Overbelast.quote:Op maandag 6 februari 2017 12:52 schreef Tem het volgende:
Stemwijzer is online!
[ afbeelding ]
https://tweedekamer2017.stemwijzer.nl/#intro
Plaats hier je uitkomst als je daar behoefte aan hebt.
Hmmm. wilde hem net gaan doen.quote:
GeenStijl / GeenPeil ligt in de clinch met de Stemwijzer, inmiddels:quote:Op maandag 6 februari 2017 12:57 schreef Berkery het volgende:
Zoals verwacht, als je overal 'geen mening' invult krijg je een 100% match met GeenPeil en de Niet-Stemmers
Niet?quote:Op maandag 6 februari 2017 13:22 schreef racerdkb het volgende:
Verbaas me dat mensen hier hun resultaat zo postenhet is geen spelletje toch.
Snap je gevolgtrekking niet zo. Vroeger was men inderdaad niet zo open over in wat men stemde maar dat is volgens mij wel een beetje passé.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:22 schreef racerdkb het volgende:
Hier is die website overbelast; op zich een goed teken dat er zo veel animo en belangstelling is.
Op basis waarvan denk jij dat mensen hun resultaat / stemgedrag als een spelletje zien?quote:Op maandag 6 februari 2017 13:22 schreef racerdkb het volgende:
Hier is die website overbelast; op zich een goed teken dat er zo veel animo en belangstelling is.
Ah gossie. Je zou bijna medelijden krijgen met die GeenStijlers.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:05 schreef Elfletterig het volgende:
GeenStijl / GeenPeil ligt in de clinch met de Stemwijzer, inmiddels:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ie_svp_11u_want.html
Die gaan hun kansloze verlies tijdens de verkiezingen ook vast af proberen te wimpelen op de Stemwijzer.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:28 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ah gossie. Je zou bijna medelijden krijgen met die GeenStijlers.
Sowieso: als jij je stem aan geen enkele politieke partij toevertrouwt en als je niet kunt leven met het principe van een volksvertegenwoordiging (politici die jouw belang vertegenwoordigen), waarom zou je dan een Stemwijzer invullen?quote:Op maandag 6 februari 2017 13:28 schreef Berkery het volgende:
[..]
Het zou nieuws zijn als ze eens niet in de clinch lagen.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
GeenStijl / GeenPeil ligt in de clinch met de Stemwijzer, inmiddels:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ie_svp_11u_want.html
Voordat ik medelijden krijg met Geenstijl moet het wel heel erg zijn.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:28 schreef Berkery het volgende:
[..]
Lekker veel werk om dat met de hand te doen, 24 partijen voor elke user. Of pak je alleen de bovenste?quote:Op maandag 6 februari 2017 13:30 schreef Tem het volgende:
Ik zal op basis van de geposte uitslagen ook wel een uitslag van het totaal maken in de OP. Je kan maar 1x meedoen.
Ja, alleen de bovenste anders kost het me teveel tijdquote:Op maandag 6 februari 2017 13:34 schreef SeLang het volgende:
[..]
Lekker veel werk om dat met de hand te doen, 24 partijen voor elke user. Of pak je alleen de bovenste?
Bovendien is FOK! zelf voor de meeste users gewoon anoniem.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:36 schreef karr-1 het volgende:
Het zal me jeuken dat mensen weten wat ik stem. Bovendien, wie zegt dat ik me ga houden aan het resultaat van de stemwijzer?
Weet het echt nog niet. Toch, ondanks Pechtold, maakt D66 wel weer wat meer kans op dit moment.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waar neig je momenteel oprecht naar eigenlijk?
en datquote:Op maandag 6 februari 2017 13:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bovendien is FOK! zelf voor de meeste users gewoon anoniem.
-Het is min of meer anoniem;quote:Op maandag 6 februari 2017 13:22 schreef racerdkb het volgende:
Ik vind het juist raar als mensen dat niet durven te posten. Dit is een politiek forum waar mensen in detail posten wat ze van allerlei onderwerpen vinden. Maar het resultaat dat een stemwijzer levert op basis van een paar concrete vragen zou je dan niet durven posten?quote:Op maandag 6 februari 2017 13:22 schreef racerdkb het volgende:
Ik ben ook geen fan van Pechtold, maar ik vind persoonlijk het verkiezingsprogramma nogal wat belangrijker dan het poppetje dat het in de media verdedigt.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Weet het echt nog niet. Toch, ondanks Pechtold, maakt D66 wel weer wat meer kans op dit moment.
Mja zit wat in maar ik vind het zelf toch te persoonlijk om te posten denk ik.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
-Het is min of meer anoniem;
-Het is maar een stemwijzer, het is niet dat je gebonden bent aan de uitslag
Dat is ook zo maar ik twijfelde of D66 nog wel bij mij past.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van Pechtold, maar ik vind persoonlijk het verkiezingsprogramma nogal wat belangrijker dan het poppetje dat het in de media verdedigt.
Omdat het gevoelsmatig geen partij voor gezinnen is? Maar zijn alle partijen die wel op dat imago inzetten niet enkel de confessionelen?quote:Op maandag 6 februari 2017 13:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is ook zo maar ik twijfelde of D66 nog wel bij mij past.
Jij móét wel links stemmen als je zo naïef bent!quote:Op maandag 6 februari 2017 13:55 schreef racerdkb het volgende:
[..]
Mja zit wat in maar ik vind het zelf toch te persoonlijk om te posten denk ik.
Je plaatst een schets van je politieke voorkeur op een openbaar forum en als je een beetje naamsbekendheid hebt dan zie ik mensen dit soort dingen wel onthouden en tegen je gebruiken.
Aan de andere kant is FOK! ondertussen misschien volwassen genoeg dat mensen niet meer gaan trollen met "Linkse boomknuffelaar" en mensen wel in hun waarde laten ongeacht hun politieke voorkeur.
Maar vanwege de tijdelijke hype toch maar op Klaver stemmen?quote:Op maandag 6 februari 2017 14:01 schreef 99.999 het volgende:
D66 bovenaan. Gevolgd door PvdA en GL. De populistisch-rechtse clubjes allemaal stijf onderaan.
Daar is waarschijnlijk wel zo. Al is dat het niet alleen, die ¤500 aktie vind ik weer waardeloos bijvoorbeeld. Maar ik ga het nog helemaal doornemen de komende periode.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Omdat het gevoelsmatig geen partij voor gezinnen is? Maar zijn alle partijen die wel op dat imago inzetten niet enkel de confessionelen?
Ja, ondanks dat je me te links vindt.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij hebt vooralsnog D66 bovenaan in elke peiler.
Bij mij eindigde de PVV ergens onderaan de middenmoot. Verbaasde me een beetje, die stonden bij eerdere stemhulpen altijd stijf onderaan.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:01 schreef 99.999 het volgende:
D66 bovenaan. Gevolgd door PvdA en GL. De populistisch-rechtse clubjes allemaal stijf onderaan.
Die actie is hemeltergend ja. Jammer dat ze door dergelijke politieke fouten nu de aandacht afleiden van een mooi programma.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Daar is waarschijnlijk wel zo. Al is dat het niet alleen, die ¤500 aktie vind ik weer waardeloos bijvoorbeeld. Maar ik ga het nog helemaal doornemen de komende periode.
Als je er dit keer ook gewoon eens op gaat stemmen neem ik dat terug.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:05 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, ondanks dat je me te links vindt.
Nee niet naïef maar wel optimistisch en veel vertrouwen in het kordaat optreden van de modjes.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij móét wel links stemmen als je zo naïef bent!
Mooie top-3.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:10 schreef Houtenbeen het volgende:
FVD - 80%
CDA - 67%
VNL - 67%
VVD - 67%
OP - 67%
PVV - 63%
SGP - 57%
.
.
Artikel1 - 17%
GL - 10%
Nóg meer naïviteit!quote:Op maandag 6 februari 2017 14:10 schreef racerdkb het volgende:
[..]
Nee niet naïef maar wel optimistisch en veel vertrouwen in het kordaat optreden van de modjes.
Die komen NWS, POL en KLB niet uit denk ik....quote:Op maandag 6 februari 2017 14:18 schreef Apekoek het volgende:
Weinig PVV stemmers hier zo te zien, dacht dat Fok daar bomvol mee zat?
Dat ding is niet te bereiken vanuit het buitenland.quote:
Hier in BG werkt het prima.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:19 schreef static het volgende:
[..]
Dat ding is niet te bereiken vanuit het buitenland.
Genoeg betere alternatieven nu.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:18 schreef Apekoek het volgende:
Die zijn er genoeg alleen die houden zich anoniem omdat ze niet zitten te wachten op commentaar. Het zijn die mensen die nu stil blijven maar hun stem laten horen pas op verkiezingsdag waar ik bang voor ben.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:18 schreef Apekoek het volgende:
Buitenland voortrekken. Duidelijk een links platform.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:22 schreef Dubbeldrank het volgende:
Hier in NL doet 'ie nu helemaal niets!
Nee, vanwege cliëntelisme. Klaver stoot me eerder af.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar vanwege de tijdelijke hype toch maar op Klaver stemmen?
Vind 30 vraagjes ook maar erg basaal. Alhoewel ik ongetwijfeld vrij links uit blijf komen, al waren het 500 vragenquote:Op maandag 6 februari 2017 14:24 schreef dimmak het volgende:
Te weinig vragen over privacy en milieu naar mijn mening.
Mijn top 3 zonder dingen die zwaarder tellen:
1. SP
2. Denk
3. Christen Unie
Laat ik dingen zwaarder tellen komt de Piraten Partij eruit. Waarschijnlijk gaat daar ook mijn stem naar toe. PVV gelukkig op de laatste plek.
SCHAN-DALIG!quote:Op maandag 6 februari 2017 14:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Buitenland voortrekken. Duidelijk een links platform.
Bij mij scoorden alleen FvD, Geenpeil en Niet-Stemmers lager dan de PVVquote:Op maandag 6 februari 2017 14:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij mij eindigde de PVV ergens onderaan de middenmoot. Verbaasde me een beetje, die stonden bij eerdere stemhulpen altijd stijf onderaan.
VVD wel zoals gebruikelijk bijna geen match mee. CDA stond lager dan ik verwacht had. Ik had het idee dat die een tikkeltje linkser/progressiever waren geworden maar dat zal geheel in CDA-traditie dan wel weer vooral met de mond geweest zijn
Protip : Klik op de hyperlink betreffende visueel beperkten. Dan kom je in een text-only versie welke wel gewoon werkt.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:26 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
SCHAN-DALIG!
Ondertussen zie ik nu al een gradientbalk onderin, er is vooruitgang...
Het is een erg bot instrument om daadwerkelijk je keuze mee te bepalen ja. Dat doe ik dan ook nietquote:Op maandag 6 februari 2017 14:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Vind 30 vraagjes ook maar erg basaal. Alhoewel ik ongetwijfeld vrij links uit blijf komen, al waren het 500 vragen
Die ene keer dat ik gestemd hebt was op de PvdD, omdat dieren, voor de rest geen aandacht aan besteed. Op basis van dit testje goed gegokt dusquote:Op maandag 6 februari 2017 14:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is een erg bot instrument om daadwerkelijk je keuze mee te bepalen ja. Dat doe ik dan ook niet
quote:Op maandag 6 februari 2017 14:19 schreef static het volgende:
[..]
Dat ding is niet te bereiken vanuit het buitenland.
twitter:ADnl twitterde op maandag 06-02-2017 om 14:38:42Stemwijzer in Nederland heeft beveiliging tegen hackers https://t.co/1O8m5hC6O9 https://t.co/E8O8DhUvjt reageer retweet
Verbaast.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:47 schreef SecretPret het volgende:
Verbaasd me dat Nederlander die DENK niet mogen die partij toch redelijk bovenaan hebben.
NederlanderSquote:Op maandag 6 februari 2017 14:47 schreef SecretPret het volgende:
Verbaasd me dat Nederlander die DENK niet mogen die partij toch redelijk bovenaan hebben.
Nouja, dat kan toch? Ik zal nooit op DENK stemmen i.v.m. een aantal "breekpunten", maar ben het (volgens de stemwijzer) wel voor 72% eens met hun standpunten.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:47 schreef SecretPret het volgende:
Dat is echt een domme fout idd.quote:
Tikfout.quote:
Maar ik bedoel, die partij wordt door BIJNA elke hollander afgezeikt naar de tering. Maar zo te zien zijn hun standpunten voor die gene best wel goed.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nouja, dat kan toch? Ik zal nooit op DENK stemmen i.v.m. een aantal "breekpunten", maar ben het (volgens de stemwijzer) wel voor 72% eens met hun standpunten.
Ben er wel blij mee jaquote:
Mij niet, zoals al eerder gezegd: de Stemwijzer is nogal een bot instrument en 30 vragen is niet veel. Als je wat links van snit bent zal je vast de nodige overlap met Denk en ook artikel 1 hebben lijkt me.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:47 schreef SecretPret het volgende:
Verbaast me dat Nederlanders die DENK niet mogen die partij toch redelijk bovenaan hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |