Heb autisme, ik kan makkelijk praten, maar totaal niet met onbekende.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 14:40 schreef ludovico het volgende:
[..]
Stop dan met online dating en ga eens int echt mensen aanspreken.
Gewoon omdat het niet aantrekkelijk gevonden wordt. En dat is uit evolutionair oogpunt ook te verklaren. Ik kan er een heel verhaal over opdreunen hier maar je kan het beter gewoon maar van me aannemen.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 14:38 schreef Charleville het volgende:
[..]
Waarom is onzekerheid zo'n grote afknapper voor vrouwen?
Ik zou een onzeker meisje helemaal niet erg vinden...
Ga al van vrijdag t/m zaterdag uit. Jarenlang. Alleen ben te verlegen en onzeker om op iemand af te stappen.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 14:41 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Heb je niet meer kans een dame tegen te komen als je eens op stap gaat of aansluit bij een vereniging ofzo?
Goeie troll welquote:Op dinsdag 7 februari 2017 13:31 schreef Charleville het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in, het maakt me niet meer uit wie het is..
Ik pas mezelf wel aan, of ze nu in Ieper België woont of in Groningen.. Ik reis er wel heen heb een auto.
Heb nog een tijdje met iemand contact gehad die verschillende stoornissen had, maar schijnbaar had ze meer behoefte aan iemand om mee te mailen ipv. af te spreken.
Ik wil gewoon een vriendin, probeer het al jaren.. En omdat het nooit lukt, voel ik mij de laatste tijden steeds minder waard.... Soms denk ik, ik kan net zo goed de kassieres niet meer aan kijken, want alle vrouwen vinden me toch maar niets..
Maar generaliseren wil ik niet doen, dus blijf positief m'n best doen
Nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 7 februari 2017 14:17 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Het zijn voornamelijk ook fases die online daten ingewikkeld maken. De laatste twee maanden van het jaar kon ik bijna elke dag afspreken met een nieuwe dame, terwijl het nieuwe jaar behoorlijk stug gaat. Weken appen, uitstellen, gesprekken die voor geen meter lopen of totaal oninteressant zijn, afzeggen en aan het eind van de rit komt er geen date. Blijf dat toch bijzonder daten van online daten. Ene periode zijn de dates niet aan te slepen en de andere periode gaat alles traag. Volgens mij hangt het ook sterk af van de seizoenen: winter en zomer gaan best oké, lente en herfst is een uitdaging qua daten.
quote:Op dinsdag 7 februari 2017 14:38 schreef Charleville het volgende:
[..]
Waarom is onzekerheid zo'n grote afknapper voor vrouwen?
Ik zou een onzeker meisje helemaal niet erg vinden...
Ben jij niet die troll die zich ooit voordeed als autist die naar de hoeren etc. ging en later gigantisch door de mand viel?quote:Op dinsdag 7 februari 2017 14:42 schreef Charleville het volgende:
[..]
Ga al van vrijdag t/m zaterdag uit. Jarenlang. Alleen ben te verlegen en onzeker om op iemand af te stappen.
Ik ben wel naar de hoeren geweest. Maar hoezo ben ik dan een trol?quote:Op dinsdag 7 februari 2017 14:43 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
[..]
Ben jij niet die troll die zich ooit voordeed als autist die naar de hoeren etc. ging en later gigantisch door de mand viel?
Omdat je in dat topic perongeluk poste met een ander troll-account en het topic dus werd gesloten. Eens kijken of ik dat topic nog kan vinden.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 14:44 schreef Charleville het volgende:
[..]
Ik ben wel naar de hoeren geweest. Maar hoezo ben ik dan een trol?
Lekker meegaand wel. Hoop je dat je door me gelijk te geven ik met je naar bed wil ofzo?quote:
1% vd 100quote:Op dinsdag 7 februari 2017 12:50 schreef Charleville het volgende:
Ik zit op alle datingsites die je kan bedenken. Stuur zo'n 10 berichten per dag eruit... Gewoon alle nieuwe profielen die erop komen (oude heb ik allemaal al wat gestuurd).
En 1 procent van de 100 stuurt wat terug.. En dan vaak 2 regels ongeïnteresseerd.
Vele vrouwen kijken niet eens na een bericht op je profiel.
Jaren lang probeer ik het, maar het lukt maar niet, ik heb er echt een minderwaardigheid complex van gekregen.. Het gevoel dat de hele wereld je niet moet.. Zeker niet als relatie, en dat niemand op je zit te wachten.
Toch blijf ik het proberen. Wil zo graag een vriendinnetje.. Al mijn vrienden hebben een vriendin, of kinderen.. Ik ben overgebleven
In het geval van ts kan hij beter niet zichzelf zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 13:29 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je hoeft met daten helemaal niet heel erg je best te doen als je gewoon jezelf blijft. Niet dat jij dat zult snappen.
Ja dat ook. Relatie uit en hup dezelfde avond nog op tinder. Voor mij trouwens wel flinke alarmbellen als blijkt dat ze net vrijgezel zijn. Op de een of andere manier zijn die mensen alleen uit op aandacht en komt het ook nooit van een date of valt het enorm tegen.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 14:32 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Muah, geloof ik niet zo heel erg in. Misschien dat mensen in het najaar wat meer op zoek gaan omdat ze dan weer wat meer thuis zitten ivm het weer of een winterdip die ze proberen op te vullen door gezellig contact.
Ik heb die eindeloze zoektocht naar een date/partner nooit zo begrepen eigenlijk. Niet perse naar jou bedoeld, ik zie het ook bij een aantal vrienden. Zodra een relatie uit is meteen weer op dat Tinder op zoek naar de volgende. Lijkt mij enorm vermoeiend allemaal. Daten lijkt wel een soort bezigheid of hobby te zijn geworden. Terwijl daten in mijn ogen nog altijd bedoeld is om een leuk iemand beter te leren kennen. Ik snap niet waarom dat geforceerd moet worden.
R&P / Hoe nu verder, (geen vriendin, e.d )quote:Op dinsdag 7 februari 2017 14:44 schreef Charleville het volgende:
[..]
Ik ben wel naar de hoeren geweest. Maar hoezo ben ik dan een trol?
Ook zo'n smoes of iig veelgebruikte reden om 't uit te stellen.. die maandelijkse periode.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 14:38 schreef jesseax het volgende:
Vrouwen vaker ongesteld tijdens online date.
Even lezenquote:Op dinsdag 7 februari 2017 14:47 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
R&P / Hoe nu verder, (geen vriendin, e.d )
Ah, dit was je trolltopic destijds.
Toch merk ik het wel vaak. Periodes waarin je elke dag dates kunt fixen zonder dat er een haan naar kraait, meteen willen afspreken e.d. en periodes waar het echt niet lukt. Smoesjes dit, smoesjes dat, ziek, zwak, misselijk, van de aardbodem verdwenen.quote:
Achja, ik vind de moeite / resultaat verhouding op datingssites wel heel slecht ook, je moet het voor de lol doen en totaal niet om het daten eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 14:51 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Toch merk ik het wel vaak. Periodes waarin je elke dag dates kunt fixen zonder dat er een haan naar kraait, meteen willen afspreken e.d. en periodes waar het echt niet lukt. Smoesjes dit, smoesjes dat, ziek, zwak, misselijk, van de aardbodem verdwenen.
Heb je een foto van TS? Ben wel benieuwd eigenlijk :p.quote:
Nee haha. Bedoelde dat elliot wel model knap was. Kleine kans dat hij net zo knap is. Maar het gaat meer om houding.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 14:55 schreef ITrade het volgende:
[..]
Heb je een foto van TS? Ben wel benieuwd eigenlijk :p.
Ze komen vooral wanneer het je niet verwacht en er geen nadruk op legt. Spreek je af voor komende vrijdag, krijg je paar dagen van te voeren al de smoejesmachine op gang: 'pfff.. niet zo lekker deze dagen, ik weet het niet of ik het red voor vrijdag hoor..' en dan vrijdag afzeggen en niks meer horen. Terwijl spontaan vaak goed werkt: wat doe je vandaag? Oh geen plannen,? ik ook niet... zin om samen wat te doen? Check. Dan is er op zich ook niet veel verloren als het niet blijkt te klikken. Beter dan drie weken appen, veel tijd kwijt zijn en er nooit een date komt.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 14:55 schreef ludovico het volgende:
[..]
Achja, ik vind de moeite / resultaat verhouding op datingssites wel heel slecht ook, je moet het voor de lol doen en totaal niet om het daten eigenlijk.
Want die dates komen er toch niet.
Och, mensen altijd met hun theorieën, het is net de aandelenmarkt dat online dating.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 14:58 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Ze komen vooral wanneer het je niet verwacht en er geen nadruk op legt. Spreek je af voor komende vrijdag, krijg je paar dagen van te voeren al de smoejesmachine op gang: 'pfff.. niet zo lekker deze dagen, ik weet het niet of ik het red voor vrijdag hoor..' en dan vrijdag afzeggen en niks meer horen. Terwijl spontaan vaak goed werkt: wat doe je vandaag? Oh geen plannen,? ik ook niet... zin om samen wat te doen? Check. Dan is er op zich ook niet veel verloren als het niet blijkt te klikken. Beter dan drie weken appen, veel tijd kwijt zijn en er nooit een date komt.
Waar is dan dat stukje van door de mand vallen omdat ie per ongeluk met een troll account postte en het topic werd gesloten? Het lijkt er op dat het topic werd gesloten omdat het gewoon 300 posts had?quote:Op dinsdag 7 februari 2017 14:47 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Wat is er random aan drie weken appen maar geen date? Ergens in die drie weken kan je best eerlijk zijn. Er is altijd wel een gaatje te vinden in die weken om elkaar even snel te zien. Anders gewoon dikke geen interesse.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 15:00 schreef ludovico het volgende:
[..]
Och, mensen altijd met hun theorieën, het is net de aandelenmarkt dat online dating.
Het is gewoon een random walk!
Wat er random aan is? Dat het meisje een individu is, waar je geen pijl aan kunt vastknopen of ze met je gaat daten of niet en of het leuk is of niet. Je weet het niet.... Noem het "het lot" voor mij part.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 15:00 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Wat is er random aan drie weken appen maar geen date? Ergens in die drie weken kan je best eerlijk zijn. Er is altijd wel een gaatje te vinden in die weken om elkaar even snel te zien. Anders gewoon dikke geen interesse.
quote:Op dinsdag 7 februari 2017 15:00 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Wat is er random aan drie weken appen maar geen date? Ergens in die drie weken kan je best eerlijk zijn. Er is altijd wel een gaatje te vinden in die weken om elkaar even snel te zien. Anders gewoon dikke geen interesse.
quote:Op dinsdag 7 februari 2017 15:03 schreef motorbloempje het volgende:
Niemand wil een narcistische zeikende wanhopige autist.
Mwoa, zou daar niet te zeker van zijn eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 15:05 schreef ludovico het volgende:
grote kans dat het niks te maken heeft met hoe jij je profileert.
Prima.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 15:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Mwoa, zou daar niet te zeker van zijn eerlijk gezegd.
Je had toch ook een user genaamd Zalmplaat010, was ook een onervaren en gefrustreerde jongeman. Lijkt voor veel wanhopige mannen dat online daten de enige en laatste stap is om überhaupt aan een meisje te komen.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 14:47 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Bij hem wel, kijk wel even tegen wie je het had he.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 15:09 schreef ludovico het volgende:
[..]
Prima.
Als jij denkt dat het daar wel aan ligt, be my guest, als je niks kan aanwijzen heeft dat gedrag geen positieve effecten.
Het is niet de enige en laatste stap voor die jongens. Het is de veiligste en makkelijkste manier om voor jezelf te doen alsof je daadwerkelijk bezig bent met je leven. Lekker wat op de bank blijven zitten swipen en klagen dat er niks veranderd, in plaats van naar buiten gaan, jezelf bloot te moeten geven zoals je bent en moeite te doen een sociale kring op te bouwen.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 15:10 schreef 0906 het volgende:
[..]
Je had toch ook een user genaamd Zalmplaat010, was ook een onervaren en gefrustreerde jongeman. Lijkt voor veel wanhopige mannen dat online daten de enige en laatste stap is om überhaupt aan een meisje te komen.
Nou, misschien wordt het dan eens tijd voor je om dat eens te gaan leren? Of ga je nog langer hier berichtjes over asielzoekers plaatsen?quote:Verreweg leer je in die leeftijd mensen offline kennen, ook een stuk minder geforceerd en spontaan. Maar dan moet je wel sociaal kunnen zijn, goed in de groep liggen en kunnen flirten.
Komt er dan bloed uit je toetsenbord of zo?quote:Op dinsdag 7 februari 2017 14:38 schreef jesseax het volgende:
Vrouwen vaker ongesteld tijdens online date.
Ja online is lekker gemakkelijk. Zo even naar buitengaan is ook niet zo'n goed idee, denk dat je eerst jezelf de basis van sociaal contact moet aanleren. Zonder sociale vaardigheden is offline flirten sowieso kansloos. Je moet sociaal en zelfverzekerd zijn, daarom is online daten ook zo easy voor mannen die wat minder vaardig zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 15:14 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Het is niet de enige en laatste stap voor die jongens. Het is de veiligste en makkelijkste manier om voor jezelf te doen alsof je daadwerkelijk bezig bent met je leven. Lekker wat op de bank blijven zitten swipen en klagen dat er niks veranderd, in plaats van naar buiten gaan, jezelf bloot te moeten geven zoals je bent en moeite te doen een sociale kring op te bouwen.
[..]
Nou, misschien wordt het dan eens tijd voor je om dat eens te gaan leren? Of ga je nog langer hier berichtjes over asielzoekers plaatsen?
Ik meen vorig jaar een topic van je te hebben gelezen. Dacht dat je de goede kant op ging? Deze instelling is echt heel onaantrekkelijk hè.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 13:31 schreef Charleville het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in, het maakt me niet meer uit wie het is..
Ik pas mezelf wel aan, of ze nu in Ieper België woont of in Groningen.. Ik reis er wel heen heb een auto.
Heb nog een tijdje met iemand contact gehad die verschillende stoornissen had, maar schijnbaar had ze meer behoefte aan iemand om mee te mailen ipv. af te spreken.
Ik wil gewoon een vriendin, probeer het al jaren.. En omdat het nooit lukt, voel ik mij de laatste tijden steeds minder waard.... Soms denk ik, ik kan net zo goed de kassieres niet meer aan kijken, want alle vrouwen vinden me toch maar niets..
Maar generaliseren wil ik niet doen, dus blijf positief m'n best doen
Het topic heeft meerdere delen.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 15:00 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Waar is dan dat stukje van door de mand vallen omdat ie per ongeluk met een troll account postte en het topic werd gesloten? Het lijkt er op dat het topic werd gesloten omdat het gewoon 300 posts had?
Je hebt ook een user genaamd Syndroom/Symptoom. Is volgens mij wel de grootste onervaren en gefrustreerde jongeman op dit forum die zich vooral beter met zijn eigen zaken kan bemoeien voordat hij anderen ongevraagd advies geeft.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 15:10 schreef 0906 het volgende:
[..]
Je had toch ook een user genaamd Zalmplaat010, was ook een onervaren en gefrustreerde jongeman. Lijkt voor veel wanhopige mannen dat online daten de enige en laatste stap is om überhaupt aan een meisje te komen.
Verreweg leer je in die leeftijd mensen offline kennen, ook een stuk minder geforceerd en spontaan. Maar dan moet je wel sociaal kunnen zijn, goed in de groep liggen en kunnen flirten.
Heb je dan ook een link naar de exacte post waar het mis gaat?quote:Op dinsdag 7 februari 2017 15:52 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Het topic heeft meerdere delen.
Die Zalmplaat010 probeert nu een relatie op te bouwen met een hoer die hij neukte (ja, echt).quote:Op dinsdag 7 februari 2017 15:53 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Je hebt ook een user genaamd Syndroom/Symptoom. Is volgens mij wel de grootste onervaren en gefrustreerde jongeman op dit forum die zich vooral beter met zijn eigen zaken kan bemoeien voordat hij anderen ongevraagd advies geeft.
Zoiets denk ik ook wel ja. Verbluffend dat mannen ook moeiteloos voor een tweede of derde keus kunnen gaan. Dat vind ik toch zo vreemd.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 16:26 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik denk dat vrouwen er van te voren al veel meer mee bezig zijn dan mannen. Al een heel verhaal om die man heen bedenken en alvast invullen/fantaseren hoe hij zal zijn. Mannen denken 'ziet er goed uit' en gaan er meer open in zonder de vraagtekens alvast in te vullen.
Hahaha briljant! Erg herkenbaar ook.quote:
Verbluffend? Het is volkomen logisch. Voor een man dan.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 16:44 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zoiets denk ik ook wel ja. Verbluffend dat mannen ook moeiteloos voor een tweede of derde keus kunnen gaan. Dat vind ik toch zo vreemd.
Tweede of derde keus? Leg eens uit?quote:Op dinsdag 7 februari 2017 16:44 schreef Boca_Raton het volgende:
Zoiets denk ik ook wel ja. Verbluffend dat mannen ook moeiteloos voor een tweede of derde keus kunnen gaan. Dat vind ik toch zo vreemd.
Ik heb het zelf in ieder geval nog nooit meegemaakt.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 16:44 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Misschien he, als je vrouwen eens als volwaardige mensen zou beschouwen, dan wil misschien nog ooit wel een iets met je.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 16:29 schreef matigeuser het volgende:
En de gemiddelde vrouwelijke 5-6 waant zich ook een 9 in deze tijden.
Zelfs een vrouwelijke 5 heeft rustig 30-40 matches op een avondje Tinderen. Of krijgt tientallen berichten per week op een datingssite.
De verhoudingen man-vrouw zijn volledig scheef en mannen hebben veel lagere eisen dan vrouwen als het aankomt op daten en seks.
Dus ja, die 5-jes met een opgeblazen ego gaan niet meer settelen voor less. Die tientallen matches met mannelijke 6-jes boeit ze niet meer. Zijn ze immuun voor geworden.
Dus gaan ze allemaal voor de top 10% mannen. Maar daar krijgen ze geen date mee want die hoeven hun eisen niet zo te verlagen.
Dus probeert ze het af en toe nog maar eens met een 6je. Dat valt dan vies tegen. Ze denkt recht te hebben op meer. Op beter.
Jezelf op (realistiche) (seksmarkt)waarde kunnen schatten is denk ik een hele belangrijke eigenschap. Maar weinig mensen kunnen dat accuraat.
Deze vent wel.
Ja, alles wijst erop dat jij moet veranderen. Want dit werkt zo niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 17:25 schreef 0906 het volgende:
Dus voor de (minder vaardige) mannen is het een soort stoelendans?
Niet per se, als dertiger is het niet altijd nog even makkelijk om je vrienden mee naar een kroeg te krijgen waar wat te versieren valt. En veel vrijgezelle vrouwen komen daar ook nooit.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 17:25 schreef 0906 het volgende:
Dus voor de (minder vaardige) mannen is het een soort stoelendans?
Waarom denk je dat dit voor vrouwen anders is?quote:Op dinsdag 7 februari 2017 16:44 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Als je in de bovenste 20% zit als man is het simpel, overige 60% kan ook wel meekomen. Het gaat mij om de onderste 20% van de mannen, dus zeg maar de onderklasse in de liefde. Voor hen is die stoelendans veel moeilijker omdat vrouwen nou eenmaal competente mannen willen.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 17:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Niet per se, als dertiger is het niet altijd nog even makkelijk om je vrienden mee naar een kroeg te krijgen waar wat te versieren valt. En veel vrijgezelle vrouwen komen daar ook nooit.
Verder bakken mannen die niet kunnen versieren er op datingsites ook niks van
Mannen kunnen wel voor één vrouw gaan, maar als die (zelfs na -tig) jaar afhaakt, dan is een andere vrouw al snel goed. En wil die ook niet dan is de volgende keus ook snel gemaakt.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 17:20 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
Tweede of derde keus? Leg eens uit?
Stel dat dat zo is, waar baseer je dan op dat het een tweede keus is?quote:Op dinsdag 7 februari 2017 17:54 schreef Boca_Raton het volgende:
Mannen kunnen wel voor één vrouw gaan, maar als die (zelfs na -tig) jaar afhaakt, dan is een andere vrouw al snel goed.
Te kritisch en te veeleisend, in veel gevallen. Wat overigens meestal niet leidt tot het maken van betere keuzes.quote:Zo is dat bij vrouwen helemaal niet. Die zijn veel kritischer en veeleisender.
Ik weet niet of je moet kunnen versieren. Hou als je date via sites in gedachten dat het niet leuk is voor een vrouw om een algemene reactie te ontvangen. Zo eentje waarvan je denkt: die heeft het hele vrouwenbestand van deze site al ontvangen.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 17:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Verder bakken mannen die niet kunnen versieren er op datingsites ook niks van
De noodzaak van sex is er niet zoals bij mannen. Een groot aantal mannen verpietert als ze alleen wonen. Voor vrouwen is dat minder moeilijk.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 17:39 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Waarom denk je dat dit voor vrouwen anders is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |