KLAASquote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:01 schreef klaasweetalles het volgende:
Heeft Barca eeb offday
Is PSG zo goed op dit moment?
Is de defensie van barca echt zo slecht op dit moment?
Ik zag in de eerste helft messi een pass over 3 meter fout geven,,,,nog noooitttttttttttttttttttttttt gezien.....
Dit is het einde van deze generatie van spelers....ik denk dat barca aan het eind van seizoen gaat ingrijpen......
Kunnen prima ballen ja.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ben vooral benieuwd naar hamsik, zie napoli nu ook niet wekelijks spelen, maar die wordt de laatste tijd behoorlijk gehyped
De 2e helft in de beker jaquote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Camp Nou speelden ze een hele goede wedstrijd.
Tijd voor Dybalaquote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja die gozer die je nu hebt kan ook eigenlijk niet.
Ze gaan Martin van Geel aanstellen als technisch directeur denk ik, om alles op te lossen.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:01 schreef klaasweetalles het volgende:
Heeft Barca eeb offday
Is PSG zo goed op dit moment?
Is de defensie van barca echt zo slecht op dit moment?
Ik zag in de eerste helft messi een pass over 3 meter fout geven,,,,nog noooitttttttttttttttttttttttt gezien.....
Dit is het einde van deze generatie spelers....ik denk dat barca aan het eind van seizoen gaat ingrijpen......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Hamsikgod gehyped? Enige echte topper die ze al jaren hebbenquote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ben vooral benieuwd naar hamsik, zie napoli nu ook niet wekelijks spelen, maar die wordt de laatste tijd behoorlijk gehyped
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |