SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2017 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door YUR op 14-02-2017 20:32:59 ]F means you're fucked![]()
Heerlijk in het zonnetje al playbackend, luchtgitaarspelend en meefluitend hardlopen, en dan veel te makkelijk een heel fijn tempo lopen
F means you're fucked![]()
Dat deed ik gisteren, maar dan zonder zon.
En ik wilde ook het nieuwe topic niet openenwant lijstjesgedoe.
Ja doei.![]()
Ach, driekwart van de mensen meldt zijn of haar loopjes toch al niet meer voor de OP.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 13:53 schreef motorbloempje het volgende:
Dat deed ik gisteren, maar dan zonder zon.
En ik wilde ook het nieuwe topic niet openenwant lijstjesgedoe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 13:58 schreef YUR het volgende:
[..]
Ach, driekwart van de mensen meldt zijn of haar loopjes toch al niet meer voor de OP.u vraagt wij leverenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HM bij CPC
1
2[b] 24-06-2017 - [url=whttp://www.mar-athon.com/#hardlopen]MAR-ATHON ROND SNEEK EN MEER 2017 (Sneek)[/url][/b]
[*] CaLeX - HMTrek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Aye ayequote:Op dinsdag 14 februari 2017 14:15 schreef CaLeX het volgende:
[..]
u vraagt wij leveren
HM bij CPC
[ code verwijderd ]F means you're fucked![]()
Jaaaa zon, lente!!
Nou niet stuk gaan he mensen net nu we die gure maanden overleefd hebben
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Is niet de planningquote:Op dinsdag 14 februari 2017 15:15 schreef La_Tramposa het volgende:
Jaaaa zon, lente!!
Nou niet stuk gaan he mensen net nu we die gure maanden overleefd hebbenAl merk ik de laatste weken dat mijn schenen weer gevoeliger werden, maar gelukkig is dat over nu ik ook in huis op schoenen met mijn steunzolen loop
Zo leer je je lijf steeds beter kennen
Maar het is pas februari... dus niet te vroeg juichen dat het niet meer koud gaat wordenMaar ben blij dat ik weer in kort-kort kan gaan buitenspelen, heb een hekel aan lang-lang...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Hi![]()
Spuit 11. Maar balen lt van je tijd, maar beter nu dan tegen de tijd van je m.
Ook balen van jou stipstreep hoop dat je iets vind waar je energie in kwijt kunt.
En Devv. Ook balenIedereen idd wel een beetje heel blijven hoor!
Rest wel goed bezig met jullie (marathon) trainingen
Ik ga donderdag weer proberen te hardlopen of iig anders cardio , anders gaat de conditie weg![]()
![]()
Jaloers! Ik kan pas als het donker is. Gisteren wel s middags kunnen lopen: heerlijk!quote:Op dinsdag 14 februari 2017 17:39 schreef Guard het volgende:
It was nice running in the sunshine today![]()
Zo'n lekker weer vandaag! Maar gister al een fikse training gehad. Maar! Morgen bijna heel de dag vrij en dus tijd om met een korthose 's Heeren wegen te betreden!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 13:58 schreef YUR het volgende:
[..]
Ach, driekwart van de mensen meldt zijn of haar loopjes toch al niet meer voor de OP.KomtiedanhèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1
2[b] 25 mei 2017 - [url=http://www.goldentenloop.nl]Golden Tenloop (Delft)[/url][/b]
[*] Quoi - 5 km
Tussen al het marathongeweld hier![]()
![]()
Ik heb ook nog geen loopjes te melden, ik heb alleen nog maar de Marathon in de planning. Ik heb nog geen idee wat ik daarna als doel wil. Iemand nog suggesties?
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
3 weken uitrusten en dan bedenken waar je zin in hebt. Loopjes plannen voor na de marathon is een valkuil om te snel weer te willen beginnen en dan geblesseerd te raken.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:17 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb ook nog geen loopjes te melden, ik heb alleen nog maar de Marathon in de planning. Ik heb nog geen idee wat ik daarna als doel wil. Iemand nog suggesties?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Het mag iets realistischer.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:25 schreef steffelonio het volgende:
Northburn 100?
(RD: gaat alles nog goed qua voorbereidingen? Nog 31 dagen...)❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Maar dat sowieso.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:23 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
3 weken uitrusten en dan bedenken waar je zin in hebt. Loopjes plannen voor na de marathon is een valkuil om te snel weer te willen beginnen en dan geblesseerd te raken.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Echt?quote:
Volgens mij is de tip van LT het beste: eerst even de tijd te nemen na de marathon, en om dan weer plannen te maken. Dan weet je denk ik ook beter of het voor herhaling vatbaar is, of dat je liever iets anders wilt gaan doen (kortere afstanden, trailen, etc). Zo ga ik het denk ik wel aanpakken.![]()
En nu is het tijd voor een rondje (progressieloop, 10' inlopen, en dan 20'/15'/10'/'5' (steeds een tikkie sneller) en dan 10' uitlopen.![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:09 schreef Quoi het volgende:
[..]
Komtiedanhè
[ code verwijderd ]
F means you're fucked![]()
Ik heb 1 plan: 3 maanden na de marathon de Oosterhoutse trail lopen. Die heeft 8 of 15 of 24 km (oid) en ik verwacht tot het laatste moment te kunnen inschrijven.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:23 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
3 weken uitrusten en dan bedenken waar je zin in hebt. Loopjes plannen voor na de marathon is een valkuil om te snel weer te willen beginnen en dan geblesseerd te raken.
Dit in een poging om het zwarte post-marathongat te voorkomen.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:09 schreef Quoi het volgende:
[..]
Komtiedanhè
[ code verwijderd ]
![]()
Ja alvast in potlood wat dingen opschrijven kan natuurlijk altijd! Zeker als je de afstand nog kunt variëren, en 3 maanden is ook best ver weg. Maar ik weet van mezelf dat ik echt ongeduldig word als ik weet dat ik 6 weken na de marathon weer een wedstrijd loop, dan wil ik na 2 weken alweer gaan opbouwen en dat is te snel.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik heb 1 plan: 3 maanden na de marathon de Oosterhoutse trail lopen. Die heeft 8 of 15 of 24 km (oid) en ik verwacht tot het laatste moment te kunnen inschrijven.
Dit in een poging om het zwarte post-marathongat te voorkomen.
Ik heb mezelf wel als mogelijkheid doorgegeven voor de 2e competitiewedstrijd, maar mijn trainer remt dat eerder ook af dan dat hij het stimuleert
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Sowieso een post-baby-PR! Of ga je die niet tellenquote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:09 schreef Quoi het volgende:
[..]
Komtiedanhè
[ code verwijderd ]
Tussen al het marathongeweld hier
De CPC zit er nog voor! Geen idee qua PR's eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:45 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Sowieso een post-baby-PR! Of ga je die niet tellen
Jij weer wat opgeknapt?![]()
Hmm ja bijna, voelde me toch nog wel slap vanochtend terwijl ik op wandel-hartslag een halfuurtje gelopen heb, en mijn buik doet een beetje raar, maar ben gelukkig niet geveld door het griepvirus des doods. Vanavond nog even doorknallen met de voorbereidingen op veel cafeine en wortels, en morgen een dagje chillen in de sauna. Dit wordt niet de beste week op hardloopgebied maar dat maakt ook niet uitquote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:48 schreef Quoi het volgende:
[..]
De CPC zit er nog voor! Geen idee qua PR's eigenlijk.
Jij weer wat opgeknapt?
Goeie trainert dus!quote:Op dinsdag 14 februari 2017 20:44 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja alvast in potlood wat dingen opschrijven kan natuurlijk altijd! Zeker als je de afstand nog kunt variëren, en 3 maanden is ook best ver weg. Maar ik weet van mezelf dat ik echt ongeduldig word als ik weet dat ik 6 weken na de marathon weer een wedstrijd loop, dan wil ik na 2 weken alweer gaan opbouwen en dat is te snel.
Ik heb mezelf wel als mogelijkheid doorgegeven voor de 2e competitiewedstrijd, maar mijn trainer remt dat eerder ook af dan dat hij het stimuleert
Ik ben al dolgelukkig als ik heel de marathon door kom en daarna na een paar weekjes weer wat kan doen qua lopen.
Beterschap jij nog ff. Gelukkig heb je nog wel een paar weekjes
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
1000'tjes op en neer lopen langs een N-weg. Lekker![]()
https://www.strava.com/ac(...)l=nl-NL&v=1487103202![]()
Klinkt inderdaad als een feestjequote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:36 schreef Tarahumara het volgende:
1000'tjes op en neer lopen langs een N-weg. Lekker
Ja doei.![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 21:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad als een feestje![]()
Echt een fijne training. It's true, it's great.![]()
The best. It's fantastic.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:03 schreef Tarahumara het volgende:
[..]![]()
Echt een fijne training. It's true, it's great.Ja doei.![]()
Kudo-sletjequote:Op dinsdag 14 februari 2017 22:03 schreef Tarahumara het volgende:
[..]![]()
Echt een fijne training. It's true, it's great.Maar vooruit.
Vanavond weer voorzichtig aan gelopen: 4,2 km. Gaat best goed eigenlijk. Alleen beetje last van een knie, dus toch een beetje rustig aan doen en opwarmoefeningen doen.Somebody that I used to know![]()
Ik heb mijn eerstvolgende wedstrijd al 2 weken na mijn marathondebuut...
Via mijn werk loop ik de Enschede Marathon. (10km maar hoor) Kwam toevallig zo uit, is voor een goed doel bla bla... Maar het wordt zeker geen PR, eerder een rustig duurloopje.
En 4 weken daarna staat de jaarlijkse plaatselijke Stationsloop van 10EM op de planning.
Ik zie wel hoe het loopt. Als ik er nog niet klaar voor ben, kan ik altijd nog mijn startbewijs verpatsen.
Ik maak me nu vooral zorgen over de tijd voor de marathon. Gaat best snel nu.
Voorbereidingen zijn al wel in volle gang, deze week een Airbnb in de buurt geboekt zodat ik naar de expo kan en uitgerust aan de start kan staan.![]()
Ik was gisteren ook 1000-jes aan het lopen, komt er zo'n elektrisch echtpaar naast me fietsen. Zij: '15 km/u, netjes hoor'. Hij bromt wat en gebaart dat ie wil doorfietsen.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Elektrisch echtpaar
Hier wel geveld door iets in de richting van griepGisteren m'n 400m-test niet kunnen lopen - ik was best benieuwd of en hoeveel sneller ik de afgelopen maanden ben geworden - en me ook afgemeld voor kracht vanavond. Hopelijk kan ik morgen weer rustig aan de hobbel.
![]()
haha heerlijk die km/u opmerking. Ik krijg die vraag ook geregeld als ze vragen naar mijn tijd op de 5 km, hoeveel km/u is dat?quote:Op woensdag 15 februari 2017 08:25 schreef Guard het volgende:
Ik was gisteren ook 1000-jes aan het lopen, komt er zo'n elektrisch echtpaar naast me fietsen. Zij: '15 km/u, netjes hoor'. Hij bromt wat en gebaart dat ie wil doorfietsen.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Jemig, TWC en Devv, wat balen van de knieën. Nu goed rust nemen en alsjeblieft niet te snel weer opbouwen.
Lief zijn voor de pootjes.
DeLuna, loop de hardloopkalender af en kijk eens wat voor leuke dingen er te doen zijn (Haag challenge bijvoorbeeld, of inderdaad de Ekiden). Of probeer eens een triathlon.![]()
Lol @ guard!
Devv, twc, mehhhzijn we weer blessuretopic aan t worden? Niet doen hoor!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Haha mensen denken ook altijd dat ze je daarmee hele waardevolle informatie gevenquote:Op woensdag 15 februari 2017 08:25 schreef Guard het volgende:
Ik was gisteren ook 1000-jes aan het lopen, komt er zo'n elektrisch echtpaar naast me fietsen. Zij: '15 km/u, netjes hoor'. Hij bromt wat en gebaart dat ie wil doorfietsen.
Ik had vanochtend weer een 'ik ben verliefd op de duinen'run, het was zo prachtig met de zonsopgang en van die rennende vogeltjes, en een heerlijk zacht briesje. Mijn benen voelden nog wel zwaarder aan dan normaal, maar ik kwam er wel beter in dan gisteren.
Pure running therapie tegen de zenuwen 😁Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
De foto's zagen er tof uit! Looptechnisch gezien vind ik t jammer dat ik dat niet meer op loopafstand van huis hebquote:Op woensdag 15 februari 2017 10:19 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Haha mensen denken ook altijd dat ze je daarmee hele waardevolle informatie geven
Ik had vanochtend weer een 'ik ben verliefd op de duinen'run, het was zo prachtig met de zonsopgang en van die rennende vogeltjes, en een heerlijk zacht briesje. Mijn benen voelden nog wel zwaarder aan dan normaal, maar ik kwam er wel beter in dan gisteren.
Pure running therapie tegen de zenuwen 😁F means you're fucked![]()
DeLuna is dan makkelijk het eerste het waten uit!quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:29 schreef wyccie het volgende:
Jemig, TWC en Devv, wat balen van de knieën. Nu goed rust nemen en alsjeblieft niet te snel weer opbouwen.
DeLuna, loop de hardloopkalender af en kijk eens wat voor leuke dingen er te doen zijn (Haag challenge bijvoorbeeld, of inderdaad de Ekiden). Of probeer eens een triathlon.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Rennende vogeltjesquote:Op woensdag 15 februari 2017 10:19 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Haha mensen denken ook altijd dat ze je daarmee hele waardevolle informatie geven
Pure running therapie tegen de zenuwen 😁![]()
En een elektrisch echtpaar![]()
![]()
Triatlon heb ik al eens gedaan en als ik dat wil, wil ik een eigen fiets maar daar heb ik momenteel niet de ruimte voor helaas.quote:Op woensdag 15 februari 2017 09:29 schreef wyccie het volgende:
DeLuna, loop de hardloopkalender af en kijk eens wat voor leuke dingen er te doen zijn (Haag challenge bijvoorbeeld, of inderdaad de Ekiden). Of probeer eens een triathlon.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Forum Opties Forumhop: Hop naar: