quote:Ja, ik weet dat dit niet het eerste topic is over vloggen en waarschijnlijk ook niet de laatste, maar ik moet gewoon even klagen.
Zoals de meeste van jullie al weten is vloggen de laatste paar jaar behoorlijk in populariteit gestegen, het is de nieuwe hype op Youtube. Voor diegene die nog onder een steen leven en niet weten van vloggen is, hier de beschrijving volgens wikipedia:
"Vlog (een afkorting voor video weblog) is de benaming van een dagboek (Engels: log) op internet, waarbij het grootste deel van het dagboek bestaat uit videobeelden."
Er zijn momenteel heel wat Amerikaanse figuren die met dit grapje miljoenen per jaar binnen harken, en ook in Nederland zijn er een paar die net iets meer dan het gemiddelde jaar salaris hiermee binnen halen. Over deze mensen gaat de klacht NIET, alhoewel ik weinig heb met die mensen en niet begrijp hoe mensen uren lang van hun eigen leven kunnen opofferen om te kijken naar het leven van een ander.
Ik vind ze op een of andere manier toch helden, ze hebben het voor elkaar gekregen door met het filmen van je eigen bakkes goed geld te verdienen.
De klacht gaat over de mensen die nu denken dat ze zelf ook de meeste kans hebben op het verdienen van hun maandelijkse boterham door ook te gaan vloggen. Ik zie steeds meer pubertjes over straat lopen, zichzelf filmend met hun telefoon/goedkope camera. Zelfs in directe kringen ken ik mensen die elke dag een filmpje maken over hun saaie leven voor de 3 abonnees die ze hebben op Youtube kanaal.
Klacht: steeds meer tegen zichzelf pratende mensen op straat die hopen famous te worden en zo nooit meer hoeven te werken.
Game on!
quote:Op woensdag 15 februari 2017 00:19 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik heb het dossier over het gedrag en de stellingnames van Braddie m.b.t. het hele Paay gebeuren er even bij gepakt en op basis van dit dossier classificeer ik de content van deze video als ''redelijk tot behoorlijk hypocriet''.
Uh dat is een Chocomel filmpje?quote:Op woensdag 15 februari 2017 08:42 schreef Barrah het volgende:
Braddie neemt het op voor PewDiePie.
Anders maak je zelf ook een paar foute grappen over joden en de tweede wereldoorlog Braad?
En daarbij betekent je account deactiveren geen ene ruk op facebook, want je hoeft maar een keer in te loggen en het is ongedaan.quote:Op woensdag 15 februari 2017 08:40 schreef Barrah het volgende:
Wat laat die zich kennen zeg. Via Facebook krijg je dat profiel heus wel verwijderd. Duurt misschien een paar dagen maar moet uiteindelijk wel lukken.
Nu geeft hij degene die hierachter zit precies wat hij/zij wilde bereiken. Dat hij zichzelf weer voor lul zet. Well played Bradley.
Iemand heeft een nep Braddie profiel gemaakt op facebook en Braddie ging een beetje door het lint.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:06 schreef Max-Westerman het volgende:
Wat is er gebeurd?
KANKER goed dit
ohquote:Op woensdag 15 februari 2017 09:07 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Iemand heeft een nep Braddie profiel gemaakt op facebook en Braddie ging een beetje door het lint.
Je bent gewoon jaloersquote:Op woensdag 15 februari 2017 09:25 schreef iksnapdezegekkiesniet het volgende:
[..]
Waarom volgen mensen Braddie uberhaupt. Het is te saai en kansloos voor woorden
he petmans, wanneer gaan we weer nieuwe content van je zienquote:Op woensdag 15 februari 2017 09:25 schreef iksnapdezegekkiesniet het volgende:
[..]
Waarom volgen mensen Braddie uberhaupt. Het is te saai en kansloos voor woorden
quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:20 schreef LurkJeRot het volgende:
Eeeeen twee van de videos zijn al weer weg.
Fixedquote:Op woensdag 15 februari 2017 09:25 schreef iksnapdezegekkiesniet het volgende:
[..]
Waarom volgen mensen mij uberhaupt. Het is te saai en kansloos voor woorden
Hoe laat kun je bij Hilversum sportpark zijn?quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:28 schreef iksnapdezegekkiesniet het volgende:
[..]
Op braddie, en jullie ja. De kneuzenclub. zeker! tuurlijk!
Ik ben superjaloers op jou.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:28 schreef iksnapdezegekkiesniet het volgende:
[..]
Ach meid wil je ook even aandacht?quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:28 schreef iksnapdezegekkiesniet het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op je vader, dat ie je mammie heeft mogen knallen jaquote:
Ja, lik mn ballen!quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach meid wil je ook even aandacht?
hij heeft tenminste nog een vaderquote:Op woensdag 15 februari 2017 09:34 schreef iksnapdezegekkiesniet het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op je vader, dat ie je mammie heeft mogen knallen ja
Hij is al heel lang dood. Ik zeg verder niks, maar ik denk dat iemand met jouw intelligentie wel kan snappen wat ik hier impliceerquote:Op woensdag 15 februari 2017 09:34 schreef iksnapdezegekkiesniet het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op je vader, dat ie je mammie heeft mogen knallen ja
quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:36 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
hij heeft tenminste nog een vader
quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:40 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Hij is al heel lang dood. Ik zeg verder niks, maar ik denk dat iemand met jouw intelligentie wel kan snappen wat ik hier impliceer
En ook weer weg.quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2017 10:02 schreef Rectum het volgende:
[..]
En ook weer weg.Zo maar weer even met de GGZ bellen over hoe ik dit het beste kan verwerken.
Nee, maakt niet uit hoor, ik moest er wel om lachen.quote:
braddie speelt met ons gemoed. Hij speelt gewoon met ons gemoed, alsof het lego isquote:Op woensdag 15 februari 2017 10:02 schreef Rectum het volgende:
[..]
En ook weer weg.Zo maar weer even met de GGZ bellen over hoe ik dit het beste kan verwerken.
Aan het plaatje te zien verhuurt hij zichzelf als sekspop.quote:Op woensdag 15 februari 2017 11:08 schreef Sheffield het volgende:
Maar wat voor baan heeft ie nou dan?
Z'n talent optimaal benutten. Doet hij gewoon goed dusquote:Op woensdag 15 februari 2017 11:10 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Aan het plaatje te zien verhuurt hij zichzelf als sekspop.
Meerijden op een bestelbus. Natuurlijk moest er ook meteen gevlogd worden vanuit de bus waarna hij zich toch maar bedacht en het filmpje verwijderde.quote:Op woensdag 15 februari 2017 11:08 schreef Sheffield het volgende:
Maar wat voor baan heeft ie nou dan?
quote:Op woensdag 15 februari 2017 10:26 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Kon het niet laten.
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Valt mee hoor. Iemand had een fake braddie account gemaakt op facebook, en hij maakte een vlog over dat hij dat niet leuk vond, en dat hij zijn fb account ging verwijderen.quote:
Dus iemand maakt een facebook over hem, en zijn briljante idee is om zijn eigen facebook te verwijderen?quote:Op woensdag 15 februari 2017 12:06 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Iemand had een fake braddie account gemaakt op facebook, en hij maakte een vlog over dat hij dat niet leuk vond, en dat hij zijn fb account ging verwijderen.
Daarna verscheen er een filmpje op een ander kanaal waar hij helemaal los ging over dat account, ik heb geen idee waar dat materiaal vandaan komt. Misschien uit de laatste live stream? Die heb ik niet gekeken want ik vond de laatste twee tamelijk saai.
Ja, zodat iedereen weet dat dat nieuwe profiel niet echt hem is.quote:Op woensdag 15 februari 2017 12:07 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Dus iemand maakt een facebook over hem, en zijn briljante idee is om zijn eigen facebook te verwijderen?![]()
![]()
![]()
Tja, verwijderen is natuurlijk wel een bradge trekje. Zo herken je de echte bradge kanalenquote:Op woensdag 15 februari 2017 12:11 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ja, zodat iedereen weet dat dat nieuwe profiel niet echt hem is.
Ofzo.
De logisca ontging mij ook een beetje
Je bedoelt een aanval met zoiets?quote:Op woensdag 15 februari 2017 12:41 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Beledigd worden door petjesmeneer voelt wel als een messteek, auw
Niet vergeten dat hij een baan heeft! Als bijrijder o.i.d. In ieder geval zijn deze vlogs weer verdwenen, dus waren ze sowieso legit.quote:Op woensdag 15 februari 2017 12:06 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Iemand had een fake braddie account gemaakt op facebook, en hij maakte een vlog over dat hij dat niet leuk vond, en dat hij zijn fb account ging verwijderen.
Daarna verscheen er een filmpje op een ander kanaal waar hij helemaal los ging over dat account, ik heb geen idee waar dat materiaal vandaan komt. Misschien uit de laatste live stream? Die heb ik niet gekeken want ik vond de laatste twee tamelijk saai.
We weten niks. Misschien is het alleen een dagje meelopen. Of net als de vorige keer met zeer matige voorwaarden. Als hij echt een baan heeft dan wens ik hem van harte toe dat hij zijn proeftijd doorkomt.quote:Op woensdag 15 februari 2017 13:07 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Niet vergeten dat hij een baan heeft! Als bijrijder o.i.d. In ieder geval zijn deze vlogs weer verdwenen, dus waren ze sowieso legit.
iedereen hier ook benieuwd naar de review vanavond over zijn werkdag?
quote:
Als het een echte baan betrof dan hadden we dat wel lang van te voren gehoord. Dit zal wel een eenmalig iets zijn als het al überhaupt echt werk was.quote:Op woensdag 15 februari 2017 13:10 schreef Barrah het volgende:
[..]
We weten niks. Misschien is het alleen een dagje meelopen. Of net als de vorige keer met zeer matige voorwaarden. Als hij echt een baan heeft dan wens ik hem van harte toe dat hij zijn proeftijd doorkomt.
Heerlijk toch. De klad begon er een beetje in te komen, maar dat is tot nu toe altijd maar een tijdelijke situatie in Braddieland.quote:Op woensdag 15 februari 2017 13:12 schreef DerRabbit het volgende:
En weer bijgelezen, blijft wel weer een grote drama serie met Braddie op deze manier
Ergens blijft het inderdaad heerlijk dat dezelfde up's en down's blijven voorkomen bij hem.quote:Op woensdag 15 februari 2017 13:43 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Heerlijk toch. De klad begon er een beetje in te komen, maar dat is tot nu toe altijd maar een tijdelijke situatie in Braddieland.
Misschien is die nieuwe baan + het nieuwe tapijt in zijn schuur een teken dat het tij nu echt aan het keren is. De tijd zal het leren.quote:Op woensdag 15 februari 2017 13:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ergens blijft het inderdaad heerlijk dat dezelfde up's en down's blijven voorkomen bij hem.
Hij maakt zijn belofte dat er ''goede content'' aan zat te komen hiermee wel definitief waar.quote:
Neen, in het dagelijks leven ben ik een charismatische bebaarde man die roept wat het volk wil horen.quote:Op woensdag 15 februari 2017 06:58 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Praat jij eigenlijk ook zo in het dagelijks leven?
Kassameisje: spaart u zegeltjes?
chroestjov: ik positioneer mezelf niet op eenzelfde niveau met de alledaagse medemens en zal dus niet participeren aan futiliteiten welke u zojuist geschetst hebt
Kassameisje: dat is een 'nee'?
Nieuwe scenarioschrijver aangetrokken. Tot nu toe bevalt datquote:Op woensdag 15 februari 2017 13:43 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Heerlijk toch. De klad begon er een beetje in te komen, maar dat is tot nu toe altijd maar een tijdelijke situatie in Braddieland.
Zit hij vol mee hé.quote:Op woensdag 15 februari 2017 14:12 schreef Sheffield het volgende:
[..]
"Ik hoop dat het geintje stopt, want ik zoek je op"
Onlogische zin eigenlijk
Ik vind dit ook jammer. Je kijkt even een ochtend niet en je hebt allerlei content weer gemist.quote:Op woensdag 15 februari 2017 14:36 schreef Moira. het volgende:
Meh teruglezen heeft überhaupt weinig zin als de content waar het om gaat al lang en breed weer verwijderd is
Schijtirritant, post het dan niet en denk voor de verandering eens éérst na.
Zware verantwoordelijkheden wel Braad!quote:
WERK VIDEO
Daar zit ik dan in de cabine. Mijn eerste werkdag. En het is hardstikke relaxed. Het is ook heel veelzijdig werk. Want de ene keer zoals nu dan ben ik bijrijder bij iemand en dan rijden we met een billboard overal en nergens naartoe. Nu zijn we in Oisterwijk. En de volgende keer kan ik een auto poetsen bijvoorbeeld. Het verschilt heel erg. Superchill. Dusseh... Mja. Wie weet wat volgende keer brengt. Dit is mijn eerste en laatste vlog over dit werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |