quote:Op maandag 13 februari 2017 22:16 schreef Pokkelmans het volgende:
2 vingers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
Niet om over naar huis te schrijvenbellen.quote:
Schilderen doe jij dus ook, als het maar niks met leren te doen heeft dan ben jij er wel voor te vinden he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt wel dat smerige oranjedroom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Choking on those tossed salads and scrambled eggs
Twee vingers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yankee go home!
Dat is waarom ik honden heb en geen katten.quote:Op maandag 13 februari 2017 22:06 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, dat soort fratsen. Klootzakken zijn het, allemaal.
Gut, dat lijkt wel zo'n ouderwets schuimbrouwsel.... ik denk dat er 7-up in voorkwam maar ik heb geen flauw idee meer hoe je het maakte, dat is voor mij ook al minimaal 40 jaar geledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Shandy?quote:Op maandag 13 februari 2017 22:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gut, dat lijkt wel zo'n ouderwets schuimbrouwsel.... ik denk dat er 7-up in voorkwam maar ik heb geen flauw idee meer hoe je het maakte, dat is voor mij ook al minimaal 40 jaar geleden
Bier met 7up noem jetoch een sneeuwwitje, maar vgm doel je op iets andersquote:Op maandag 13 februari 2017 22:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gut, dat lijkt wel zo'n ouderwets schuimbrouwsel.... ik denk dat er 7-up in voorkwam maar ik heb geen flauw idee meer hoe je het maakte, dat is voor mij ook al minimaal 40 jaar geleden
Da's hetzelfde, shandy is gewoon de fancy engelse naamquote:Op maandag 13 februari 2017 22:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bier met 7up noem jetoch een sneeuwwitje, maar vgm doel je op iets anders
Wel als je het vers maaktquote:Op maandag 13 februari 2017 22:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, iets met heel dik schuim, Shandy had toch geen dik schuim?
Maar dat is het idd niet.quote:Op maandag 13 februari 2017 22:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bier met 7up noem jetoch een sneeuwwitje, maar vgm doel je op iets anders
Toch wel? En omdat je jong was en geen fatsoenlijk biertje kon inschenken was het toch al voornamelijk schuim, en dan de zeuvenzuup er nog bijquote:
Als ik een hond neem wil ik wel een of andere slimme herder. Zo'n beest waar je ook nog wat aan hebtquote:Op maandag 13 februari 2017 22:40 schreef Tijger_nootje het volgende:
Gewoon geen kat nemen/hebben. Honden, dat is het voor een mens.
Ik dacht het wel...ging altijd als een wezenloze schuimen als je het bier op de 7 Up deed ipv andersom maar hey, ik ben oud dus wie weet, ik kan het verkeerd hebbenquote:Op maandag 13 februari 2017 22:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toch wel? En omdat je jong was en geen fatsoenlijk biertje kon inschenken was het toch al voornamelijk schuim, en dan de zeuvenzuup er nog bij
Maar ik weet het echt niet, het was van dat dikke schuim wat je bijna kon lepelen.
Herders zijn niet slim, die zijn heel dom maar die maken dat jij slim lijktquote:Op maandag 13 februari 2017 22:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als ik een hond neem wil ik wel een of andere slimme herder. Zo'n beest waar je ook nog wat aan hebt
Ja, maar ik denk toch dat het iets anders was.... je kon er bijna een lepel rechtop in zetten.quote:Op maandag 13 februari 2017 22:41 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Ik dacht het wel...ging altijd als een wezenloze schuimen als je het bier op de 7 Up deed ipv andersom maar hey, ik ben oud dus wie weet, ik kan het verkeerd hebben
Die hebben we hier dan ook nog. 50% Border collie, 25%Duitse Herder 25%Heidewachtel mixje.quote:Op maandag 13 februari 2017 22:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als ik een hond neem wil ik wel een of andere slimme herder. Zo'n beest waar je ook nog wat aan hebt
Oh dat vind ik ook goed genoegquote:Op maandag 13 februari 2017 22:42 schreef Tijger_nootje het volgende:
[..]
Herders zijn niet slim, die zijn heel dom maar die maken dat jij slim lijkt
Oh was jij het.quote:Op maandag 13 februari 2017 22:43 schreef Reya het volgende:
Laten we ophouden over jutezakken en bakstenen. Nare discussie.
Geen flauw idee van hoe al die rassen er uit zien bij honden.quote:Op maandag 13 februari 2017 22:43 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Die hebben we hier dan ook nog. 50% Border collie, 25%Duitse Herder 25%Heidewachtel mixje.
Doodverwensingen zijn nooit ok, ook niet in SCs. Verder volstaat het wel weer.quote:Op maandag 13 februari 2017 22:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh was jij het.
Ik vind deze deletes nogal onzinnig in een sc als deze. Tem moet er maar eens naar kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 februari 2017 22:47 schreef skysherrif het volgende:
Of dezeMooi alleen jammer van die geknikte oren , maar het zij zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon blijven lijmsnuiven, dan merk je nergens wat van tot je dood bent.quote:Op maandag 13 februari 2017 22:48 schreef Drugshond het volgende:
Verhaal ziekenhuis dermatologen ook killed.
Ze laten me volledig los. 3 mnd geleden liep ik bijna tegen 60-70 % aan. Nu veel minder dan 30 % Was opeens geen urgent geval meer. Welke medicijnen gebuik je nu..
Mjah... die ze verkopen bij het Kruidvat...omgekeerd ik loop hier al 16 mnd rond. Make my day.
Kwam alleen om een babbel te maken. Ja maar de de pijnstillers is niet goed voor je nieren. Welke medicijn is wel goed ?1. Voor een deel met ik hier klaar. Oke pijnstillers afbouwen.
Gewoon voor hun deur miauwen.quote:Op maandag 13 februari 2017 22:48 schreef Drugshond het volgende:
Ze laten me volledig los. 3 mnd geleden liep ik bijna tegen 60-70 % aan. Nu veel minder dan 30 % Was opeens geen urgent geval meer. Welke medicijnen gebuik je nu..
Mjah... die ze verkopen bij het Kruidvat...omgekeerd ik loop hier al 16 mnd rond. Make my day.
Kwam alleen om een babbel te maken. Ja maar de de pijnstillers is niet goed voor je nieren. Welke medicijn is wel goed ?1. Voor een deel met ik hier klaar. Oke pijnstillers afbouwen.
Wat voor pijnstillers?quote:Op maandag 13 februari 2017 22:48 schreef Drugshond het volgende:
Ik heb dit laatst van mijn vriendin geleerd, ik kende het ook niet. Suiker, koffiemelk en dan 7-up er bij. Krijg je stijf en zoet schuim van inderdaad.quote:Op maandag 13 februari 2017 22:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toch wel? En omdat je jong was en geen fatsoenlijk biertje kon inschenken was het toch al voornamelijk schuim, en dan de zeuvenzuup er nog bij
Maar ik weet het echt niet, het was van dat dikke schuim wat je bijna kon lepelen.
Ik man me overigens voorstellen dat je na zo'n opmerking enigszins van de kook raakt. Doodverwensingen zijn echter niet ok, dat gewoon te ver.quote:Op maandag 13 februari 2017 22:52 schreef john2406 het volgende:
Remlof maakt toch niet meer uit die van hem is weg dan heb ik vrede ermee.
Wat een held.quote:Op maandag 13 februari 2017 22:23 schreef skysherrif het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ishun_over_denk.html
Premtime
Een dier idem dito dus voor mij, en als men wil opzetten komt men ook aan het kegelen anders kon men van mij wel eens overwerkt raken?quote:Op maandag 13 februari 2017 22:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik man me overigens voorstellen dat je na zo'n opmerking enigszins van de kook raakt. Doodverwensingen zijn echter niet ok, dat gewoon te ver.
quote:Op maandag 13 februari 2017 22:54 schreef Drugshond het volgende:
Welk grappig. Dat is hard tegen hard (hij de kennis, ik de ervaring, en nu een beetje willen buigen).
Geen registreerd medicijn...Ja en. Vrij verkrijgbaar. Enig idee als het je botten raakt... (dat is bijzonder pijnlijk... en die stap ben ik liever voor). ---Winter periode.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |