Mooi hoe diep de woede zit bij jouquote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:00 schreef GGMM het volgende:
Als het 4-0 wordt verandert davy zijn UI 3 weken iets wat niemand boeit, want het is davy z'n UI.
Als tompsv zijn domme hoofd post, wordt dat zijn UI.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:00 schreef GGMM het volgende:
Als het 4-0 wordt verandert davy zijn UI 3 weken iets wat niemand boeit, want het is davy z'n UI.
Atleti is ook wisselvallig. Al zijn ze wss wel op volle sterkte dan. MSN denkt ook niet van: "misschien meeverdedigen"quote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over twee weken bij Atlético uit
Dan neem ik een Veltman ui. Nee grapje dat gun je niemandquote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mertens gaat dat Real eens even voetballes geven.
Wat is er mis met maskers?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:00 schreef Caland het volgende:
Waarom heeft die speler zo'n gek maskertje op?
In Camp Nou speelden ze een hele goede wedstrijd.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Atleti is ook wisselvallig. Al zijn ze wss wel op volle sterkte dan. MSN denkt ook niet van: "misschien meeverdedigen"
ben vooral benieuwd naar hamsik, zie napoli nu ook niet wekelijks spelen, maar die wordt de laatste tijd behoorlijk gehypedquote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mertens gaat dat Real eens even voetballes geven.
Nja die gozer die je nu hebt kan ook eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan neem ik een Veltman ui. Nee grapje dat gun je niemand
Dat is Luis zijn echte gezichtquote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:00 schreef Caland het volgende:
Waarom heeft die speler zo'n gek maskertje op?
KLAASquote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:01 schreef klaasweetalles het volgende:
Heeft Barca eeb offday
Is PSG zo goed op dit moment?
Is de defensie van barca echt zo slecht op dit moment?
Ik zag in de eerste helft messi een pass over 3 meter fout geven,,,,nog noooitttttttttttttttttttttttt gezien.....
Dit is het einde van deze generatie van spelers....ik denk dat barca aan het eind van seizoen gaat ingrijpen......
Kunnen prima ballen ja.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ben vooral benieuwd naar hamsik, zie napoli nu ook niet wekelijks spelen, maar die wordt de laatste tijd behoorlijk gehyped
De 2e helft in de beker jaquote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Camp Nou speelden ze een hele goede wedstrijd.
Tijd voor Dybalaquote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja die gozer die je nu hebt kan ook eigenlijk niet.
Ze gaan Martin van Geel aanstellen als technisch directeur denk ik, om alles op te lossen.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:01 schreef klaasweetalles het volgende:
Heeft Barca eeb offday
Is PSG zo goed op dit moment?
Is de defensie van barca echt zo slecht op dit moment?
Ik zag in de eerste helft messi een pass over 3 meter fout geven,,,,nog noooitttttttttttttttttttttttt gezien.....
Dit is het einde van deze generatie spelers....ik denk dat barca aan het eind van seizoen gaat ingrijpen......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Hamsikgod gehyped? Enige echte topper die ze al jaren hebbenquote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ben vooral benieuwd naar hamsik, zie napoli nu ook niet wekelijks spelen, maar die wordt de laatste tijd behoorlijk gehyped
\quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze gaan Martin van Geel aanstellen als technisch directeur denk ik, om alles op te lossen.
Kroketten van Moraquote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:03 schreef tjaptjoep het volgende:
Ik ga even een kroketje van Mora in de oven leggen, lekker hoor
Ik heb net een bak roti op, maar ik sluit niet uit dat ik vanavond ook nog een kroket naar binnen ga duwen.. Zag het één en ander in de vriezer liggenquote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:03 schreef tjaptjoep het volgende:
Straks ook present in het Jinek topic? Paay komt langs.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:03 schreef tjaptjoep het volgende:
Miss weer problemen met zijn vrouwquote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:03 schreef franske19 het volgende:
Die aanname van Messi. Wat is er aan de hand jongen.
Soowwww een lekker assortimentje, jij boft ouwe reus.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:03 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik heb net een bak roti op, maar ik sluit niet uit dat ik vanavond ook nog een kroket naar binnen ga duwen.. Zag het één en ander in de vriezer liggen![]()
![]()
..
Zo laat nog?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:03 schreef GGMM het volgende:
Is Tagliano er?
Nou ja, hopend van niet: ik eet 2 bolletjes pindakaas.
twitter:aad300 twitterde op dinsdag 14-02-2017 om 22:04:01Op naam kan niemand spelen alleen je paspoort verlengen #MSN @FCBarcelona reageer retweet
Echt? Dan kom ik even koekeloeren.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Straks ook present in het Jinek topic? Paay komt langs.
Ja.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:04 schreef tjaptjoep het volgende:
[..]
Echt? Dan kom ik even koekeloeren.
fok werkt prima bij mij.rarquote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
.rar
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:0)
Bedoelde ook niet dat de hype onterecht is he, van wat ik van hem zie is het inderdaad echt een heel goeie speler, maar de laatste tijd hoor je hoe erg ondergewaardeerd deze speler is.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hamsikgod gehyped? Enige echte topper die ze al jaren hebben
zooowquote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:04 schreef Brammess het volgende:
twitter:aad300 twitterde op dinsdag 14-02-2017 om 22:04:01Op naam kan niemand spelen alleen je paspoort verlengen #MSN @FCBarcelona reageer retweet
Als ze niet zouden winnen, moesten ze langs bij de Franse politie en hun wapenstokken...quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:05 schreef klaasweetalles het volgende:
Dat psg speelt gewoon met 10 x zoveel agressie als barca....
Die Fransen hebben doping gebruikt ofzo kan niet anders
Of een aanslag op Buskuts. Nu Real nog en we hebben een feestweek. Jammer dat die te goed zijn wssquote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nu nog wat rode kaarten voor bijv Naaimaar en Buskuts
Helaas wel jaquote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Of een aanslag op Buskuts. Nu Real nog en we hebben een feestweek. Jammer dat die te goed zijn wss
Doe eens normaal met je blessures toewensen, idioot.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Of een aanslag op Buskuts. Nu Real nog en we hebben een feestweek. Jammer dat die te goed zijn wss
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |