In beide musea mag je bij een aantal toestellen naar binnen o.a. de Concorde's (4 in totaal als je beide musea rekent), de 747 en straks ook de A380.quote:Op woensdag 15 februari 2017 10:45 schreef flipsen het volgende:
In die musea (Parijs en Toulouse), mag je dan ook binnen kijken in die kisten? Dus die 747-100, de Concorde en nu die 380? Lijkt me zeker interessant, maar als je ze alleen van buiten mag zien is er niet zoveel aan natuurlijk.
En Air Mauritius in de zomer naar Schiphol met hun A340-300.quote:
Ik denk dat het ook een groot deel te maken heeft met rusttijden van de crew.quote:Op woensdag 15 februari 2017 15:33 schreef FredvZ het volgende:
KLM gaat vliegen op maandag, donderdag en zaterdag.
Dat zijn (toevallig?) ook de vertrekdagen waarop TUI via Emirates vakanties aanbiedt.
En een extra start en landingsbaan.quote:Op woensdag 15 februari 2017 18:22 schreef Mikey92 het volgende:
Passagierscijfers Schiphol gaan door het dak
Misschien tijd om wat eerder te beginnen met bouwen van de nieuwe terminal...
Of de huidige meer gebruikenquote:Op woensdag 15 februari 2017 18:33 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
En een extra start en landingsbaan.
Nope, die kunnen de dag na aankomst alweer terug, daar ligt het niet aan.quote:Op woensdag 15 februari 2017 16:02 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook een groot deel te maken heeft met rusttijden van de crew.
En sowieso kan je meerdere crews op de bestemming hebben en zo elke dag vliegen maar wel meerdere dagen rust bieden.quote:Op woensdag 15 februari 2017 20:04 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Nope, die kunnen de dag na aankomst alweer terug, daar ligt het niet aan.
Als de groei inderdaad zou doorzetten; in 2012 door de grens van 50 miljoen, 2016 door de 60 miljoen en in 2017 door de 70 miljoen.quote:Op woensdag 15 februari 2017 18:22 schreef Mikey92 het volgende:
Passagierscijfers Schiphol gaan door het dak
Misschien tijd om wat eerder te beginnen met bouwen van de nieuwe terminal...
Die gaan dan over een paar jaar ook op de schop. En meer banen gaat op Schiphol echt niet voor (veel) meer bewegingen zorgen. Het zijn de regels en afspraken die de boel beperken.quote:Op woensdag 15 februari 2017 19:29 schreef Sunri5e het volgende:
Dat gaat niet met de huidige regels.
D'r zit inderdaad bijna 26 uur tussen aankomst en vertrek van volgende vlucht. (Tussen Ma en Do vlucht nog 24 uur meer)quote:Op woensdag 15 februari 2017 20:04 schreef The_stranger het volgende:
Nope, die kunnen de dag na aankomst alweer terug, daar ligt het niet aan.
KLM heeft nu wel duidelijk de visie van bestemmingen uitproberen (en niet direct dagelijks) dus direct maar dagelijks naar Mauritius zal wel niet helemaal de bedoeling zijn.quote:Op woensdag 15 februari 2017 20:08 schreef NewHorizon het volgende:
En sowieso kan je meerdere crews op de bestemming hebben en zo elke dag vliegen maar wel meerdere dagen rust bieden.
En. Hoe ver viel je mond open vandaag?quote:Op maandag 13 februari 2017 20:20 schreef Sunri5e het volgende:
Transavia is by far hun best presterende onderdeel.
Niet. Deze winsten zijn alleen maar ontstaan door lage olieprijzen. Als deze omhoog gaan klapt alles weer in elkaar.quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:34 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
En. Hoe ver viel je mond open vandaag?
Kijk eens naar wat ik quote: "Transavia is by far hun best presterende onderdeel."quote:Op donderdag 16 februari 2017 22:36 schreef Sunri5e het volgende:
Niet. Deze winsten zijn alleen maar ontstaan door lage olieprijzen. Als deze omhoog gaan klapt alles weer in elkaar.
Dat is een Photoshop toch? Of is dat echt? Indrukwekkende foto danquote:
Nope; vorige week donderdag genomen tijdens Wereldkampioenschappen alpineskiën 2017 in Sankt Moritz, Zwitserland.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 11:32 schreef derLudolf het volgende:
Dat is een Photoshop toch? Of is dat echt? Indrukwekkende foto dan
Het zijn geen serienummers, maar modelnummers.quote:Op vrijdag 17 februari 2017 12:45 schreef flipsen het volgende:
Wat zijn nou eigenlijk de grote verschillen in de verschillende "serienummers" van bijvoorbeeld de 787? Nu al een 10, maar is die dan weer nog beter/groter/efficienter? Lijken wel wasmiddelenreclames dan
quote:Op vrijdag 17 februari 2017 01:04 schreef Iemand91 het volgende:
De 787-10 is uit de fabriek gerold in Charleston, South Carolina. (de 787-10 zal alleen daar worden geproduceerd)
Morgen Vandaag volgt de officiële roll-out van de 787-10 en schijnbaar zal President Trump aanwezig zijn.
Mooi hoe de schaduw die bolling creëert op de eerste foto!quote:Op vrijdag 17 februari 2017 21:08 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
idd. Doet me denken aan de Lockheed Constellation:quote:Op vrijdag 17 februari 2017 21:30 schreef Adrie072 het volgende:
[..]
Mooi hoe de schaduw die bolling creëert op de eerste foto!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |