Commerciële onzin.quote:
De AD zoekt jou jongeman.quote:
Hoezo? En Fylax is ook van Turke komaf dus hij vindt het vast ook niet leuk.quote:Op woensdag 8 februari 2017 18:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Vraag even een ban aan voor die Turk.
Fylax doet gewoon alsof, die wil alles zijn.quote:Op woensdag 8 februari 2017 18:11 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Hoezo? En Fylax is ook van Turke komaf dus hij vindt het vast ook niet leuk.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 8 februari 2017 15:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hehe, nee maar heb eerder voor ze gewerkt in 2011, dus ze vonden het na een week proberen helemaal goed.
En bedankt, hier heb ik tenminste wat aan dan doe oproepuren zonder zekerheid. Zat nog steeds half in de bijstandsuitkering doordat ik te weinig uren kreeg.
Fylax is 1/12e Turks omdat zijn achternicht een keer op vakantie was in Turkije.quote:Op woensdag 8 februari 2017 18:11 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Hoezo? En Fylax is ook van Turke komaf dus hij vindt het vast ook niet leuk.
Te oud.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fylax is sowieso een Erdogansupporter sinds zn achternicht een keer goed door die turken is genomen.quote:Op woensdag 8 februari 2017 18:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Fylax is 1/12e Turks omdat zijn achternicht een keer op vakantie was in Turkije.
Morgen krijg je een sticker. Nu heb ik geen tijd.quote:
Even niet zo stoer doen tegen Tim.quote:Op woensdag 8 februari 2017 21:59 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Morgen krijg je een sticker. Nu heb ik geen tijd.
Misschien wilt hij heel graag een sticker. Hoe weet jij dat nouquote:
quote:Op woensdag 8 februari 2017 22:56 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Misschien wilt hij heel graag een sticker. Hoe weet jij dat nou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |