SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)
TV / Boer Zoekt Vrouw #211 Rondje rond de boederijen
TV / Boer Zoekt Vrouw #212 Nieuw internationaal seizoen
Vrouwen gaan altijd voor innerlijk he, dat bewijst deze uitzending wel.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
in dat geval zou ik een vrouw kiezen op basis van uiterlijkquote:Op zondag 12 februari 2017 20:41 schreef zoem het volgende:
Als je 1 brief per minuut doet ben je bijna 14 uur bezig
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend![]()
Zuurpruimquote:Op zondag 12 februari 2017 20:42 schreef Pedroso het volgende:
Vrouwen gaan altijd voor innerlijk he, dat bewijst deze uitzending wel.
Voor het uitzicht denk![]()
![]()
En dan gaat je foto op de nee-stapel
Nee, zo lang doet dat selecteren niet toch, je opent en kijkt naar foto's, en dan gaat het selecteren toch best snel.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
206 homo'sAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Wtf![]()
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Deze man is echt aandoenlijkThe best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Leuk, verbaasd me niet, man met Groot Hart.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Hoeveel zal die andere jongen krijgen denken jullie? Ik ga voor 100.Your beauty never ever scared me.![]()
Oldegrieselijk. 206 voor mij? Potverjanhinnekont.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
1e selectie is sowieso alleen op uiterlijk. 3/4 zijn binnen een 2 uur al afgevallen.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:42 schreef Onnoman het volgende:
[..]
in dat geval zou ik een vrouw kiezen op basis van uiterlijkAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
vind ik ook wel eigenlijk.. zo'n lieve eerlijke knuffelbeerquote:Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Zag al in een preview dat Herman er iig wel hele knappe dames tussen had zitten.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:43 schreef Amarantha het volgende:
Hoeveel zal die andere jongen krijgen denken jullie? Ik ga voor 100.![]()
De tijd zit hem meer in de idiote verpakkingen.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Nah, 40 ofzo.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:43 schreef Amarantha het volgende:
Hoeveel zal die andere jongen krijgen denken jullie? Ik ga voor 100.![]()
Bliksem Piebe!quote:Op zondag 12 februari 2017 20:43 schreef SonicVolcano het volgende:
Oldegrieselijk. 206 voor mij? Potverjanhinnekont.know'm sayin?
word? word.![]()
is dat die rode?quote:Op zondag 12 februari 2017 20:43 schreef Amarantha het volgende:
Hoeveel zal die andere jongen krijgen denken jullie? Ik ga voor 100.Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
alsof je het innerlijk van zo'n gast ook kunt beoordelen op basis van die introductiefilmpjes van een paar minuten.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:42 schreef Pedroso het volgende:
Vrouwen gaan altijd voor innerlijk he, dat bewijst deze uitzending wel.![]()
Ohja Herman was het.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Zag al in een preview dat Herman er iig wel hele knappe dames tussen had zitten.
Your beauty never ever scared me.![]()
En toch vind ik er weinig aantrekkelijks aan, terwijl hij wel in mijn leeftijdscategorie zit.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
Leuk, verbaasd me niet, man met Groot Hart.![]()
200 voor dezeOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
quote:
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
dat jaquote:Op zondag 12 februari 2017 20:43 schreef Onnoman het volgende:
[..]
vind ik ook wel eigenlijk.. zo'n lieve eerlijke knuffelbeer
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Beetje raar om er maar 10 uit te mogen kiezen. Zou leuker zijn als ze er 30 mogen ontmoeten en dan naar 10 moeten reduceren.![]()
"Herman, we hebben 40 brieven van vrouwen, en 82 van mannen die je uit de kast willen helpen komen."Haters everywhere but I don't really care.![]()
Weinig...
Verbaasd me wel, en dan zoveel voor die bolle uit Roemenié, nee dat had ik niet verwacht
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Och er hoeft maar 1 juiste tussen te zitten. Heb je geen 800 brieven voor nodigThe secret of getting ahead is getting started![]()
deze gast moet wel echt wat aan zijn haar doen zeg.. lijkt balkenende welAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Ja voor internationale sws, bij de nationale editie kan er na afloop altijd nog gedate worden met degenen die net niet op speeddate mochten.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:44 schreef zoem het volgende:
Beetje raar om er maar 10 uit te mogen kiezen. Zou leuker zijn als ze er 30 mogen ontmoeten en dan naar 10 moeten reduceren.![]()
Werden zijn brieven in een kast bezorgd?
Dan kunnen ze eruit.
Snap juh um.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Zou je Marc doen?quote:Op zondag 12 februari 2017 20:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar lijkt me wel een sympathieke ventYour beauty never ever scared me.![]()
Snap ik ook welquote:Op zondag 12 februari 2017 20:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
En toch vind ik er weinig aantrekkelijks aan, terwijl hij wel in mijn leeftijdscategorie zit.Het is een bepaald type... maar wel iig een lieve man.
bak ellende xDquote:Op zondag 12 februari 2017 20:45 schreef Onnoman het volgende:
deze gast moet wel echt wat aan zijn haar doen zeg.. lijkt balkenende wel![]()
nee? Ik vond die uit Roemenië wel sympathiek overkomen eigenlijk.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
Weinig...
Verbaasd me wel, en dan zoveel voor die bolle uit Roemenié, nee dat had ik niet verwacht![]()
Komt vanzelf wel weer in de mode.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:45 schreef Onnoman het volgende:
deze gast moet wel echt wat aan zijn haar doen zeg.. lijkt balkenende welAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nou laat eens wat foto's zien!And I am a weapon of massive consumption
quote:Op zondag 12 februari 2017 20:45 schreef Leandra het volgende:
Wat was het nou?
36 voor Riks
88 voor David
829 voor Marc
206 voor Olke
40 voor Herman
Klopt dat?![]()
![]()
Ik vind die mark echt een hunk en dan z'n huis daar met dat uitzicht
The secret of getting ahead is getting started![]()
Herman!
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Ik vind hem onaantrekkelijk, net als zijn bedrijf en het land. Ik snap er geen zak van dat je daar heen zou willen als jonge meid. Maar misschien een zelfde soort typequote:Op zondag 12 februari 2017 20:45 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
nee? Ik vond die uit Roemenië wel sympathiek overkomen eigenlijk.
Dat wel, maar lief alleen is niet genoeg, ik heb ook graag wat te lachen.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Snap ik ook welHet is een bepaald type... maar wel iig een lieve man.
![]()
jammer dat er geen vrouwelijk boer bij zit..
ik wil ook bevredigd worden
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
ow help dat schaapje moet hij wel meenemen met de speeddate hoorOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik snap het ook niet, vind hem ook veel te dik..quote:Op zondag 12 februari 2017 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind hem onaantrekkelijk, net als zijn bedrijf en het land. Ik snap er geen zak van dat je daar heen zou willen als jonge meid. Maar misschien een zelfde soort typeAnd I am a weapon of massive consumption
Gaaf die geknutsel
quote:Op zondag 12 februari 2017 20:46 schreef Nizno het volgende:
ow help dat schaapje moet hij wel meenemen met de speeddate hoor![]()
![]()
sla de hand aan jezelfquote:Op zondag 12 februari 2017 20:46 schreef Onnoman het volgende:
jammer dat er geen vrouwelijk boer bij zit..
ik wil ook bevredigd wordenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
die combi ja, daarom zo veel brievenquote:Op zondag 12 februari 2017 20:46 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind die mark echt een hunk en dan z'n huis daar met dat uitzicht
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
829 brieven...dan ben je wel verplicht om de eerste selectie op cup maat te maken.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
En toch lijkt hij mij retesaai. Soort Tom 2.0quote:Op zondag 12 februari 2017 20:46 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind die mark echt een hunk en dan z'n huis daar met dat uitzichtThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
ik vind hem er wel ok uitzien en lijkt me wel een aardige gozer, maar zou voor geen geld naar Roemenie willenquote:Op zondag 12 februari 2017 20:47 schreef Revanches het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, vind hem ook veel te dik..![]()
haha.. een verlegen man.. altijd grappigAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Catfish bij Herman.And I am a weapon of massive consumption
Olke vindt het top!quote:Op zondag 12 februari 2017 20:47 schreef Leandra het volgende:
Wat is daar weer een fröbelRia bezig geweest met die stier voor Olke.![]()
Als hij deze niet kiest kan hij inderdaad nog met mannen proberen."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
"Doe maar een stockfoto van een model erbij, da's lachen voor Herman."Haters everywhere but I don't really care.![]()
Misschien ziet ze dit als carrièremove, beetje tv aandacht is altijd goed.quote:know'm sayin?
word? word.![]()
z'n bedrijf was inderdaad nog niks, maar verder vind ik t wel een leuke kerel.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind hem onaantrekkelijk, net als zijn bedrijf en het land. Ik snap er geen zak van dat je daar heen zou willen als jonge meid. Maar misschien een zelfde soort type![]()
![]()
wat een kansloze reactie weerquote:Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Amen.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:48 schreef Amarantha het volgende:
Herman neem Anne, gooi de andere brieven weg.![]()
Ik zou toch liever de maagd kiezen dan die bolle uit Roemenië, mooiere kop, mooier lijf.
Die bolle had ook best wat praatjes van wat ik herinner, en dat past helemaal niet bij zijn uiterlijk en carrière
quote:Op zondag 12 februari 2017 20:48 schreef matthijst het volgende:
"Doe maar een stockfoto van een model erbij, da's lachen voor Herman."LOL
![]()
Blijkt het Hakuna te zijn.quote:The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
quote:Op zondag 12 februari 2017 20:48 schreef matthijst het volgende:
"Doe maar een stockfoto van een model erbij, da's lachen voor Herman."![]()
![]()
milfAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
quote:
quote:Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
quote:
Weer? Ik volg dit programma voor het eerst. Mag toch wel verbaasd zijn?quote:
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Dat.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:49 schreef Leandra het volgende:
Leuk hoor, dat je iemand leuk vindt, maar als je kinderen van 9 en 11 hebt dan ga je toch niet serieus proberen verkering aan de andere kant van de wereld te krijgen?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Nounounou, kan die jongen ook niets aan doen dat ze in Roemenië geen Sonja Bakker kennen.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou toch liever de maagd kiezen dan die bolle uit Roemenië, mooiere kop, mooier lijf.
Die bolle had ook best wat praatjes van wat ik herinner, en dat past helemaal niet bij zijn uiterlijk en carrièreAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Haha die brievenzo praten over iemand die je totaal niet kent, beetje lachwekkend altijd.
know'm sayin?
word? word.![]()
En dat de kinderen dan ook nog schrijven.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:49 schreef Leandra het volgende:
Leuk hoor, dat je iemand leuk vindt, maar als je kinderen van 9 en 11 hebt dan ga je toch niet serieus proberen verkering aan de andere kant van de wereld te krijgen?
Olke schoot vol.![]()
![]()
hij las kinderen en werd gelijk emotioneelquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ja dat heeft er vast aan bijgedragen.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:47 schreef MissJ het volgende:
[..]
die combi ja, daarom zo veel brieven
En ergens is het toch ook fijn om hier alles de boel te laten en ergens anders helemaal overnieuw te beginnen.holland met je stomme 9 tot 5 banen
The secret of getting ahead is getting started![]()
maagdelijke mannen voor jou een nogo?quote:Op zondag 12 februari 2017 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Weer? Ik volg dit programma voor het eerst. Mag toch wel verbaasd zijn?Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Triest vind ik dat, ze hebben waarschijnlijk ook nog een vader in NL, dat moet je niet willen dan.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:50 schreef mootie het volgende:
[..]
En dat de kinderen dan ook nog schrijven.
Olke schoot vol.![]()
je bent gewoon jaloers dat jij geen liefdesbrieven krijgtquote:Op zondag 12 februari 2017 20:50 schreef alors het volgende:
Haha die brievenzo praten over iemand die je totaal niet kent, beetje lachwekkend altijd.
![]()
![]()
Ja, leuk, je moet het ook gaan volgenquote:Op zondag 12 februari 2017 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Weer? Ik volg dit programma voor het eerst. Mag toch wel verbaasd zijn?
rip alle FOK!kersquote:Op zondag 12 februari 2017 20:50 schreef Onnoman het volgende:
[..]
maagdelijke mannen voor jou een nogo?![]()
http://www.quotenet.nl/Ni(...)uitzendkracht-183907quote:Manager zoekt vrouw.
Marc Verkuyl, de belachelijk knappe viskweker uit Zambia, uit datingshow Boer Zoekt Vrouw is geen boer,
maar een goedbetaalde huurling bij een uitzendkantoor dat is gevestigd aan de Amsterdamse Zuidas.
Weg mythe! Boer Marc is dus helemaal geen boer, maar een managerEr gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels![]()
Maar met een stuk of tien heb je het gevoel dat je wel kan kiezen. Met is het slechts peberen ja/nee.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:44 schreef Poison-Ivy het volgende:
Och er hoeft maar 1 juiste tussen te zitten. Heb je geen 800 brieven voor nodig![]()
De maagd is idd aantrekkelijker, vind ik ook. Maar een maagd die nog bij z'n ouders woont (toch, of hoorde ik dat verkeerd?) lijkt me bijzonder ongemakkelijk.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
Die bolle had ook best wat praatjes van wat ik herinner, en dat past helemaal niet bij zijn uiterlijk en carrière
Ik vind die ouwe het tofst.
Die knappe heeft iets onderliggend engs.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
hier kon je op wachtenquote:Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
'Klein van stuk en een beetje gezet.'
VIESDIKAnd I am a weapon of massive consumption
Ze hebben ook heul geen Action in wherever hij woont.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, die kent het topic voor de fröbelRia's natuurlijk nog niet![]()
Die kale lijkt die homo-boer wel van een paar geleden wel. Misschien ontstaat er nog wel iets moois met Herman.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Boer Marc was achteraf tóch liever op Tinder gegaan. #bzvOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Spuit 11quote:Op zondag 12 februari 2017 20:51 schreef michaelmoore het volgende:
http://www.quotenet.nl/Ni(...)uitzendkracht-183907
[..]
Kom je zo ook met interessante feitjes over David?![]()
Dat was al eeuwen bekend.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:51 schreef michaelmoore het volgende:
[..]![]()
Die heb ik niet nodigquote:Op zondag 12 februari 2017 20:50 schreef YazooW het volgende:
[..]
je bent gewoon jaloers dat jij geen liefdesbrieven krijgt
know'm sayin?
word? word.![]()
Jammer, geen kans dusquote:Op zondag 12 februari 2017 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
De maagd is idd aantrekkelijker, vind ik ook. Maar een maagd die nog bij z'n ouders woont (toch, of hoorde ik dat verkeerd?) lijkt me bijzonder ongemakkelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is idd ongemakkelijk, ik zou er ook niet voor kiezenquote:Op zondag 12 februari 2017 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
De maagd is idd aantrekkelijker, vind ik ook. Maar een maagd die nog bij z'n ouders woont (toch, of hoorde ik dat verkeerd?) lijkt me bijzonder ongemakkelijk.
Die knappe heeft een beginnende comb-over.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Die knappe heeft iets onderliggend engs.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Hoeft niet perse een eigenaar te zijn van een boerenbedrijf, als ze maar in de agrarische sector werkzaam zijn.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:51 schreef michaelmoore het volgende:
[..]Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Riks vindt er niks bij zitten misschien
Ja. Ik zou zelf reuze ongemakkelijk worden van de onervarenheid, vooral omdat hij nog bij z'n ouders woont. Daarbij had ik z'n moeder kunnen zijn.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:50 schreef Onnoman het volgende:
[..]
maagdelijke mannen voor jou een nogo?Maar dat mag toch lijkt me, dat ik voorkeur heb voor meer levenservaring?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
"Zij heeft kinderen."
"Volgende week bij Undercover in Nederland..."Haters everywhere but I don't really care.![]()
Hij lijkt me een beetje nukkig, maar dat is echt gebaseerd op niks, het grote voorstukje in de zomer(?).quote:Op zondag 12 februari 2017 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Die knappe heeft iets onderliggend engs.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
als je lekker bent en op jonge mannen valt mag je mij wel dm'en hoorquote:Op zondag 12 februari 2017 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Ik zou zelf reuze ongemakkelijk worden van de onervarenheid, vooral omdat hij nog bij z'n ouders woont. Daarbij had ik z'n moeder kunnen zijn.Maar dat mag toch lijkt me, dat ik voorkeur heb voor meer levenservaring?
![]()
altijd al eens een boerinnetje op de hooizolder willen nemen
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Nee, een kale plek. Litteken ofzo.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:52 schreef matthijst het volgende:
[..]
Die knappe heeft een beginnende comb-over.![]()
Die Marc wordt een beetje de tweede Tom..And I am a weapon of massive consumption
Zie ontdekt: mannen zijn visueel ingesteld."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Olke, je hebt gelijk mop! Uiterlijk is best belangrijk. Foto's kijken is niks mis mee.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Hij oogt wederom gezellig
Eigen Huis & Tuin genot.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:54 schreef Revanches het volgende:
Die Marc wordt een beetje de tweede Tom..![]()
Uit dezelfde plaats geloof ik, en zus kende wel iemand uit die straat.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:53 schreef Leandra het volgende:
Had David nou een buurmeisje van de zus van Riks?![]()
Nou ja, je gaat iemand die je niet aantrekkelijk vindt niet ineens wel heel aantrekkelijk vinden op basis van één brief, en daar moet je het mee doen.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:54 schreef Greys het volgende:
Olke, je hebt gelijk mop! Uiterlijk is best belangrijk. Foto's kijken is niks mis mee.![]()
Eindeloze stiltes en nietszeggende smalltalk genot.quote:And I am a weapon of massive consumption
deze gaat speeddaten dus, anders babbelt Jorien niet in beeld natuurlijk.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
En dan zo'n meid die het met veel enthousiasme gaat voorlezen
ze is niet lelijk.. maar ze heef wel een beetje een raar hoofd
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Stugge boer. Maar hij lijkt me wel lief en aardig en ik weet niet hoe oud hij precies is maar hij ziet er voor z'n wat ouder zijn best goed uit. Kan me iig voorstellen dat dames hem leuk vinden. Had hij ook niet twee heel leuke knappe volwassen dochters?quote:Op zondag 12 februari 2017 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij lijkt me een beetje nukkig, maar dat is echt gebaseerd op niks, het grote voorstukje in de zomer(?).IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
mag hopen dat jij die ook hebtquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Sowww die vriendin.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ze zijn niet allemaal zo knap als jij he.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:56 schreef Onnoman het volgende:
ze is niet lelijk.. maar ze heef wel een beetje een raar hoofdAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
mad sis?quote:Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Nee ik bedoelde die "knappe" boer!quote:Op zondag 12 februari 2017 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Stugge boer. Maar hij lijkt me wel lief en aardig en ik weet niet hoe oud hij precies is maar hij ziet er voor z'n wat ouder zijn best goed uit. Kan me iig voorstellen dat dames hem leuk vinden. Had hij ook niet twee heel leuke knappe volwassen dochters?
Die lieverd uit Texas vind ik prima. Niet nukkig.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
quote:Op zondag 12 februari 2017 20:57 schreef mootie het volgende:
Met vriendinnen dansen en wijntjes drinken.
Your beauty never ever scared me.![]()
Uchquote:Op zondag 12 februari 2017 20:57 schreef mootie het volgende:
Met vriendinnen dansen en wijntjes drinken.
know'm sayin?
word? word.![]()
nee.. maar daarom zit ik ook op fok..quote:Op zondag 12 februari 2017 20:57 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ze zijn niet allemaal zo knap als jij he.
fokkers hebben mening.. en die zijn altijd terechtAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Herman zijn tandarts is dood.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ik vind het zo'n "mannetje" die bolle.
En uitgerekend als het zo'n mannetje is, past die houding niet bij zijn uiterlijk en bedrijf en Roemenië.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Zo heerlijk cliché.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:57 schreef mootie het volgende:
Met vriendinnen dansen en wijntjes drinken.And I am a weapon of massive consumption
Als die herman met z'n goede kop haar nou eens de hand erdoor gooit en eens ff lekker wat los komt dan kan t nog wel eens wat worden.The secret of getting ahead is getting started![]()
neuj hoorquote:die van jou zit je toupetje voor langs?quote:Op zondag 12 februari 2017 20:57 schreef YazooW het volgende:
[..]
ja maar die van mij steekt niet zo uitOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Wijntjes en vriendinnen, adverteren niet alle meiden van 20 dat op datingsites.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Zure appels.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:57 schreef YazooW het volgende:
stel je voor dat je naar een boom kijkt en er valt opeens aan kat uit![]()
Dansjes wagenquote:
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
eigenlijk is dat best wel raar wat je nu zegtquote:Op zondag 12 februari 2017 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het zo'n "mannetje" die bolle.
En uitgerekend als het zo'n mannetje is, past die houding niet bij zijn uiterlijk en bedrijf en Roemenië.
knappe mannen mogen wel een "mannetje" zijn dan?![]()
zon meisje die bij elke haal zegt.. rustig rustig.. auw auw.. even wachten.. auwAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
+ surffotos en fotos met negerkindjesquote:Op zondag 12 februari 2017 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Wijntjes en vriendinnen, adverteren niet alle meiden van 20 dat op datingsites.![]()
Iddquote:![]()
'Ben een leuke en spontane meid.'
Ik zou dan zo bang zijn dat ik er niet 10 kan vinden die de moeite waard zijn, laat staan die echt aanspreken.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:58 schreef Leandra het volgende:
Lijkt me wel lekker relaxed als je maar 36 of 40 brieven hoeft te lezen....Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Oh! Ja, dat vind ik dus ook! Daarom overdreef ik een beetje met onderliggende psychopaat trekjes, maar hij lijkt me iemand die in een seconde kan ontploffen. Geen idee waarom.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde die "knappe" boer!
Die lieverd uit Texas vind ik prima. Niet nukkig.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
quote:Op zondag 12 februari 2017 20:59 schreef derLudolf het volgende:
Haha die eerlijkheid over paardenGoed gesproken.
![]()
![]()
mooi behangetjeOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Dit is geschikt voor Herman lijkt me."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Inderdaadquote:Op zondag 12 februari 2017 20:59 schreef derLudolf het volgende:
Haha die eerlijkheid over paardenGoed gesproken.
![]()
Paarden
Sorry Dr_Flash![]()
![]()
Arrogantie is nooit tof. Maar als je met je overgewicht in Roemenië zit, tja sorry, ik kan dat niet zo rijmen. Compensatie.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:58 schreef YazooW het volgende:
[..]
eigenlijk is dat best wel raar wat je nu zegt
knappe mannen mogen wel een "mannetje" zijn dan?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
ik vind jouw opmerking schattigerquote:Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Terwijl hijzelf tijd met familie en vrienden doorbrengen ook (tijdelijk) op een lager pitje zet vanwege zijn passie.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:58 schreef Paxcon het volgende:
Deze kerel krijgt wat brieven en wordt gelijk kritisch![]()
![]()
Waarom schrijven knappe meiden naar een autist in Frankrijk met het uiterlijk van een blonde Balkenende?![]()
Ik zou met 200 of 800 veel banger zijn dat ik de juiste gemist had.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou dan zo bang zijn dat ik er niet 10 kan vinden die de moeite waard zijn, laat staan die echt aanspreken.![]()
Ze kan wel lekker op je trompet blazenquote:Op zondag 12 februari 2017 21:00 schreef TheArt het volgende:
Bij dat meiske slaat alle seks gelijk dood![]()
![]()
Zo'n qr code boven de reet. Kun je met een speciale app scannen en zien wie de nog meer gepaald hebben.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:58 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zal vast ook een aarsgewei hebben dus.Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Nee joh, lijkt me een lief meisjequote:Op zondag 12 februari 2017 21:00 schreef TheArt het volgende:
Bij dat meiske slaat alle seks gelijk dood![]()
![]()
Zouden ze toen hebben gekust?quote:"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
tering.. ik zou alle vrouwen gewoon op die bood uitnodigen.. dikke gangbangboat ftw aightttAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Passen wel bij elkaar al zullen er in eerste instantie wel pijnlijke stiltes vallen vrees ik.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zondag 12 februari 2017 21:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zo'n qr code boven de reet. Kun je met een speciale app scannen en zien wie de nog meer gepaald hebben.![]()
![]()
Yep: Marc is retesaaiThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Inderdaadquote:Op zondag 12 februari 2017 21:00 schreef luxerobots het volgende:
Waarom schrijven zulke knappe meiden naar een autist in Frankrijk met het uiterlijk van een blonde Balkenende?Ik snap er ook niets van
![]()
![]()
Bij dat model in bed slaat Herman dood.quote:Op zondag 12 februari 2017 21:00 schreef TheArt het volgende:
Bij dat meiske slaat alle seks gelijk dood"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
quote:Op zondag 12 februari 2017 21:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zo'n qr code boven de reet. Kun je met een speciale app scannen en zien wie de nog meer gepaald hebben.
Haters everywhere but I don't really care.![]()
Of dat je d'r net 10 uitkiest die vooral naar Afrika willen...quote:Op zondag 12 februari 2017 21:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou met 200 of 800 veel banger zijn dat ik de juiste gemist had.Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
boodquote:Op zondag 12 februari 2017 21:00 schreef Onnoman het volgende:
tering.. ik zou alle vrouwen gewoon op die bood uitnodigen.. dikke gangbangboat ftw aighttt
ze werkt in afrika. das makkelijkOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
deze vind ik mooiquote:Op zondag 12 februari 2017 21:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zo'n qr code boven de reet. Kun je met een speciale app scannen en zien wie de nog meer gepaald hebben.Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
"bood"quote:Op zondag 12 februari 2017 21:00 schreef Onnoman het volgende:
tering.. ik zou alle vrouwen gewoon op die bood uitnodigen.. dikke gangbangboat ftw aighttt![]()
iBood?![]()
quote:Op zondag 12 februari 2017 21:00 schreef Onnoman het volgende:
tering.. ik zou alle vrouwen gewoon op die bood uitnodigen.. dikke gangbangboat ftw aighttt![]()
![]()
Die knappe staat nu al op het punt te knappen. Arme serveerster die zo een drankje komt brengen.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
hsizgquote:Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
Daar moet Herman haar ook niet kiezen. Dat kán toch niet bij elkaar joh.quote:Op zondag 12 februari 2017 21:01 schreef OProg het volgende:
[..]
Bij dat model in bed slaat Herman dood.![]()
Och, je kunt later altijd de lijst nog afwerkenquote:Op zondag 12 februari 2017 21:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou met 200 of 800 veel banger zijn dat ik de juiste gemist had.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Lijkt me een sympathieke jongen, snap wel dat hij brieven krijgtquote:Op zondag 12 februari 2017 21:00 schreef luxerobots het volgende:
Waarom schrijven knappe meiden naar een autist in Frankrijk met het uiterlijk van een blonde Balkenende?![]()
Zou zelf denk ik haast nog kritischer zijn op taal in de brieven dan de foto's.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2017 21:02:39 ]![]()
Arrghhh die stem
StemgenotThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
quote:Op zondag 12 februari 2017 21:02 schreef Amarantha het volgende:
Waarom stond er heel groot boven de brief: SCHRIJF EEN BRIEF.![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: