Totdat bepaalde rekeningen en verantwoordelijkheden op je deurmat gaan vallenquote:Op woensdag 15 februari 2017 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ik zie niet in wat er mis is om per dag te leven, ambitie is ook niet alles.
Dan ga je vooral werk zoeken om dat te kunnen betalen, en niet omdat die ambitie vanuit jezelf komt om echt iets neer te zetten.quote:Op woensdag 15 februari 2017 23:33 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Totdat bepaalde rekeningen en verantwoordelijkheden op je deurmat gaan vallen..
Waarom werk jij eigenlijk niet? Al is het buiten je eigen opleiding? Er is in Amsterdam of Haarlem of desnoods de Deen of Vomar in je dorp toch wel iets te vinden om aan de slag te gaan?quote:Op woensdag 15 februari 2017 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ga je vooral werk zoeken om dat te kunnen betalen, en niet omdat die ambitie vanuit jezelf komt om echt iets neer te zetten.
Je moet nu wat opbouwen om later iets mee te kunnen. Dat kan ervaring, vaardigheden of gewoon slimheid zijn of een combinatie van de vorige punten. Leven in Nederland is vrij makkelijk maar zelfs hier wordt niet alles je toegereikt.quote:Op woensdag 15 februari 2017 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ga je vooral werk zoeken om dat te kunnen betalen, en niet omdat die ambitie vanuit jezelf komt om echt iets neer te zetten.
Supermarkt zal mij niet snel aannemen aangezien ik al 23+ benquote:Op woensdag 15 februari 2017 23:36 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Waarom werk jij eigenlijk niet? Al is het buiten je eigen opleiding? Er is in Amsterdam of Haarlem of desnoods de Deen of Vomar in je dorp toch wel iets te vinden om aan de slag te gaan?
Ja oké, maar je hebt ook mensen die alleen maar bezig zijn met de toekomst en vergeten om ook te kunnen genieten van de momenten in het heden.quote:Op woensdag 15 februari 2017 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet nu wat opbouwen om later iets mee te kunnen. Dat kan ervaring, vaardigheden of gewoon slimheid zijn of een combinatie van de vorige punten. Leven in Nederland is vrij makkelijk maar zelfs hier wordt niet alles je toegereikt.
Man, man, man. Straks ga ik nog proberen zinnige dingen te posten.
Je wilt toch ook neuken, neem ik aan? Dan moet je aan de bak, ouwe.. Als de liefde van je leven morgen voorbij komt maar slijt je dagen zonder bron van inkomsten, dan wordt het wederom onaneren.. Dat heeft niets met genieten van het heden te maken én niet geschoten is altijd misquote:Op woensdag 15 februari 2017 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Supermarkt zal mij niet snel aannemen aangezien ik al 23+ ben
[..]
Ja oké, maar je hebt ook mensen die alleen maar bezig zijn met de toekomst en vergeten om ook te kunnen genieten van de momenten in het heden.
quote:Op woensdag 15 februari 2017 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ja oké, maar je hebt ook mensen die alleen maar bezig zijn met de toekomst en vergeten om ook te kunnen genieten van de momenten in het heden.
Moeten zij weten als ze daar hun succes en doelen in het leven mee kunnen behalen. De tussenweg is altijd het beste. Je moest eens weten hoe vaak ik de vraag krijg of ik al aan het zoeken/solliciteren ben voor iets beters. Zelfs mijn oma vroeg zich af of ik mij niet kon laten omscholen bij het UWVquote:Op woensdag 15 februari 2017 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Kan hij niet bij jou intrekken in Berlijn?quote:Op woensdag 15 februari 2017 23:47 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Je wilt toch ook neuken, neem ik aan? Dan moet je aan de bak, ouwe.. Als de liefde van je leven morgen voorbij komt maar slijt je dagen zonder bron van inkomsten, dan wordt het wederom onaneren.. Dat heeft niets met genieten van het heden te maken én niet geschoten is altijd mis..
Ik zou niet weten waarom hij als grafisch ontwerper hier ergens niet aan de slag zou kunnen, desnoods als zelfstandige.. Maar dan moet je wel pro-actief je ideeën in daadwerkelijk product omzetten..quote:Op woensdag 15 februari 2017 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan hij niet bij jou intrekken in Berlijn?
Berlijn is de stad om je muse te vinden.quote:Op woensdag 15 februari 2017 23:51 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom hij als grafisch ontwerper hier ergens niet aan de slag zou kunnen, desnoods als zelfstandige.. Maar dan moet je wel pro-actief je ideeën in daadwerkelijk product omzetten..
Opzich heb ik die behoefte niet zo op dit moment. Kan binnenkort wel weer anders zijn, daar niet van.quote:Op woensdag 15 februari 2017 23:47 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Je wilt toch ook neuken, neem ik aan? Dan moet je aan de bak, ouwe.. Als de liefde van je leven morgen voorbij komt maar slijt je dagen zonder bron van inkomsten, dan wordt het wederom onaneren.. Dat heeft niets met genieten van het heden te maken én niet geschoten is altijd mis..
Ze ergeren zich blijkbaar aan onvervuld potentieelquote:Op woensdag 15 februari 2017 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Moeten zij weten als ze daar hun succes en doelen in het leven mee kunnen behalen. De tussenweg is altijd het beste. Je moest eens weten hoe vaak ik de vraag krijg of ik al aan het zoeken/solliciteren ben voor iets beters. Zelfs mijn oma vroeg zich af of ik mij niet kon laten omscholen bij het UWV
Ach ja, auto, mooi huis, leuke collegas en ik houd geld over aan het einde van maand. Ik vind het helemaal prima. Al vertrekken er binnen een maand wel 2 collegas dus dan kan het snel anders zijn.quote:Op woensdag 15 februari 2017 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze ergeren zich blijkbaar aan onvervuld potentieelen je baan hechten we toch veel waarde aan in dit landje
Niks mis met goeie melkuiers.quote:
Mooiquote:Op woensdag 15 februari 2017 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
In huis zonder kruk, buiten nog even met eentje. Dus het gaat vooruit.
Heb je inmiddels goeie melkuiers?quote:
Goedemorgen Drizzt.quote:Op donderdag 16 februari 2017 03:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb je inmiddels goeie melkuiers?
#KALEKOPPENNIETTESTOPPENquote:Op donderdag 16 februari 2017 07:47 schreef tong80 het volgende:
001. 300 haags_kwartiertje
002. 252 JR-Style-93
008. 180 Ajacied422
017. 127 Insomnia_
032. 099 GGMM
035. 094 KingRoland
036. 091 DonRaja
040. 089 onlogisch
043. 088 Befbekje
049. 079 tong80
Stimmt.quote:Op donderdag 16 februari 2017 08:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Alleen maar gezellige users hier in de vroege morgen.
Typisch vergeten in deze statistiek en KingFlopland wel vermelden.quote:Op donderdag 16 februari 2017 07:47 schreef tong80 het volgende:
001. 300 haags_kwartiertje
002. 252 JR-Style-93
008. 180 Ajacied422
017. 127 Insomnia_
032. 099 GGMM
035. 094 KingRoland
036. 091 DonRaja
040. 089 onlogisch
043. 088 Befbekje
049. 079 tong80
Oepsquote:Op donderdag 16 februari 2017 08:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Typisch vergeten in deze statistiek en KingFlopland wel vermelden.
Dit moet als een mokerslag voelen voor Typisch.
7 uur speelt AZ iig.quote:Op donderdag 16 februari 2017 08:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoelaat begint die EL vanavond?
Typisch is zelf een mokerslag.quote:Op donderdag 16 februari 2017 08:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Typisch vergeten in deze statistiek en KingFlopland wel vermelden.
Dit moet als een mokerslag voelen voor Typisch.
Welkom terug!!quote:Op donderdag 16 februari 2017 08:40 schreef Scrummie het volgende:
Mooie topic kill met een mokerslag.
Je vraagt je misschien af waarom Onlogisch er niet was..quote:
Scrummiegodquote:Op donderdag 16 februari 2017 08:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Typisch is zelf een mokerslag.
Scrummie wist prima waar ik was. We waren een soort van tagteam. Ik loste 'm af toen hij net bij je moeder vandaan kwam.quote:Op donderdag 16 februari 2017 08:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je vraagt je misschien af waarom Onlogisch er niet was..
Nou ja, dat kan hij misschien beter zelf uitleggen.
Jammer, ik had niet verwacht dat je om de hete brei heen zou draaien. Dat is erg laf.quote:Op donderdag 16 februari 2017 09:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Scrummie wist prima waar ik was. We waren een soort van tagteam. Ik loste 'm af toen hij net bij je moeder vandaan kwam.
Je act begint treurige vormen aan te nemen. Net als je gedrag van de afgelopen week. Maar als je zo onthutsend zwak voor de dag komt, is dat eigenlijk ook geen verrassing meer.quote:Op donderdag 16 februari 2017 09:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer, ik had niet verwacht dat je om de hete brei heen zou draaien. Dat is erg laf.
Oh, wacht..
Haha, doe niet zo boos.quote:Op donderdag 16 februari 2017 09:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je act begint treurige vormen aan te nemen. Net als je gedrag van de afgelopen week. Maar als je zo onthutsend zwak voor de dag komt, is dat eigenlijk ook geen verrassing meer.
Doe dit maar niet meer. Het wordt nu gênant.quote:Op donderdag 16 februari 2017 09:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha, doe niet zo boos.
Kan je niet tegen een stootje? Loop dan weg. Iets waar je goed in bent..
Nee hoor, onlogisch mag gaan en staan waar hij wil. Ik strijd ook in zijn naam, ook al is hij afwezig.quote:Op donderdag 16 februari 2017 08:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je vraagt je misschien af waarom Onlogisch er niet was..
Nou ja, dat kan hij misschien beter zelf uitleggen.
Dat siert je.quote:Op donderdag 16 februari 2017 09:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee hoor, onlogisch mag gaan en staan waar hij wil. Ik strijd ook in zijn naam, ook al is hij afwezig.
Ik vind onlogisch niet laf.quote:Op donderdag 16 februari 2017 09:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat siert je.
Ik persoonlijk had wat meer loyaliteit verwacht van Onlogisch, maar misschien moet ik ook gewoon accepteren dat hij laf in elkaar zit. Dat maakt hem geen minder mens.
Je vindt Onlogisch wel degelijk laf, en dat is begrijpelijk.quote:Op donderdag 16 februari 2017 09:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind onlogisch niet laf.
Kinderen misbruiken. Dat is laf.
Mijn baas was daar ook niet zo blij mee.quote:Op donderdag 16 februari 2017 08:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
AZ. Beetje de wedstrijd van zaterdagavond laten verzetten naar zondagochtend.
Ah, daar ben je.quote:Op donderdag 16 februari 2017 09:36 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben benieuwd wat GGMM steviger vasthoudt, deze act of zijn slachtoffertjes.
Daar heb jij een mooie kelder voor hé.quote:Op donderdag 16 februari 2017 09:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, daar ben je.
Ik was even bang dat je was verdwenen.
Ik woon in een appartement, maar mn onderburen vinden het vast niet erg als je je onder hun bed verstopt.quote:Op donderdag 16 februari 2017 09:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar heb jij een mooie kelder voor hé.
Noemt de jeugd sperma tegenwoordig plak?quote:
Ja die moeder van Rene kan er wat van.quote:
Nou nou nou. Het kan ook dat René niet van tuinieren houdt. Jij wekt nu de suggestie dat hij arm is. Dat is niet zo netjes.quote:
(Hij heeft wel een punt.)quote:Op donderdag 16 februari 2017 09:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
He, niet zo'n grote bek over appartementen.
Ik denk dat tong dit ook wel leuk zou vinden.quote:Op donderdag 16 februari 2017 09:41 schreef onlogisch het volgende:
http://www.ad.nl/rivieren(...)megapuzzel~ac441d0e/
Je moet er maar zin in hebben
Dat ziet er geweldig uit.quote:Op donderdag 16 februari 2017 09:41 schreef onlogisch het volgende:
http://www.ad.nl/rivieren(...)megapuzzel~ac441d0e/
Je moet er maar zin in hebben
Het is Tong en tong80. Voor mij is het leven al een grote puzzel. Ik begin bij de randjes en op het eind blijk ik zelf de eikel te zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2017 09:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk dat tong dit ook wel leuk zou vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |