Eerder de kop van Kieft.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:43 schreef tjaptjoep het volgende:
Wanneer Frank de Boer praat.
[ afbeelding ]
(Deze gast heeft op het eind het gezicht van Louis van Gaal god)
Gezellig!quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:47 schreef KingRoland het volgende:
Wat een cringe.
Ik schakel nu over naar npo 1
.Ik moest lachenquote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:46 schreef Bolasie het volgende:
Mensen die moeten lachen verdienen een nekschot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Veronica heeft allemaal walgelijke mensen in de studio steeds.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom zitten deze saaie mensen daar?
waar is waterreusquote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom zitten deze saaie mensen daar?
Snap jij die Frank en AZ geruchten? Waarom zou Frank dat doenquote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Veronica heeft allemaal walgelijke mensen in de studio steeds.
Ik snap vooral niet waarom AZ dat zou willen.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Snap jij die Frank en AZ geruchten? Waarom zou Frank dat doen
Het schijnt dat Frank volgend jaar trainer van PSV wordt.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Snap jij die Frank en AZ geruchten? Waarom zou Frank dat doen
mobiel doet dat aan het begin van de zinquote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom typ je Frank wel en Ronald niet met een hoofdletter?
Ik ga voor Royement. Omdat ik je een lul vind.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:49 schreef Caland het volgende:
STRAKS MET Z'N ALLEN NAAR HET JINEKTOPIC
NIET AANWEZIG = ROYEMENT
okequote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:49 schreef Caland het volgende:
STRAKS MET Z'N ALLEN NAAR HET JINEKTOPIC
NIET AANWEZIG = ROYEMENT
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |