Nee, soms als Ancelotti rouleert.quote:Op woensdag 15 februari 2017 19:41 schreef skysherrif het volgende:
Waarom speelt Kimmich eigenlijk niet? Is die ook in de bundesliga niet in de basis?
Pierrequote:Op woensdag 15 februari 2017 20:25 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Hanegem en Pi-Air bij Ziggy
en diabetes type 2.quote:Op woensdag 15 februari 2017 20:43 schreef Toto69 het volgende:
Zak cheetos, pak vla, pak chocomelk. En Bayern Arsenal. Genot.
Gore dikzak.quote:Op woensdag 15 februari 2017 20:43 schreef Toto69 het volgende:
Lekker cheat bulken man, niks mis mee.quote:Op woensdag 15 februari 2017 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gore dikzak.
"Ik eet omdat ik krachttraining doe"Vla en cheetos
^quote:Op woensdag 15 februari 2017 20:44 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Lekker cheat bulken man, niks mis mee.
Succes ouwe pik. Dat is niet leuk.quote:Op woensdag 15 februari 2017 20:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
^
Over een paar weken cutten, dus moet kunnen.
Dank maat. Ik weet het.quote:Op woensdag 15 februari 2017 20:45 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Succes ouwe pik. Dat is niet leuk.
Betere vraag, wie nietquote:Op woensdag 15 februari 2017 20:47 schreef NoNickOne het volgende:
Wie stemt er hier op Thierry Baudet?
cheetos is goddelijk. Ik heb alleen maar paprika helaasquote:Op woensdag 15 februari 2017 20:43 schreef Toto69 het volgende:
ook lekkerquote:Op woensdag 15 februari 2017 20:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
cheetos is goddelijk. Ik heb alleen maar paprika helaas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen ik deze post las moest de goal nog vallen bij mij.quote:
Nee, dat was de goal van Napoli maa rin het verkeerde topicquote:Op woensdag 15 februari 2017 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen ik deze post las moest de goal nog vallen bij mij.
Ik zou het daarom waarderen als jij stopt met posten.
quote:Op woensdag 15 februari 2017 20:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee, dat was de goal van Napoli maa rin het verkeerde topic![]()
![]()
![]()
Hopelijk val je goed hard ook.quote:Op woensdag 15 februari 2017 20:58 schreef klaasweetalles het volgende:
hOEVEEL 1000 KEER HEEFT HIJ DIE ACTIE AL GEDAAN NAAR BINNEN KOMEN EN SCHIETEN EN NOG STEEDS TRAPPEN ZE ERIN
IK VAL VAN ME STOEL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik snap ook niet waarom ze, zeker gezien de vorm van beide teams, de andere wedstrijd niet uitzendenquote:Op woensdag 15 februari 2017 21:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
Deze kun je ook beter op papier afdoen, kansloze arsenal ieder jaar weer.
Arsenal is net Ajax, altijd prut verdedigend tegen goede teams.quote:Op woensdag 15 februari 2017 21:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
Deze kun je ook beter op papier afdoen, kansloze arsenal ieder jaar weer.
aubtopquote:Op woensdag 15 februari 2017 21:03 schreef klaasweetalles het volgende:
bayern is gewoon te goed voor dit soort ploegen.
Arsenal blijft gewoon altijd hangen tot de aubtop van europa.....
Komen gewoon te kort. De vergelijking met Ajax snap ik niet zo..quote:Op woensdag 15 februari 2017 21:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Arsenal is net Ajax, altijd prut verdedigend tegen goede teams.
Robben is een Nederlanderquote:Op woensdag 15 februari 2017 21:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom ze, zeker gezien de vorm van beide teams, de andere wedstrijd niet uitzenden
snap ik ook niet, arsenal is wel 5 klassen beter dan ajaxquote:Op woensdag 15 februari 2017 21:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Komen gewoon te kort. De vergelijking met Ajax snap ik niet zo..
Ik sluit niet uit dat ze dit ook hadden uitgezonden als Robben niet meedeed, maar dat zal best meespelen ja helaasquote:Op woensdag 15 februari 2017 21:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Robben is een Nederlander
Ze kunnen niet verdedigen tegen teams betet dan hun.quote:Op woensdag 15 februari 2017 21:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Komen gewoon te kort. De vergelijking met Ajax snap ik niet zo..
Omdat het om kijk cijfers draaitquote:Op woensdag 15 februari 2017 21:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom ze, zeker gezien de vorm van beide teams, de andere wedstrijd niet uitzenden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welk team kan dat wel dan?quote:Op woensdag 15 februari 2017 21:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze kunnen niet verdedigen tegen teams betet dan hun.
Soms vraag ik me af of de mensen die dit bepalen uberhaupt voetbal kijken. Ik vrees van nietquote:Op woensdag 15 februari 2017 21:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat ze dit ook hadden uitgezonden als Robben niet meedeed, maar dat zal best meespelen ja helaas
Commerciequote:Op woensdag 15 februari 2017 21:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af of de mensen die dit bepalen uberhaupt voetbal kijken. Ik vrees van niet
Atleti, chelsea ga zo maar door. Heeft ook met spelopvatting te maken natuurlijk.quote:
Die zijn dan min of meer gelijkwaardig.quote:Op woensdag 15 februari 2017 21:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Atleti, chelsea ga zo maar door. Heeft ook met spelopvatting te maken natuurlijk.
Het boeit het soort mensen niets die dijks boven sinkgraven verkiezen idd.quote:Op woensdag 15 februari 2017 21:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
zelf gemaakt? Niemand boeit dit.
Dit is wetenschap...dat is denk ik wat te hoog gegrepen voor jouwquote:Op woensdag 15 februari 2017 21:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
zelf gemaakt? Niemand boeit dit.
Eh? Leuke post welquote:Op woensdag 15 februari 2017 21:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het boeit het soort mensen niets die dijks boven sinkgraven verkiezen idd.
Je praat jezelf een beetje tegen Hans.quote:Op woensdag 15 februari 2017 21:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dit is wetenschap...dat is denk ik wat te hoog gegrepen voor jouw
Het is denk ik wel een intersante afbeelding....maar ja dit wist ik zonder afbeelding..al
Misschien kan wenger het gebruiken
quote:Op woensdag 15 februari 2017 21:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Je praat jezelf een beetje tegen Hans.
Los dit even via dm op, niet hier.quote:Op woensdag 15 februari 2017 21:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dit is wetenschap...dat is denk ik wat te hoog gegrepen voor jouw
Het is denk ik wel een intersante afbeelding....maar ja dit wist ik zonder afbeelding..al
Misschien kan wenger het gebruiken
Inderdaad, dat hoort hier niet.quote:Op woensdag 15 februari 2017 21:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Los dit even via dm op, niet hier.
en 3equote:Op woensdag 15 februari 2017 21:15 schreef GGMM het volgende:
Lekker verdedigd dat hij nog een 2e poging kan wagen.
Waarom deed hij dat?quote:Op woensdag 15 februari 2017 21:16 schreef klaasweetalles het volgende:
die keeper grijpt naar zijn hoofd hahahahaha
beetje hoofdpijn van zijn foutquote:
Ik krijg hoofdpijn van jouw postsquote:Op woensdag 15 februari 2017 21:17 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
beetje hoofdpijn van zijn fout
HIER IS OPZET IN HET SPEL!quote:Op woensdag 15 februari 2017 21:19 schreef Tchock het volgende:
Onterechte corner, onterechte penalty, onterecht geen penalty. Allemaal in het nadeel van Bayern en vlak achter elkaar.
Ja, je moeder!quote:Op woensdag 15 februari 2017 21:20 schreef Rabieluh het volgende:
Ik heb wel een idee waar een deel van de tvgelden in de engelse competie naar toe is gegaan.
Gewoon zijn hand achter zijn lichaam doen, wat ongeveer iedere professional doet in zo'n situatiequote:Op woensdag 15 februari 2017 21:21 schreef klaasweetalles het volgende:
wat moet die goser doen dan.....ZIJN HAND ERAF ZAGEN OFZO
was duidelijk aangeschoten hands
ADO.quote:Op woensdag 15 februari 2017 21:21 schreef KingRoland het volgende:
Voor welke club is deze scheids trouwens?
1860quote:Op woensdag 15 februari 2017 21:21 schreef KingRoland het volgende:
Rode Sterquote:Op woensdag 15 februari 2017 21:21 schreef KingRoland het volgende:
ja hoor die bal was tegen zijn hand voordat hij het wistquote:Op woensdag 15 februari 2017 21:21 schreef Blik het volgende:
[..]
Gewoon zijn hand achter zijn lichaam doen, wat ongeveer iedere professional doet in zo'n situatie
waar moet die hand dan zitten joh? in zijn reet soms?quote:Op woensdag 15 februari 2017 21:23 schreef KingRadler het volgende:
Die hand hoort daar niet te zitten
Miljoenen business en nog steeds moeilijk doen over video ed.quote:
Dat is is 3 jaar geleden johquote:Op woensdag 15 februari 2017 21:24 schreef Tchock het volgende:
Deze scheids werd door fans uitgeroepen tot slechtste scheidsrechter van het WK 2014.
https://www.dreamteamfc.c(...)cups-worst-referee/s
Die link doet rare dingen.quote:Op woensdag 15 februari 2017 21:24 schreef Tchock het volgende:
Deze scheids werd door fans uitgeroepen tot slechtste scheidsrechter van het WK 2014.
wtf die linkquote:Op woensdag 15 februari 2017 21:24 schreef Tchock het volgende:
quote:Op woensdag 15 februari 2017 21:25 schreef Coco. het volgende:
Godverdomme heb de goal van Robben gemist.
twitter:FarterVickers twitterde op woensdag 15-02-2017 om 21:07:20Arjen Robben! ? Second wordie of the night ? https://t.co/CyUlaVbL8G reageer retweet
Nu heb ik een nieuwe videokaart nodig.quote:Op woensdag 15 februari 2017 21:24 schreef Tchock het volgende:
Je heb niets gemist...je heb die goal vast al een keer gezien....zag eruit als die 500 andere goals die hij gemaakt heeft...naar binnen trekken en schietenquote:Op woensdag 15 februari 2017 21:25 schreef Coco. het volgende:
Godverdomme heb de goal van Robben gemist.
Dat is me toch een partij koekoek, sow.quote:Op woensdag 15 februari 2017 21:26 schreef Tchock het volgende:
[..]twitter:FarterVickers twitterde op woensdag 15-02-2017 om 21:07:20Arjen Robben! ? Second wordie of the night ? https://t.co/CyUlaVbL8G reageer retweet
Precies daarom zul je een topverdediger niet met zijn hand zo zien verdedigen.quote:Op woensdag 15 februari 2017 21:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja hoor die bal was tegen zijn hand voordat hij het wist
quote:Op woensdag 15 februari 2017 21:27 schreef Blik het volgende:
[..]
Precies daarom zul je een topverdediger niet met zijn hand zo zien verdedigen.
Als je een lievelingsreclame hebt moet je vaker naar buiten denk ik.quote:Op woensdag 15 februari 2017 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is vast jouw lievelingsreclame hè?![]()
![]()
Wat is jouw lievelingsreclame?quote:Op woensdag 15 februari 2017 21:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je een lievelingsreclame hebt moet je vaker naar buiten denk ik.
Gelukkig ben jij niet biased gezien je plaatje van Robben.quote:
De westrijd zal altijd een resultaat hebben.quote:Op woensdag 15 februari 2017 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zou leuk zijn als Arsenal hier een resultaat weet uit te slepen.
biased ? :Squote:Op woensdag 15 februari 2017 21:49 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij niet biased gezien je plaatje van Robben.
Typisch gevalletje 'je kunt hem geven of niet', in beide gevallen valt er weinig te klagen.
Als er een 2e club is van mij, is het arsenal.quote:Op woensdag 15 februari 2017 21:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Waarom ben jij voor dit Arsenal? ik had jou veel hoger ingeschat.
Omdat het je toernooikeeper is. Dat doen toch wel meer clubs? Barça stelt ook niet de beste keeper op in de CL.quote:Op woensdag 15 februari 2017 21:56 schreef Smoofie het volgende:
Waarom houdt wenger vast aan een CL keeper als hij slechter is?
Euh, jawel?quote:Op woensdag 15 februari 2017 21:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat het je toernooikeeper is. Dat doen toch wel meer clubs? Barça stelt ook niet de beste keeper op in de CL.
Neverquote:
Ik bedoelde in de beker eigenlijk maar mijn grap faalde ja okéquote:Op woensdag 15 februari 2017 22:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ter Stegen stond in het doel hoor? Is gewoon hun basiskeeper.
quote:Op woensdag 15 februari 2017 22:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoelde in de beker eigenlijk maar mijn grap faalde ja oké
Al die mooiboy verdedigers bij arsenal zijn geen killers.quote:Op woensdag 15 februari 2017 22:02 schreef NLGooner het volgende:
Goh nieuwe verdediger komt erin en dit gebeurt.. ben persoonlijk niet zo'n fan van Gabriel Paulista
Koscielny wel... Helaas is ie eruitquote:Op woensdag 15 februari 2017 22:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Al die mooiboy verdedigers bij arsenal zijn geen killers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |