De kans dat ik die onder de antroposofische plak van z'n vriendin vandaan weet te krijgen acht ik vrij gering.quote:Op maandag 13 februari 2017 09:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Vraag Tem om ersatz-Kaas- te spelen.
Correct. Tem is een populaire boy.quote:Op maandag 13 februari 2017 09:53 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dan zal die wel veel gevraaqd worden.
Nouja voor iets niet gepland, van de een op de ander minuut?quote:Op maandag 13 februari 2017 09:52 schreef Euribob het volgende:
[..]
De kans dat ik die onder de antroposofische plak van z'n vriendin vandaan weet te krijgen acht ik vrij gering.
36589542quote:Op maandag 13 februari 2017 09:54 schreef john2406 het volgende:
[..]
Nouja voor iets niet gepland, van de een op de ander minuut?
Op Valentijnsdag? Denk het niet John.quote:Op maandag 13 februari 2017 09:54 schreef john2406 het volgende:
[..]
Nouja voor iets niet gepland, van de een op de ander minuut?
quote:
quote:Op maandag 13 februari 2017 09:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dinsdag is het trouwens Valentijnsdag, kwam ik ineens achter.
Nou, als dat geen neuken wordt...quote:Op maandag 13 februari 2017 09:59 schreef john2406 het volgende:
Ik wist het trouwens ook niet, maar snel op zoek naar een shop waar ze stofdoeken verkopen gevouwen in de vorm van een roos, zou ze het merken die stille hint.
Die leeftijd ligt al wat jaartjes achter me.quote:Op maandag 13 februari 2017 10:01 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nou, als dat geen neuken wordt...
Je cadeau is dat je een schoonmaakster hebt ingehuurd?quote:Op maandag 13 februari 2017 09:59 schreef john2406 het volgende:
Ik wist het trouwens ook niet, maar snel op zoek naar een shop waar ze stofdoeken verkopen gevouwen in de vorm van een roos, zou ze het merken die stille hint.
Oei klopt dan moet ik die de roos overhandigen, niet aan gedacht, maar ik geef hem toch mijn lieve schat, mijn paardebloem in de saharaquote:Op maandag 13 februari 2017 10:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je cadeau is dat je een schoonmaakster hebt ingehuurd?
Veel ouder dan Patricia Paay?quote:Op maandag 13 februari 2017 10:02 schreef john2406 het volgende:
[..]
Die leeftijd ligt al wat jaartjes achter me.
Was je nuchter toen je antwoordde?quote:Op maandag 13 februari 2017 10:10 schreef Kaas- het volgende:
Ben benieuwd hoe het zo op het werk zal gaan. Had dit weekend weinig diplomatiek op een mail van de chef gereageerd die wat irritatie bij me opwekte.
Zij een paardenbloem in de Sahara, jij de stront die haar bemest.quote:Op maandag 13 februari 2017 10:04 schreef john2406 het volgende:
[..]
Oei klopt dan moet ik die de roos overhandigen, niet aan gedacht, maar ik geef hem toch mijn lieve schat, mijn paardebloem in de sahara
Wel van tevoren, even tot 10 geteld?quote:Op maandag 13 februari 2017 10:10 schreef Kaas- het volgende:
Ben benieuwd hoe het zo op het werk zal gaan. Had dit weekend weinig diplomatiek op een mail van de chef gereageerd die wat irritatie bij me opwekte.
Dat dan weer wel.quote:Op maandag 13 februari 2017 10:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Was je nuchter toen je antwoordde?
Infantiel gedraag ja, als je zo dement bent als een deur.quote:Op maandag 13 februari 2017 10:07 schreef john2406 het volgende:
[..]
Om mijn heen hoor ik geluiden dat het op, nog, latere leeftijd weer terug zou komen.
Geen paardenbloem, een paardebloem voor mij is er maar eentje van, die van jouw mag je zoeken!quote:Op maandag 13 februari 2017 10:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zij een paardenbloem in de Sahara, jij de stront die haar bemest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |