Laten we het hopenquote:Staat dit moois ons ook te wachten?
Waarom hoop je dat migrantenkinderen hier met elkaar gaan vechten en kleine meisjes gaan aanranden?quote:
Nee, hij hoopt dat dat in zijn land gaat gebeuren. Gebeurt er nog eens wat in Bulgarijequote:Op zondag 12 februari 2017 07:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Waarom hoop je dat migrantenkinderen hier met elkaar gaan vechten en kleine meisjes gaan aanranden?
Waar in het artikel lees jij iets over aanrandingen? #alternatievefeitenquote:Op zondag 12 februari 2017 07:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Waarom hoop je dat migrantenkinderen hier met elkaar gaan vechten en kleine meisjes gaan aanranden?
quote:Op zondag 12 februari 2017 08:10 schreef Barrah het volgende:
[..]
Waar in het artikel lees jij iets over aanrandingen? #alternatievefeiten
quote:ISIS onthoofding nadoen
Niet alleen op Värnhem, maar ook op andere scholen in Malmö zijn problemen: Leerlingen deden ISIS-executies en namen een meisje in een wurggreep. Een 6-jarig meisje werd aangerand. In januari werd bij een van de leerlingen een geweer in beslag genomen. Ook hier bestaan plannen voor beveiligers en een omheining.
Rellen, verkrachtingen en een beetje geweld is nog tot daar aan toe, maar als ze zelfs met bewakers gaan gooien dan is het hek van de damquote:Op zondag 12 februari 2017 07:33 schreef Braindead2000 het volgende:
Leerlingen gooien de bewakers en pleegden verder geweld.
Op witte scholen gebeuren nooit rare dingen? Zodra een school onder een vergrootglas ligt worden er overal verbanden en patronen gezien. Beetje makkelijk om daar van afstand over te oordelen.quote:
Ik zeg verder niks, jij kon iets niet vinden in de tekst en daarmee heb ik je ff op weg geholpen.quote:Op zondag 12 februari 2017 08:16 schreef Barrah het volgende:
Op witte scholen gebeuren nooit rare dingen? Zodra een school onder een vergrootglas ligt worden er overal verbanden en patronen gezien. Beetje makkelijk om daar van afstand over te oordelen.
Misschien zijn het kleine bewakertjes? Dan zou het een cultureel iets kunnen zijn, beetje zoals dwarftossing.quote:Op zondag 12 februari 2017 08:14 schreef Geralt het volgende:
[..]
Rellen, verkrachtingen en een beetje geweld is nog tot daar aan toe, maar als ze zelfs met bewakers gaan gooien dan is het hek van de dam
Wegkijker gespot.quote:Op zondag 12 februari 2017 08:16 schreef Barrah het volgende:
[..]
Op witte scholen gebeuren nooit rare dingen? Zodra een school onder een vergrootglas ligt worden er overal verbanden en patronen gezien. Beetje makkelijk om daar van afstand over te oordelen.
Ik had er inderdaad overheen gelezen. Maar hoe triest die aanranding ook is, ik zie er nog geen relatie met de rest in, laat staan een reden om aan te nemen dat dat hier ook gaat gebeuren zodra Jesse Klaver in het torentje zitquote:Op zondag 12 februari 2017 08:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik zeg verder niks, jij kon iets niet vinden in de tekst en daarmee heb ik je ff op weg geholpen.
Ja dat zou eventueel nog kunnen. En dan moeten we er respect voor hebben natuurlijk. Wellicht was ik te snel met mijn (voor)oordeelquote:Op zondag 12 februari 2017 08:19 schreef Hathor het volgende:
[..]
Misschien zijn het kleine bewakertjes? Dan zou het een cultureel iets kunnen zijn, beetje zoals dwarftossing.
Alsof Klaver daar terecht komt.quote:Op zondag 12 februari 2017 08:22 schreef Barrah het volgende:
[..]
Ik had er inderdaad overheen gelezen. Maar hoe triest die aanranding ook is, ik zie er nog geen relatie met de rest in, laat staan een reden om aan te nemen dat dat hier ook gaat gebeuren zodra Jesse Klaver in het torentje zit
Volgens TS is de kans groot en veranderen onze scholen daardoor in anarchistische vecht- en verkrachtingspaleizen.quote:Op zondag 12 februari 2017 08:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Alsof Klaver daar terecht komt.
Groenlinks zet vlinderreisjes op het programma.quote:Grote kans dat wij binnenkort ook een Groenlinks-regering hebben. Staat dit moois ons ook te wachten?
Een vredesprijs winnen is toch hartstikke mooi?quote:Op zondag 12 februari 2017 07:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wow, dit is wel een heel zwakke poging. Zelfs jij kan wel beter, toch?quote:Op zondag 12 februari 2017 08:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, hij hoopt dat dat in zijn land gaat gebeuren. Gebeurt er nog eens wat in Bulgarije
We zien vanzelf wel hoe het afloopt met Zweden. Zweden is wat dat betreft op veel manieren een voorbeeldfunctie.quote:
quote:
Ik zou het haast denken. Dit bericht is al wat ouder, november 2016: http://www.svt.se/nyheter(...)rnhemsskolan-i-malmoquote:
Oh, dan is er dus niets gebeurtquote:Op zondag 12 februari 2017 09:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik zou het haast denken. Dit bericht is al wat ouder, november 2016: http://www.svt.se/nyheter(...)rnhemsskolan-i-malmo
Voor wie de moeite neemt om dat te vertalen/lezen ligt het bovendien net wat anders: de rotzooi wordt voornamelijk getrapt door mensen van buiten de school, vandaar de beveiligingspoortjes. En oh ja: de school heeft geen 2000 leerlingen maar 1500.
Nee, maar de bronnen uit de OP hebben er wel net een ander verhaal van gemaakt, zoals ze wel vaker doen. Zo een verhasl van enkele maanden geleden op zo een manier brengen doe je niet omdat je nieuws wil brengen, maar om politieke redenen.quote:Op zondag 12 februari 2017 11:22 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Oh, dan is er dus niets gebeurt
Zolang de haat maar kan blijven stromen.quote:Op zondag 12 februari 2017 11:44 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Nee, maar de bronnen uit de OP hebben er wel net een ander verhaal van gemaakt, zoals ze wel vaker doen. Zo een verhasl van enkele maanden geleden op zo een manier brengen doe je niet omdat je nieuws wil brengen, maar om politieke redenen.
Tijd voor 'Class of 1999' maatregelen.quote:Op zondag 12 februari 2017 11:26 schreef Persefoneia het volgende:
Dit soort berichten over scholen doet me steeds denken aan de film 'Class of 1984'.
Ik zag de film toen deze nog maar net uitgebracht werd in 1982 en vond het bizar, zoiets zou echt niet kunnen gebeuren op scholen.
Ok, ik was jong en het is en blijft een film, maar toch.
Wat een onzinreactie.quote:Op zondag 12 februari 2017 13:22 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Vechtpartijen en drugsdealen komen voor op iedere school. Alleen vindt niemand het interessant als op een of ander gymnasium zo'n kakkerzoontje met pillen loopt te leuren.
Dit is gewoon een eerder nieuwsbericht over een vechtpartij op die school. Het bericht in de OP is weer een nieuw bericht met nieuwe informatie over nieuwere incidenten. In de op staat dan ook:quote:Op zondag 12 februari 2017 09:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik zou het haast denken. Dit bericht is al wat ouder, november 2016: http://www.svt.se/nyheter(...)rnhemsskolan-i-malmo
Voor wie de moeite neemt om dat te vertalen/lezen ligt het bovendien net wat anders: de rotzooi wordt voornamelijk getrapt door mensen van buiten de school, vandaar de beveiligingspoortjes. En oh ja: de school heeft geen 2000 leerlingen maar 1500.
Misschien zijn er de afgelopen maanden wel een paar honderd nieuwe leerlingen bijgekomen.quote:Vechtpartij tussen Afghaanse en Syrische leerlingen
In november vonden hevige rellen plaats. De aanleiding was een leerling die vond dat andere jongens op de verkeerde manier naar zijn vriendin keken. Dit mondde uit in een vechtpartij tussen leerlingen uit het Midden-Oosten en Afghaanse scholieren. De vechtpartij verplaatste zich naar de straat, waar een jongen zwaar werd mishandeld.
Op advies van de politie sloot de school een paar dagen de deuren. Tijdens het laatste jaar zijn ruim 30 processen verbaal opgemaakt, o.a. voor misbruik. In januari braken opnieuw gevechten uit. Leerlingen gooien de bewakers en pleegden verder geweld. Toen de politie kwam boden de leerlingen weerstand en sommigen gingen op de vuist met de politie.
Maar dat een school een aantal dagen moet sluiten omwille van de vechtpartijen lijkt mij minder gebruikelijk.quote:Op zondag 12 februari 2017 13:22 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Vechtpartijen en drugsdealen komen voor op iedere school. Alleen vindt niemand het interessant als op een of ander gymnasium zo'n kakkerzoontje met pillen loopt te leuren.
Is het ook. Daarom is het een beetje slap om dit meteen aan immigranten te wijten. Dit is een uitzonderlijke maatregel.quote:Op zondag 12 februari 2017 13:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar dat een school een aantal dagen moet sluiten omwille van de vechtpartijen lijkt mij minder gebruikelijk.
Ja klopt, gaf alleen aan waarom dit wel nieuwswaardig zou kunnen zijn(in Zweden).quote:Op zondag 12 februari 2017 13:55 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Is het ook. Daarom is het een beetje slap om dit meteen aan immigranten te wijten. Dit is een uitzonderlijke maatregel.
De vechtpartijen op mijn school waren niet heftig genoeg om te onthouden. Er is daar nooit iemand ernstig mishandeld, leraren zijn niet in elkaar geslagen, er is niet gevochten met de politie, er waren geen beveiligers nodig en de school is nooit op aanraden van de politie enkele dagen gesloten geweest.quote:Op zondag 12 februari 2017 13:48 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Is dit een metareactie of zo?
Ik durf te wedden dat de vechtpartijen op deze school ook door niemand onthouden worden, behalve door de deelnemers.quote:Op zondag 12 februari 2017 14:01 schreef Physsic het volgende:
[..]
De vechtpartijen op mijn school waren niet heftig genoeg om te onthouden. Er is daar nooit iemand ernstig mishandeld, leraren zijn niet in elkaar geslagen, er is niet gevochten met de politie, er waren geen beveiligers nodig en de school is nooit op aanraden van de politie enkele dagen gesloten geweest.
Als dat bij jou op school wel gebeurt/gebeurde, dan zegt dat meer over jouw school en/of de omgeving waar jij leeft. Dat gebeurt namelijk niet op elke school. Kleine vechtpartijen misschien wel, maar dat is niet waar het in de OP over gaat.
Er worden nieuwsberichten over geschreven, er moest iemand naar het ziekenhuis, dat gebeurt echt niet bij elke vechtpartij op school.quote:Op zondag 12 februari 2017 14:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat de vechtpartijen op deze school ook door niemand onthouden worden, behalve door de deelnemers.
Maar goed, kennelijk is jouw beschermde wereldje de norm. Fijn om te weten. Ik zal de volgende keer eerst even jouw goedkeuring vragen voordat ik iets zeg.
Misschien moet ik niet blind varen op Google Translate, maar ik zie nergens staan dat de rotzooi wordt veroorzaakt door mensen van buiten de school, terwijl er expliciet wél staat vermeld - in de intro van het artikel al - dat er een vechtpartij tussen studenten van de school plaatsvond.quote:Op zondag 12 februari 2017 09:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Typisch in dit topic zijn trouwens weer de gebruikelijke wegkijk- en relativeer-acties van de gebruikelijke kliek users. De bron in twijfel trekken, opmerkingen als "en witte scholen dan", enzovoort. Het moet en zal niet waar zijn, het probleem moet en zal onder het tapijt worden geschoven.quote:"We hebben gevechten hier bijna elke dag..."
Vechtpartijen en drugsdealen gebeurt op iedere school. Dat er geen nieuwsberichten over worden geschreven, is omdat het niemand boeit als er op een gewone school zulke dingen gebeuren. Het is alleen interessant als er minderheden gebasht kunnen worden.quote:Op zondag 12 februari 2017 14:12 schreef Physsic het volgende:
[..]
Er worden nieuwsberichten over geschreven, er moest iemand naar het ziekenhuis, dat gebeurt echt niet bij elke vechtpartij op school.
Ja, ik vind het ernstig dat er kennelijk mensen zijn die denken dat dit normaal is en op elke school gebeurt. Je hoeft helemaal mijn goedkeuring niet te vragen, hoe kom je daar nou weer bij. Ik mag toch gewoon mijn mening geven, of niet dan? Mijn beschermde wereld is helemaal niet de norm, maar toont wel aan dat het dus niet op elke school normaal is.
Tuurlijk, gooi het daar maar weer opquote:Op zondag 12 februari 2017 14:31 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Vechtpartijen en drugsdealen gebeurt op iedere school. Dat er geen nieuwsberichten over worden geschreven, is omdat het niemand boeit als er op een gewone school zulke dingen gebeuren. Het is alleen interessant als er minderheden gebasht kunnen worden.
In wat voor oorlogsgebied ben jij in vredesnaam opgegroeid?quote:Op zondag 12 februari 2017 14:31 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Vechtpartijen en drugsdealen gebeurt op iedere school. Dat er geen nieuwsberichten over worden geschreven, is omdat het niemand boeit als er op een gewone school zulke dingen gebeuren. Het is alleen interessant als er minderheden gebasht kunnen worden.
Dan word je met je neus op de feiten gedrukt en dan doe je dit:quote:Op zondag 12 februari 2017 08:10 schreef Barrah het volgende:
[..]
Waar in het artikel lees jij iets over aanrandingen? #alternatievefeiten.
Downplayen en naar anderen wijzen.quote:Op zondag 12 februari 2017 08:16 schreef Barrah het volgende:
[..]
Gelly, hoe is 't in dat dorp in Drenthe man? de lokale marokkaan maakt zeker goede shoarma ja? Wel ff netjes DENK stemmen bij de komende verkiezingen hequote:Op zondag 12 februari 2017 11:17 schreef gelly het volgende:
Platrechts heeft z'n roes ook weer uitgeslapen zie ik.
Nee, dat gebeurt NIET op iedere school.quote:Op zondag 12 februari 2017 14:31 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
tuuuuuurlijk iedere school. Redelijk wat scholen gewerkt, het grote verschil is des te meer naffers je hebt, des te meer gevechten, problemen en dealers je hebt. Ga je naar eentje in een vrijwel witte buurt dan heb je echt nooit gezeik, ga je naar een buurt met veel marokkanen dan heb je non stop gekloot en raak je in de loop van het jaar wat leerlingen kwijt omdat ze de bak in moeten.quote:Op zondag 12 februari 2017 14:31 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Zat dat gedrocht niet in Friesland?quote:Op zondag 12 februari 2017 16:25 schreef Harlon het volgende:
[..]
Gelly, hoe is 't in dat dorp in Drenthe man? de lokale marokkaan maakt zeker goede shoarma ja? Wel ff netjes DENK stemmen bij de komende verkiezingen he
of ergens in reserve belgie, maar 't past goed als een van de trol accounts van DENK.quote:Op zondag 12 februari 2017 16:30 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zat dat gedrocht niet in Friesland?
Ja hoor, op elke school vechten verschillende nationaliteiten een kleine oorlog uit, spelen ze ISje, worden 6 jarige kinderen aangerand en lopen ze rond met pistolen.quote:Op zondag 12 februari 2017 14:31 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat het nieuws an sich wel degelijk nieuwswaarde heeft lijkt me inderdaad een vrij groot gegeven. Het is inderdaad geen gewone zaak wanneer de politie een school sluit, 30 processen verbaal uitdeelt, er sprake is van drugsdealen, aanranding, etc. De reactie van die directrice is dan ook niets meer dan stompzinnig, zo niet zelfs erger dan dat.quote:Op zondag 12 februari 2017 14:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tuurlijk, gooi het daar maar weer op
Alsof het normaal is dat de politie het gebied rondom een school compleet afzet en alle leerlingen naar huis stuurt. Dat is zeker ook de normaalste zaak van de wereld?
Reality-check: scholen zijn net als de woonwijken waar ze staan. Te grote concentraties allochtonen, is gelijk-teken, problemen.
Hahahahahahahahahahahahaquote:Op zondag 12 februari 2017 14:31 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 februari 2017 14:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tuurlijk, gooi het daar maar weer op
Alsof het normaal is dat de politie het gebied rondom een school compleet afzet en alle leerlingen naar huis stuurt. Dat is zeker ook de normaalste zaak van de wereld?
Reality-check: scholen zijn net als de woonwijken waar ze staan. Te grote concentraties allochtonen, is gelijk-teken, problemen.
quote:Op zondag 12 februari 2017 14:55 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
In wat voor oorlogsgebied ben jij in vredesnaam opgegroeid?
quote:Op zondag 12 februari 2017 16:28 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee, dat gebeurt NIET op iedere school.
quote:Op zondag 12 februari 2017 16:28 schreef Harlon het volgende:
[..]
tuuuuuurlijk iedere school. Redelijk wat scholen gewerkt, het grote verschil is des te meer naffers je hebt, des te meer gevechten, problemen en dealers je hebt. Ga je naar eentje in een vrijwel witte buurt dan heb je echt nooit gezeik, ga je naar een buurt met veel marokkanen dan heb je non stop gekloot en raak je in de loop van het jaar wat leerlingen kwijt omdat ze de bak in moeten.
Fijn, bedankt hiervoor. Gelukkig zijn er meer scholen waar het niet gebeurt.quote:
Het is nog veel treuriger dat jij niet beseft dat dit soort uitwassen cultuurgerelativeerd zijn.quote:Op zondag 12 februari 2017 18:15 schreef Physsic het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Fijn, bedankt hiervoor. Gelukkig zijn er meer scholen waar het niet gebeurt.
Vechtpartijen zijn niet of nauwelijks te voorkomen op scholen, maar dat is niet te vergelijken met een school waar bij vechtpartijen leerlingen het ziekenhuis in geslagen worden, waar leraren in elkaar worden geslagen, waar nota bene beveiligers nodig zijn of zelfs een aantal dagen sluit op advies van de politie.
Een school. Die sluit. Omdat de veiligheid van de leerlingen niet gewaarborgd kan worden.
Gelukkig maar dat dat niet op elke school gebeurt.
Doet me denken aan die aflevering waar Danny Ghosen een achterstandswijk bezoekt en aan een moeder vraagt wat ze ervan vindt dat de loverboys op het schoolplein meisjes staan te ronselen en er openlijk drugs wordt gedeald.
"Vervelend. Maar ach, dat gebeurt op elke school."
Treurig dat sommige mensen kennelijk niet beter weten.
Ik laat dat gewoon buiten deze discussie, want daar ging het niet over.quote:Op zondag 12 februari 2017 18:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het is nog veel treuriger dat jij niet beseft dat dit soort uitwassen cultuurgerelativeerd zijn.
Voor een groot deel, ja. Maar niet volledig. Er is, los van alle sentimenten rondom immigratie en dergelijke, namelijk ook nog eens sprake van moreel verval. Jongeren accepteren gezag niet. De Turks-Nederlandse columnist Özcan Akyol kreeg laatst de hoon over zich heen, maar had gewoon gelijk: http://www.ad.nl/nieuws/d(...)e-idealist~ab2d75d3/quote:Op zondag 12 februari 2017 18:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het is nog veel treuriger dat jij niet beseft dat dit soort uitwassen cultuurgerelativeerd zijn.
nederlandse jongeren accepteren gezag prima?quote:Op zondag 12 februari 2017 20:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voor een groot deel, ja. Maar niet volledig. Er is, los van alle sentimenten rondom immigratie en dergelijke, namelijk ook nog eens sprake van moreel verval. Jongeren accepteren gezag niet. De Turks-Nederlandse columnist Özcan Akyol kreeg laatst de hoon over zich heen, maar had gewoon gelijk: http://www.ad.nl/nieuws/d(...)e-idealist~ab2d75d3/
Trap er niet in, die heb je alleen van denk.quote:
Ozcan Akyol heeft meestal wel echt een goede column.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voor een groot deel, ja. Maar niet volledig. Er is, los van alle sentimenten rondom immigratie en dergelijke, namelijk ook nog eens sprake van moreel verval. Jongeren accepteren gezag niet. De Turks-Nederlandse columnist Özcan Akyol kreeg laatst de hoon over zich heen, maar had gewoon gelijk: http://www.ad.nl/nieuws/d(...)e-idealist~ab2d75d3/
De maakbare multikul samenleving moet en zal doorgang vinden. Tot het rancuneuze aan toe. De bevolking zal moeten blijven groeien!quote:Op zondag 12 februari 2017 14:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien moet ik niet blind varen op Google Translate, maar ik zie nergens staan dat de rotzooi wordt veroorzaakt door mensen van buiten de school, terwijl er expliciet wél staat vermeld - in de intro van het artikel al - dat er een vechtpartij tussen studenten van de school plaatsvond.
Dit stukje, onder voorbehoud van correcte vertaling, zegt eigenlijk alles wel. Een moe en moedeloos klinkende student beschrijft de situatie:
[..]
Typisch in dit topic zijn trouwens weer de gebruikelijke wegkijk- en relativeer-acties van de gebruikelijke kliek users. De bron in twijfel trekken, opmerkingen als "en witte scholen dan", enzovoort. Het moet en zal niet waar zijn, het probleem moet en zal onder het tapijt worden geschoven.
Leuke grap welquote:Op zondag 12 februari 2017 14:31 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Fake. Hekken en poortjes werken niet.quote:Op zondag 12 februari 2017 09:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:
de rotzooi wordt voornamelijk getrapt door mensen van buiten de school, vandaar de beveiligingspoortjes.
Ondertussen bij de staatsbron http://nos.nl/nieuws/quote:Op zondag 12 februari 2017 23:18 schreef Red_85 het volgende:
Wordt een beetje saai hier. Van ieder van dot soort topics waarin de keiharde straatwaarheid en kansloosheid van de migranten zichtbaar wordt, zijn het the usual suspects die wegkijken, er overheen lopen te lullen en de bronnen in twijfel trekken.
Nee. Dat is dus precies waarom ik in post #72 die kanttekening plaatste. De problematiek is complexer dan alleen de cultuur (Arabische cultuur, islam etc.), hoewel dat wel een flinke factor is.quote:Op zondag 12 februari 2017 23:02 schreef Harlon het volgende:
[..]
nederlandse jongeren accepteren gezag prima?
Al eerder gepost:quote:Op zondag 12 februari 2017 23:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
'Nieuw religieus peil'. Weer zo'n onbetrouwbare kutbron. Kom hierover verder ook alleen iets tegen op sites zonder betrouwbaar imago.
Misschien moet je eens wat verder kijken dan facebook en joop.nlquote:Op zondag 12 februari 2017 23:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
'Nieuw religieus peil'. Weer zo'n onbetrouwbare kutbron. Kom hierover verder ook alleen iets tegen op sites zonder betrouwbaar imago.
Jij hebt dus duidelijk niet op het gymnasium gezetenquote:Op zondag 12 februari 2017 13:22 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Bedankt voor je ad hominem.quote:Op zondag 12 februari 2017 23:57 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Misschien moet je eens wat verder kijken dan facebook en joop.nl
Haal je kop uit het zand en kijk wat verder dan de NOS (wat de meest onbetrouwbare bron is).quote:Op zondag 12 februari 2017 23:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Valt tegen. De PVV blijft bij 30 zetels hangen, mensen trappen massaal in de praatjes van de VVD (die zelf aangeeft de grenzen open te willen houden zelfs voor failed states). Pas als er bloed door de straten vloeit, gebeurt er misschien wat.. Terwijl het nu al te laat is, en softe maatregelen al niet eens meer voldoende zijn om het tij te keren.quote:Op zondag 12 februari 2017 23:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En zich dan afvragen waarom rechts het zo goed doet de laatste jaren...
twitter:HillelNeuer twitterde op zondag 12-02-2017 om 16:21:20Walk of shame: Women of Sweden's "first feminist government in the world" don hijab as they walk past Iran's Rouhan… https://t.co/8VMC3qy27r reageer retweet
Niet zo vreemd als je je verdiept in het feminisme en het cultuur-marxisme. Het is één pot nat en heeft niets met vrouwen-emancipatie te maken.quote:Op maandag 13 februari 2017 00:40 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[ afbeelding ]twitter:HillelNeuer twitterde op zondag 12-02-2017 om 16:21:20Walk of shame: Women of Sweden's "first feminist government in the world" don hijab as they walk past Iran's Rouhan… https://t.co/8VMC3qy27r reageer retweet
Wat is er mis mee als je elders te gast bent en je daar aanpast? Juist extra bewijs voor nieuwkomers alhier, die dienen de normen van hier te onderschrijven. Als de president van Iran in Frankrijk op bezoek is, moet hij dan ook niet zeuren dat er wijn op tafel staat, hij is niet verplicht het zelf te drinken.quote:Op maandag 13 februari 2017 00:40 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[ afbeelding ]twitter:HillelNeuer twitterde op zondag 12-02-2017 om 16:21:20Walk of shame: Women of Sweden's "first feminist government in the world" don hijab as they walk past Iran's Rouhan… https://t.co/8VMC3qy27r reageer retweet
Is dit in Zweden of in Iran?quote:Op maandag 13 februari 2017 00:40 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Buiten de randstad? Jazeker en dat wordt ook doodnormaal gevonden (zowel door de kids, als de volwassenen).quote:Op zondag 12 februari 2017 23:02 schreef Harlon het volgende:
[..]
nederlandse jongeren accepteren gezag prima?
doet me denken aan een rel in de Iraanse media toen de Iraanse vrouwelijke minister van milieu bezoek kreeg van de duitse minister en deze haar hand schudde...quote:Op maandag 13 februari 2017 00:40 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Het punt is dat ze zich tooien met een kledingstuk dat wereldwijd symbool staat voor vrouwenonderdrukking. Een vreemde keuze voor een regering die zich 'feministisch' noemt.quote:Op maandag 13 februari 2017 02:14 schreef Andromache het volgende:
[..]
Wat is er mis mee als je elders te gast bent en je daar aanpast? Juist extra bewijs voor nieuwkomers alhier, die dienen de normen van hier te onderschrijven. Als de president van Iran in Frankrijk op bezoek is, moet hij dan ook niet zeuren dat er wijn op tafel staat, hij is niet verplicht het zelf te drinken.
Dafuq man.quote:Op zondag 12 februari 2017 14:31 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
drugsdealen gebeurt op iedere school.
De Iraniër moet zijn afkeer van een versnapering verhullen (Als dat al moet, net zo makkelijk krijgt een bezoekende islamitische politicus in Europa halal-vlees voorgeschoteld en wordt er preventief geen wijn geschonken). De Zweedse "feministen" moeten hun identiteit verhullen. Klein verschilletje. Ware feministen.quote:Op maandag 13 februari 2017 02:14 schreef Andromache het volgende:
[..]
Wat is er mis mee als je elders te gast bent en je daar aanpast? Juist extra bewijs voor nieuwkomers alhier, die dienen de normen van hier te onderschrijven. Als de president van Iran in Frankrijk op bezoek is, moet hij dan ook niet zeuren dat er wijn op tafel staat, hij is niet verplicht het zelf te drinken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |