Veronica heeft allemaal walgelijke mensen in de studio steeds.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom zitten deze saaie mensen daar?
waar is waterreusquote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom zitten deze saaie mensen daar?
Snap jij die Frank en AZ geruchten? Waarom zou Frank dat doenquote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Veronica heeft allemaal walgelijke mensen in de studio steeds.
Ik snap vooral niet waarom AZ dat zou willen.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Snap jij die Frank en AZ geruchten? Waarom zou Frank dat doen
Het schijnt dat Frank volgend jaar trainer van PSV wordt.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Snap jij die Frank en AZ geruchten? Waarom zou Frank dat doen
mobiel doet dat aan het begin van de zinquote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom typ je Frank wel en Ronald niet met een hoofdletter?
Ik ga voor Royement. Omdat ik je een lul vind.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:49 schreef Caland het volgende:
STRAKS MET Z'N ALLEN NAAR HET JINEKTOPIC
NIET AANWEZIG = ROYEMENT
okequote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:49 schreef Caland het volgende:
NIET AANWEZIG = ROYEMENT
Nou vooruit. Wetende dat je grotendeels op mij doelt omdat je me zou missen.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:49 schreef Caland het volgende:
NIET AANWEZIG = ROYEMENT
Samenvatting.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:50 schreef BB-King het volgende:
Na de reclame nog meer slechte grappen of krijgen we een samenvatting te zien?
Want daar kijken we namelijk voor.
Ik ga even een stevig potje janken onder het genot van een passmap.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga voor Royement. Omdat ik je een lul vind.
Misschien kun je meejanken met Kieft. Die kan er ook altijd slecht tegen als er iets vernieuwends wordt geïntroduceerd.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga even een stevig potje janken onder het genot van een passmap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |