Overbelast.quote:Op maandag 6 februari 2017 12:52 schreef Tem het volgende:
Stemwijzer is online!
[ afbeelding ]
https://tweedekamer2017.stemwijzer.nl/#intro
Plaats hier je uitkomst als je daar behoefte aan hebt.
Hmmm. wilde hem net gaan doen.quote:
GeenStijl / GeenPeil ligt in de clinch met de Stemwijzer, inmiddels:quote:Op maandag 6 februari 2017 12:57 schreef Berkery het volgende:
Zoals verwacht, als je overal 'geen mening' invult krijg je een 100% match met GeenPeil en de Niet-Stemmers
Niet?quote:Op maandag 6 februari 2017 13:22 schreef racerdkb het volgende:
Verbaas me dat mensen hier hun resultaat zo postenhet is geen spelletje toch.
Snap je gevolgtrekking niet zo. Vroeger was men inderdaad niet zo open over in wat men stemde maar dat is volgens mij wel een beetje passé.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:22 schreef racerdkb het volgende:
Hier is die website overbelast; op zich een goed teken dat er zo veel animo en belangstelling is.
Op basis waarvan denk jij dat mensen hun resultaat / stemgedrag als een spelletje zien?quote:Op maandag 6 februari 2017 13:22 schreef racerdkb het volgende:
Hier is die website overbelast; op zich een goed teken dat er zo veel animo en belangstelling is.
Ah gossie. Je zou bijna medelijden krijgen met die GeenStijlers.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:05 schreef Elfletterig het volgende:
GeenStijl / GeenPeil ligt in de clinch met de Stemwijzer, inmiddels:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ie_svp_11u_want.html
Die gaan hun kansloze verlies tijdens de verkiezingen ook vast af proberen te wimpelen op de Stemwijzer.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:28 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ah gossie. Je zou bijna medelijden krijgen met die GeenStijlers.
Sowieso: als jij je stem aan geen enkele politieke partij toevertrouwt en als je niet kunt leven met het principe van een volksvertegenwoordiging (politici die jouw belang vertegenwoordigen), waarom zou je dan een Stemwijzer invullen?quote:Op maandag 6 februari 2017 13:28 schreef Berkery het volgende:
[..]
Het zou nieuws zijn als ze eens niet in de clinch lagen.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
GeenStijl / GeenPeil ligt in de clinch met de Stemwijzer, inmiddels:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ie_svp_11u_want.html
Voordat ik medelijden krijg met Geenstijl moet het wel heel erg zijn.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:28 schreef Berkery het volgende:
[..]
Lekker veel werk om dat met de hand te doen, 24 partijen voor elke user. Of pak je alleen de bovenste?quote:Op maandag 6 februari 2017 13:30 schreef Tem het volgende:
Ik zal op basis van de geposte uitslagen ook wel een uitslag van het totaal maken in de OP. Je kan maar 1x meedoen.
Ja, alleen de bovenste anders kost het me teveel tijdquote:Op maandag 6 februari 2017 13:34 schreef SeLang het volgende:
[..]
Lekker veel werk om dat met de hand te doen, 24 partijen voor elke user. Of pak je alleen de bovenste?
Bovendien is FOK! zelf voor de meeste users gewoon anoniem.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:36 schreef karr-1 het volgende:
Het zal me jeuken dat mensen weten wat ik stem. Bovendien, wie zegt dat ik me ga houden aan het resultaat van de stemwijzer?
Weet het echt nog niet. Toch, ondanks Pechtold, maakt D66 wel weer wat meer kans op dit moment.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waar neig je momenteel oprecht naar eigenlijk?
en datquote:Op maandag 6 februari 2017 13:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bovendien is FOK! zelf voor de meeste users gewoon anoniem.
-Het is min of meer anoniem;quote:Op maandag 6 februari 2017 13:22 schreef racerdkb het volgende:
Ik vind het juist raar als mensen dat niet durven te posten. Dit is een politiek forum waar mensen in detail posten wat ze van allerlei onderwerpen vinden. Maar het resultaat dat een stemwijzer levert op basis van een paar concrete vragen zou je dan niet durven posten?quote:Op maandag 6 februari 2017 13:22 schreef racerdkb het volgende:
Ik ben ook geen fan van Pechtold, maar ik vind persoonlijk het verkiezingsprogramma nogal wat belangrijker dan het poppetje dat het in de media verdedigt.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Weet het echt nog niet. Toch, ondanks Pechtold, maakt D66 wel weer wat meer kans op dit moment.
Mja zit wat in maar ik vind het zelf toch te persoonlijk om te posten denk ik.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
-Het is min of meer anoniem;
-Het is maar een stemwijzer, het is niet dat je gebonden bent aan de uitslag
Dat is ook zo maar ik twijfelde of D66 nog wel bij mij past.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van Pechtold, maar ik vind persoonlijk het verkiezingsprogramma nogal wat belangrijker dan het poppetje dat het in de media verdedigt.
Omdat het gevoelsmatig geen partij voor gezinnen is? Maar zijn alle partijen die wel op dat imago inzetten niet enkel de confessionelen?quote:Op maandag 6 februari 2017 13:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is ook zo maar ik twijfelde of D66 nog wel bij mij past.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |