Dat gaat mij wat te ver, maar van mij mag hij wel vastliggen tot 2020 minstens. Geen idee hoe lang zijn contract nu duurtquote:
HOE WEET JIJ DAT DIT ZO VIES IS? NOU? BEN JE SOMS EEN ERVARINGSDESKUNDIGE????????????????????????????quote:
Misschien. Al snap ik ineens wel waarom je alleenstaande vader bent met je draagmoeder. Is zij ook homoseksueel?quote:Op zondag 12 februari 2017 16:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HOE WEET JIJ DAT DIT ZO VIES IS? NOU? BEN JE SOMS EEN ERVARINGSDESKUNDIGE????????????????????????????
Om een goed vervolg te geven aan deze post. Een random plaatje van wat paardenbloemen.quote:Op zondag 12 februari 2017 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Misschien. Al snap ik ineens wel waarom je alleenstaande vader bent met je draagmoeder. Is zij ook homoseksueel?
Denk je een betere keeper te halen dan Rochet, blundert hij alsnogquote:
Wat moeten we hiermee, waarde Onloquote:Op zondag 12 februari 2017 16:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Om een goed vervolg te geven aan deze post. Een random plaatje van wat paardenbloemen.
[ afbeelding ]
Commentator zei er niks over maar ik vond het wel een blunder.quote:Op zondag 12 februari 2017 16:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Denk je een betere keeper te halen dan Rochet, blundert hij alsnog
Al heb ik de beelden niet gezien
Vanavond maar even bekijkenquote:Op zondag 12 februari 2017 16:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Commentator zei er niks over maar ik vond het wel een blunder.
Hetzelfde wat ik met die post van LR moest. Niet zo heel veel dus.quote:Op zondag 12 februari 2017 16:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat moeten we hiermee, waarde Onlo
Ik heb jou hoger zitten dan welke commentator dan ook, dus ik ben overtuigd.quote:Op zondag 12 februari 2017 16:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Commentator zei er niks over maar ik vond het wel een blunder.
Ik had niet anders verwacht, vriend.quote:Op zondag 12 februari 2017 16:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb jou hoger zitten dan welke commentator dan ook, dus ik ben overtuigd.
Schuif het maar weer op mij afquote:Op zondag 12 februari 2017 16:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hetzelfde wat ik met die post van LR moest. Niet zo heel veel dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |