abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168888599
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 09:26 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Nee het is inderdaad wel belangrijk om te onthouden dat de overgrote meerderheid niet op de PVV stemt. Al heb ik ook weinig vertrouwen in de stemmers van DENK, 50PLUS en sommige groepen binnen de VVD en SP. Ik ben bang dat de groep die een 'sterke leider' wil groter is dan alleen de PVV-clan.
Het gevaar van de sterke leider is dat je alleen maar een sterke leider hoeft te lijken, niet hoeft te zijn. Kijk maar naar Trump. Aantoonbaar zwak en incompetent, maar zijn volgers vinden hem fantastisch omdat ze alleen maar nieuws lezen waarin hij de hemel in wordt geprezen.

Ik denk echter niet dat Wilders dat voor elkaar krijgt. Er is hier op rechts maar weinig media, en de media die er wel is, is ook gewoon kritisch over deze man. De enige mensen waarbij hij consequent de handen op elkaar krijgt zijn mensen die de media schuwen, of in krochten op het internet (zoals op Fok) de hele wereld de verdoemenis in wensen omdat ze geen vriendin, baan en toekomst hebben.
  dinsdag 14 februari 2017 @ 09:38:13 #77
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_168888706
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 09:31 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Het gevaar van de sterke leider is dat je alleen maar een sterke leider hoeft te lijken, niet hoeft te zijn. Kijk maar naar Trump. Aantoonbaar zwak en incompetent, maar zijn volgers vinden hem fantastisch omdat ze alleen maar nieuws lezen waarin hij de hemel in wordt geprezen.

Ik denk echter niet dat Wilders dat voor elkaar krijgt. Er is hier op rechts maar weinig media, en de media die er wel is, is ook gewoon kritisch over deze man. De enige mensen waarbij hij consequent de handen op elkaar krijgt zijn mensen die de media schuwen, of in krochten op het internet (zoals op Fok) de hele wereld de verdoemenis in wensen omdat ze geen vriendin, baan en toekomst hebben.
_O- Jouw wereldbeeld.
a man convinced against his will is of the same opinion still
  dinsdag 14 februari 2017 @ 09:38:31 #78
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_168888712
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 09:31 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat is dan wel een enorm grote groep in Nederland. Als je tijd hebt moet je de Nieuwsuur-reportage van gisteren terugkijken. Daar zaten ze bij een stel PVV stemmers en ik vond het best wel ontluisterend. Volgens mij zijn er heel veel mensen zoals zij. Mensen die gewoon heel erg boos zijn (terecht of onterecht).
pi_168888742
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 09:30 schreef Friek_ het volgende:
Ik stem op nummer 13 van D66. Een vrouw nog wel.
Ik hield haar tijdens campagne-activiteiten in Brabant voor de gek door enkele minuten met haar te praten als zogenaamde potentiële kiezer en allemaal dingen te roepen als "maar jullie zijn er alleen voor de elite!".
pi_168888743
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 09:16 schreef Kaas- het volgende:
Duke, hoezo was dronken remlof gisteravond eigenlijk zo over de zeik tegen jou? Heb je een geintje gemaakt over katten of dieren of zo, als ik z'n zanikposts zo lees?
Maakte de bekende grap over hoe je diervriendelijk een kat kan verzuipen. Daarop draaide hij weer eens door en wenste me dood _O-
  Moderator dinsdag 14 februari 2017 @ 09:41:06 #81
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_168888746
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 09:38 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Nieuwsuur-reportage
quote:
Een keer shoarma halen of met de kids naar McDonalds kan niet,
Dat doe ik nog niet eens.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_168888748
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 09:17 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Aldus de man die zelf op GL gaat stemmen :P
Puur cliëntelisme.
pi_168888762
Whehe. Mystikm was aldoor de zelfverklaarde stem der redelijkheid en zegt nu even dat alle PVV'ers depressieve domme luie maagden zijn.
pi_168888765
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 09:40 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Maakte de bekende grap over hoe je diervriendelijk een kat kan verzuipen. Daarop draaide hij weer eens door en wenste me dood _O-
Whehehehehe
  Moderator dinsdag 14 februari 2017 @ 09:43:16 #85
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_168888774
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 09:30 schreef Friek_ het volgende:
Ik stem op nummer 13 van D66. Een vrouw nog wel.
Leuk spul. ^O^
pi_168888776
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 09:42 schreef Kaas- het volgende:
Whehe. Mystikm was aldoor de zelfverklaarde stem der redelijkheid en zegt nu even dat alle PVV'ers depressieve domme luie maagden zijn.
Het mag zeker weer niet gezegd worden?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator dinsdag 14 februari 2017 @ 09:43:51 #87
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_168888785
quote:
De waarheid moet gezegd kunnen worden, wegkijker dat je bent!
pi_168888808
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 09:38 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Dat is dan wel een enorm grote groep in Nederland. Als je tijd hebt moet je de Nieuwsuur-reportage van gisteren terugkijken. Daar zaten ze bij een stel PVV stemmers en ik vond het best wel ontluisterend. Volgens mij zijn er heel veel mensen zoals zij. Mensen die gewoon heel erg boos zijn (terecht of onterecht).
Zij stemt misschien PVV, hij stemt blanco. Ze zijn hun vertrouwen kwijt, en dat snap ik wel. Deze mensen zijn niet egoïstisch, die hebben gewoon geen nagel om hun reet te krabben. Die verwachten iets van de overheid wat de overheid niet levert. Deze mensen zijn onrendabel. Die zoeken niet een sterke leider, maar iemand die verlichting brengt in hun persoonlijke situatie.

Ze plaatsen zelf al kanttekeningen bij het voorgenomen beleid van Wilders over buitenlanders. Ze zijn ook zo cynisch dat ook de PVV nauwelijks krediet bij hun heeft. Ik maak me echt niet druk over dit soort mensen, die draaien als een blad aan de boom weer om als blijkt dat het niet beter wordt voor hun met de PVV aan het roer.
pi_168888818
Paper_Tiger is ook wel zo'n typische lul met vingers die PVV stemt.
pi_168888821
quote:
Ik zeg "consequent de handen op elkaar". :)
  dinsdag 14 februari 2017 @ 09:50:01 #91
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_168888872
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 09:45 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Zij stemt misschien PVV, hij stemt blanco. Ze zijn hun vertrouwen kwijt, en dat snap ik wel. Deze mensen zijn niet egoïstisch, die hebben gewoon geen nagel om hun reet te krabben. Die verwachten iets van de overheid wat de overheid niet levert. Deze mensen zijn onrendabel. Die zoeken niet een sterke leider, maar iemand die verlichting brengt in hun persoonlijke situatie.

Ze plaatsen zelf al kanttekeningen bij het voorgenomen beleid van Wilders over buitenlanders. Ze zijn ook zo cynisch dat ook de PVV nauwelijks krediet bij hun heeft. Ik maak me echt niet druk over dit soort mensen, die draaien als een blad aan de boom weer om als blijkt dat het niet beter wordt voor hun met de PVV aan het roer.
Ze zijn niet echt onrendabel. Beiden hebben een baan. Ze zitten alleen momenteel in de schuldhulpverlening omdat ze onterecht toeslagen kregen van de belastingdienst en deze niet terug konden storten. Ze zitten dus even tijdelijk in een positie dat ze van weinig moeten rondkomen. Hun situatie is dus ook niet wanhopig, alleen lastig. Ik vind het nog al wat dat je dan zo boos bent op de overheid. Zeker nadat het een fout van jezelf is en de overheid er voor zorgt dat je over een paar jaar schuldenvrij verder kan met je leven. Het feit dat ze ook zien dat Wilders een aso is en toch op hem stemmen want ~boos~ is best wel schandalig.
  dinsdag 14 februari 2017 @ 09:50:02 #92
66825 Reya
Fier Wallon
pi_168888873
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 09:45 schreef KoosVogels het volgende:
Paper_Tiger is ook wel zo'n typische lul met vingers die PVV stemt.
Hij stemt Baudet. Niet dat dat meteen een enorme verbetering is.
  Moderator dinsdag 14 februari 2017 @ 09:50:52 #93
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_168888886
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 09:50 schreef Reya het volgende:

[..]

Da's vooral om te lachen. _O-
pi_168888906
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 09:46 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik zeg "consequent de handen op elkaar". :)
Ik zit ook maar wat te ouwehoeren. Vind jou en Linus goede nieuwkomers hier.
  dinsdag 14 februari 2017 @ 09:52:54 #95
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_168888919
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 09:50 schreef Reya het volgende:

[..]

Paper_Tiger is natuurlijk zwaar onder de indruk van een politicus wiens wereldbeeld net zo gestoord is dat van hem, en die ook nog in staat is om in volzinnen te spreken en zich profileert als een quasi-intellectueel.

Dat is wel effe andere koek dan die autisten van de Libertarische Partij.
  Moderator dinsdag 14 februari 2017 @ 09:55:25 #97
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_168888936
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 09:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Paper_Tiger is natuurlijk zwaar onder de indruk van een politicus wiens wereldbeeld net zo gestoord is dat van hem, en die ook nog in staat is om in volzinnen te spreken en zich profileert als een quasi-intellectueel.

Dat is wel effe andere koek dan die autisten van de Libertarische Partij.
P_T krijgt stiekem ook gewoon een strakke plasser van sterke leiders ;)
pi_168888957
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 09:50 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Ze zijn niet echt onrendabel. Beiden hebben een baan. Ze zitten alleen momenteel in de schuldhulpverlening omdat ze onterecht toeslagen kregen van de belastingdienst en deze niet terug konden storten. Ze zitten dut even tijdelijk in een positie dat ze van weinig moeten rondkomen. Hun situatie is dus ook niet wanhopig, alleen lastig. Ik vind het nog al wat dat je dan zo boos bent op de overheid. Zeker nadat het een fout van jezelf is en de overheid er voor zorgt dat je over een paar jaar schuldenvrij verder kan met je leven. Het feit dat ze ook zien dat Wilders een aso is en toch op hem stemmen van ~boos~ is best wel schandalig.
Ik had ook liever gezien dat ze op wat anders zouden stemmen, maar het is wel ontzettend makkelijk om ze weg te zetten als een stel onverantwoordelijken die maar beter op hun centen hadden moeten letten en nu terecht op de blaren moeten zitten en dat maar moeten snappen. Niet iedereen is voorzien van een dosis nuchterheid, zelfkritiek en relativeringsvermogen. Het is gewoon kut om met drie kinderen van niets rond te moeten komen.

Nee, dat is geen excuus om een boze burger te zijn, maar wel een verklaring. als je begrijpt wat ik bedoel. Deze mensen zijn niet verloren ofzo, die komen wel weer schoorvoetend terug als ze bakzeil halen bij de PVV.

De verloren zielen zijn de eerder benoemde boze werkloze maagden die de wereld willen zien branden. Dát zijn de mensen die jou het liefst kaalgeschoren door de straat willen paraderen omdat je GL of PvdD stemt.
pi_168888966
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 09:52 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Thanks
pi_168888977
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 09:52 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ze moeten alleen wel kappen met die lange lappen. Dit is goddomme geen discussieplatform.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')