quote:Ja, ik weet dat dit niet het eerste topic is over vloggen en waarschijnlijk ook niet de laatste, maar ik moet gewoon even klagen.
Zoals de meeste van jullie al weten is vloggen de laatste paar jaar behoorlijk in populariteit gestegen, het is de nieuwe hype op Youtube. Voor diegene die nog onder een steen leven en niet weten van vloggen is, hier de beschrijving volgens wikipedia:
"Vlog (een afkorting voor video weblog) is de benaming van een dagboek (Engels: log) op internet, waarbij het grootste deel van het dagboek bestaat uit videobeelden."
Er zijn momenteel heel wat Amerikaanse figuren die met dit grapje miljoenen per jaar binnen harken, en ook in Nederland zijn er een paar die net iets meer dan het gemiddelde jaar salaris hiermee binnen halen. Over deze mensen gaat de klacht NIET, alhoewel ik weinig heb met die mensen en niet begrijp hoe mensen uren lang van hun eigen leven kunnen opofferen om te kijken naar het leven van een ander.
Ik vind ze op een of andere manier toch helden, ze hebben het voor elkaar gekregen door met het filmen van je eigen bakkes goed geld te verdienen.
De klacht gaat over de mensen die nu denken dat ze zelf ook de meeste kans hebben op het verdienen van hun maandelijkse boterham door ook te gaan vloggen. Ik zie steeds meer pubertjes over straat lopen, zichzelf filmend met hun telefoon/goedkope camera. Zelfs in directe kringen ken ik mensen die elke dag een filmpje maken over hun saaie leven voor de 3 abonnees die ze hebben op Youtube kanaal.
Klacht: steeds meer tegen zichzelf pratende mensen op straat die hopen famous te worden en zo nooit meer hoeven te werken.
Game on!
quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:19 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik heb het dossier over het gedrag en de stellingnames van Braddie m.b.t. het hele Paay gebeuren er even bij gepakt en op basis van dit dossier classificeer ik de content van deze video als ''redelijk tot behoorlijk hypocriet''.
Uh dat is een Chocomel filmpje?quote:Op woensdag 15 februari 2017 08:42 schreef Barrah het volgende:
Braddie neemt het op voor PewDiePie.
Anders maak je zelf ook een paar foute grappen over joden en de tweede wereldoorlog Braad?
En daarbij betekent je account deactiveren geen ene ruk op facebook, want je hoeft maar een keer in te loggen en het is ongedaan.quote:Op woensdag 15 februari 2017 08:40 schreef Barrah het volgende:
Wat laat die zich kennen zeg. Via Facebook krijg je dat profiel heus wel verwijderd. Duurt misschien een paar dagen maar moet uiteindelijk wel lukken.
Nu geeft hij degene die hierachter zit precies wat hij/zij wilde bereiken. Dat hij zichzelf weer voor lul zet. Well played Bradley.
Iemand heeft een nep Braddie profiel gemaakt op facebook en Braddie ging een beetje door het lint.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:06 schreef Max-Westerman het volgende:
Wat is er gebeurd?
KANKER goed dit
ohquote:Op woensdag 15 februari 2017 09:07 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Iemand heeft een nep Braddie profiel gemaakt op facebook en Braddie ging een beetje door het lint.
Je bent gewoon jaloersquote:Op woensdag 15 februari 2017 09:25 schreef iksnapdezegekkiesniet het volgende:
[..]
Waarom volgen mensen Braddie uberhaupt. Het is te saai en kansloos voor woorden
he petmans, wanneer gaan we weer nieuwe content van je zienquote:Op woensdag 15 februari 2017 09:25 schreef iksnapdezegekkiesniet het volgende:
[..]
Waarom volgen mensen Braddie uberhaupt. Het is te saai en kansloos voor woorden
quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:20 schreef LurkJeRot het volgende:
Eeeeen twee van de videos zijn al weer weg.
Fixedquote:Op woensdag 15 februari 2017 09:25 schreef iksnapdezegekkiesniet het volgende:
[..]
Waarom volgen mensen mij uberhaupt. Het is te saai en kansloos voor woorden
Hoe laat kun je bij Hilversum sportpark zijn?quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:28 schreef iksnapdezegekkiesniet het volgende:
[..]
Op braddie, en jullie ja. De kneuzenclub. zeker! tuurlijk!
Ik ben superjaloers op jou.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:28 schreef iksnapdezegekkiesniet het volgende:
[..]
Ach meid wil je ook even aandacht?quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:28 schreef iksnapdezegekkiesniet het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op je vader, dat ie je mammie heeft mogen knallen jaquote:
Ja, lik mn ballen!quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach meid wil je ook even aandacht?
hij heeft tenminste nog een vaderquote:Op woensdag 15 februari 2017 09:34 schreef iksnapdezegekkiesniet het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op je vader, dat ie je mammie heeft mogen knallen ja
Hij is al heel lang dood. Ik zeg verder niks, maar ik denk dat iemand met jouw intelligentie wel kan snappen wat ik hier impliceerquote:Op woensdag 15 februari 2017 09:34 schreef iksnapdezegekkiesniet het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op je vader, dat ie je mammie heeft mogen knallen ja
quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:36 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
hij heeft tenminste nog een vader
quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:40 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Hij is al heel lang dood. Ik zeg verder niks, maar ik denk dat iemand met jouw intelligentie wel kan snappen wat ik hier impliceer
En ook weer weg.quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2017 10:02 schreef Rectum het volgende:
[..]
En ook weer weg.Zo maar weer even met de GGZ bellen over hoe ik dit het beste kan verwerken.
Nee, maakt niet uit hoor, ik moest er wel om lachen.quote:
braddie speelt met ons gemoed. Hij speelt gewoon met ons gemoed, alsof het lego isquote:Op woensdag 15 februari 2017 10:02 schreef Rectum het volgende:
[..]
En ook weer weg.Zo maar weer even met de GGZ bellen over hoe ik dit het beste kan verwerken.
Aan het plaatje te zien verhuurt hij zichzelf als sekspop.quote:Op woensdag 15 februari 2017 11:08 schreef Sheffield het volgende:
Maar wat voor baan heeft ie nou dan?
Z'n talent optimaal benutten. Doet hij gewoon goed dusquote:Op woensdag 15 februari 2017 11:10 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Aan het plaatje te zien verhuurt hij zichzelf als sekspop.
Meerijden op een bestelbus. Natuurlijk moest er ook meteen gevlogd worden vanuit de bus waarna hij zich toch maar bedacht en het filmpje verwijderde.quote:Op woensdag 15 februari 2017 11:08 schreef Sheffield het volgende:
Maar wat voor baan heeft ie nou dan?
quote:Op woensdag 15 februari 2017 10:26 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Kon het niet laten.
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Valt mee hoor. Iemand had een fake braddie account gemaakt op facebook, en hij maakte een vlog over dat hij dat niet leuk vond, en dat hij zijn fb account ging verwijderen.quote:
Dus iemand maakt een facebook over hem, en zijn briljante idee is om zijn eigen facebook te verwijderen?quote:Op woensdag 15 februari 2017 12:06 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Iemand had een fake braddie account gemaakt op facebook, en hij maakte een vlog over dat hij dat niet leuk vond, en dat hij zijn fb account ging verwijderen.
Daarna verscheen er een filmpje op een ander kanaal waar hij helemaal los ging over dat account, ik heb geen idee waar dat materiaal vandaan komt. Misschien uit de laatste live stream? Die heb ik niet gekeken want ik vond de laatste twee tamelijk saai.
Ja, zodat iedereen weet dat dat nieuwe profiel niet echt hem is.quote:Op woensdag 15 februari 2017 12:07 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Dus iemand maakt een facebook over hem, en zijn briljante idee is om zijn eigen facebook te verwijderen?![]()
![]()
![]()
Tja, verwijderen is natuurlijk wel een bradge trekje. Zo herken je de echte bradge kanalenquote:Op woensdag 15 februari 2017 12:11 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ja, zodat iedereen weet dat dat nieuwe profiel niet echt hem is.
Ofzo.
De logisca ontging mij ook een beetje
Je bedoelt een aanval met zoiets?quote:Op woensdag 15 februari 2017 12:41 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Beledigd worden door petjesmeneer voelt wel als een messteek, auw
Niet vergeten dat hij een baan heeft! Als bijrijder o.i.d. In ieder geval zijn deze vlogs weer verdwenen, dus waren ze sowieso legit.quote:Op woensdag 15 februari 2017 12:06 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Iemand had een fake braddie account gemaakt op facebook, en hij maakte een vlog over dat hij dat niet leuk vond, en dat hij zijn fb account ging verwijderen.
Daarna verscheen er een filmpje op een ander kanaal waar hij helemaal los ging over dat account, ik heb geen idee waar dat materiaal vandaan komt. Misschien uit de laatste live stream? Die heb ik niet gekeken want ik vond de laatste twee tamelijk saai.
We weten niks. Misschien is het alleen een dagje meelopen. Of net als de vorige keer met zeer matige voorwaarden. Als hij echt een baan heeft dan wens ik hem van harte toe dat hij zijn proeftijd doorkomt.quote:Op woensdag 15 februari 2017 13:07 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Niet vergeten dat hij een baan heeft! Als bijrijder o.i.d. In ieder geval zijn deze vlogs weer verdwenen, dus waren ze sowieso legit.
iedereen hier ook benieuwd naar de review vanavond over zijn werkdag?
quote:
Als het een echte baan betrof dan hadden we dat wel lang van te voren gehoord. Dit zal wel een eenmalig iets zijn als het al überhaupt echt werk was.quote:Op woensdag 15 februari 2017 13:10 schreef Barrah het volgende:
[..]
We weten niks. Misschien is het alleen een dagje meelopen. Of net als de vorige keer met zeer matige voorwaarden. Als hij echt een baan heeft dan wens ik hem van harte toe dat hij zijn proeftijd doorkomt.
Heerlijk toch. De klad begon er een beetje in te komen, maar dat is tot nu toe altijd maar een tijdelijke situatie in Braddieland.quote:Op woensdag 15 februari 2017 13:12 schreef DerRabbit het volgende:
En weer bijgelezen, blijft wel weer een grote drama serie met Braddie op deze manier
Ergens blijft het inderdaad heerlijk dat dezelfde up's en down's blijven voorkomen bij hem.quote:Op woensdag 15 februari 2017 13:43 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Heerlijk toch. De klad begon er een beetje in te komen, maar dat is tot nu toe altijd maar een tijdelijke situatie in Braddieland.
Misschien is die nieuwe baan + het nieuwe tapijt in zijn schuur een teken dat het tij nu echt aan het keren is. De tijd zal het leren.quote:Op woensdag 15 februari 2017 13:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ergens blijft het inderdaad heerlijk dat dezelfde up's en down's blijven voorkomen bij hem.
Hij maakt zijn belofte dat er ''goede content'' aan zat te komen hiermee wel definitief waar.quote:
Neen, in het dagelijks leven ben ik een charismatische bebaarde man die roept wat het volk wil horen.quote:Op woensdag 15 februari 2017 06:58 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Praat jij eigenlijk ook zo in het dagelijks leven?
Kassameisje: spaart u zegeltjes?
chroestjov: ik positioneer mezelf niet op eenzelfde niveau met de alledaagse medemens en zal dus niet participeren aan futiliteiten welke u zojuist geschetst hebt
Kassameisje: dat is een 'nee'?
Nieuwe scenarioschrijver aangetrokken. Tot nu toe bevalt datquote:Op woensdag 15 februari 2017 13:43 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Heerlijk toch. De klad begon er een beetje in te komen, maar dat is tot nu toe altijd maar een tijdelijke situatie in Braddieland.
Zit hij vol mee hé.quote:Op woensdag 15 februari 2017 14:12 schreef Sheffield het volgende:
[..]
"Ik hoop dat het geintje stopt, want ik zoek je op"
Onlogische zin eigenlijk
Ik vind dit ook jammer. Je kijkt even een ochtend niet en je hebt allerlei content weer gemist.quote:Op woensdag 15 februari 2017 14:36 schreef Moira. het volgende:
Meh teruglezen heeft überhaupt weinig zin als de content waar het om gaat al lang en breed weer verwijderd is
Schijtirritant, post het dan niet en denk voor de verandering eens éérst na.
Zware verantwoordelijkheden wel Braad!quote:
WERK VIDEO
Daar zit ik dan in de cabine. Mijn eerste werkdag. En het is hardstikke relaxed. Het is ook heel veelzijdig werk. Want de ene keer zoals nu dan ben ik bijrijder bij iemand en dan rijden we met een billboard overal en nergens naartoe. Nu zijn we in Oisterwijk. En de volgende keer kan ik een auto poetsen bijvoorbeeld. Het verschilt heel erg. Superchill. Dusseh... Mja. Wie weet wat volgende keer brengt. Dit is mijn eerste en laatste vlog over dit werk.
Dank!quote:Op woensdag 15 februari 2017 14:46 schreef Barrah het volgende:
[..]
Zware verantwoordelijkheden wel Braad!
Dankzij die laatste zin weten we zeker dat er nog vele vlogs over dit werk gaan komen.
Vooral voor vrouwen in de maatschappij.quote:Op woensdag 15 februari 2017 14:54 schreef SonicVolcano het volgende:
Ach, hij werkt tenminsteFiguren als 0906 zijn veel schadelijker voor de maatschappij.
Inderdaad. Ik vind zijn topics eng en dat zeg ik niet gauw. Zeker als je bedenkt dat hij niet eens trollt.quote:Op woensdag 15 februari 2017 14:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vooral voor vrouwen in de maatschappij.
Ik heb weer een hoop gemist op BradgeTv zie ik.quote:Op woensdag 15 februari 2017 14:46 schreef Barrah het volgende:
[..]
Zware verantwoordelijkheden wel Braad!
Dankzij die laatste zin weten we zeker dat er nog vele vlogs over dit werk gaan komen.
quote:Op woensdag 15 februari 2017 15:09 schreef hugecooll het volgende:
Wat is er nu weer allemaal aan de hand
ja ik hoorde hem schelden en zo maar waddanquote:
Geweldig! Vooral omdat het ook niet de eerste was! (of heel misschien wel, want ik heb het verwijderde filmpje gemist)quote:Op woensdag 15 februari 2017 14:46 schreef Barrah het volgende:
[..]
Hij is boos op iemand die zich voordoet als hem op Facebook en hij upload video's vanaf zijn werk op zijn eerste werkdag die hij vervolgens weer verwijdert.quote:Op woensdag 15 februari 2017 15:10 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ja ik hoorde hem schelden en zo maar waddan
Ach hij houdt de goegemeente toch mooi van de straat.quote:
spanning en sensatie weerquote:Op woensdag 15 februari 2017 15:15 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Hij is boos op iemand die zich voordoet als hem op Facebook en hij upload video's vanaf zijn werk op zijn eerste werkdag die hij vervolgens weer verwijdert.
het is origineel nog ergens te vinden?quote:Op woensdag 15 februari 2017 14:54 schreef chroestjov het volgende:
Ik vind dit de beste versie, klinkt lekker.
Het origineel staat op een kanaal dat Schuur Reparatie heet.quote:Op woensdag 15 februari 2017 15:42 schreef Seam het volgende:
[..]
het is origineel nog ergens te vinden?
quote:Op woensdag 15 februari 2017 15:42 schreef Barrah het volgende:
Ad volgt het goede voorbeeld van Braddie en gaat ook wandelen voor de broodnodige beweging. Naar eigen zeggen kunnen zijn benen en zijn darmen wel wat oefening gebruiken.
De oplettende kijker die Ad een maaltijd zou willen sturen hoeft hem na deze video niet meer om zijn adres te vagen.![]()
Eerste en laatste? En die andere drie video's van vanochtend dan, die allemaal over werk gingen?quote:Op woensdag 15 februari 2017 14:44 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Nu al de laatste vlog over zijn werk
Dit is toch ook zijn eerste kanaal met vlogs?quote:Op woensdag 15 februari 2017 15:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Eerste en laatste? En die andere drie video's van vanochtend dan, die allemaal over werk gingen?
En ook z'n laatste!quote:Op woensdag 15 februari 2017 16:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit is toch ook zijn eerste kanaal met vlogs?
Mijn dagen zijn niet leuk genoeg om te vloggen. #fokkerquote:Op woensdag 15 februari 2017 15:31 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ach hij houdt de goegemeente toch mooi van de straat.stel je voor dat jullie tijd over zouden hebben om in de marge te gaan vloggen.
Hij noemt het 'achter de schermen' dus ik gok van niet. Hij lijkt hem in het begin van de video ook direct aan te spreken.quote:Op woensdag 15 februari 2017 15:44 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Het origineel staat op een kanaal dat Schuur Reparatie heet.
Ik weet alleen niet waar die persoon dit beeldmateriaal vandaan heeft. Misschien is het uitgezonden in een live stream van Braddie ofzo, dat zou kunnen.
https://www.youtube.com/channel/UCn4t2cjTdg9AOCmT_7pJznwquote:Op woensdag 15 februari 2017 16:50 schreef H0D3NPYL het volgende:
Waar kan ik dat kanaal van die braddie vinden
Ik hoop snel meer te weten te komen over dit mysterie.quote:Op woensdag 15 februari 2017 16:49 schreef nostra het volgende:
[..]
Hij noemt het 'achter de schermen' dus ik gok van niet. Hij lijkt hem in het begin van de video ook direct aan te spreken.
Dank uquote:Op woensdag 15 februari 2017 16:53 schreef nostra het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/channel/UCn4t2cjTdg9AOCmT_7pJznw
Word dan toch eens tijd om bij braddie langs te gaan en zelf wat camera's op te hangen.quote:Op woensdag 15 februari 2017 16:55 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ik hoop snel meer te weten te komen over dit mysterie.
Gezellig zonder aankondiging langskomen, dat heeft hij het liefst!quote:Op woensdag 15 februari 2017 16:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Word dan toch eens tijd om bij braddie langs te gaan en zelf wat camera's op te hangen.
Paar kratten bier mee en dan lekker weekendje schuurfeest houdenquote:Op woensdag 15 februari 2017 16:56 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Gezellig zonder aankondiging langskomen, dat heeft hij het liefst!
Strak plan! Welk merk heeft Braddie het liefst?quote:Op woensdag 15 februari 2017 16:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Paar kratten bier mee en dan lekker weekendje schuurfeest houden
Exportquote:Op woensdag 15 februari 2017 16:57 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Strak plan! Welk merk heeft Braddie het liefst?
Dit dus, het liefst van zover mogelijk wegquote:
Dit is een persoonlijke videoboodschap via Facebook geweest die de TS van dit topic (Schuur Reparatie op Youtube en de maker van dat neppe Facebook-profiel) heeft ontvangen. Deze persoon heeft inmiddels ook al een ban op dit illustere forum. Grote kans dat dit gaat om Ambertje90/Sarcast.quote:Op woensdag 15 februari 2017 15:44 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Het origineel staat op een kanaal dat Schuur Reparatie heet.
Ik weet alleen niet waar die persoon dit beeldmateriaal vandaan heeft. Misschien is het uitgezonden in een live stream van Braddie ofzo, dat zou kunnen.
Kan hij daar niet een keer op bezoek? Bij zijn favoriete biermerk? Zal een leuke vlog worden!quote:Op woensdag 15 februari 2017 16:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit dus, het liefst van zover mogelijk weg
Zou kijkenquote:Op woensdag 15 februari 2017 17:02 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Kan hij daar niet een keer op bezoek? Bij zijn favoriete biermerk? Zal een leuke vlog worden!
En een zeer persoonlijke anekdote waar zijn voorliefde voor het merk vandaan komt en hoe dat specifieke bier hem door moeilijke tijden heeft gesleeptquote:Op woensdag 15 februari 2017 17:03 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Graag een diep interview erbij!
En dan zonder enige schaamte vragen om een jaar voorraad.quote:Op woensdag 15 februari 2017 17:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En een zeer persoonlijke anekdote waar zijn voorliefde voor het merk vandaan komt en hoe dat specifieke bier hem door moeilijke tijden heeft gesleept
Oh Ambertje, never changequote:Op woensdag 15 februari 2017 17:01 schreef Rectum het volgende:
[..]
Dit is een persoonlijke videoboodschap via Facebook geweest die de TS van dit topic (Schuur Reparatie op Youtube en de maker van dat neppe Facebook-profiel) heeft ontvangen. Deze persoon heeft inmiddels ook al een ban op dit illustere forum. Grote kans dat dit gaat om Ambertje90/Sarcast.
Dan kan hij pas echt groeien als hij commercieel word uitgewoondquote:Op woensdag 15 februari 2017 17:07 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
En dan zonder enige schaamte vragen om een jaar voorraad.
Ik vind het wel tijd voor een (al dan niet onverwachte) housewarming van die man cave van hem. Even interesse peilen welke fokkers langs willen komen.quote:Op woensdag 15 februari 2017 16:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Word dan toch eens tijd om bij braddie langs te gaan en zelf wat camera's op te hangen.
Die Ambertje toch.quote:Op woensdag 15 februari 2017 17:01 schreef Rectum het volgende:
[..]
Dit is een persoonlijke videoboodschap via Facebook geweest die de TS van dit topic (Schuur Reparatie op Youtube en de maker van dat neppe Facebook-profiel) heeft ontvangen. Deze persoon heeft inmiddels ook al een ban op dit illustere forum. Grote kans dat dit gaat om Ambertje90/Sarcast.
Ik zou wel komen, maar hij zei laatst in een live stream dat zijn schuur te klein is om feestjes in te geven.quote:Op woensdag 15 februari 2017 17:11 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik vind het wel tijd voor een (al dan niet onverwachte) housewarming van die man cave van hem. Even interesse peilen welke fokkers langs willen komen.
Poll: Ben jij aanwezig bij een Braad meet?
• Zeker wel!
• Zeker niet!
• Misschien
• Ik volg de live feed
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik mis de optie 'alleen als petjesmeneer ook komt'quote:Op woensdag 15 februari 2017 17:11 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik vind het wel tijd voor een (al dan niet onverwachte) housewarming van die man cave van hem. Even interesse peilen welke fokkers langs willen komen.
• Zeker wel!
• Zeker niet!
• Misschien
• Ik volg de live feed
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 februari 2017 17:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik mis de optie 'alleen als petjesmeneer ook komt'
zeker welquote:Op woensdag 15 februari 2017 17:11 schreef nostra het volgende:
[..]
• Zeker wel!
• Zeker niet!
• Misschien
• Ik volg de live feed
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Lol. Mis ook de optie ; ik hoop de vlog te zien voordat hij verwijderd isquote:Op woensdag 15 februari 2017 17:11 schreef nostra het volgende:
[..]
• Zeker wel!
• Zeker niet!
• Misschien
• Ik volg de live feed
Tussenstand:
[ afbeelding ]
mwa dat beeld heb ik totaal niet van braadlap. nooit gehad en nu ik er over denk ook niet.quote:Op woensdag 15 februari 2017 18:22 schreef foknerd het volgende:
Braddie lijkt me echt zon type die vroeger joden aan zou geven bij de Duitsers en na de oorlog lekker mee stond te dansen toen de bevrijders binnen kwamen.
Zijn opa scheen wel een echte NSB'er te zijnquote:Op woensdag 15 februari 2017 18:22 schreef foknerd het volgende:
Braddie lijkt me echt zon type die vroeger joden aan zou geven bij de Duitsers en na de oorlog lekker mee stond te dansen toen de bevrijders binnen kwamen.
denk dat er heel veel mensen zijn waarvan de opa NSBer of SSer was... je kan van braadlap alles zeggen, maar als ik weer eens zo'n gifje zie dat hij een tosti naar binnen propt of zijn duimpje op steekt denk ik aan alles maar niet aan een NSBer..quote:Op woensdag 15 februari 2017 18:29 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Zijn opa scheen wel een echte NSB'er te zijn
Gaat er sowieso wel van komen.quote:Op woensdag 15 februari 2017 18:32 schreef SonicVolcano het volgende:
Haal de familie er maar weer bij. Is het topic zo weer dicht
voordeel daarvan is dat ik aan het eind van de dag niet meer het gevoel heb dat ik weer alle waanzin en sensatie gemist hebquote:Op woensdag 15 februari 2017 18:40 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Gaat er sowieso wel van komen.
En of hij in zijn broek gepoept heeftquote:Op woensdag 15 februari 2017 18:55 schreef chroestjov het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar de ervaringen die hij vandaag heeft opgedaan.
Eerder iemand die voorraan stond met voedselbonnen die hij iemand afhandig had gemaakt.quote:Op woensdag 15 februari 2017 18:33 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
denk dat er heel veel mensen zijn waarvan de opa NSBer of SSer was... je kan van braadlap alles zeggen, maar als ik weer eens zo'n gifje zie dat hij een tosti naar binnen propt of zijn duimpje op steekt denk ik aan alles maar niet aan een NSBer..
Ons de impressie geven dat hij nu fulltime bezig is als bijrijder en auto poetserquote:Op woensdag 15 februari 2017 18:55 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Waarom moest je zo nodig slechts eenmalig vloggen over je baantje? Wat is daar de bedoeling van?
quote:Op woensdag 15 februari 2017 18:58 schreef iksnapdezegekkiesniet het volgende:
[..]
En of hij in zijn broek gepoept heeft
je ziet hem ook links en rechts kijken oftie niet gesnapt wordt door z'n collegaquote:Op woensdag 15 februari 2017 18:55 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Waarom moest je zo nodig slechts eenmalig vloggen over je baantje? Wat is daar de bedoeling van?
We mogen ook vooral niet weten hoe het bedrijf heet. Straks neemt een Ambertje of een Mapima contact op met zijn baas...quote:Op woensdag 15 februari 2017 19:11 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
je ziet hem ook links en rechts kijken oftie niet gesnapt wordt door z'n collega
Ja, paar van die gekken heb je er hier wel tussen zitten. Voor mij is alles fair game zo lang het maar op dit forum blijft.quote:Op woensdag 15 februari 2017 19:15 schreef Barrah het volgende:
[..]
We mogen ook vooral niet weten hoe het bedrijf heet. Straks neemt een Ambertje of een Mapima contact op met zijn baas...
Mwah iets over de 100.000 mensen gecombineerd bij de SS en NSB op een bevolking van 9,1 miljoen, waarvan het de vraag is hoeveel van die NSB'ers op het einde bij de harde kern hoorden en er niet simpelweg zaten voor wat voordelen.quote:Op woensdag 15 februari 2017 18:33 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
denk dat er heel veel mensen zijn waarvan de opa NSBer of SSer was... je kan van braadlap alles zeggen, maar als ik weer eens zo'n gifje zie dat hij een tosti naar binnen propt of zijn duimpje op steekt denk ik aan alles maar niet aan een NSBer..
quote:Op woensdag 15 februari 2017 18:53 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
voordeel daarvan is dat ik aan het eind van de dag niet meer het gevoel heb dat ik weer alle waanzin en sensatie gemist heb
dat probeerde ik te zeggen, had de feiten even niet paraatquote:Op woensdag 15 februari 2017 19:17 schreef Catkiller het volgende:
Maar je doet er niks aan wie of wat je opa was of heeft gedaan, zelfde verhaal voor de rest van zijn familie, die heeft hij ook niet uitgekozen.
Het is natuurlijk ook maar relatief, de winnaar schrijft de geschiedenis, als Duitsland (Europa) de oorlog had gewonnen dan stonden de geschiedenisboeken van nu vol over de Angelsaksische en Russische Invasie en de collaborateurs van het Koninklijk Huis.quote:Op woensdag 15 februari 2017 19:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mwah iets over de 100.000 mensen gecombineerd bij de SS en NSB op een bevolking van 9,1 miljoen, waarvan het de vraag is hoeveel van die NSB'ers op het einde bij de harde kern hoorden en er niet simpelweg zaten voor wat voordelen.
Maar je doet er niks aan wie of wat je opa was of heeft gedaan, zelfde verhaal voor de rest van zijn familie, die heeft hij ook niet uitgekozen.
Ik weet hetquote:Op woensdag 15 februari 2017 15:42 schreef Barrah het volgende:
Ad volgt het goede voorbeeld van Braddie en gaat ook wandelen voor de broodnodige beweging. Naar eigen zeggen kunnen zijn benen en zijn darmen wel wat oefening gebruiken.
De oplettende kijker die Ad een maaltijd zou willen sturen hoeft hem na deze video niet meer om zijn adres te vagen.![]()
Oh kan wel.quote:Op woensdag 15 februari 2017 20:32 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zou hij volgende maand toch doen?
Jep.quote:Op woensdag 15 februari 2017 20:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kreeg je ook al een notificatie?
wel dezequote:Op woensdag 15 februari 2017 20:41 schreef MissionPhailed het volgende:
Hier ook. Maar de niet-streamende stream is alweer verwijderd ... !
Pinkpop kan beter de Bromkatten neerzettenquote:
Geweldig! Hij juiced nu alles. Van friet en hamburgers, tot broodjes gezond.quote:
Ik hing aan zijn lippenquote:Op woensdag 15 februari 2017 21:26 schreef Ludwig. het volgende:
Gefeliciteerd met je baan Brad. [ afbeelding ]
Mocht het niet zijn wat je er van verwacht dan kun je altijd nog in de downline bij een andere vloggende wajonger die in de netwerk marketing zit:
Ik bespeur hier en daar wat frustraties bij deze vloggende oplichter.quote:Op woensdag 15 februari 2017 21:26 schreef Ludwig. het volgende:
Mocht het niet zijn wat je er van verwacht dan kun je altijd nog in de downline bij een andere vloggende wajonger die in de netwerk marketing zit:
ik begin die korte vlogjes van braadlap te waarderenquote:Op woensdag 15 februari 2017 21:26 schreef Ludwig. het volgende:
Waarom heeft die gast hier zowat een half uur voor nodig?quote:Op woensdag 15 februari 2017 21:26 schreef Ludwig. het volgende:
Ook weg...quote:
Na het lezen van de titel weet ik al wat hij wil zeggen dus hoef ik het filmpje niet meer te kijken.quote:
hoe kom je hieraan?quote:Op woensdag 15 februari 2017 21:26 schreef Ludwig. het volgende:
En weer weg. WAAROM?!quote:
Die is niet van zijn kanaal toch?quote:Op woensdag 15 februari 2017 22:35 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Maar vooral wel het scheldfilmpje laten staan
bandwith probleem, teveel traffic .. youtube servers crashen natuurlijk door zijn populariteit. zal wel een verzoek hebben gekregen de video offline te halen.quote:
die heeft hij niet zelf geuploadquote:Op woensdag 15 februari 2017 22:35 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Maar vooral wel het scheldfilmpje laten staan
je trekt de aantrekkingskracht van de Braad in twijfel?quote:Op woensdag 15 februari 2017 22:37 schreef Amarantha het volgende:
Volgende livestream ga ik dat maar even vragen aan hem.
Ik wil weten waarom die delete knop zo aantrekkelijk is voor hem. Ik snap het bij persoonlijke filmpjes nog wel maar een filmpje over Justin Bieber op Pinkpop lijkt me niks ergs qua filmpje.quote:Op woensdag 15 februari 2017 22:38 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
je trekt de aantrekkingskracht van de Braad in twijfel?
Hoera.quote:
Paar maand geleden had hij precies hetzelfde.quote:Op woensdag 15 februari 2017 22:46 schreef Azpilicueta het volgende:
Het vervelende is alleen een beetje dat dat live leuk is 1x in de zoveel tijd, maar iedere dag gaat snel vervelen. Met name ook dat het alleen een beetje leuk is als je er wat van maakt in de chat
Ik lees of er nog wat boeiends gebeurdquote:
Ik moest ook beetje lachen haha.quote:Op woensdag 15 februari 2017 22:50 schreef Ingolstadt het volgende:
"Waarom ik zo vaak videos verwijder?
Dat valt best mee"
![]()
![]()
![]()
Ja, 1x in de zoveel tijd op een regenachtige zondag wil ik er nog wel wat van proberen te maken, maar dagelijks gaat mij echt te verquote:Op woensdag 15 februari 2017 22:47 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Paar maand geleden had hij precies hetzelfde.zei die ook, "ja nu nog maar 1x per week", en dan werd het elke dag.
Gelukkig had ik geen drinken in mn mond, proestte het uit.quote:Op woensdag 15 februari 2017 22:51 schreef Amarantha het volgende:
Ik wou gewoon graag even een antwoord hebben.
Gelukkig hebben we nu allemaal antwoord op deze brandende vraag.quote:Op woensdag 15 februari 2017 22:52 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Gelukkig had ik geen drinken in mn mond, proestte het uit.
Ik classificeer gebeurtenissen ook nog steeds in 'kut' of 'chill' hoor. Eigenlijk kan iets alleen maar 'kut' of 'chill' zijn, there is no in between.quote:Op woensdag 15 februari 2017 22:53 schreef Azpilicueta het volgende:
Bradley is echt de enige in 2017 die nog steeds frequent 'chill' zegt. Dacht dat we daar 5 jaar terug al klaar mee waren
bij braad gaat alles wat langzamer he.quote:Op woensdag 15 februari 2017 22:53 schreef Azpilicueta het volgende:
Bradley is echt de enige in 2017 die nog steeds frequent 'chill' zegt. Dacht dat we daar 5 jaar terug al klaar mee waren
Now's the timequote:Op woensdag 15 februari 2017 22:57 schreef Amarantha het volgende:
Jeetje heb altijd de neiging om een hele vragenvuur los te laten op Braddie.
Ja, kut gebruik ik ook nog wel in alle betekenissen van het woord, maar chill hoor ik alleen Bradley nog zeggen. En vaak ook, net als segmenter, verkleinwoordjes, 'zeg nou zelf' etc. etc.quote:Op woensdag 15 februari 2017 22:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik classificeer gebeurtenissen ook nog steeds in 'kut' of 'chill' hoor. Eigenlijk kan iets alleen maar 'kut' of 'chill' zijn, there is no in between.
Ja was gewoon toevallig dat hij over vragenvuur begon.quote:Op woensdag 15 februari 2017 23:00 schreef Moira. het volgende:
Ook interessant. Braddie leest een FOK!post voor en ontkent direct daarna mee te lezen op FOK!
De laatste keer dat ik 'chill' zei gebruikte ik nog VHS-videobanden.quote:Op woensdag 15 februari 2017 22:53 schreef Azpilicueta het volgende:
quote:Op woensdag 15 februari 2017 23:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja was gewoon toevallig dat hij over vragenvuur begon.
quote:Op woensdag 15 februari 2017 22:52 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Gelukkig had ik geen drinken in mn mond, proestte het uit.
Nu je het zegt. Laatste keer dat ik chill zei was toen de vorige eigenaren de band hadden teruggespoeld. "Dat is chill zeg, nu kan ik direct beginnen met kijken", aldus een jongere Azpilicueta.quote:Op woensdag 15 februari 2017 23:01 schreef Barrah het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik 'chill' zei gebruikte ik nog VHS-videobanden.
Nu snap ik ineens waarom Braddie keer op keer video's verwijdert.
6 kilo...wat?quote:Op woensdag 15 februari 2017 23:03 schreef DoubleDip het volgende:
Zei hij nou dat ie 6 kilo kwijt is?
quote:Op woensdag 15 februari 2017 23:09 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
6 kilo...wat?
Meest logische verklaring zouden die wieldoppen zijn van de Twingo.
hehehequote:Op woensdag 15 februari 2017 23:09 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
6 kilo...wat?
Meest logische verklaring zouden die wieldoppen zijn van de Twingo.
Zolang er geen beelden van bestaan, geloof ik het niet.quote:Op woensdag 15 februari 2017 23:03 schreef DoubleDip het volgende:
quote:Op woensdag 15 februari 2017 23:22 schreef chroestjov het volgende:
Je leest wel mee, vuile leugenaar.
Nee joh was toeval.quote:
Hé Moira!quote:Op woensdag 15 februari 2017 23:24 schreef Moira. het volgende:
Wat maakt het in godsnaam uit als je tijdens een livestream meekijkt wat er in een topic over je eigen livestream wordt gezegd?Is toch logisch dat je dan ff reageert op vragen die daar gesteld worden?
6 kilo is precies het gewicht van die leren jas.quote:Op woensdag 15 februari 2017 23:03 schreef DoubleDip het volgende:
Deze uitslag verbaast mij niet echt heel erg.quote:
Leggen we als Fok! nog geld bijeen voor een stripper tijdens de meet? Daar heb ik wel wat voor over.quote:Op woensdag 15 februari 2017 23:49 schreef Barrah het volgende:
Bradge staat open voor een fandag. Enige criteria zijn dat hij dan nog niet uitgekotst is en dat het kanaal dan nog bestaat. Hij gaat graag een biertje doen met zijn trouwe fans.
(was dit de vraag die hij in dit topic las trouwens?)
Nee, ik begon hier over een vragenvuur en een minuut later zei hij dat een vragenvuur prima is.quote:Op woensdag 15 februari 2017 23:49 schreef Barrah het volgende:
Bradge staat open voor een fandag. Enige criteria zijn dat hij dan nog niet uitgekotst is en dat het kanaal dan nog bestaat. Hij gaat graag een biertje doen met zijn trouwe fans.
(was dit de vraag die hij in dit topic las trouwens?)
Ah, want daarna werd er ook iemand uit de chat gegooid die hem voor leugenaar uitmaakte.quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee, ik begon hier over een vragenvuur en een minuut later zei hij dat een vragenvuur prima is.
in de stream beweerde hij nog hier niet te kijkenquote:Op donderdag 16 februari 2017 00:16 schreef Barrah het volgende:
Voor commentaar op dit topic zie twitter van Bradge trouwens.
Eén van de twee Braddies moet fake zijn.quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:23 schreef ikwordtergekvan het volgende:
[..]
in de stream beweerde hij nog hier niet te kijken
de andere tweets zijn wel typisch Braddie dus eerder split personality op dat puntquote:Op donderdag 16 februari 2017 00:23 schreef Barrah het volgende:
[..]
Eén van de twee Braddies moet fake zijn.
Tijd om naar de politie te gaan en zelf maatregelen te nemen.
tabby en haar opvul bh's laterquote:Op donderdag 16 februari 2017 00:05 schreef MCH het volgende:
Zitten hier nog oude rukkers die de begintijd van Tabby mee hebben gemaakt?![]()
Hij is goed losgegaanquote:Op donderdag 16 februari 2017 00:16 schreef Barrah het volgende:
Voor commentaar op dit topic zie twitter van Bradge trouwens.
Afgeschermdquote:Op donderdag 16 februari 2017 00:50 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
https://twitter.com/bradgetv
Gestoorde wijven. Poah, heerlijk.quote:Op donderdag 16 februari 2017 00:05 schreef MCH het volgende:
Zitten hier nog oude rukkers die de begintijd van Tabby mee hebben gemaakt?![]()
Dit kost brandstof.quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:35 schreef Nikmans het volgende:
Wat moet die gast waarmee hij meerijdt wel niet denken als Bradster naast hem zit te "vloggen"?
Ik zie een oplichter beweren dat hij geen oplichter isquote:Op woensdag 15 februari 2017 21:26 schreef Ludwig. het volgende:
Het is kennelijk een makker van hem, dus die zal wel bekend zijn met Brad's nukken en eigenaardigheden.quote:Op donderdag 16 februari 2017 01:35 schreef Nikmans het volgende:
Wat moet die gast waarmee hij meerijdt wel niet denken als Bradster naast hem zit te "vloggen"?
Heb het precies anderhalve minuut vol gehouden. Is die gast bezopen ofzo?quote:Op donderdag 16 februari 2017 07:27 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik zie een oplichter beweren dat hij geen oplichter is
Same samequote:Op donderdag 16 februari 2017 07:31 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heb het precies anderhalve minuut vol gehouden. Is die gast bezopen ofzo?
Ik ben ook niet verder gekomen.quote:Op donderdag 16 februari 2017 07:31 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heb het precies anderhalve minuut vol gehouden. Is die gast bezopen ofzo?
quote:Op donderdag 16 februari 2017 07:33 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik ben ook niet verder gekomen.die huilvideo over humor is wel het toppunt van leedvermaak.
present. Dat ze stopte toen ze zwanger werd na vreemdgaan enzoquote:Op donderdag 16 februari 2017 00:05 schreef MCH het volgende:
Brad moet dat werken ook niet gaan overdrijven natuurlijk.quote:Op donderdag 16 februari 2017 07:49 schreef IJsmuts het volgende:
zou braadlap al weer in het reclame busje zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |