zo duur is een aquarium nu ook weer niet.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 09:34 schreef laziness het volgende:
Een green egg of aquarium lijkt me wel te brutaal om te vragen ja
quote:Op maandag 6 maart 2017 10:35 schreef Sarabi het volgende:
Gisteren overleg op de trouwlocatie gehad.
Drank afkopen was goedkoper dan we dachten dus goed nieuws voor het budget
Leuk he? Dat plannen! En die gastenlijst klopt ongeveer met de onze. Prima aantallenquote:Op maandag 6 maart 2017 10:49 schreef Jovatov het volgende:
Ik heb gisteren het eerste 'echte' middagje met m'n vriendin gezeten.
Gastenlijst gemaakt, dat viel ons reuze mee, ik had gehoopt op zo'n dertig daggasten en zo'n honderd feestgasten en daar kwamen we bijna exact op uit, terwijl we 'ruim' ingedeeld hebben. Sommigen feestgasten spreek ik nu nog nauwelijks, dus dat is maar zien hoe dat volgend jaar staat. Tegelijkertijd kunnen daar ook nog bij komen het komend jaar. Zal nog genoeg verschoven worden tot die tijd, maar de eerste indicatie is in elk geval goed.
Ook twee trouwlocaties gecontact. Het plannen is nu echt begonnen
Nee joh, gewoon uitnodigen wie je wil en meer niet. Van de andere kant bekeken zou ik bovendien ook niet als 'vulling' uitgenodigd willen worden.quote:Op maandag 6 maart 2017 13:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Onze gastenlijst is wel wat kleiner hoop wel dat het genoeg is om die zaal een beetje te vullen. Maar zie het niet zitten om mensen uit te nodigen voor vulling en als we op die manier gaan uitnodigen worden het er me weer veel te veel.
Dat hebben wij ook. Gelukkig wel wat zitjes en die kunnen makkelijk wat verder van de bar af richting het midden van de zaal mochten we het idee hebben teveel ruimte te hebben.quote:Op maandag 6 maart 2017 13:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Onze gastenlijst is wel wat kleiner hoop wel dat het genoeg is om die zaal een beetje te vullen. Maar zie het niet zitten om mensen uit te nodigen voor vulling en als we op die manier gaan uitnodigen worden het er me weer veel te veel.
Zo zou ik er ook in staan ja, als jullie dag niet belangrijk genoeg is om de verschillen opzij te zetten, stikken ze er maar in.quote:Op maandag 6 maart 2017 15:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Bij mij in de familie is een ruzie waar wij verder niks mee te maken hebben. Alleen die mensen hebben ruzie met elkaar. En zullen elkaar waarschijnlijk niet willen zien. Naja als ze zich daar niet overheen kunnen zetten mogen ze wegblijven ook.
Snap ikquote:Op maandag 6 maart 2017 15:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
. Naja als ze zich daar niet overheen kunnen zetten mogen ze wegblijven ook.
hier andersom en nog oneerlijker verdeeldquote:Op maandag 6 maart 2017 15:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Snap ik
Bij ons is het wel oneerlijk verdeeld, er komen maar zo'n 20 mensen voor mij en de rest voor mijn verloofde
Mja het zijn wel mijn tantes ooms en nichtjes enzo. Dus ik zou het wel erg jammer vinden. Maar het is wel een dag die leuk moet blijven.quote:Op maandag 6 maart 2017 15:27 schreef Serinde het volgende:
Wij gaan deze week even een lijst maken. Overdag stuk of 25 en savonds komen er 40
Tot 50 bij schat ik.
T-P vervelend maar fijn dat het dan geen mensen zijn die je er zelf "perse" bij wilt hebben. Jammer dat soort dingen. Denk je dat ze dan van beide kanten van de ruzie niet komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |