Voor mij sowieso, maar misschien dat de 9 mensen die 'm in hun top 20 hadden staan 'm wel als nummer 1 zienquote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:48 schreef livelink het volgende:
[..]
The Look of Love is voor mij het ultieme eighties nummer. Dat zou dan ook de nummer 1 zijn die ik had voorspeld. Maar aangezien D. zegt dat het een verrassende nummer 1 is....
wat een onzinquote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
Een goed hart is nog steeds moeilijk te vinden
Hier ookquote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:50 schreef spijkerbroek het volgende:
* spijkerbroek karaoke't wel even mee trouwens
Gaat dit over alleen Mercy Seat of over Nick Cave?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is denk ik diegene waarvan ik het meest tevreden ben dat ik hem heb gemist.
Het is echt van alles net niets en daardoor ontzettend irritant. En dat zeg ik terwijl ik enorm kan genieten van Swans en Sonic Youth
(ironisch genoeg heb ik deze tirade net al gehouden in het WIDM topic toen het even over Cave ging)
* just me kan heel stil luisterenquote:
Mani, als in Mani89... het zonnetje in huis van de NWS-SC?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:50 schreef peaceman het volgende:
Ik dacht dat Mani ook zou komen... die had er zin in, zei hij gisteren nog
Luister maar even naar de tekstquote:
Je doet een knokkeltje?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:51 schreef just me het volgende:
[..]
* just me kan heel stil luisteren
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mani, als in Mani89... het zonnetje in huis van de NWS-SC?
Ik had een 9.5.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Gaat dit over alleen Mercy Seat of over Nick Cave?
Had je lineaire algebra nog gehaald eigenlijk?
quote:
Ben ik eens rustigquote:
Ach we zijn allemaal donoren tenzij je aangeeft het niet te willen zijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik die van 5quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:51 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind het origineel van Britney Spears beter.
5ivequote:
Speaking of which.. hoe was het eten met Zorro28?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 21:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |