Ow op die manier. Logisch!quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was 4 uur 's nachts en ik had op dat moment wel wat anders aan mijn hoofd dan naar NL bellen à 2 euro per minuut. Dus ik heb het maar betaald.
Nu afwachten wat de definitieve rekening is en dan declareren...
ja dat klinkt op zich niet onlogisch... maar dan nog zal jullie verzekering het grootste gedeelte vergoeden lijkt me/hoop ik.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Plus de overige kosten van de behandeling/opname, die verrekenen ze met de aanbetaling...
Hij moest z'n vlucht nog halen...quote:
was het verder nou uiteindelijk nog wel goedgekomen met de geboekte stoelen?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij moest z'n vlucht nog halen...
Net als wij afgelopen donderdag.
Om 15.30 uur mocht mw. MM het ziekenhus pas uit, snel alles ingepakt en hop on the plain met een lading pijnstillers op zak. Was de beroerdste vlucht ooit...
dat kan ik geloven ja... sowieso is die pijn horrorquote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij moest z'n vlucht nog halen...
Net als wij afgelopen donderdag.
Om 15.30 uur mocht mw. MM het ziekenhus pas uit, snel alles ingepakt en hop on the plain met een lading pijnstillers op zak. Was de beroerdste vlucht ooit...
Oeh, klinkt ernstig... Wat was er aan de hand, if I dare ask?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij moest z'n vlucht nog halen...
Net als wij afgelopen donderdag.
Om 15.30 uur mocht mw. MM het ziekenhus pas uit, snel alles ingepakt en hop on the plain met een lading pijnstillers op zak. Was de beroerdste vlucht ooit...
Ja, uiteindelijk wel.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
was het verder nou uiteindelijk nog wel goedgekomen met de geboekte stoelen?
Fijn dat soort mensenquote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, uiteindelijk wel.
De door ons geboekte stoel is ons toegewezen op de luchthaven na flink aandringen met o.a. de ziekenhuisopname als reden en de andere persoon is op stoel F gezet.
Die was me een partij pissed dat hij niet aan het gangpad zat, heeft ook flink tegen ons zitten zeiken, maar dat kon me even niet boeien...
wat een naar figuurquote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, uiteindelijk wel.
De door ons geboekte stoel is ons toegewezen op de luchthaven na flink aandringen met o.a. de ziekenhuisopname als reden en de andere persoon is op stoel F gezet.
Die was me een partij pissed dat hij niet aan het gangpad zat, heeft ook flink tegen ons zitten zeiken, maar dat kon me even niet boeien...
Damn. Sommige mensen....quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, uiteindelijk wel.
De door ons geboekte stoel is ons toegewezen op de luchthaven na flink aandringen met o.a. de ziekenhuisopname als reden en de andere persoon is op stoel F gezet.
Die was me een partij pissed dat hij niet aan het gangpad zat, heeft ook flink tegen ons zitten zeiken, maar dat kon me even niet boeien...
Als die persoon het verhaal erachter niet kent, snap ik het op zich nog wel.quote:
Dan nog. Dit is met 1 zin uit te leggen. Neem aan dat de KLM dat wel heeft gedaan.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als die persoon het verhaal erachter niet kent, snap ik het op zich nog wel.
Wist hij/zij het wel dan is het gewoon een eikel/trut.
Acute galblaas problemen door een galsteen die de boel blokkeerde.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oeh, klinkt ernstig... Wat was er aan de hand, if I dare ask?
Hij wist van niks en de fout lag natuurlijk bij de KLM, die hebben die stoel 2 keer vergeven.quote:
Zover ik het begrepen heb, heeft KLM de fout gemaakt, dus ja dat zou je dan wel verwachten van KLM.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dan nog. Dit is met 1 zin uit te leggen. Neem aan dat de KLM dat wel heeft gedaan.
Zowel op de heen en terugreis gezeik met verkeerde stoelen? Wat een prutsersquote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij wist van niks en de fout lag natuurlijk bij de KLM, die hebben die stoel 2 keer vergeven.
Ik snapte 'm op zich wel...
Nee, alleen terug.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zowel op de heen en terugreis gezeik met verkeerde stoelen? Wat een prutsers
Ik ga nog even 22 minuten bellen à 2 euro per minuut declareren...quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dus voor MM staat die K in KLM voor wat anders dan koninklijk denk ik
Ah ok. Verkeerd begrepen, maar dan nog prutsers welquote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, alleen terug.
Heen was alles prima in orde...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |