Goeie speler.quote:Op maandag 20 februari 2017 21:53 schreef PSVCL het volgende:
Jong PSV wint van NAC (2-0) en heeft uitzicht op top-3 klassering in de eerste divisie. Gudmundsson scoort 2x.
Locadia heeft gespeeld..
Gudmundsson
1-1 inmiddels.quote:Op dinsdag 21 februari 2017 18:44 schreef Brammess het volgende:
PSV A1 1-0 Benfica A1 door Piroe
Weet niet hoeveel waarde jullie aan de A1 hechten
Moet je dan ook nog maar eens zien te winnen....quote:Op maandag 20 februari 2017 22:27 schreef de_boswachter het volgende:
Net niet seizoen dit. Zondag niet winnen en we mogen volgend jaar naar Austria Wien uit.
Mijn angst is dat ze na het definitief afhaken in de titelrace de rest ook laten lopen en dat we echt een draak van een laatste fase van het seizoen mee gaan makenquote:Op maandag 20 februari 2017 18:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
exact mijn gevoel. En dan is het seizoen na eind februari al klaar en wordt je derde
Speelde de eerste 15 minuten zwaar onder zijn kunnen.quote:
Hakim Ramselaarquote:Op woensdag 22 februari 2017 17:44 schreef Doublepain het volgende:
Hoewel er geroepen werd dat er geen Marokkaan in de selectie van PSV zit, lijkt Ramselaar heel erg op 1 en als je hem ook nog hoort praten....
"Wuzzzuwuzzzuwuzzzzuh!"quote:Op woensdag 22 februari 2017 18:09 schreef BadderHaring het volgende:
Dan doet ie mee voor de André Ooijer-bokaal.
Feyenoord moet ook winnen. En Feyenoord gaat ook gewoon winnen. Zondag schudden we jullie definitief af. Dan hebben we alleen van Ajax nog wat te duchten.quote:Op zondag 19 februari 2017 20:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoezo kan Feyenoord een gelijkspel hebben?
Ajax komt dan snel dichterbij en Feyenoord mag nog naar de ArenA. Feyenoord zal heel graag willen winnen, het is nog veel te vroeg in het seizoen om genoegen te nemen met een gelijkspel.
Gezien het spel begrijp ik best wel dat je niet positief bent over PSV, maar Feyenoord en Ajax spelen ook niet echt groots.
Graag namen en nummers.quote:Op donderdag 23 februari 2017 10:01 schreef GGMM het volgende:
Denk ook dat Feyenoord wint. Cocu doet maar wat. Daarnaast heeft Feyenoord, hoe triest het ook is, gewoon betere spelers op zo'n 9 posities.
Ik vind het ook wat onzinnig vergelijken. Zeker met de systeemverschillen. Bij iedere selectie past een bepaald systeem beter.quote:
je overdrijft met 9quote:Op donderdag 23 februari 2017 10:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zit mobiel, dus dat is érg veel moeite.
Maar de meesten kan je zelf wel bedenken toch?
Lans. Stop deze act. Bij Feyenoord zou alleen een Guardado een basisplaats hebben. En wellicht Willems als KingKong niet speelt.quote:
Maar dat zegt niet dat Feyenoord een betere selectie heeft.quote:Op donderdag 23 februari 2017 10:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lans. Stop deze act. Bij Feyenoord zou alleen een Guardado een basisplaats hebben. En wellicht Willems als KingKong niet speelt.
Feyenoord gaat deze wedstrijd wel éénvoudig naar zich toetrekken. De aanval van PSV is om te janken.quote:Op donderdag 23 februari 2017 10:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar dat zegt niet dat Feyenoord een betere selectie heeft.
Daarom hebben wij van Ginkel gehaald. Maar die zou bij jullie niet spelen...quote:Op donderdag 23 februari 2017 10:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feyenoord gaat deze wedstrijd wel éénvoudig naar zich toetrekken. De aanval van PSV is om te janken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |