Toffquote:Op dinsdag 14 februari 2017 15:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. Wilde eigenlijk van Lhasa naar Kathmandu gaan fietsen, maar de Chinezen hebben het onmogelijk gemaakt de juiste papieren daarvoor te krijgen. Nu misschien stukje wandelen in Alaska of Tadzjikistan, maar ook dat weet ik nog niet allemaal.
Wel over een week of 3 een dikke week door de Sahara sjouwen.
Oh dat is opeens wel heel mooi nieuws voor D66 en in mindere mate CDA.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 15:48 schreef Tchock het volgende:
Toch een RTL-debat met 5 partijen.
CDA, SP, GL, D66 en PvdA.
Geen Baudet? Typisch.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 15:48 schreef Tchock het volgende:
Nou, ik ben in 2012 al in het oosten van Groenland geweest om een stukkie te rond te sjouwen(Kangerlussuaq uit je link ligt in west Groenland en oost Groenland is het dunbevolkte deel van toch al een dunbevolkt land) wat nogal heerst, want bergen vergelijkbaar met de Alpen of wat je in Noorwegen hebt beginnen daar direct aan de kust.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 15:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Lijkt zoiets je niks?
https://expertvagabond.com/arctic-circle-trail-greenland/
Ik vind zelf 2-CB maar matig.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 15:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vooral een hoop psychedelische drugs.
Het is niet waar.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 15:48 schreef Tchock het volgende:
Ohhhquote:Op dinsdag 14 februari 2017 15:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nou, ik ben in 2012 al in het oosten van Groenland geweest om een stukkie te rond te sjouwen(Kangerlussuaq uit je link ligt in west Groenland en oost Groenland is het dunbevolkte deel van toch al een dunbevolkt land) wat nogal heerst, want bergen vergelijkbaar met de Alpen of wat je in Noorwegen hebt beginnen daar direct aan de kust.
Of CDA dusquote:Op dinsdag 14 februari 2017 16:04 schreef Euribob het volgende:
Kan de PvdA zich nog mooi even profileren en doorschieten naar de 25 zetels die ik voorspeld heb.
Jij bent inderdaad van de interessante tripjes.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 15:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nou, ik ben in 2012 al in het oosten van Groenland geweest om een stukkie te rond te sjouwen(Kangerlussuaq uit je link ligt in west Groenland en oost Groenland is het dunbevolkte deel van toch al een dunbevolkt land) wat nogal heerst, want bergen vergelijkbaar met de Alpen of wat je in Noorwegen hebt beginnen daar direct aan de kust.
Ik ga echt kijken!!!quote:Op dinsdag 14 februari 2017 16:04 schreef Euribob het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)nder-vvd-en-pvv.html
JAAAAA.
Valentijnsdiner? Met je geheime liefde uiteraard.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 16:08 schreef Kaas- het volgende:
Geen zin meer in de studie. Bier drinken tot Valenstijnsdiner nu. Moet ik mee weg komen.
Lekker naar bier ruikend en zwalkend een restaurant in komen lopen is wel een recept voor een fantastische avond!quote:Op dinsdag 14 februari 2017 16:08 schreef Kaas- het volgende:
Geen zin meer in de studie. Bier drinken tot Valenstijnsdiner nu. Moet ik mee weg komen.
Kinkyquote:Op dinsdag 14 februari 2017 15:37 schreef Euribob het volgende:
[..]
Opblaaskrokodil mee en genieten maar!
Wat voor een waardeloze relatie moet je wel niet hebben als je niet een beetje kunt zuipen (met je partner)?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 16:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Lekker naar bier ruikend en zwalkend een restaurant in komen lopen is wel een recept voor een fantastische avond!
Ook mooi.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 16:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij bent inderdaad van de interessante tripjes.
Ik ben voornemens om gewoon weer eens de auto te pakken en met een maatje twee weken door Europa te crossen.
De enige die zich daar kan profileren is Buma. Verder is het alleen gekibbel over hou hoog de lastenverzwaringen moeten worden en hoe dat veld verjubeld gaat worden.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 16:04 schreef Euribob het volgende:
Kan de PvdA zich nog mooi even profileren en doorschieten naar de 25 zetels die ik voorspeld heb.
Zo verliep onze reis naar Frankrijk in 2010 wel ongeveer, inderdaad.quote:
Ja, die gaat ook naar 25. Allemaal volgens plan dus.quote:
Gaat één groot links complot worden inderdaad.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 16:16 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
De enige die zich daar kan profileren is Buma. Verder is het alleen gekibbel over hou hoog de lastenverzwaringen moeten worden en hoe dat veld verjubeld gaat worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |