Ik ga je paradepaardje weer eens gebruiken:quote:Op zondag 12 februari 2017 15:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom jij niet geslaagd bent als cabaretier.
Want je bent niet grappig.
Mja, Heerenveen mist ook nog wel het een en ander en AZ speelt niet echt tof voetbal. Dus als dat het is zegt het ook wel erg veel over de restquote:Op zondag 12 februari 2017 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Qua voetbal was het inderdaad erg mager. Alleen Heerenveen - AZ had nog wat potentie.
Je zit in het vbl subforum, debiel.quote:Op zondag 12 februari 2017 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Raar, want dit weekend was er het WK alpineskien en het WK biatlon.
Ik heb me dus prima vermaakt.
(inb4 hahaha biatlon is een kutsport)
zat ie?quote:Op zondag 12 februari 2017 15:59 schreef Caland het volgende:
Dat was een 100% pingel voor Heerenveen
Leuk hakje, maar daar deed Groningen dan ook wel weer heel weinigquote:
Dat heeft niets te maken met mijn weekend.quote:Op zondag 12 februari 2017 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zit in het vbl subforum, debiel.
Zo.
No problem, heb 'm al aangepast voor je.quote:Op zondag 12 februari 2017 16:06 schreef onlogisch het volgende:
Geintje. In appels zitten veel te veel suikers xD
VEEG.quote:Op zondag 12 februari 2017 16:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
No problem, heb 'm al aangepast voor je.
Haha.quote:
Te makkelijk deze, deze is voor onlo.quote:Op zondag 12 februari 2017 16:07 schreef Tagliano het volgende:
Gaat Younes een keer diep, staat hij buitenspel
Een contract voor het leven?quote:Op zondag 12 februari 2017 16:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
OnanagodGewoon blijven staan jongen
Ook over deze post kan wel weer een opmerking gemaakt wordenquote:Op zondag 12 februari 2017 16:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Te makkelijk deze, deze is voor onlo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |