Als jij het gezellig zou vinden als ik meekijk, dan kijk ik mee.quote:Op zondag 5 februari 2017 16:33 schreef Paul het volgende:
Wie gaat er straks krijken naar Utreg -Heerenveen?
Okquote:Op zondag 5 februari 2017 16:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als jij het gezellig zou vinden als ik meekijk, dan kijk ik mee.
quote:Op zondag 5 februari 2017 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zou ludiek zijn om er gewoon 'Ja' van te maken.
Ludiek
Lekker wijf.quote:Op zondag 5 februari 2017 16:36 schreef Paul het volgende:
Deze vrouw is 70 en gaat voor het eerst naar FCU, ik huil
[ afbeelding ]
Je nieuwste neukertje?quote:Op zondag 5 februari 2017 16:36 schreef Paul het volgende:
Deze vrouw is 70 en gaat voor het eerst naar FCU, ik huil
[ afbeelding ]
Mij boeit het ook geen reet.quote:Op zondag 5 februari 2017 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben neutraal bij deze pot, zeer neutraal.
Dus je bent niet neutraalquote:Op zondag 5 februari 2017 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Meest logisch redenerend zou een winst van Heerenveen het meest ideaal zijn. Hoe lager AZ, hoe beter.
Ook nog eens Heerenveen v AZ volgende week.
quote:Op zondag 5 februari 2017 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Meest logisch redenerend zou een winst van Heerenveen het meest ideaal zijn. Hoe lager AZ, hoe beter.
Ook nog eens Heerenveen v AZ volgende week.
Ik zeg ook niet dat jij dat zegt.quote:Op zondag 5 februari 2017 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, dat is jouw conclusie.
Ik zou een winst voor Utrecht ook gewoon leuk vinden. Zo ben ik eenmaal, ondanks de theoretische wegen.quote:Op zondag 5 februari 2017 16:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier zakt Stijn gruwelijk door de mand zeg.
Insinueer je nu dat Paul geen verstand heeft?quote:Op zondag 5 februari 2017 16:49 schreef hafcfan het volgende:
Iedereen met verstand juicht voor Heerenveen
quote:Op zondag 5 februari 2017 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat Paul geen verstand heeft?
Of ze hebben ook Leo Driessen als commentatorquote:Op zondag 5 februari 2017 16:52 schreef Paul het volgende:
Beetje matte sfeer in het stadion, volgens mij is iedereen moe in het publiek ofzo
Ja Leo heeft er ook geen zin in, maar hij heeft volgens mij alleen zin in wedstrijd van Ajaxquote:Op zondag 5 februari 2017 16:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Of ze hebben ook Leo Driessen als commentator
quote:Op zondag 5 februari 2017 16:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Utrecht het beste maar bewaart voor volgende week.
Hopelijk kan Sparta dan ook revanche nemen voor de nederlaag van vandaagquote:Op zondag 5 februari 2017 16:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik niet zo hoor, hij speelde toch niet zovaak. Laat die gozer lekker ergersn een basisplaats krijgen heequote:Op zondag 5 februari 2017 16:57 schreef hafcfan het volgende:
Utrecht fans zijn nog steeds mad dat Petersson weg moest
Al sinds de verkiezing van Trump niet meer gewonnen, dus dat gaan ze volgende week wel even doen, ja ja!quote:Op zondag 5 februari 2017 16:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hopelijk kan Sparta dan ook revanche nemen voor de nederlaag van vandaag
Denk het ook niet, ik hoop alleenquote:Op zondag 5 februari 2017 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al sinds de verkiezing van Trump niet meer gewonnen, dus dat gaan ze volgende week wel even doen, ja ja!
[ afbeelding ]
alorsquote:
Maakt toch niks meer uit.quote:Op zondag 5 februari 2017 16:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |