Eerlijk is eerlijk, als campagneleider heeft ze het goed gedaan door Trump terug zijn hok in te duwen en hem zijn twitter af te pakken en dat blijkbaar zo overtuigend te brengen dat hij het van haar accepteerde.quote:Op maandag 13 februari 2017 23:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eigenlijk is ze helemaal niet zo goed.
Ik heb het over nu (na de inauguratie).quote:Op maandag 13 februari 2017 23:40 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, als campagneleider heeft ze het goed gedaan door Trump terug zijn hok in te duwen en hem zijn twitter af te pakken en dat blijkbaar zo overtuigend te brengen dat hij het van haar accepteerde.
Staat ook in het vorige topic toch? Ook dat degene die het koffertje met de codes voor de nukes zou dragen zou poseren voor foto's. Wat er van waar is weet ik niet.quote:Op maandag 13 februari 2017 23:58 schreef Tijger_nootje het volgende:
Trump staat op Facebook...terwijl hij telefoneert over geclassificeerde zaken met betrekking to Noord Korea...in een openbaar restaurant...gefotografeerd door gasten.
https://arstechnica.com/i(...)er-dinner-in-public/
Wat een compleet incompetente zak.
Is helaas ook waar.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Staat ook in het vorige topic toch? Ook degene die het koffertje met de codes voor de nukes zou dragen zou poseren voor foto's. Wat er van waar is weet ik niet.
Dat zou je denken, maar ik vrees dat de werkelijkheid anders is.quote:Op maandag 13 februari 2017 23:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zie verder mijn aanvulling. Niemand (nou ja, mensen met werkende hersencellen iig niet) gelooft haar, of Spicer, of Trump, of meneer op het offerblok etc.
Sorry, Whis, had ik niet gezien.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Staat ook in het vorige topic toch? Ook dat degene die het koffertje met de codes voor de nukes zou dragen zou poseren voor foto's. Wat er van waar is weet ik niet.
Volgens mij had Lewinski daar al gezeten ver voor Ivanka. Waarschijnlijk voor hetzelfde doelquote:Op dinsdag 14 februari 2017 00:05 schreef Nintex het volgende:
Ivanka Trump breekt the glass ceiling.
[ afbeelding ]
Wederom in een publieke ruimte zodat eenieder vrolijk kan meegenieten of blijkt het dit keer tussen Pence, hem en de Russen?quote:Op dinsdag 14 februari 2017 00:09 schreef Nintex het volgende:
Trump gaat zich beraden over Flynn.
[ afbeelding ]
Weet niet of dit zo is. Wat wel zo is, is dat een President altijd de nucleaire codes in zijn buurt moet hebben, de zogenaamde Nuclear football.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Staat ook in het vorige topic toch? Ook dat degene die het koffertje met de codes voor de nukes zou dragen zou poseren voor foto's. Wat er van waar is weet ik niet.
En er wordt dus beweerd dat degene die dat ding onder zijn hoede heeft vriendelijk geposeerd heeft voor foto's.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 00:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Weet niet of dit zo is. Wat wel zo is, is dat een President altijd de nucleaire codes in zijn buurt moet hebben, de zogenaamde Nuclear football.
[ afbeelding ]
Niets verbaast mij meer wat betreft Trump.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En er wordt dus beweerd dat degene die dat ding onder zijn hoede heeft vriendelijk geposeerd heeft voor foto's.
Grappig...het is zo belangrijk dat hij allemaal mensen met banden met het Kremlin in dienst heeft.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 00:09 schreef Nintex het volgende:
Trump gaat zich beraden over Flynn.
[ afbeelding ]
Geeft op zich niks. Valt ook niet zo op want al gesloten topic.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 00:07 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Sorry, Whis, had ik niet gezien.
Die zijn ook wel actief bezig, na hun Amerikaanse successen richten ze zich nu op de Franse verkiezingen.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 00:15 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Grappig...het is zo belangrijk dat hij allemaal mensen met banden met het Kremlin in dienst heeft.
Ze is geen president ofzo. Ze breekt helemaal niks.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 00:05 schreef Nintex het volgende:
Ivanka Trump breekt the glass ceiling.
[ afbeelding ]
Daarmee heeft haar moeder het toch tot presidentsvrouw weten te schoppen, dus het is een begin.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 00:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze is geen president ofzo. Ze breekt helemaal niks.
Ze poseert ergens...
Nee, haar moeder is niet Melania, maar Ivana.quote:Op dinsdag 14 februari 2017 00:21 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Daarmee heeft haar moeder het toch tot presidentsvrouw weten te schoppen, dus het is een begin.
quote:Op dinsdag 14 februari 2017 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En er wordt dus beweerd dat degene die dat ding onder zijn hoede heeft vriendelijk geposeerd heeft voor foto's.
Ja, dat heb ik gezien. Kan het echter niet controleren.quote:
Oepsquote:Op dinsdag 14 februari 2017 00:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, haar moeder is niet Melania, maar Ivana.
Melania is 46, Ivanka 35quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |