Hallo Banggood!
Kan jij kijken of er toevallig al een Post NL Tracking code is van mijn bestelling met ordernummer: 24178340?
Hi, dat hebben we al geregeld, Je nieuwe ordernummer is 24834585quote:Op woensdag 22 februari 2017 12:32 schreef lithoijen het volgende:
[..]
Top!
Moet ik daar nog wat voor doen of regelen jullie dat? Krijg ik dan weer een nieuw ordernr. of hoe gaat dat in zijn werk?
Bijzonder inderdaad. Ik zie nu in het systeem dat er helemaal geen huisnummer aanwezig is (dat was m'n collega eerder niet opgevallen). Ook zie ik op basis van je e-mailadres geen vorige bestelling, dus ik kan de door jou eerdergenoemde bestelling niet bekijken om de adressen te vergelijken. Weet je zeker dat je het verzendadres juist hebt ingevoerd?quote:Op dinsdag 21 februari 2017 14:16 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ik heb met hun contact gehad. Dit was postnl zijn antwoord:
[..]
Opzich wel apart want mijn vorige bestelling ging wel goed.
Mijn vorige bestelling was #23844870/#23844871 en toen kreeg het wel gewoon binnen. Misschien heb ik iets de tweede keer fout gedaan.quote:Op donderdag 23 februari 2017 06:51 schreef Banggood het volgende:
[..]
Bijzonder inderdaad. Ik zie nu in het systeem dat er helemaal geen huisnummer aanwezig is (dat was m'n collega eerder niet opgevallen). Ook zie ik op basis van je e-mailadres geen vorige bestelling, dus ik kan de door jou eerdergenoemde bestelling niet bekijken om de adressen te vergelijken. Weet je zeker dat je het verzendadres juist hebt ingevoerd?
Super, bedankt voor de vlotte service!quote:Op donderdag 23 februari 2017 03:50 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat hebben we al geregeld, Je nieuwe ordernummer is 24834585
Bedankt voor het uitgebreide antwoord! Het is helemaal duidelijk zoquote:Op woensdag 22 februari 2017 08:09 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, top dat je ' em besteld hebt!
Wat betreft je vraag over de shipping insurance: normaal gesproken gaat onze klantenservice in het Engels via m'n Chinese collega's. Omdat er duizenden berichten per dag binnenkomen, moet alles via standaardprocedures verlopen, en wordt er nauwelijks van de regels afgeweken. Voor klanten met shipping insurance gaat het allemaal wat flexibeler, bijvoorbeeld: als een klant een tablet met een defect ontvangt, wordt er normaal gesproken pas een nieuw exemplaar opgestuurd als het ontvangen exemplaar weer bij ons is aangekomen. Met shipping insurance sturen we in dat geval direct na bevestiging van het defect een nieuw exemplaar op (er vanuitgaand dat dat de geboden oplossing is). Kort gezegd verloopt alles gewoon wat sneller in het geval dat er iets niet goed is.
Omdat we hier op Fok (en op de NL-Facebookpagina) echter in het Nederlands aan webcare doen, gaat het, ook zonder insurance, vaak al sneller dan wanneer het via de mail zou gaan. Deze manier van webcare is een beetje een uitzondering, waarvan de meeste andere klanten niet kunnen profiteren. Op dit moment maak ik zelf geen onderscheid tussen wel of geen insurance, maar als m'n baas morgen zegt dat het een criterium wordt dan verandert dat dus. Voor contact via de mail of live chat zou ik het sowieso altijd aanraden, omdat daar wel standaard wordt gekeken naar wel of geen insurance.
Ik hoop dat je vraag zo is beantwoord.
Hi, de order is gecanceld en m'n collega heeft je punten teruggestort op je account.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 00:32 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Hey!
Order 24893658. Ik heb de betaling stopgezet omdat ik het verkeerde adres heb ingevuld. Ik kan mijn adres niet in het order wijzigen (per ongeluk het verkeerde adres gekozen, het moest een ander standaard adres zijn) en ben nu mijn gebruike BG points kwijt. Hoe kunnen we dit oplossen?
quote:Op donderdag 23 februari 2017 11:20 schreef lithoijen het volgende:
[..]
Super, bedankt voor de vlotte service!
quote:Op donderdag 23 februari 2017 21:43 schreef Azerdion het volgende:
[..]
Bedankt voor het uitgebreide antwoord! Het is helemaal duidelijk zo
Hi, het pakketje is zo te zien weer terug op weg naar ons. Het lijkt erop dat je bent vergeten het huisnummer in te vullen, maar we kunnen je bestelde producten opnieuw naar je opsturen, dit keer inclusief huisnummer. Kun je me per DM of PM je volledige adres toesturen? Dan gaan we het regelen!quote:Op donderdag 23 februari 2017 10:58 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Mijn vorige bestelling was #23844870/#23844871 en toen kreeg het wel gewoon binnen. Misschien heb ik iets de tweede keer fout gedaan.
Maar wat gaat er nu gebeuren met het pakketje?
Dankjewel! :-)quote:Op vrijdag 24 februari 2017 10:44 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, de order is gecanceld en m'n collega heeft je punten teruggestort op je account.
Na langer (bestellingen die ik later geplaatst had, waren ondertussen al ontvangen) wachten dan normaal eindelijk dit bandje (ordernummer 23800165) binnen voor mijn vriendin:quote:Op woensdag 25 januari 2017 03:22 schreef xileS het volgende:
[Op woensdag 25 januari 2017 03:05 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, je hebt de juiste ontvangen, die inderdaad niet matzwart is. Ook dat heb ik doorgegeven.
Werken met en tussen vrijwel uitsluitend Chinezen is regelmatig een uitdaging, en dit is daar een mooi voorbeeld van. Ik kreeg inderdaad gisteren te horen dat het om roségoud ging en dat het daar naar zou worden aangepast, maar nu hoor ik net: "it is not so pink, so I decided to make it gold". Zo gaat dat Om een lang verhaal kort te maken: het lijkt dus meer goudkleurig te zijn. ]
Klinkt idd als een uitdaging ;p. Ik vroeg de kleur ook na, omdat op doosje (die bij mijn "zwarte" zat) duidelijk staat dat die leverbaar is in 4 kleuren, waaronder gold en rose gold
[ afbeelding ]
Hi, die ziet er inderdaad niet helemaal goed uit! M'n quadcopter collega heeft je video bekeken, en volgens hem is het onmiskenbaar (of in ieder geval voor 99% zeker) het receiver-bordje dat niet goed is. Hij stelt voor om je een nieuwe op te sturen, aangezien deze erg makkelijk te vervangen is (alleen de motordraadjes los en weer vastsolderen). Is dat een optie voor jou of zie je dat niet zitten? Ik wacht je antwoord af!quote:Op zaterdag 25 februari 2017 20:44 schreef Rappetor het volgende:
Zo zie je me nooit en nu moet ik me alweer melden in dit topic
Ik heb een Eachine E010 mini quadcopter besteld (ordernummer: 24099525), is afgelopen dinsdag binnen gekomen. Leuk dingetje! Echter.. na een paar dagen doet ie alleen nog maar dit als je gas geeft:
Heb geen gekke ongelukken gemaakt met het apparaat (ben al redelijk bekend met die apparaatjes, dus die fase ben ik gelukkig voorbij plus dat ze doorgaans in de praktijk onverwoestbaar lijken te zijn).
Dus denk dat er iets niet helemaal ok is (motortje(s) niet goed of elektronica op het bordje). Feit is, hij vliegt niet meer!
Hi, ik heb van m'n collega begrepen dat 'ie niet meer wordt geleverd, en dat de pagina spoedig wordt verwijderd, dus helaas..quote:Op zaterdag 25 februari 2017 11:07 schreef Gruj0 het volgende:
Komt de Gigaset ME (niet de ME Pure versie) weer in stock?
Hi, dat ziet er behoorlijk rosé-achtig uit inderdaad.. De collega die dit afgehandeld heeft is er vandaag niet, dus ik ga het haar morgen voorleggen en dan kom ik er daarna op terug!quote:Op vrijdag 24 februari 2017 12:31 schreef xileS het volgende:
[..]
Na langer (bestellingen die ik later geplaatst had, waren ondertussen al ontvangen) wachten dan normaal eindelijk dit bandje (ordernummer 23800165) binnen voor mijn vriendin:
[ afbeelding ]
Zoals je ziet is dit toch niet het "gouden" bandje wat ik besteld heb. Ik had zoals je terug kan lezen al meerdere malen gevraagd of het rose goud of normaal goud was. Uiteindelijk hebben ze besloten het product pagina ook aan te passen naar "gold". Het is dan wel verrassend om alsnog een rose gouden bandje te ontvangen (waarschijnlijk weten je Chinese collegas niet wat het verschil is tussen deze kleuren ;p).
Helaas vind mijn vriendin deze kleur niet mooi en ik merkte al gelijk dat de Miband 2 module er zelfs niet goed in past (er zit waarschijnlijk een stukje plastic in de weg. Ik weet hoe het hoort te zitten, omdat ik zelf de zwarte variant heb.
Ik bestel redelijk vaak bij Banggood vanwege de goede ervaringen, maar dit is toch wel een tegenvaller. Wat zijn de opties om dit op te lossen?
Thanks. En zoals je ziet was een (andere) collega al mee eens dat het rosé is, aangezien dat op het doosje al was aangevinkt xD. Alleen is het dus wel als goud verkocht.quote:Op maandag 27 februari 2017 04:43 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat ziet er behoorlijk rosé-achtig uit inderdaad.. De collega die dit afgehandeld heeft is er vandaag niet, dus ik ga het haar morgen voorleggen en dan kom ik er daarna op terug!
Oei, het is wel heul erg klein hoor . Ben bang dat zowel mijn soldeerbout (te groot) als mijn kunde (te lomp ) dan leiden tot twee kapotte bordjes . Dus zie dat niet heel erg zitten..quote:Op maandag 27 februari 2017 04:04 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, die ziet er inderdaad niet helemaal goed uit! M'n quadcopter collega heeft je video bekeken, en volgens hem is het onmiskenbaar (of in ieder geval voor 99% zeker) het receiver-bordje dat niet goed is. Hij stelt voor om je een nieuwe op te sturen, aangezien deze erg makkelijk te vervangen is (alleen de motordraadjes los en weer vastsolderen). Is dat een optie voor jou of zie je dat niet zitten? Ik wacht je antwoord af!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |