Haha nou ik vond de dierentuin toch ook wel heel tof hoorquote:Op donderdag 9 maart 2017 23:24 schreef Japepk het volgende:
Ja, en ook echt een kandidaat die opgesloten zat in een duivenkot, met lekker vage hints. Het was een puzzel zonder dat het letterlijk een puzzel was, snap je? Nu zijn het meer letterlijke puzzels. Al moet ik zeggen dat WIDM ook in mijn beeldvorming zit.
Nu ik erover denk had je vorig jaar meer van die echte mindfuck opdrachten. In het sanatorium, bij de paardenrace, de pasvragen.
Ja, de dierentuin was gaaf. En het museum, ook top. En wie weet wat ze nog voor ons in petto hebben!quote:Op vrijdag 10 maart 2017 16:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha nou ik vond de dierentuin toch ook wel heel tof hoorDat iemand daar de hele tijd met zo'n staart heeft gezeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door la_perle_rouge op 13-03-2017 23:16:22 ]
Echt? Ja, kan natuurlijk, smaken verschillen, maar ik zat echt op het puntje van mijn stoel.quote:
Annelies heeft niet geslapen.quote:Op maandag 13 maart 2017 23:30 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ik krijg er zelf slaap![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
van. En als Annelies ook geslapen heeft, dan hebben er toch 2 verschillende mensen geslapen?
Mijn hartslag ging ook omhoog. En jammer datquote:Op maandag 13 maart 2017 23:29 schreef Jane het volgende:
[..]
Echt? Ja, kan natuurlijk, smaken verschillen, maar ik zat echt op het puntje van mijn stoel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. eruit is.
Annelies heeft wel geslapen, maar niet in het bed. Ik denk dat het daarom niet telde.
Niet met Annelies die steeds staat te porren inderdaad.quote:Op maandag 13 maart 2017 23:36 schreef Jane het volgende:
Ik zou zelf dus echt geen minuut kunnen slapen in dat ding. En al zéker niet als iemand naast het bed zou blijven staan.
quote:Op maandag 13 maart 2017 22:40 schreef la_perle_rouge het volgende:
't Wel weer heftig.Het lijkt me dat er voor de veiligheid altijd een soort EHBO aanwezig is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
quote:Op maandag 13 maart 2017 23:36 schreef la_perle_rouge het volgende:
En jammer datMmm, maar ik denk op dit moment datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. eruit is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
Ja, er zat fysiek weinig actie in, het was natuurlijk wel retespannend voor ze maar als kijker vond ik het wat lang duren, vooral de tweede opdracht. Nog wel altijd tien keer interessanter dan de spelletjes in WIDM.quote:Op maandag 13 maart 2017 23:29 schreef Jane het volgende:
[..]
Echt? Ja, kan natuurlijk, smaken verschillen, maar ik zat echt op het puntje van mijn stoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |