abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 februari 2017 @ 16:07:51 #280
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_168895754
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 16:03 schreef tja77 het volgende:
1 miljard voor Connor - Mayweather _O-
Bron?
  dinsdag 14 februari 2017 @ 16:10:34 #281
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_168897065
Poirier zijn been kapot en toch winnen
pi_168901452
Joe Rogan: I shouldn’t have said Ronda Rousey could beat half the male bantamweights in the UFC

“I’m not happy that Ronda Rousey lost but in a way, it makes things easier because there was a bunch of f**kin’ people going, ‘Oh yeah, what about Ronda Rousey?” And I made the mistake saying - hyperbole. I’m the master of hyperbole, I exaggerate all the time - I was like, ‘She could probably beat half the men bantamweights in the UFC.’

“That’s definitely not true. I shouldn’t have said it at the time, now it’s definitely not true. She could beat a few that aren’t good outside the sport. Look, if she gets guys on the ground she could f**k a lot of people up. Her Judo is 100 percent legit, her armbars are amongst the best in the business but people were always saying that... Thank god now that she’s lost everyone’s relaxed with that.”

@14:15

http://www.mmafighting.co(...)f-the-men-in-the-ufc
pi_168903836
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 16:07 schreef Haunter het volgende:

[..]

Bron?
is alleen maar een onrealistische schatting
pi_168905973
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 20:46 schreef Paxlie het volgende:
Ik ben allang blij dat mainstream media het erover heeft en hier wordt er alleen maar geklaagd :D
Dit dus!! Dank!
RIP Ashli Babbitt - All Lives Matter - It is OK to be White
"Floris is gewoon de Djeez van politieke halve waarheden en desinformatie" - Mensen_doe_rustig
pi_168906125
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 22:09 schreef Floris_Stempel het volgende:

[..]

Dit dus!! Dank!
Ben benieuwd of de media ook weet van Coenen vs Budd (titelgevecht) en Overeem vs Hunt II.
pi_168906130
quote:
In dat artikel zeggen ze ook dat de UFC akkoord is met de partij. Weer ome Dana dat ook?
"Floris is gewoon de Djeez van politieke halve waarheden en desinformatie" - Mensen_doe_rustig
pi_168906384
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 22:13 schreef Nober het volgende:

[..]

Ben benieuwd of de media ook weet van Coenen vs Budd (titelgevecht) en Overeem vs Hunt II.
Nope. Maar dat komt misschien wel. UFC Rotterdam werd ook aardig gecovered en Germaine weer effe meer. En het begin is er. Niet meteen doordraven en eisen dat de verslaglegging allemaal perfect moet zijn. Er zit waarschijnlijk een judoka bij de vechtsportredactie, die dit item in zijn mik heeft gekregen. Ik ben allang blij dat de meeste leken in mijn omgeving (Utrecht) nu naast McGregor nóg een MMA-er kennen 😄
pi_168906659
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 22:18 schreef Floris_Stempel het volgende:

[..]

Nope. Maar dat komt misschien wel. UFC Rotterdam werd ook aardig gecovered en Germaine weer effe meer. En het begin is er. Niet meteen doordraven en eisen dat de verslaglegging allemaal perfect moet zijn. Er zit waarschijnlijk een judoka bij de vechtsportredactie, die dit item in zijn mik heeft gekregen. Ik ben allang blij dat de meeste leken in mijn omgeving (Utrecht) nu naast McGregor nóg een MMA-er kennen 😄
Overigens staat dit in de latere versie van de NOS:

quote:
Wat zijn de regels?

Bij het Ultimate Fighting Championship worden vechtsporten als kickboksen, jiu-jitsu en worstelen dwars door elkaar gebruikt. Bijzonder aan freefighting is dat er zowel staand als liggend in de kooi gevochten mag worden.
Niets over judo. Maar misschien lezen ze hier mee en hebben ze het veranderd :P
  dinsdag 14 februari 2017 @ 22:59:59 #290
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_168908053
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 22:18 schreef Floris_Stempel het volgende:

[..]

Naja dit dus. Ik zag de oproep voor een mma-iemand voor sport ook en als oud crewlid bijna gesolliciteerd. Het is dat mijn prive situatie het gewoon niet toelaat op dit moment.
Valt me ook enorm mee hoe de reacties zijn op jouw artikelen. Op dumpert wordt veel harder gejankt over doorslaan op de grond en al die andere onzin.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_168908510
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 22:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Overigens staat dit in de latere versie van de NOS:

[..]

Niets over judo. Maar misschien lezen ze hier mee en hebben ze het veranderd :P
Wehehe. Ga ik nu dan maar even bij ze zeiken: "En judo dan??!"
pi_168908857
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 22:59 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Naja dit dus. Ik zag de oproep voor een mma-iemand voor sport ook en als oud crewlid bijna gesolliciteerd. Het is dat mijn prive situatie het gewoon niet toelaat op dit moment.
Valt me ook enorm mee hoe de reacties zijn op jouw artikelen. Op dumpert wordt veel harder gejankt over doorslaan op de grond en al die andere onzin.
Klopt ja, in het begin een aantal rare reacties. De laatste tijd niet meer en bij een pakkend onderwerp, zoals Germaine of Badr, dan zijn er nog best veel views voor een item over zo'n minder bekende sport.

En dat dumpert-publiek neem ik allang niet meer serieus. Wat een kneuzen daar. Best jammer, want het was best een leuke verzamelsite.
pi_168910580
Vind je MMA-artikelen hier op Fok! zeer sterk overigens, zou mooi zijn als je dit volhoudt en andere media in Nederland zich een voorbeeld aan je nemen, aangezien MMA enorm groeiende is in Nederland en er daarom ook een toename van journalistiek zal komen denk ik. Een beetje vergelijkbaar wat de NFL de laatste jaren in Nederland aan populariteit wint. (met nog meer potentie, aangezien er goede Nederlandse MMA-vechters zijn, itt football-spelers)
pi_168910797

Josephine Skriver voor de partij van Holm vs De Randamie. _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_168910841
MMAFighting twitterde op dinsdag 14-02-2017 om 23:54:32 Brock Lesnar notifies UFC of his retirement from MMA (@marc_raimondi) https://t.co/EqR9vkePds https://t.co/KT3IkFsj62 reageer retweet
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_168910846
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 00:52 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heeft ze ook nudes?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_168910926
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 00:52 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]

SPOILER
dit boeit niemand
pi_168912269
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 00:59 schreef superniger het volgende:
MMAFighting twitterde op dinsdag 14-02-2017 om 23:54:32 Brock Lesnar notifies UFC of his retirement from MMA (@marc_raimondi) https://t.co/EqR9vkePds https://t.co/KT3IkFsj62 reageer retweet
Alweer?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_168913349
Ben benieuwd wanneer UFC Moscow op de planning staat... :X
Khabib ftw...!
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
  woensdag 15 februari 2017 @ 10:18:33 #300
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_168913422
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 01:11 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dit boeit niemand
Speak for yourself, wat een schatje zeg... :9~
  woensdag 15 februari 2017 @ 11:18:20 #301
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_168914361
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 10:14 schreef incognitoomuch het volgende:
Ben benieuwd wanneer UFC Moscow op de planning staat... :X
Khabib ftw...!
Een PPV zou het een ramp zijn, want dan zal het evenement nog later in de nacht moeten beginnen in Moskou. Dan is het voor het publiek en de vechters haast niet te doen. Manchester was al kut.

Een Fight Night zou kunnen, want die wordt dan later uitgezonden in de US, maar Khabib moet dan niet voor de titel vechten op dat moment.

Daarnaast vraag ik mij af of Rusland wel echt zo'n interessante markt is voor de UFC. Qua inwonersaantal wellicht wel, maar hoe populair is MMA in Rusland. En zijn Russen wel geïnteresseerd in een moslim vechter uit Dagestan? Kortom levert het ze genoeg op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')