Als jij het gezellig zou vinden als ik meekijk, dan kijk ik mee.quote:Op zondag 5 februari 2017 16:33 schreef Paul het volgende:
Wie gaat er straks krijken naar Utreg -Heerenveen?
Okquote:Op zondag 5 februari 2017 16:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als jij het gezellig zou vinden als ik meekijk, dan kijk ik mee.
quote:Op zondag 5 februari 2017 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zou ludiek zijn om er gewoon 'Ja' van te maken.
Ludiek
Lekker wijf.quote:Op zondag 5 februari 2017 16:36 schreef Paul het volgende:
Deze vrouw is 70 en gaat voor het eerst naar FCU, ik huil
[ afbeelding ]
Je nieuwste neukertje?quote:Op zondag 5 februari 2017 16:36 schreef Paul het volgende:
Deze vrouw is 70 en gaat voor het eerst naar FCU, ik huil
[ afbeelding ]
Mij boeit het ook geen reet.quote:Op zondag 5 februari 2017 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben neutraal bij deze pot, zeer neutraal.
Dus je bent niet neutraalquote:Op zondag 5 februari 2017 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Meest logisch redenerend zou een winst van Heerenveen het meest ideaal zijn. Hoe lager AZ, hoe beter.
Ook nog eens Heerenveen v AZ volgende week.
quote:Op zondag 5 februari 2017 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Meest logisch redenerend zou een winst van Heerenveen het meest ideaal zijn. Hoe lager AZ, hoe beter.
Ook nog eens Heerenveen v AZ volgende week.
Ik zeg ook niet dat jij dat zegt.quote:Op zondag 5 februari 2017 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, dat is jouw conclusie.
Ik zou een winst voor Utrecht ook gewoon leuk vinden. Zo ben ik eenmaal, ondanks de theoretische wegen.quote:Op zondag 5 februari 2017 16:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier zakt Stijn gruwelijk door de mand zeg.
Insinueer je nu dat Paul geen verstand heeft?quote:Op zondag 5 februari 2017 16:49 schreef hafcfan het volgende:
Iedereen met verstand juicht voor Heerenveen
quote:Op zondag 5 februari 2017 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat Paul geen verstand heeft?
Of ze hebben ook Leo Driessen als commentatorquote:Op zondag 5 februari 2017 16:52 schreef Paul het volgende:
Beetje matte sfeer in het stadion, volgens mij is iedereen moe in het publiek ofzo
Ja Leo heeft er ook geen zin in, maar hij heeft volgens mij alleen zin in wedstrijd van Ajaxquote:Op zondag 5 februari 2017 16:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Of ze hebben ook Leo Driessen als commentator
quote:Op zondag 5 februari 2017 16:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Utrecht het beste maar bewaart voor volgende week.
Hopelijk kan Sparta dan ook revanche nemen voor de nederlaag van vandaagquote:Op zondag 5 februari 2017 16:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik niet zo hoor, hij speelde toch niet zovaak. Laat die gozer lekker ergersn een basisplaats krijgen heequote:Op zondag 5 februari 2017 16:57 schreef hafcfan het volgende:
Utrecht fans zijn nog steeds mad dat Petersson weg moest
Al sinds de verkiezing van Trump niet meer gewonnen, dus dat gaan ze volgende week wel even doen, ja ja!quote:Op zondag 5 februari 2017 16:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hopelijk kan Sparta dan ook revanche nemen voor de nederlaag van vandaag
Denk het ook niet, ik hoop alleenquote:Op zondag 5 februari 2017 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al sinds de verkiezing van Trump niet meer gewonnen, dus dat gaan ze volgende week wel even doen, ja ja!
[ afbeelding ]
alorsquote:
Maakt toch niks meer uit.quote:Op zondag 5 februari 2017 16:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Zei hij vlak voor het doelpuntquote:Op zondag 5 februari 2017 17:10 schreef Paul het volgende:
Utrecht heeft het NietDurvenSchietenSyndroom
Ik lees al jaren geen sprookjesboeken meerquote:Op zondag 5 februari 2017 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Andreas, die van Simon en Andreas uit dat bijbelverhaal.
quote:Op zondag 5 februari 2017 17:12 schreef Paul het volgende:
IN UTRECHT DAAR ZINGEN WE ZOOOOOO AJAX MOET DOOD EN AZ MOET KAPOT HOOOOOOOHOOOOOOO
Doe ff normaal.quote:Op zondag 5 februari 2017 17:12 schreef Paul het volgende:
IN UTRECHT DAAR ZINGEN WE ZOOOOOO AJAX MOET DOOD EN AZ MOET KAPOT HOOOOOOOHOOOOOOO
Paul, je hoeft je niet als een TBS-klant te gedragen.quote:Op zondag 5 februari 2017 17:12 schreef Paul het volgende:
Man man manquote:Op zondag 5 februari 2017 17:12 schreef Paul het volgende:
Dat zijn teksten.quote:Op zondag 5 februari 2017 17:12 schreef Paul het volgende:
Ik vertaal alleen de liedjes van de Bunniksidequote:Op zondag 5 februari 2017 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Paul, je hoeft je niet als een TBS-klant te gedragen.
Dat zijn teksten!quote:Op zondag 5 februari 2017 17:12 schreef Paul het volgende:
Wij wensen ons niet te verlagen tot het niveau van mensen met een verstandelijke handicap.quote:Op zondag 5 februari 2017 17:13 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik vertaal alleen de liedjes van de Bunnikside
Wat is er nou leuk aan voetbal zonder tegenstander?quote:Op zondag 5 februari 2017 17:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ook in eindhoven wordt dat gezongen, blijkbaar
Weinig, maar voetbal zonder achterlijke mongolen in het publiek waarschijnlijk een stuk beterquote:Op zondag 5 februari 2017 17:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er nou leuk aan voetbal zonder tegenstander?
Dan zou de Kuip altijd leeg blijven.quote:Op zondag 5 februari 2017 17:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Weinig, maar voetbal zonder achterlijke mongolen in het publiek waarschijnlijk een stuk beter
Rare zin.quote:Op zondag 5 februari 2017 17:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zouden de Kuip altijd leeg blijven.
xD
quote:Op zondag 5 februari 2017 17:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zouden de Kuip altijd leeg blijven.
xD
watte?quote:Op zondag 5 februari 2017 17:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zou de Kuip altijd leeg blijven.
xD
mijn mening over hem is ietwat gekleurdquote:
Vier redenen om niet te kijkenquote:Op zondag 5 februari 2017 17:22 schreef Zipportal het volgende:
Pierre van Hooijdonk
Willem Vissers
Bert van Marwijk
Khalid Sinouh
Moet je z'n interviews eens bekijkenquote:Op zondag 5 februari 2017 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Willem Janssen een vermoeiend figuur.
Man man manquote:Op zondag 5 februari 2017 17:22 schreef Zipportal het volgende:
Pierre van Hooijdonk
Willem Vissers
Bert van Marwijk
Khalid Sinouh
Deze onzin gaat niemand kijken.quote:Op zondag 5 februari 2017 17:22 schreef Zipportal het volgende:
Pierre van Hooijdonk
Willem Vissers
Bert van Marwijk
Khalid Sinouh
Wat een toptafel weer.quote:Op zondag 5 februari 2017 17:22 schreef Zipportal het volgende:
Pierre van Hooijdonk
Willem Vissers
Bert van Marwijk
Khalid Sinouh
De tafel is opzich prima, ik vind de mensen die er aan zitten gewoon vervelend.quote:Op zondag 5 februari 2017 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik weiger naar zo'n misselijkmakende tafel te kijken.
Hier heb je vast lang over nagedacht, dus ik zou het zielig vinden om nu een negatieve post te plaatsen:quote:Op zondag 5 februari 2017 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
De tafel is opzich prima, ik vind de mensen die er aan zitten gewoon vervelend.
Willem krijgt het weer zwaar met zure Sinouh en Bert.quote:Op zondag 5 februari 2017 17:22 schreef Zipportal het volgende:
Pierre van Hooijdonk
Willem Vissers
Bert van Marwijk
Khalid Sinouh
Wat doe je allemaal suïcidale uitspraken de laatste tijd, gaat het wel goed met je?quote:Op zondag 5 februari 2017 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks ook maar mezelf verdrinken voor ik de analyse van die walgelijke John de Wolf moet aanhoren.
Dat viel wel mee. Er zitten 18 seconden tussen onze posts.quote:Op zondag 5 februari 2017 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Hier heb je vast lang over nagedacht,
Het gaat heel goed met me.quote:Op zondag 5 februari 2017 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat doe je allemaal suïcidale uitspraken de laatste tijd, gaat het wel goed met je?
Willem zit er vooral voor duiding over Roda, daar zullen ze niet heel fel op ingaanquote:Op zondag 5 februari 2017 17:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Willem krijgt het weer zwaar met zure Sinouh en Bert.
Stijn is een groot liefhebber van overactingquote:Op zondag 5 februari 2017 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat doe je allemaal suïcidale uitspraken de laatste tijd, gaat het wel goed met je?
Dat was niet Danny zijn schuld.quote:Op zondag 5 februari 2017 17:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Topicreeks op Wijzijnvoetbal zit al wel op #86. Danny had die mensen nooit weg moeten jagen.
Ik doe waarschijnlijk met je meequote:Op zondag 5 februari 2017 17:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga vanavond Juventus-Inter kijken.
Stijn kan niet omgaan met het naderende kampioenschap van Feyenoord geloof ik.quote:Op zondag 5 februari 2017 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
oooooohhhhhhquote:Op zondag 5 februari 2017 17:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat viel wel mee. Er zitten 18 seconden tussen onze posts.
Jammer dat dat forum een vreselijke lay-out heeft.quote:Op zondag 5 februari 2017 17:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Topicreeks op Wijzijnvoetbal zit al wel op #86. Danny had die mensen nooit weg moeten jagen.
SCH had je toch vroeger op FOKquote:Op zondag 5 februari 2017 17:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Logisch.quote:Op zondag 5 februari 2017 17:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Stijn kan niet omgaan met het naderende kampioenschap van Feyenoord geloof ik.
Wat fijnquote:
Dit klopt enigszins. Ik heb geen enkel beeld gezien, niets gelezen, niets gehoord dus ik ga volgend weekend op dezelfde voet verder. Lekker naar Liverpool v Spurs & Osasuna v Real Madrid kijken. Keihard boycotten en het komt goed.quote:Op zondag 5 februari 2017 17:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af wat voor mensen nog steeds naar die onzin kijken. Zich kapot moeten schamen dekt nog steeds de lading niet voor de makers van dat zaadprogramma.quote:Op zondag 5 februari 2017 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deze onzin gaat niemand kijken.
quote:Op zondag 5 februari 2017 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit klopt enigszins. Ik heb geen enkel beeld gezien, niets gelezen, niets gehoord dus ik ga volgend weekend op dezelfde voet verder. Lekker naar Liverpool v Spurs & Osasuna v Real Madrid kijken. Keihard boycotten en het komt goed.
Suikerbrood.quote:Op zondag 5 februari 2017 17:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ga je wel Feyenoord-PSV kijken over een paar weken?quote:Op zondag 5 februari 2017 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit klopt enigszins. Ik heb geen enkel beeld gezien, niets gelezen, niets gehoord dus ik ga volgend weekend op dezelfde voet verder. Lekker naar Liverpool v Spurs & Osasuna v Real Madrid kijken. Keihard boycotten en het komt goed.
Ik heb het een paar weken geleden weer eens geprobeerd maar het was echt pure kanker.quote:Op zondag 5 februari 2017 17:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af wat voor mensen nog steeds naar die onzin kijken. Zich kapot moeten schamen dekt nog steeds de lading niet voor de makers van dat zaadprogramma.
Dat zal wel kloppen, want niets is ooit Danny's schuld.quote:Op zondag 5 februari 2017 17:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was niet Danny zijn schuld.
Aldus Danny
Je kan volgend jaar wel weer makkelijk aan kaartjes komen als het zo doorgaatquote:Op zondag 5 februari 2017 17:31 schreef Tagliano het volgende:
Misschien moet ik maar vervroegd gaan verhuizen, ofzo
Mja, het zou zomaar kunnen dat ik dan alweer weg benquote:Op zondag 5 februari 2017 17:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je kan volgend jaar wel weer makkelijk aan kaartjes komen als het zo doorgaat
Dan mis je wel de geweldige aannames en passes van Dirk. Ik zou je boycot nog eens heroverwegen.quote:Op zondag 5 februari 2017 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 februari 2017 17:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dan mis je wel de geweldige aannames en passes van Dirk. Ik zou je boycot nog eens heroverwegen.
FEYENOORD. WORDT. GEEN. KAMPIOEN.quote:Op zondag 5 februari 2017 17:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De meeste krijgen jullie thuis dacht ik.quote:Op zondag 5 februari 2017 17:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]
We krijgen nog het hele linkerrijtje minus Twente zag ik net.
Dat is aan het eind makkelijker dan tegen de onderste clubsquote:Op zondag 5 februari 2017 17:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wij hebben Bottegod.quote:Op zondag 5 februari 2017 17:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Stijn is een beetje rebels. Het gaat nu te goed met Feyenoord dus is hij anti-Feyenoord.quote:Op zondag 5 februari 2017 17:34 schreef tompsv18 het volgende:
Vroeger was Stijn altijd voor Feyenoord, hij is wel flink bijgedraaid.
Ligt eraan hoe spannend de degradatiestrijd blijft, als de nummer 11 t/m 15 veilig zijn dan zijn dat de makkelijkste tegenstanders.quote:Op zondag 5 februari 2017 17:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat is aan het eind makkelijker dan tegen de onderste clubs
Naar een ander forum?quote:Op zondag 5 februari 2017 17:31 schreef Tagliano het volgende:
Misschien moet ik maar vervroegd gaan verhuizen, ofzo
Het is wel een leuke hequote:Op zondag 5 februari 2017 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat Utrechtpubliek kent ook maar één liedje
Kuurne-Brussel-Kuurne.quote:Op zondag 5 februari 2017 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je wel Feyenoord-PSV kijken over een paar weken?
Lekker weer allebei kijken straksquote:Op zondag 5 februari 2017 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wielrennen verkiezen boven voetbalben je leip of wat
Naar fietsen kijkenquote:Op zondag 5 februari 2017 18:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lekker weer allebei kijken straks
Darten er ook nog bij straks, lekker man
VBL is overgenomen door niet VBL'ers. Opdoeken dit subforum.quote:Op zondag 5 februari 2017 18:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lekker weer allebei kijken straks
Darten er ook nog bij straks, lekker man
Ho even, ik ga dus ook voetbal kijkenquote:Op zondag 5 februari 2017 18:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
VBL is overgenomen door niet VBL'ers. Opdoeken dit subforum.
Alleen leuk als er iemand het ravijn inrijdt.quote:Op zondag 5 februari 2017 18:08 schreef tompsv18 het volgende:
Wielrennen is de meest slaapverwekkende sport ooit. 4 uur lang naar fietsers zitten kijken terwijl het in de laatste minuut wordt beslist. Dan heb je echt niks beters te doen.
Mensen die wielrennen kijken zijn dezelfde types die meedoen aan spelletjes in MEN.quote:Op zondag 5 februari 2017 18:08 schreef tompsv18 het volgende:
Wielrennen is de meest slaapverwekkende sport ooit. 4 uur lang naar fietsers zitten kijken terwijl het in de laatste minuut wordt beslist. Dan heb je echt niks beters te doen.
Je kan geen voetbal en iets anders kijken. Je kijkt voetbal of je kijkt niet. En jij dus duidelijk niet, samen met je vriendje Stijn.quote:Op zondag 5 februari 2017 18:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ho even, ik ga dus ook voetbal kijken
Sorry dat mijn interesse nog breder is dan alleen voetbal
Ik ga nu even iemand een DM sturen.quote:Op zondag 5 februari 2017 18:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die wielrennen kijken zijn dezelfde types die meedoen aan spelletjes in MEN.
Tagliano zeker, over wielrennen.quote:Op zondag 5 februari 2017 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga nu even iemand een DM sturen.
Mij?quote:Op zondag 5 februari 2017 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga nu even iemand een DM sturen.
Onlangs werd ik nog uitgemaakt voor wijf geloof ik. Ik denk dat het hem daarin zitquote:Op zondag 5 februari 2017 18:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je kan geen voetbal en iets anders kijken. Je kijkt voetbal of je kijkt niet. En jij dus duidelijk niet, samen met je vriendje Stijn.
Je subtiele bash richting de recordpoging van Onlogisch heb ik met gemak door.quote:Op zondag 5 februari 2017 18:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt, Stijn.
Schaam jij je niet kapot voor de spelopvatting van Utrecht in eigen huis tegen een club van vergelijkbare grootte?quote:
Ohquote:Op zondag 5 februari 2017 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je subtiele bash richting de recordpoging van Onlogisch heb ik met gemak door.
Nou die heb je goed stil gekregen zeg.quote:Op zondag 5 februari 2017 18:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Nee, dat was het niet, eigenlijk. Dat was namelijk voor een recordpoging, hij doet normaliter niet mee aan die spelletjes.
Het was meer een diss aan het adres van Haags_Kwartiertje
Ik denk dat die betere dingen om zich druk te maken heeft dan een belediging van jouw adres.quote:Op zondag 5 februari 2017 18:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Nee, dat was het niet, eigenlijk. Dat was namelijk voor een recordpoging, hij doet normaliter niet mee aan die spelletjes.
Het was meer een diss aan het adres van Haags_Kwartiertje
Nu jij nog.quote:Op zondag 5 februari 2017 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou die heb je goed stil gekregen zeg.
Oh nee, die was al stil
Zou je hem een "hype" willen noemen?quote:Op zondag 5 februari 2017 18:14 schreef hafcfan het volgende:
Hopelijk kapt fox nu ook eens met het geilen op die Noor die nog helemaal niks heeft laten zien.
Is wel een hype ja.quote:Op zondag 5 februari 2017 18:14 schreef hafcfan het volgende:
Hopelijk kapt fox nu ook eens met het geilen op die Noor die nog helemaal niks heeft laten zien.
Ik denk dat die betere dingen heeft om zich druk om te maken.quote:Op zondag 5 februari 2017 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat die betere dingen om zich druk te maken heeft
Dat klopt, maar ik wilde geen levenswerk steken in deze toch al kansloze thread.quote:Op zondag 5 februari 2017 18:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat die betere dingen heeft om zich druk om te maken.
Had een beter lopende zin geweest.
Hij is een hype ja. Net als Kluivert. En Dolberg. En Nouri. En van de Beek. En Karsdorp.quote:Op zondag 5 februari 2017 18:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou je hem een "hype" willen noemen?
Nee, want een hype is nog op iets gebaseerd( ADO, Kastaneer, Sparta enzovoort). Waar deze goednieuws show vandaan kwam is me een raadsel.quote:Op zondag 5 februari 2017 18:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou je hem een "hype" willen noemen?
quote:Op zondag 5 februari 2017 18:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, ik wacht in spanning af op het volgende dirk-jan-stripje.
Je zin normaal formulieren is een levenswerk.quote:Op zondag 5 februari 2017 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik wilde geen levenswerk steken in deze toch al kansloze thread.
Heel het voetbal is een hype, eigenlijkquote:Op zondag 5 februari 2017 18:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij is een hype ja. Net als Kluivert. En Dolberg. En Nouri. En van de Beek. En Karsdorp.
Deze komt wel even binnen zeg.quote:Op zondag 5 februari 2017 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Goed, ontopic jongens.
Scrummie moet het goede voorbeeld geven, dus dan weet je hoe diep we gezonken zijn.
Feyenoordquote:Op zondag 5 februari 2017 18:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Welke hype hebben we nu nog over dan?
De media best wel ja. Het vliegt alle kanten op, veel te sensationeel allemaal. Gewoon een goede wedstrijd spelen is er bijna niet meer bij, je bent of bizar slecht of het nieuwe wondertalent. Beetje zoals hier op het forum eigenlijk.quote:Op zondag 5 februari 2017 18:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heel het voetbal is een hype, eigenlijk
Dolberg is wel een goeie speler. En ik kan me niet indenken dat van die laatste 3 ooit een hype is gemaaktquote:Op zondag 5 februari 2017 18:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij is een hype ja. Net als Kluivert. En Dolberg. En Nouri. En van de Beek. En Karsdorp.
quote:Op zondag 5 februari 2017 18:17 schreef Tagliano het volgende:
Ik zou graag een goal van Heerenveen zien
Jij noemt Nouri continu een hype in hetzelfde rijtje als Mastour. Waar dat ook op gebaseerd moge zijnquote:Op zondag 5 februari 2017 18:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dolberg is wel een goeie speler. En ik kan me niet indenken dat van die laatste 3 ooit een hype is gemaakt
Helaas heb je inderdaad bepaalde figuren, dan doel ik niet per se op een forum, die direct alles de hemel in schrijven. Nuancequote:Op zondag 5 februari 2017 18:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De media best wel ja. Het vliegt alle kanten op, veel te sensationeel allemaal. Gewoon een goede wedstrijd spelen is er bijna niet meer bij, je bent of bizar slecht of het nieuwe wondertalent. Beetje zoals hier op het forum eigenlijk.
Ja maar Nouri is alleen bij Ajax gehypet. De rest van de voetbal volgers neemt die kerel niet serieus. Bijna 20 en nog geen basisplaats bij Ajaxquote:Op zondag 5 februari 2017 18:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij noemt Nouri continu een hype in hetzelfde rijtje als Mastour. Waar dat ook op gebaseerd moge zijn
Utrecht heeft 38% balbezit en dit was het derde schot. Wonderboy Ten Hag mag wel eens een wat leuker voetballend team in elkaar zetten wat mij betreft.quote:Op zondag 5 februari 2017 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Goed, ontopic jongens.
Scrummie moet het goede voorbeeld geven, dus dan weet je hoe diep we gezonken zijn.
Eens wel. "Kan Dolberg bij Real Madrid in de basis spelen?" na een hattrick tegen NEC, en dan drie wedstrijden niet scoren en kan hij niet meer meekomen in de basis van Kozakken Boys 3quote:Op zondag 5 februari 2017 18:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De media best wel ja. Het vliegt alle kanten op, veel te sensationeel allemaal. Gewoon een goede wedstrijd spelen is er bijna niet meer bij, je bent of bizar slecht of het nieuwe wondertalent. Beetje zoals hier op het forum eigenlijk.
Dolberg heeft genoeg talent om een goeie speler te worden ja. Maar die werd iets teveel opgehemeld in de herfst, Nouri was ook een echte hype na een bekerpotje geloof ik (of Europees, weet niet meer). Van de Beek had je ook een tijdje veel aandacht voor, teveel, en Karsdorpquote:Op zondag 5 februari 2017 18:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dolberg is wel een goeie speler. En ik kan me niet indenken dat van die laatste 3 ooit een hype is gemaakt
Je hoeft toch ook niet meteen een basisplaats te hebben dan? 20 is nog steeds hartstikke jong hoor, en Ziyech en Klaassen zijn nu gewoon verder. Eindelijk goed beleid dan weer afhankelijk zijn van een jongen die nog niet eens 20 is.quote:Op zondag 5 februari 2017 18:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja maar Nouri is alleen bij Ajax gehypet. De rest van de voetbal volgers neemt die kerel niet serieus. Bijna 20 en nog geen basisplaats bij Ajax
Ik krijg bijna het idee dat ze bang zijn voor de aanvallende stootkracht van Heerenveen. Het is een vreselijk georganiseerd blok vandaag. Dat heb ik ze dit seizoen minder zien doen.quote:Op zondag 5 februari 2017 18:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Utrecht heeft 38% balbezit en dit was het derde schot. Wonderboy Ten Hag mag wel eens een wat leuker voetballend team in elkaar zetten wat mij betreft.
Hehe, ja, zo gaat dat ongeveer ja. Het erge is eigenlijk dat wel heel veel mensen het gewoon allemaal napraatquote:Op zondag 5 februari 2017 18:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens wel. "Kan Dolberg bij Real Madrid in de basis spelen?" na een hattrick tegen NEC, en dan drie wedstrijden niet scoren en kan hij niet meer meekomen in de basis van Kozakken Boys 3
Ajax fans zijn sowieso wat sneu als het over talenten gaat. Er breekt al jaren geen topper meer door en als je ze mag geloven is elke speler een nieuwe wereldtopper.quote:Op zondag 5 februari 2017 18:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dolberg heeft genoeg talent om een goeie speler te worden ja. Maar die werd iets teveel opgehemeld in de herfst, Nouri was ook een echte hype na een bekerpotje geloof ik (of Europees, weet niet meer). Van de Beek had je ook een tijdje veel aandacht voor, teveel, en Karsdorpwerd heel erg Oranje in gepraat (en speelde goed bij zijn debuut) terwijl hij zoveel zwakke momenten heeft, teveel.
Ja klopt, zo zijn alle Ajax fans.quote:Op zondag 5 februari 2017 18:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ajax fans zijn sowieso wat sneu als het over talenten gaat. Er breekt al jaren geen topper meer door en als je ze mag geloven is elke speler een nieuwe wereldtopper.
Gewoon irritant dat de media alle goede spelers hier willen weg praten naar andere competities, en daarna gaan zeiken dat het niveau hier zo kut isquote:Op zondag 5 februari 2017 18:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hehe, ja, zo gaat dat ongeveer ja. Het erge is eigenlijk dat wel heel veel mensen het gewoon allemaal napraat
Het gebeurt gewoon verdomme altijd. Bazoer vond ik vorig jaar echt een van de beste talenten die ik in mijn Ajax tijden had gezien. Hij had alles en zou zo de Premier League inkunnen. Daarom heb ik expres mijn momd maar gehouden over Dolberg, al is zijn talent niet te ontkennen.quote:Op zondag 5 februari 2017 18:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dolberg heeft genoeg talent om een goeie speler te worden ja. Maar die werd iets teveel opgehemeld in de herfst, Nouri was ook een echte hype na een bekerpotje geloof ik (of Europees, weet niet meer). Van de Beek had je ook een tijdje veel aandacht voor, teveel, en Karsdorpwerd heel erg Oranje in gepraat (en speelde goed bij zijn debuut) terwijl hij zoveel zwakke momenten heeft, teveel.
De media is vaak erger dan de supporters hoor, veel Ajax-fans kunnen nog wel redelijk de nuance vinden. Of ze doen overdreven om andere fans te trollenquote:Op zondag 5 februari 2017 18:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ajax fans zijn sowieso wat sneu als het over talenten gaat. Er breekt al jaren geen topper meer door en als je ze mag geloven is elke speler een nieuwe wereldtopper.
Yep. Al hebben ze nu wel een aardige lichting, lijkt het. Maar blijft altijd afwachten.quote:Op zondag 5 februari 2017 18:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
momdquote:Op zondag 5 februari 2017 18:22 schreef Brammess het volgende:
[..]
Het gebeurt gewoon verdomme altijd. Bazoer vond ik vorig jaar echt een van de beste talenten die ik in mijn Ajax tijden had gezien. Hij had alles en zou zo de Premier League inkunnen. Daarom heb ik expres mijn momd maar gehouden over Dolberg, al is zijn talent niet te ontkennen.
Iemand kan op een bepaald moment ook gewoon echt goed spelen, mag je toch best benoemen. Dat zijn ontwikkeling dan stokt na een blessure of vormdip kan dan gebeuren.quote:Op zondag 5 februari 2017 18:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep. Al hebben ze nu wel een aardige lichting, lijkt het. Maar blijft altijd afwachten.
Bazoer was op dat moment ook wel heel erg goed. Redelijk bizarre terugval.quote:Op zondag 5 februari 2017 18:22 schreef Brammess het volgende:
[..]
Het gebeurt gewoon verdomme altijd. Bazoer vond ik vorig jaar echt een van de beste talenten die ik in mijn Ajax tijden had gezien. Hij had alles en zou zo de Premier League inkunnen. Daarom heb ik expres mijn momd maar gehouden over Dolberg, al is zijn talent niet te ontkennen.
Klopt, maar dat dacht ik ook van Tete en Bazoer. Vooral Tete valt tegen zegquote:Op zondag 5 februari 2017 18:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep. Al hebben ze nu wel een aardige lichting, lijkt het. Maar blijft altijd afwachten.
Tete moet dit jaar meer voetballen maar dat kan hij gewoon niet.quote:Op zondag 5 februari 2017 18:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt, maar dat dacht ik ook van Tete en Bazoer. Vooral Tete valt tegen zeg
Wilde zich niet terugknokken na zijn terugval. Denk toch wel dat het dan met een Dolberg ietsje beter zit.quote:Op zondag 5 februari 2017 18:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bazoer was op dat moment ook wel heel erg goed. Redelijk bizarre terugval.
En nu nog niet zijn debuut gemaakt bij Wolfsburg.quote:Op zondag 5 februari 2017 18:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bazoer was op dat moment ook wel heel erg goed. Redelijk bizarre terugval.
Tete was vooral verdedigend goed en was daarin een verademing, maar nu in een aanvallend systeem is hij niet zo bijzonder. En dan kan hij ook niet naar de grotere ploegen want die willen ook backs die aanvallend wat kunnen.quote:Op zondag 5 februari 2017 18:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt, maar dat dacht ik ook van Tete en Bazoer. Vooral Tete valt tegen zeg
Alsnog krijgen ze veel kansen tegen. Maar goed, wel drie punten.quote:Op zondag 5 februari 2017 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik krijg bijna het idee dat ze bang zijn voor de aanvallende stootkracht van Heerenveen. Het is een vreselijk georganiseerd blok vandaag. Dat heb ik ze dit seizoen minder zien doen.
Tuurlijk, een goeie wedstrijd is een goeie wedstrijd, maar als je een goeie wedstrijd speelt wil dat nog niet zoveel zeggen over of je een hoger niveau aan kan (over een langere periode).quote:Op zondag 5 februari 2017 18:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iemand kan op een bepaald moment ook gewoon echt goed spelen, mag je toch best benoemen. Dat zijn ontwikkeling dan stokt na een blessure of vormdip kan dan gebeuren.
Wat iemand anders al zegt; moet ie niet gewoon centraal staan?quote:Op zondag 5 februari 2017 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tete moet dit jaar meer voetballen maar dat kan hij gewoon niet.
In een 3-5-2 misschien.quote:Op zondag 5 februari 2017 18:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat iemand anders al zegt; moet ie niet gewoon centraal staan?
Daarom moet je dat altijd afwachten, ik werd ook moe van die mensen die Kluivert al teveel gingen hypen en zeggen dat hij de kar moest trekken voorin en er geen aankoop moest komen. Maar dat moet je ook nog helemaal niet willen, geef hem de tijd.quote:Op zondag 5 februari 2017 18:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tuurlijk, een goeie wedstrijd is een goeie wedstrijd, maar als je een goeie wedstrijd speelt wil dat nog niet zoveel zeggen over of je een hoger niveau aan kan (over een langere periode).
Als het niet tegen Labyad was wel ja.quote:
Precies, eens.quote:Op zondag 5 februari 2017 18:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom moet je dat altijd afwachten, ik werd ook moe van die mensen die Kluivert al teveel gingen hypen en zeggen dat hij de kar moest trekken voorin en er geen aankoop moest komen. Maar dat moet je ook nog helemaal niet willen, geef hem de tijd.
Ik heb dit geroepen in een vlaag van paniek voor als er niemand bij kwam.quote:Op zondag 5 februari 2017 18:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet nog dat mensen Larsson bij Ajax wilden zien.
Hahahaha.
namen en rugnummers graagquote:Op zondag 5 februari 2017 18:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet nog dat mensen Larsson bij Ajax wilden zien.
Hahahaha.
Er wordt druk op die jongens gelegd terwijl ze daar zelf niet eens om vragen.quote:Op zondag 5 februari 2017 18:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom moet je dat altijd afwachten, ik werd ook moe van die mensen die Kluivert al teveel gingen hypen en zeggen dat hij de kar moest trekken voorin en er geen aankoop moest komen. Maar dat moet je ook nog helemaal niet willen, geef hem de tijd.
Oh, jij was het dus.quote:Op zondag 5 februari 2017 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb dit geroepen in een vlaag van paniek voor als er niemand bij kwam.
Maar dan niet omdat ik overtuigd ben van hem, maar puur omdat ik een AANKOOP wilde.
Ajax heeft met Sanchez al een rechtercentrale, daarbij heeft Ajax nog Viergever en De Ligt. Zeker als centrale bij Ajax moet je kunnen voetballen. De Ligt werd nota bene ingebracht tegen Utrecht om zijn voetbal.quote:
Ja en dan noemen mensen ze weer een hype en daarna zeggen ze dat ze er niks van kunnen. Al hoort druk ook wel erbij als je bij een topclub speelt, maar daarom moet je rustig brengen. Ook met een Nouri, die kan je prima klaarstomen achter Ziyech.quote:Op zondag 5 februari 2017 18:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Er wordt druk op die jongens gelegd terwijl ze daar zelf niet eens om vragen.
Hm oke. Die Sanchez is wel prima ja.quote:Op zondag 5 februari 2017 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax heeft met Sanchez al een rechtercentrale, daarbij heeft Ajax nog Viergever en De Ligt. Zeker als centrale bij Ajax moet je kunnen voetballen. De Ligt werd nota bene ingebracht tegen Utrecht om zijn voetbal.
Ik ga altijd idiote dingen roepen als het weer lang duurt op de transfermarkt voor de gewenste aankoop.quote:
Dat die mensen ze hype noemen klopt wel. Bij die Odegaard blijkt het ook te kloppen. Domme rooie kaart zegquote:Op zondag 5 februari 2017 18:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en dan noemen mensen ze weer een hype en daarna zeggen ze dat ze er niks van kunnen. Al hoort druk ook wel erbij als je bij een topclub speelt, maar daarom moet je rustig brengen. Ook met een Nouri, die kan je prima klaarstomen achter Ziyech.
Nou vooruit, ik vergeef het je.quote:Op zondag 5 februari 2017 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga altijd idiote dingen roepen als het weer lang duurt op de transfermarkt voor de gewenste aankoop.
Vergeef me
Laatste maandjes wel wat minder, maar dat moet kunnen.quote:Op zondag 5 februari 2017 18:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hm oke. Die Sanchez is wel prima ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |