quote:Op woensdag 15 februari 2017 22:58 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Wil een naamspellingverandering want een ambtenaar heeft mijn naam onjuist gespelt toen ie me registreerde.
Dit kan geen toeval zijn, stelletje faalhazen.quote:
Mijn naam is gewoon goed gespeld hoor. Zou overigens wel passend zijn geweest bij mij als persoon als het niet zo was.quote:Op woensdag 15 februari 2017 23:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Dit kan geen toeval zijn, stelletje faalhazen.
Een naam vergeten is nog erger dan een spelfout in een vertaalde naam.quote:Op woensdag 15 februari 2017 23:11 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Mijn naam is gewoon goed gespeld hoor. Zou overigens wel passend zijn geweest bij mij als persoon als het niet zo was.
Je noemt me faalhaas vanwege fout vn een ander?quote:Op woensdag 15 februari 2017 23:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Dit kan geen toeval zijn, stelletje faalhazen.
Ach, mijn moeder zei dat mijn vader te erg met zijn hoofd in de wolken zatquote:Op woensdag 15 februari 2017 23:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een naam vergeten is nog erger dan een spelfout in een vertaalde naam.
Yes. Kleeft toch een beetje aan je, hè. Sad!quote:Op woensdag 15 februari 2017 23:15 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Je noemt me faalhaas vanwege fout vn een ander?
Donald?quote:Op woensdag 15 februari 2017 23:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Yes. Kleeft toch een beetje aan je, hè. Sad!
Ben bereid 1200 te betalen, is mijn situatie goede reden?quote:Op woensdag 15 februari 2017 23:11 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Mijn naam is gewoon goed gespeld hoor. Zou overigens wel passend zijn geweest bij mij als persoon als het niet zo was.
quote:Op woensdag 15 februari 2017 23:16 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Ben bereid 1200 te betalen, is mijn situatie goede reden?
Waar Heb je je info vandaan?quote:Op woensdag 15 februari 2017 23:18 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]![]()
Maargoed, wat ik erover gelezen heb zou dat voldoende moeten zijn. Neem contact op met een advocaat.
Internet en contact met een advocate.quote:
Is enige reden dat je niet doet dat geld?quote:Op woensdag 15 februari 2017 23:22 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Internet en contact met een advocate.
Ja + griffiekosten, bizar of niet?quote:
Ja. De kosten met rechtsbijstand bedragen ~¤300,-. Dan had ik het wel gedaan.quote:Op woensdag 15 februari 2017 23:24 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Is enige reden dat je niet doet dat geld?
Ik weet wat ze bedoelen maar het was toen en is nu hetzelfde Polen.quote:Op woensdag 15 februari 2017 22:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelen mensen die dat soort dingen roepen de grenzen van het Warschaupact.... als Rusland dat doet kunnen we onze lol nog op met vluchtende Oostblokkers.
Om Lul als tweede naam te krijgen?quote:Op woensdag 15 februari 2017 23:26 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ja + griffiekosten, bizar of niet?
Nee Gutmensch.quote:Op woensdag 15 februari 2017 23:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Om Lul als tweede naam te krijgen?
Sluit je toch voor een maand rbv af?quote:Op woensdag 15 februari 2017 23:27 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ja. De kosten met rechtsbijstand bedragen ~¤300,-. Dan had ik het wel gedaan.
Lijkt me niet dat het zo makkelijk werkt?quote:Op woensdag 15 februari 2017 23:28 schreef LA_niner het volgende:
[..]
Sluit je toch voor een maand rbv af?
Klopt, toch?quote:Op woensdag 15 februari 2017 23:29 schreef KetchupFTW het volgende:
''Zonder onze juridische rechtsbijstand was het nooit tot zo'n uitstekend einde gebracht! ''.
En terecht, voor zoiets zinloos als een tweede voornaam.quote:Op woensdag 15 februari 2017 23:29 schreef KetchupFTW het volgende:
''Dhr. ... wil zijn naam veranderen naar ...''.
''Nou, dat hebben we dan weer mooi voor u afgehandeld meneer! Zonder onze juridische rechtsbijstand was het nooit tot zo'n uitstekend einde gebracht! Dat wordt dan ¤1200,- alstublieft''.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |