SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Note voor nieuwe luisteraars die mobiel willen luisteren:quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
True. Maar dan moeten ze of via laptop/pc luisteren of even TuneIn downloaden. En dan dat linkje van Frosty gebruiken. http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
quote:
Tsja, noujaquote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij is al sinds 20:30 uur offline, zie ik.
quote:
Misschien luistert ie mee.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Welk liedje deed het 'm?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
het schijnt dat ik idd niet de laatste post hadquote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, was peaceman te laat met LaPoén?
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:53 schreef Elfletterig het volgende:
"Ge-Oscard" dreigt een begrip op zich te worden...
komt in de Fok! begrippenquote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:53 schreef Elfletterig het volgende:
Is dat het zelfde als een Fubarretje doen?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:53 schreef Elfletterig het volgende:
Ge-Oscared deze dusquote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:54 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
![]()
niet op gestemd trouwens, ik vond 20 andere nummers toch mooier.
Juist wel, instaclassic en ook gewoon een goede plaat.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Leuk liedje, lekkere melodie, maar geen Top2000-materiaal
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:54 schreef Elfletterig het volgende:
"Ge-Oscard" - Niet op een nummer gestemd omdat je denkt dat anderen dat wel doen
"Ge-Mopperkont" - Na afloop van de show verbolgen zijn omdat het gewenste nummer niet genoeg stemmen kreeg
Ah!quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:54 schreef Elfletterig het volgende:
"Ge-Oscard" - Niet op een nummer gestemd omdat je denkt dat anderen dat wel doen
"Ge-Mopperkont" - Na afloop van de show verbolgen zijn omdat het gewenste nummer niet genoeg stemmen kreeg
Nou, eigenlijk niet. Ik heb er niet bij nagedacht dat anderen er wel op zouden stemmen....quote:
Omdat het toen nog een keer een hitje was geloof ikquote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:55 schreef PippenScottie het volgende:
Waarom denk ik dat dit liedje uit de nineties komt?
dit is ESF 1985quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:55 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:54 schreef Elfletterig het volgende:
Dat heb ik wel vaakquote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah!
En een Fubarretje doen is in het oude topic blijven hangen en pas na een kwartier er achter komen dat-ie dicht is en men al halverwege het nieuwe topic is.
jij hebt het decennium wel eens vaker misquote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:55 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah!
En een Fubarretje doen is in het oude topic blijven hangen en pas na een kwartier er achter komen dat-ie dicht is en men al halverwege het nieuwe topic is.
Omdat zonnepanelen toen populairder begonnen te worden?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:55 schreef PippenScottie het volgende:
Dat gevoel heb ik bij dit nummer ook. Om die reden ook niet op gestemd.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:55 schreef PippenScottie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |