Doe eens normaal joh.quote:
Bamischijf dat je er bent.quote:
Karel?quote:
Duurt wel lang met aids, met een beetje goeie medicatie zit je nog je hele leven aan de herrie vast.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:01 schreef YokiKater het volgende:
Mijn buurvrouw heeft al 5 uur lang bezoek en ik zit dus al 5 uur lang in het gelul van anderen. Ik hoop dat ze volgespoten wordt met aids.
Ok.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat ga ik niet teruglezen hoor.
Tegen die tijd heb ik toch wel een andere woning.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Duurt wel lang met aids, met een beetje goeie medicatie zit je nog je hele leven aan de herrie vast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik Achterstevoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou dat gewoon doen om Henk Efteling te trollen.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:21 schreef sp3c het volgende:
ik stem gewoon niet, fuck die gasten
al vind ik die partij voor niet stemmers wel redelijk geniaal dus misschien doe ik dat
als die een meerderheid krijgen zit ik echt gewoon 4 jaar met mijn broek op mijn enkels hequote:Op maandag 6 februari 2017 22:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou dat gewoon doen om Henk Efteling te trollen.
quote:Op maandag 6 februari 2017 22:21 schreef Specularium het volgende:
Er komt ook een F-16 aan.Ja, ik denk dat ik die zo ook ga zien, er zitten er 3 in de lucht momenteel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2017 22:23:38 ]
Nou stoer hoor.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:21 schreef sp3c het volgende:
ik stem gewoon niet, fuck die gasten
al vind ik die partij voor niet stemmers wel redelijk geniaal dus misschien doe ik dat
niet stoer maar teleurgesteldquote:
nee die kunnen niet hoverenquote:
Ik vind dat heerlijk spul, ga in april nog wel eens naar Leeuwarden toe, dan heb je altijd een grote Europese oefening daar, veel mooie jagers komen dan voorbij. Vind ik leuker dan naar een vliegshow te kijken.quote:
Operation Frylan Flag?quote:Op maandag 6 februari 2017 22:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik vind dat heerlijk spul, ga in april nog wel eens naar Leeuwarden toe, dan heb je altijd een grote Europese oefening daar, veel mooie jagers komen dan voorbij. Vind ik leuker dan naar een vliegshow te kijken.
Ja, je hebt daar een mooie spottersplaats, vaak maken ze ook nog een doorstart vlak voor de landing, wat een geweld daar dan af komtquote:Op maandag 6 februari 2017 22:29 schreef YokiKater het volgende:
Oh ja dus. Dat is wel leuk ja. Dan zijn er ook F15's.
Neuj ik kijk er een uurtje of 2 en dan vind ik het wel weer mooi, daarna even naar de Weaze en ik heb een mooie dag gehad.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:31 schreef YokiKater het volgende:
Tentje opzetten op de Vliehors, alles.
Vliehors wil je ook helemaal niet zijn joh, dat mag ook niet. Maar het is wel kicken.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Neuj ik kijk er een uurtje of 2 en dan vind ik het wel weer mooi, daarna even naar de Weaze en ik heb een mooie dag gehad.
Ohja, dat is dat oefenterrein op Vlieland, nee ik sta dan gewoon bij de landingsbaan in Leeuwarden.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Vliehors wil je ook helemaal niet zijn joh, dat mag ook niet. Maar het is wel kicken.
quote:Op maandag 6 februari 2017 22:29 schreef YokiKater het volgende:
Oh ja dus. Dat is wel leuk ja. Dan zijn er ook F15's.
Valt ze vanzelf nog wel door de mand in het traject.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:44 schreef YokiKater het volgende:
Ze werkt bij dat bedrijf waar jij ook had gesolliciteerd.. die ene via lelystad op eham. Noemt zichzelf agentHeeft haar diploma nog niet en ik heb allemaal info die haar chantabel maken... domme kutkoe. Echt, van die oh oh cherso types.. ik heb er niets mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |