abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168931030
We Got Ozil Takeover In Germany | Arsenal v Bayern

Daniel Fahim Islam5 uur geleden
5 Hours later: Ozil and Wenger out

Dead Memes5 uur geleden
I understand why people call Ozil a magician now. Because he's got a pretty good disappearing act.

ChrisMCR39 minuten geleden
You got your popcorn ready boys? ������
pi_168932433
(lol)
Oh.
pi_168933612
Je zou maar fan zijn van Arsenal. Je staat gewoon ieder jaar voor lul, wat een zielige faalclub is dat geworden zeg.
  Trouwste user 2022 donderdag 16 februari 2017 @ 09:09:48 #181
7889 tong80
Spleenheup
pi_168933749
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 16 februari 2017 @ 09:10:47 #182
7889 tong80
Spleenheup
pi_168933764
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 16 februari 2017 @ 09:11:05 #183
7889 tong80
Spleenheup
pi_168933771
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 08:59 schreef ZuidGrens het volgende:
Je zou maar fan zijn van Arsenal. Je staat gewoon ieder jaar voor lul, wat een zielige faalclub is dat geworden zeg.
Tell me :{

:P
pi_168934324
Je kunt de finale ook niet verliezen als je er niet aan mee doet. - Wenger.

Die kerel moet echt eens weg met al die magere aankopen voor teveel geld.
pi_168934834
Was een mooi partijtje.. Slotje.. Thanks..
  donderdag 16 februari 2017 @ 11:19:50 #186
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_168935740
De hele wedstrijd... lood om oud ijzer, maar die video's van arsenal fans! Priceless!!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_168937528
Engelse pers legt hoofd van Wenger op het hakblok

Het einde van Arsène Wenger als coach van Arsenal is in zicht. Met de afstraffing (5-1) gisteravond bij Bayern München in de achtste finale van de Champions League, is de druk op de Fransman, wiens contract eind dit seizoen afloopt, tot het kookpunt gestegen.

Probeer de volgende twee vragen maar eens te beantwoorden zonder het op te zoeken. Wie was de voorganger van Wenger als hoofdcoach van Arsenal? En welke club trainde de Fransman voor hij in Noord-Londen aan de slag ging? Hoewel doorgewinterde voetbalkenners deze kennis paraat zullen hebben, geeft het aan hoe zeer de aimabele manager met deze club is verbonden. Hoe ondenkbaar zijn afscheid zal zijn. Toch lijkt het een kwestie van tijd.

Kritiek
De kritiek is er al jaren, eigenlijk al sinds Wenger in oktober 1996 het roer overnam van de Noord-Ierse interim-manager Pat Rice (antwoord vraag 1). Arsenal speelt namelijk mooi, verzorgd voetbal en laat zich niet verleiden tot de overdreven miljoenensmijterij van clubs als Chelsea en Manchester City. Allemaal lovenswaardig, maar aan het einde van de rit staan The Gunners meestal met lege handen.

En dat gaat dit seizoen niet veel anders zijn. Goed, Arsenal speelt maandag in de vijfde ronde van de FA Cup. Maar in de Premier League is stadsgenoot Chelsea al bijna niet meer te achterhalen, en alleen een wonder van formaat kan voorkomen dat Wenger met zijn ploeg voor de zevende maal op rij (!) in de achtste finale van de Champions League wordt uitgeschakeld.

Dus zijn de Britse kranten genadeloos. Kreten als ‘Bay, Bye Arsène’ (The Sun), ‘ruggengraatloos’ (Daily Mail) en ‘beschamend’ (Telegraph) vliegen over de sportpagina’s. En dan laten we de weinig genuanceerde analyses op social media nog even buiten beschouwing.

De boodschap is namelijk kraakhelder: Engeland is wel een beetje klaar met Le Professeur, die het pak slaag gisteren zelf als een nachtmerrie beleefde. Lee Dixon, oud-speler onder Wenger bij Arsenal, verwoordde het zo: ,,Ik denk dat Arsène na deze avond in München weet dat het tijd is om te gaan.''

http://www.ad.nl/buitenla(...)et-hakblok~a527a5d3/
  maandag 20 februari 2017 @ 15:33:10 #188
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_169025515
ze hadden hem al 20 jaar geleden moeten ontslaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')