abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 25 april 2017 @ 23:44:20 #51
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_170490424
Wat een tof nummer, staat bij mij wel tussen mijn favorieten dit jaar *O* Al snap ik ook niet waarom er tegenwoordig vaak toch opeens Engels gebruikt wordt in een niet-Engelstalig nummer.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 25 april 2017 @ 23:51:32 #52
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170490583
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 23:44 schreef Redefine het volgende:
Wat een tof nummer, staat bij mij wel tussen mijn favorieten dit jaar *O* Al snap ik ook niet waarom er tegenwoordig vaak toch opeens Engels gebruikt wordt in een niet-Engelstalig nummer.
Inhaalslag aan het maken?
Ik kom ff kijken of er nog iets nieuws is, zie ik 38 topics rood staan met allemaal Redefine als laatste post. _O-

Edit: Oh en on topic.
Blijft een leuk nummer van Frankrijk dit jaar, jammer van het Engels. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  dinsdag 25 april 2017 @ 23:54:59 #53
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_170490642
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 23:51 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Inhaalslag aan het maken?
Ik kom ff kijken of er nog iets nieuws is, zie ik 38 topics rood staan met allemaal Redefine als laatste post. _O-

Edit: Oh en on topic.
Blijft een leuk nummer van Frankrijk dit jaar, jammer van het Engels. :P
:@ Ja zo lijkt het wel een beetje gespam _O- Maar het komt omdat ik de laatste jaren steevast een week of twee voor het festival (pas) begin met alle liedjes te luisteren. En dan vervolgens mijn mening over alle nummer ventileer in de topics. Dat komt dan even allemaal achter elkaar :+

OT: de Fransen hebben de laatste jaren steeds wel leuke inzendingen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 25 april 2017 @ 23:58:23 #54
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170490703
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 23:54 schreef Redefine het volgende:

[..]

:@ Ja zo lijkt het wel een beetje gespam _O- Maar het komt omdat ik de laatste jaren steevast een week of twee voor het festival (pas) begin met alle liedjes te luisteren. En dan vervolgens mijn mening over alle nummer ventileer in de topics. Dat komt dan even allemaal achter elkaar :+

OT: de Fransen hebben de laatste jaren steeds wel leuke inzendingen.
Was ook geen klacht hoor. Nu je het zegt herinner ik me van vorig jaar ook nog zo'n Redefine-golf.
Ik vind het wel wat hebben zo ineens. :D

OT: Ja, jammer dat ze het vaak live dan helemaal laten schieten. Hopen dat dit ze dit jaar beter gaat.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  woensdag 26 april 2017 @ 00:02:21 #55
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_170490770
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 23:58 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Was ook geen klacht hoor. Nu je het zegt herinner ik me van vorig jaar ook nog zo'n Redefine-golf.
Ik vind het wel wat hebben zo ineens. :D

OT: Ja, jammer dat ze het vaak live dan helemaal laten schieten. Hopen dat dit ze dit jaar beter gaat.
Het is ook altijd het moment dat het voor mij gaat beginnen zeg maar. Daarvoor houdt ik mij er helemaal niet mee bezig. Maar zodra ik de nummers allemaal beluisterd heb, heb ik de ESF koorts weer te pakken en kan ik niet wachten tot het festival weer gaat beginnen :@

Al ben ik in die week dan wel heel handig een paar dagen met vakantie _O-

OT: live heb ik het nog niet gehoord. Zou wel zonde zijn als het daardoor onderuit gaat -O-
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 26 april 2017 @ 00:07:54 #56
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170490821
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 00:02 schreef Redefine het volgende:

[..]

Het is ook altijd het moment dat het voor mij gaat beginnen zeg maar. Daarvoor houdt ik mij er helemaal niet mee bezig. Maar zodra ik de nummers allemaal beluisterd heb, heb ik de ESF koorts weer te pakken en kan ik niet wachten tot het festival weer gaat beginnen :@

Al ben ik in die week dan wel heel handig een paar dagen met vakantie _O-

OT: live heb ik het nog niet gehoord. Zou wel zonde zijn als het daardoor onderuit gaat -O-
Vakantie is niet erg, zolang je naar het juiste land gaat. (nu niet naar Rusland bijv. :+ )
Gewoon naar IJsland gaan, weet je haast zeker dat je alles ergens mee kan kijken. :P

OT: Live heb ik deze ook nog niet gehoord, maar afgaand op de laatste jaren...
De laatste keer dat ik Frankrijk live echt goed vond was 2009, sindsdien vond ik of de live zang tegenvallen of kan ik me de hele inzending niet herinneren (ook geen goed teken :P )
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  woensdag 26 april 2017 @ 00:18:49 #57
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_170490924
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 00:07 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Vakantie is niet erg, zolang je naar het juiste land gaat. (nu niet naar Rusland bijv. :+ )
Gewoon naar IJsland gaan, weet je haast zeker dat je alles ergens mee kan kijken. :P

OT: Live heb ik deze ook nog niet gehoord, maar afgaand op de laatste jaren...
De laatste keer dat ik Frankrijk live echt goed vond was 2009, sindsdien vond ik of de live zang tegenvallen of kan ik me de hele inzending niet herinneren (ook geen goed teken :P )
In Berlijn zal het vast ook nog wel te volgen zijn denk ik :P Al ga ik er niet speciaal op letten of ik het kan zien, het zal er om hangen wat ik op dat moment aan het doen ben.

OT: de Fransen hebben wel een aantal live missers gehad inderdaad. Vorig jaar was ook al niet helemaal zuiver, jammer genoeg.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 26 april 2017 @ 00:22:26 #58
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170490967
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 00:18 schreef Redefine het volgende:

[..]

In Berlijn zal het vast ook nog wel te volgen zijn denk ik :P Al ga ik er niet speciaal op letten of ik het kan zien, het zal er om hangen wat ik op dat moment aan het doen ben.

OT: de Fransen hebben wel een aantal live missers gehad inderdaad. Vorig jaar was ook al niet helemaal zuiver, jammer genoeg.
Berlijn zullen wel een paar kroegjes met een schermpje te vinden zijn, ja. Al zou ik mijn vakantie er ook niet omheen plannen. :P

OT: Om van 2014 nog maar niet te spreken. Nummer vind ik nog steeds leuk, maar live op de avond.. :X
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  woensdag 26 april 2017 @ 00:30:07 #59
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_170491028
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 00:22 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Berlijn zullen wel een paar kroegjes met een schermpje te vinden zijn, ja. Al zou ik mijn vakantie er ook niet omheen plannen. :P

OT: Om van 2014 nog maar niet te spreken. Nummer vind ik nog steeds leuk, maar live op de avond.. :X
Dat bedoel ik ook met dat het afhankelijk is van wat ik op dat moment doe. Ik ga er zeker geen tijd voor vrij maken om het te zien, want ik ben met vakantie. En semi twee kan ik gewoon zien, want dan ben ik net weer terug in NL.

OT: Moustache vond ik ook een erg leuk nummer en keek ik naar uit om toen op het podium te gaan zien, maar dat live optreden was echt beschamend slecht :')
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  woensdag 26 april 2017 @ 00:36:33 #60
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170491092
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 00:30 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat bedoel ik ook met dat het afhankelijk is van wat ik op dat moment doe. Ik ga er zeker geen tijd voor vrij maken om het te zien, want ik ben met vakantie. En semi twee kan ik gewoon zien, want dan ben ik net weer terug in NL.

OT: Moustache vond ik ook een erg leuk nummer en keek ik naar uit om toen op het podium te gaan zien, maar dat live optreden was echt beschamend slecht :')
Dan mis je dus alleen semi1 misschien. Daar zou ik al helemaal niet over in zitten. NL zit in semi2, staat dus niet eens echt veel op het spel in 1. ^O^

OT: Ja idd, geen vaste noot te bekennen en halverwege bijna buiten adem. Jammer was dat.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_170493213
Dit haalt het toch niet bij J'ai Cherche, dat etnische sausje gaat een tikkeltje irriteren na een paar luisterbeurten
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  † In Memoriam † woensdag 26 april 2017 @ 11:12:19 #62
368283 ato
pi_170495134
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 09:34 schreef TheVulture het volgende:
Dit haalt het toch niet bij J'ai Cherche, dat etnische sausje gaat een tikkeltje irriteren na een paar luisterbeurten
Ik heb precies hetzelfde.
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator woensdag 26 april 2017 @ 12:08:31 #63
375570 crew  Cyan9
pi_170496462
Alma zingt live over het algemeen prima (van wat ik tegen gekomen ben). Dit is nog steeds m'n favoriet, zelfs met het Engels.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  woensdag 26 april 2017 @ 12:18:06 #64
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170496706
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 09:34 schreef TheVulture het volgende:
Dit haalt het toch niet bij J'ai Cherche, dat etnische sausje gaat een tikkeltje irriteren na een paar luisterbeurten
Dat had ik juist bij J'ai Cherche. Dat hoge "Youhoehoehoehoe" ging mij juist irriteren.
Dus nee, ik vind deze inzending beter.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_170506407
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 23:44 schreef Redefine het volgende:
Wat een tof nummer, staat bij mij wel tussen mijn favorieten dit jaar *O* Al snap ik ook niet waarom er tegenwoordig vaak toch opeens Engels gebruikt wordt in een niet-Engelstalig nummer.
Dat was voor de afschaffing van de taalregel ook al bepaald geen uitzondering. Of dat er bewust een titel werd gekozen die Engelstaligen ook begrepen als Het Is Een Wonder of La Det Swinge.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  woensdag 26 april 2017 @ 22:40:10 #66
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_170510590
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 20:03 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Dat was voor de afschaffing van de taalregel ook al bepaald geen uitzondering. Of dat er bewust een titel werd gekozen die Engelstaligen ook begrepen als Het Is Een Wonder of La Det Swinge.
Mja, dat was toen nog wel wat anders. Toen probeerden ze vooral op Engels te lijken om zo een mogelijk groter publiek aan te spreken. Hier zal dat ook wel meespelen, maar ik doel er meer op dat er de laatste jaren veel liedjes zijn die eerst volledig in de eigen (of een andere niet Engelstalige versie) zijn geschreven, om dan vervolgens toch maar voor het festival toch nog een deel in het Engels te doen. Dat vind ik vaak nogal onnodig.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 1 mei 2017 @ 17:39:35 #67
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_170612677
Wat een goed nummer :o
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_170675315
Ik moet zeggen dat in tegenstelling tot Italie ik bij Requiem de Eurovisie-versie stukken aangenamer vind klinken dan het origineel. Die iets te aanwezige oosterse riedeltjes zijn wat afgevlakt en dat komt het lied ten goede.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator donderdag 4 mei 2017 @ 10:32:51 #69
375570 crew  Cyan9
pi_170676094
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 09:51 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet zeggen dat in tegenstelling tot Italie ik bij Requiem de Eurovisie-versie stukken aangenamer vind klinken dan het origineel. Die iets te aanwezige oosterse riedeltjes zijn wat afgevlakt en dat komt het lied ten goede.
Er zit wat mij betreft wat meer Frans muzikaal drama in. :D
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_170757235
Net haar 2e repetitie gezien, vocaal had ik het erger verwacht, maar het lijkt me vrij saai op beeld zonder dansers/danseressen en die background lijkt me ook iets te druk.

En volgens mij vergat ze stukken in het Engels te zingen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_170757276
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 20:52 schreef TheVulture het volgende:
Net haar 2e repetitie gezien, vocaal had ik het erger verwacht, maar het lijkt me vrij saai op beeld zonder dansers/danseressen en die background lijkt me ook iets te druk.

En volgens mij vergat ze stukken in het Engels te zingen
De background is geleend van RTL nieuws
  vrijdag 12 mei 2017 @ 10:43:16 #72
363891 laxus13
Gotta Catch Em' All
pi_170877252
Heerlijk nummer en die Alma mag er ook gerust zijn :9
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.
  vrijdag 12 mei 2017 @ 14:19:49 #73
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_170881459
Van mij krijgt ze een smsje. Al was het maar voor haar verschijning :) Eninge minpunt is het decor dat misselijkmakend werkt, letterlijk dan
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  PR en moderator vrijdag 12 mei 2017 @ 23:25:30 #74
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_170894391
Ik moet hier ook even posten, toch een van mijn favorieten. Na de 1 en 2 (Italië en Portugal) zijn de plaatsen voor mij niet duidelijk maar deze is zeker top 5 voor mij O+
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zaterdag 13 mei 2017 @ 00:22:06 #75
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_170895472
Dat engelse stukje verpest het nummer.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')