Je weet dat stiekem zelf ook wel.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:25 schreef hottentot het volgende:
[..]
Toon maar aan dat het daar zo werkt.
Zelf omstandigheden verzinnen en vaststaande belangrijke feiten negeren. Right. Heel Trump-achtig ja.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:23 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
In mijn universum is het pure logica. En zo zou het in het echte universum ook moeten werken. Je weet zelf ook wel dat het in de USA al zo werkt. Niet alles is goed wat ze daar doen maar ze snappen i.i.g. wel de wetten van oorzaak en gevolg. Ik vind dat niet verkeerd.
Nee, dat weet ik niet.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:26 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Je weet dat stiekem zelf ook wel.
Zo rolt Bartje, maar dat wist je al.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:31 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Zelf omstandigheden verzinnen en vaststaande belangrijke feiten negeren. Right. Heel Trump-achtig ja.
#Kamp-hottentotquote:Op zondag 12 februari 2017 20:33 schreef hottentot het volgende:
[..]
Zo rolt Bartje, maar dat wist je al.
Hattrick, hattrick......... (maar waar)quote:
Nou nou nou. Lekker ding. Het is een bekend gegeven dat men welwillender is als het een lekker ding betreft. Maar ik heb niet het idee dat ik dat doe: omstandigheden verzinnen en "belangrijke" feiten negeren. En met Trump heb ik niet zoveel. Ik probeer wel de wet van oorzaak en gevolg voor de bühne te brengen. Want daar is het me om te doen:quote:Op zondag 12 februari 2017 20:31 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Zelf omstandigheden verzinnen en vaststaande belangrijke feiten negeren. Right. Heel Trump-achtig ja.
Houzee! Goed bezig!quote:
Het is jammer dat jij nooit in zult zien hoe de wereld jou uitlacht.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:38 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Nou nou nou. Lekker ding. Het is een bekend gegeven dat men welwillender is als het een lekker ding betreft. Maar ik heb niet het idee dat ik dat doe: omstandigheden verzinnen en "belangrijke" feiten negeren. En met Trump heb ik niet zoveel. Ik probeer wel de wet van oorzaak en gevolg voor de bühne te brengen. Want daar is het me om te doen:
Het begint met een stupide eigenaar van een busje die foutief parkeert en daarmee het overige verkeer in gevaar brengt. Alles wat er daarna gebeurt is een gevolg daarvan en daarom per definitie de schuld van de eigenaar van het busje. Ik zie dat zo en dat is best logisch m.i.
Het is maar een ava he? Ik zie er niet echt uit als Norma Jeane Mortenson hoor.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:38 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Nou nou nou. Lekker ding. Het is een bekend gegeven dat men welwillender is als het een lekker ding betreft. Maar ik heb niet het idee dat ik dat doe: omstandigheden verzinnen en "belangrijke" feiten negeren. En met Trump heb ik niet zoveel. Ik probeer wel de wet van oorzaak en gevolg voor de bühne te brengen. Want daar is het me om te doen: het begint met een stupide eigenaar van een busje die foutief parkeert en daarmee het overige verkeer in gevaar brengt. Alles wat er daarna gebeurt is een gevolg daarvan en daarom per definitie de schuld van de eigenaar van het busje. Ik zie dat zo en dat is best logisch m.i.
Juist wel. Ik zie dat heus wel in. Maar ik vind dat niet erg. Jij wel. Want je neemt jezelf veel te serieus.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:45 schreef hottentot het volgende:
[..]
Het is jammer dat jij nooit in zult zien hoe de wereld jou uitlacht.
Je moet maar eens gaan zoeken hoe je hier bij komt. Ik heb het volgens mij niet over "donker" gehad hoor.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:46 schreef Norma_Jeane het volgende:
Maar laat maar zien waar ts zegt dat het donker was.
Je verwijzing naar 'avond' was alleen maar op je tekst op te leuken?quote:Op zondag 12 februari 2017 20:48 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Je moet maar eens gaan zoeken hoe je hier bij komt. Ik heb het volgens mij niet over "donker" gehad hoor.
Dat was enkel een verwijzing naar het briljante nummer van ons Boudewijn.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:51 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
Je verwijzing naar 'avond' was alleen maar op je tekst op te leuken?
Ts heeft het ook niet over avond gehad.
Eigenlijk is dus de autoproducent volgens deze chain of events hartstikke schuldig.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:38 schreef Bart2002 het volgende:
Het begint met een stupide eigenaar van een busje die foutief parkeert en daarmee het overige verkeer in gevaar brengt. Alles wat er daarna gebeurt is een gevolg daarvan en daarom per definitie de schuld van de eigenaar van het busje.
In WGR baseren we ons op wetten en voorschriften. Wat jijzelf als "logisch denken" ziet doet daar niet aan af. Probeer het dus eens te onderbouwen.quote:Ik zie dat zo en dat is best logisch m.i.
Ik ben van de goede generatie om die naam te kennenquote:Op zondag 12 februari 2017 20:56 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat was enkel een verwijzing naar het briljante nummer van ons Boudewijn.
Even pas op de plaats. Even goed ademhalen. En dan weer door. Leuk humoristisch bezig deze mannen. Zij zien het relatief. Zouden we ook moeten doen.
Jij komt nu zo even binnenvallen. Lees terug. Ik vind het niet zo nozel wat je doet.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:58 schreef Mark het volgende:
[..]
Eigenlijk is dus de autoproducent volgens deze chain of events hartstikke schuldig.
[..]
In WGR baseren we ons op wetten en voorschriften. Wat jijzelf als "logisch denken" ziet doet daar niet aan af. Probeer het dus eens te onderbouwen.
Hij hoeft echt niet het hele topic terug te lezen om te zien dat jij jezelf ongenadig voor schut zet met je eigen universum.quote:Op zondag 12 februari 2017 21:01 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Jij komt nu zo even binnenvallen. Lees terug. Ik vind het niet zo nozel wat je doet.
Les 1 in het verkeer: verwacht het onverwachte.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:38 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Nou nou nou. Lekker ding. Het is een bekend gegeven dat men welwillender is als het een lekker ding betreft. Maar ik heb niet het idee dat ik dat doe: omstandigheden verzinnen en "belangrijke" feiten negeren. En met Trump heb ik niet zoveel. Ik probeer wel de wet van oorzaak en gevolg voor de bühne te brengen. Want daar is het me om te doen:
Het begint met een stupide eigenaar van een busje die foutief parkeert en daarmee het overige verkeer in gevaar brengt. Alles wat er daarna gebeurt is een gevolg daarvan en daarom per definitie de schuld van de eigenaar van het busje. Ik zie dat zo en dat is best logisch m.i.
Ook dan was de dochter van TS gewoon fout/aansprakelijk geweest.quote:Op zondag 12 februari 2017 12:30 schreef manifold het volgende:
Als de situatie was dat de dochter van TS in het donker met haar auto op een onverlichte weg op een op de weg geparkeerde auto was geklapt dan begrijp ik nog wel dat haar geen schuld te verwijten valt, maar kom op zeg. Op de fiets tegen een stilstaande bestelbus rijden heeft niets met slecht zicht door de sneeuw te maken, kon ze echt geen meter voor zich uit kijken? Dan was het verstandiger geweest niet op de fiets te stappen.
quote:Aansprakelijkheid bij een aanrijding met een stilstaande auto:
De auto staat geparkeerd en neemt dus niet deel aan het verkeer
Wanneer de auto geparkeerd staat dan is artikel 185 WvW niet van toepassing. Op zo’n moment neemt de auto namelijk niet deel aan het verkeer. In dat geval zal uw schade niet vergoed worden omdat doorgaans uw eigen onoplettendheid ervoor heeft gezorgd dat u tegen deze auto bent aangereden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |