En toch zijn er nog steeds mensen die Bosz een prima trainer vinden.quote:Op zondag 5 februari 2017 14:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geeft het niveau van ajax goed weer dit seizoen
Het zit diepquote:Op zondag 5 februari 2017 14:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajax verprutst kansen, nu verdienen ze niks.
Messi logica
Hou eens op met deze overactingquote:Op zondag 5 februari 2017 14:17 schreef Kopsterk het volgende:
WHAT THE FUCK
WHAT THE FUCK
WHAT THE FUCK
WHAT THE FUCK
WHAT THE FUCK
WHAT THE FUCK
WHAT THE FUCK
WHAT THE FUCK
WHAT THE FUCK
Tja, zolang hij ajax geen kampioen maakt, vind ik het een goede trainer voor ajacquote:Op zondag 5 februari 2017 14:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En toch zijn er nog steeds mensen die Bosz een prima trainer vinden.
quote:Op zondag 5 februari 2017 14:17 schreef Kopsterk het volgende:
WHAT THE FUCK
WHAT THE FUCK
WHAT THE FUCK
WHAT THE FUCK
WHAT THE FUCK
WHAT THE FUCK
WHAT THE FUCK
WHAT THE FUCK
WHAT THE FUCK
Aldus de man die zelfs al bibbert als Ajax om 12:30 een uitwedstrijd speeltquote:
Waarom doe je zo raar?quote:Op zondag 5 februari 2017 14:17 schreef Kopsterk het volgende:
WHAT THE FUCK
WHAT THE FUCK
WHAT THE FUCK
WHAT THE FUCK
WHAT THE FUCK
WHAT THE FUCK
WHAT THE FUCK
WHAT THE FUCK
WHAT THE FUCK
Helaas blijkt dat volledig terecht te zijnquote:Op zondag 5 februari 2017 14:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Aldus de man die zelfs al bibbert als Ajax om 12:30 een uitwedstrijd speelt
quote:Op zondag 5 februari 2017 14:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Aldus de man die zelfs al bibbert als Ajax om 12:30 een uitwedstrijd speelt
Nou he, het komt vast omdat ze om 12:30 spelen!quote:Op zondag 5 februari 2017 14:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Helaas blijkt dat volledig terecht te zijn
King's landingquote:
je stream is ietwat traag?quote:Op zondag 5 februari 2017 14:19 schreef Kopsterk het volgende:
Hoe faal je een 3v1 jongens, tering he
en terecht... Dat was idd ernstig slecht uitgespeeldquote:Op zondag 5 februari 2017 14:20 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik heb Fox, maar ik ben nog steeds geschokt
Heel erg hard roepen dat de KNVB kut is en dat ze het op je gemunt hebbenquote:Op zondag 5 februari 2017 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roda JC
Dan kun je niet voetballen en ook nog geen standaardsituaties nemen. Wat kun je dan wel?
Van PSV winnen.quote:Op zondag 5 februari 2017 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roda JC
Dan kun je niet voetballen en ook nog geen standaardsituaties nemen. Wat kun je dan wel?
Verdedigen.quote:Op zondag 5 februari 2017 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roda JC
Dan moet je even Oeroeg van Hella Haasse gaan lezen.. Dan ben je er zo vanaf..quote:Op zondag 5 februari 2017 14:20 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik heb Fox, maar ik ben nog steeds geschokt
Ikquote:Op zondag 5 februari 2017 14:21 schreef Kopsterk het volgende:
Iemand deed de voorspelling: 'dit blijft niet 0-1'.
Wie was dat?
Hij had er zelfs twee moeten maken.quote:Op zondag 5 februari 2017 14:22 schreef hafcfan het volgende:
Als Younes tegen je scoort ben je echt slecht
Ik zou als ik zou was het subforum FB van de afgelopen weken even doorspittenquote:Op zondag 5 februari 2017 14:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als Sunri5e dit ziet gaat hij je de komende 6 maanden belachelijk maken.
Voorspelling?quote:Op zondag 5 februari 2017 14:22 schreef DonRaja het volgende:
Ok, nu dat gefreubel voorbij is, tijd voor Feyenoord.
Dat wordt 1-1. Je hoeft niet meer te kijken.quote:Op zondag 5 februari 2017 14:22 schreef DonRaja het volgende:
Ok, nu dat gefreubel voorbij is, tijd voor Feyenoord.
Sta jij suïcidaal in het leven?quote:Op zondag 5 februari 2017 14:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We gaan gewoon kijken of Feyenoord punten gaat verspelen.
Dat is net afgelopen...quote:
Hopelijk krijgt hij nu gewoon vertrouwenquote:Op zondag 5 februari 2017 14:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Godverdomme, nu heeft ie weer wat krediet
Daar heb ik helemaal geen zin in.quote:Op zondag 5 februari 2017 14:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou als ik zou was het subforum FB van de afgelopen weken even doorspitten
Club Brugge - Charleroiquote:
Hm?quote:Op zondag 5 februari 2017 14:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou als ik zou was het subforum FB van de afgelopen weken even doorspitten
Dat weet jij helemaal niet want jij bent uit de lokquote.quote:
Ziyech, Kluivert en Younes waren allemaal kut.quote:Op zondag 5 februari 2017 14:23 schreef Kopsterk het volgende:
Ik ben niet tevreden met deze pot, dit was echt een drama
Ach, deze wedstrijd is op de een of andere manier altijd kut. Puntjes binnen, lekker door naar volgende weekquote:Op zondag 5 februari 2017 14:23 schreef Kopsterk het volgende:
Ik ben niet tevreden met deze pot, dit was echt een drama
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |