SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
![]()
En ik vind mazraoui beter dan clementquote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:49 schreef BobW het volgende:
Heerlijk middenveld ja
Mooi om te zien hoe die jonge gasten MVV domineren.![]()
Clement is een speler met de potentie voor een NEC oid.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En ik vind mazraoui beter dan clementOh.![]()
Ja, maar als ik ploegen als Ado of Nec was zou ik meer naar dat soort voetballers polsen van ajax die nu ook niet basis staan bij jong ajax. Denk namelijk dat clement ook bij hen gewoon een meerwaarde is. Beter dan een onbekende griek halen zonder ritme.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Clement is een speler met de potentie voor een NEC oid.![]()
Oh dat sowieso, Ajax moet ook zelf maar zorgen voor betere weerstand in de Eredivisie.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja, maar als ik ploegen als Ado of Nec was zou ik meer naar dat soort voetballers polsen van ajax die nu ook niet basis staan bij jong ajax. Denk namelijk dat clement ook bij hen gewoon een meerwaarde is. Beter dan een onbekende griek halen zonder ritme.Oh.![]()
Wat is dit voor malloot joh?quote:
Achja, Suarez had ook een steekje los, maar die was voetballend wel een baas.gr gr![]()
De leukste thuis!quote:Op woensdag 15 februari 2017 08:35 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Wat moet het voorstellen? De L van Loser?![]()
En dan donderdag al verliezenquote:AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Ze leren het ook nooit hèquote:
Snelle Egel![]()
Ik snap dat ook allemaal niet hoor, je hebt in NL al moeite genoeg om goed te presteren, maar van een zooi subtoppers uit europa win je wel ff?
Maak er nou eerst maar eens 10 tegen ADO en Sparta ofzo...A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
je hebt technisch gezien maar 1 doelpunt nodig.quote:Op woensdag 15 februari 2017 12:25 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap dat ook allemaal niet hoor, je hebt in NL al moeite genoeg om goed te presteren, maar van een zooi subtoppers uit europa win je wel ff?
Maak er nou eerst maar eens 10 tegen ADO en Sparta ofzo...FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Tuurlijk, maar je moet, als je zoooo goed bent, toch gewoon over dat soort laagvliegers heenlopen. Nou ging het achteraf redelijk eenvoudig, maar ook bij die 2 potten, krijg je er 1 tegen wordt het toch weer billenknijpen voor de punten.quote:Op woensdag 15 februari 2017 12:26 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
je hebt technisch gezien maar 1 doelpunt nodig.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
heeft misschien onderbewust ook met motivatie te maken.quote:Op woensdag 15 februari 2017 12:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar je moet, als je zoooo goed bent, toch gewoon over dat soort laagvliegers heenlopen. Nou ging het achteraf redelijk eenvoudig, maar ook bij die 2 potten, krijg je er 1 tegen wordt het toch weer billenknijpen voor de punten.
tegen Sparta loop je misschien minder hard dan tegen Warschau.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
En ik ben het er wel mee eens ook eigenlijk. We hebben in de groepsfase laten zien het Europees al veel beter te doen dan afgelopen jaren, en als je een beetje geluk hebt met de loting en je stijgt een paar keer boven jezelf uit en het zit niet tegen, dan kunnen we gewoon ver komenquote:![]()
Haha, Europa League winnen. Ik bekijk het liever ronde per ronde. Er zit nog een hele stroom kwalitatief sterke ploegen in.![]()
Manchester is niet te doen momenteel.quote:Op woensdag 15 februari 2017 13:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
En ik ben het er wel mee eens ook eigenlijk. We hebben in de groepsfase laten zien het Europees al veel beter te doen dan afgelopen jaren, en als je een beetje geluk hebt met de loting en je stijgt een paar keer boven jezelf uit en het zit niet tegen, dan kunnen we gewoon ver komenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nee tuurlijk niet, maar dat bedoel ik ook met geluk hebben met de loting. En voor hetzelfde geld stunten een paar kleine clubs gewoon tegen de topploegen en zijn die er ook uit. Het kan raar lopenquote:Op woensdag 15 februari 2017 13:53 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Manchester is niet te doen momenteel.![]()
Fresiagodinquote:Oh.![]()
Laten we eerst maar eens de kwartfinale van de EL bereiken, dat is ook al bijna 20 jaar geleden dat dat is gelukt.Oh.![]()
Twee seizoenen geleden had het gemoeten tegen Dnipro toen.quote:Op woensdag 15 februari 2017 14:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is wel mogelijk, maar dan moet echt alles mee zitten. Once in a lifetime bijnaOh.![]()
We staan nu defensief beter maar aanvallend zijn we matig. Daarom verwacht ik er niet zoveel van dit seizoenquote:Op woensdag 15 februari 2017 14:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twee seizoenen geleden had het gemoeten tegen Dnipro toen.![]()
quote:Op woensdag 15 februari 2017 14:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Laten we eerst maar eens de kwartfinale van de EL bereiken, dat is ook al bijna 20 jaar geleden dat dat is gelukt.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: