SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sAin't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Kan wel hoor.quote:Op zondag 5 februari 2017 09:57 schreef just me het volgende:
Ik ga zo ook aan de slag, kan moeilijk nog in mijn ochtendjas zitten als Muis en Lucky vanmiddag komen
![]()
Dat geloof ik ook wel maar om nu in mijn rose ochtendjas vanmiddag appeltaart gaan etenquote:
Laat anderen ook eens lachen.quote:Op zondag 5 februari 2017 09:58 schreef just me het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel maar om nu in mijn rose ochtendjas vanmiddag appeltaart gaan eten
het is nog geen carnaval hè
kom je ook langs vanmiddagquote:Op zondag 5 februari 2017 09:58 schreef peaceman het volgende:
De kans dat ik vaker langskom is behoorlijk toegenomen in elk geval
quote:Op zondag 5 februari 2017 09:58 schreef peaceman het volgende:
De kans dat ik vaker langskom is behoorlijk toegenomen in elk geval
Have fun..... ik kijk nu Spectre nog maar eens.quote:Op zondag 5 februari 2017 09:59 schreef Diaan73 het volgende:
Wij zijn even aan het ontbijten en kijken wie is de mol.
quote:Op zondag 5 februari 2017 09:59 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Have fun..... ik kijk nu Spectre nog maar eens.
Waarom zijn wij daar toen niet geweest? Ziet er goed uit daar.quote:Op zondag 5 februari 2017 09:59 schreef just me het volgende:
[..]
kom je ook langs vanmiddag![]()
we zitten bij http://www.kobuskuch.nl/
quote:Op zondag 5 februari 2017 09:59 schreef just me het volgende:
[..]
kom je ook langs vanmiddag![]()
we zitten bij http://www.kobuskuch.nl/
Appeltaartquote:Op zondag 5 februari 2017 10:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom zijn wij daar toen niet geweest? Ziet er goed uit daar.
Dat heb je zeker.quote:Op zondag 5 februari 2017 10:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ik had nog even een stukje terug gelezen van gisteravond. Ik heb toch wel wat mooie nummers gemist.![]()
Ow en wij kijken wel Widm maar doen dat dan de volgende dag als er iets anders is op dat moment.
Zie je wel, just me.quote:
Goedemorgen deze morgen.quote:
Kan ik gewoon in mijn pyama naar haar toequote:
Mogguh Meltingquote:[..]
Goedemorgen deze morgen.
Pyjama party!quote:Op zondag 5 februari 2017 10:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan ik gewoon in mijn pyama naar haar toe
Dan ben je mooi op tijd beter.quote:Op zondag 5 februari 2017 10:19 schreef DevFreak het volgende:
Zo ik ben een paar dagen ziek geweest maar gelukkig voel ik me vandaag beter. Heb vanmiddag een concert van Beethoven in Utrecht
Beethoven is toch al deadt?quote:Op zondag 5 februari 2017 10:19 schreef DevFreak het volgende:
Zo ik ben een paar dagen ziek geweest maar gelukkig voel ik me vandaag beter. Heb vanmiddag een concert van Beethoven in Utrecht
leeft die nog?quote:Op zondag 5 februari 2017 10:19 schreef DevFreak het volgende:
daar zijn we heel blij meequote:Op zondag 5 februari 2017 10:21 schreef DevFreak het volgende:
[..]![]()
ik heb gelukkig de griep overleeft, telt dat ook?
ja jij wel, maar Beethoven...quote:Op zondag 5 februari 2017 10:21 schreef DevFreak het volgende:
[..]![]()
ik heb gelukkig de griep overleeft, telt dat ook?
Waarom ga je er naartoe eigenlijk?quote:Op zondag 5 februari 2017 10:19 schreef DevFreak het volgende:
Veel plezier dan.quote:Op zondag 5 februari 2017 10:32 schreef DevFreak het volgende:
[..]
luisteren naar het 8e en 9e symfonie![]()
![]()
Dit is toch heel anders dan Beethoven.quote:Op zondag 5 februari 2017 10:33 schreef DevFreak het volgende:
Dit nummer is best lekker trouwens...niet lachen
Heb ik net nog Johny Cash zitten luisteren, het is ook alles door elkaar bij mij ook hequote:Op zondag 5 februari 2017 10:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit is toch heel anders dan Beethoven.
DevFreak in de mix.quote:Op zondag 5 februari 2017 10:35 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Heb ik net nog Johny Cash zitten luisteren, het is ook alles door elkaar bij mij ook he![]()
![]()
ja is wel even geleden he? ik denk dinsdag of woensdag, even kijkenquote:Op zondag 5 februari 2017 10:36 schreef Melting het volgende:
[..]
DevFreak in de mix.
Wanneer ga je weer eens draaien?
quote:Op zondag 5 februari 2017 10:36 schreef DevFreak het volgende:
[..]
ja is wel even geleden he? ik denk dinsdag of woensdag, even kijken
die is gaafquote:
quote:Op zondag 5 februari 2017 11:45 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig steekt zijn hoofd om de deur om goedemorgen te zeggen
Jawel....quote:
Ja hoor. Het wordt een muziekzondagje. Met band-opnames bezig, playlist maken.quote:Op zondag 5 februari 2017 11:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Jawel....
Daar ook?
Ik ga zo vertrekken naar mijn oude voetbalclub om foto's te gaan maken.
jawel... pcm helpt (hoop ik)...quote:
Goed bezigquote:Op zondag 5 februari 2017 11:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
jawel... pcm helpt (hoop ik)...
vanavond zend ik uit
ja ging prima... twee uur werd drie uur en toen uit zelfbescherming gestoptquote:Op zondag 5 februari 2017 11:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goed bezigHelaas was ik vrijdagavond niet thuis. Is je debuutshow goed gegaan?
Het werkt behoorlijk verslavend, kan ik meldenquote:Op zondag 5 februari 2017 12:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja ging prima... twee uur werd drie uur en toen uit zelfbescherming gestopt
dat merkte ik alquote:Op zondag 5 februari 2017 12:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het werkt behoorlijk verslavend, kan ik meldenHeeft je show geen titel, trouwens?
Laat het maar weten als je iets hebt. Ik kan het wel toevoegen.quote:Op zondag 5 februari 2017 12:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat merkte ik al
de eerste had die wel, die van vanavond moet ik nog verzinnen
quote:Op zondag 5 februari 2017 11:45 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig steekt zijn hoofd om de deur om goedemorgen te zeggen
is goed, maar zal wel ergens later in de middag wordenquote:Op zondag 5 februari 2017 12:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Laat het maar weten als je iets hebt. Ik kan het wel toevoegen.
Prima hoor. Misschien plan ik nog wel eens in de vroeg avond, als voorprogramma, als ik het kan redden.quote:Op zondag 5 februari 2017 12:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
is goed, maar zal wel ergens later in de middag worden
quote:
Zie PBquote:Op zondag 5 februari 2017 14:02 schreef Deisyy het volgende:
Heeft iemand enig idee waarom http://radio49.nl/listen.pls niet werkt in de XiiaLive app op mijn iPhone?
Koffie?quote:Op zondag 5 februari 2017 14:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ook aan de koffie, zie ik? Hier ook
quote:Op zondag 5 februari 2017 12:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja ging prima... twee uur werd drie uur en toen uit zelfbescherming gestopt
Koffie en Ajax op TV...quote:Op zondag 5 februari 2017 14:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ook aan de koffie, zie ik? Hier ook
Ziet eruit als een uitermate benauwde overwinning. Fluit maar snel af...quote:
Makkie, 2-0...quote:Op zondag 5 februari 2017 14:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ziet eruit als een uitermate benauwde overwinning. Fluit maar snel af...
(Nu hopen dat PEC vanmiddag zichzelf een dienst bewijst door te winnen van Sparta)
Het is de eindstand die telt....quote:Op zondag 5 februari 2017 14:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heerlijk geflatteerdNu PEC nog. Ik teken voor 0-2.
Andere kant opquote:Op zondag 5 februari 2017 15:07 schreef Elfletterig het volgende:
Waar zit je in vredenaam? Ergens in Azië of zo?
Volgens mij zag ik voorbij komen dat ie op de A van ABC zat.quote:Op zondag 5 februari 2017 15:11 schreef Elfletterig het volgende:
Ach ja, natuurlijk.... dom, dom, dom...
Amerikaanse oostkust?
Almelo, Borne, Culemborg?quote:Op zondag 5 februari 2017 15:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik voorbij komen dat ie op de A van ABC zat.
quote:
Topografisch gaat het niet zo best met je vandaag...quote:Op zondag 5 februari 2017 15:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]![]()
Dus je bent langs Zwolle gereden en je komt hier niet eens even buurten?
Ik dacht dat ze in Drenthe woonden?quote:Op zondag 5 februari 2017 15:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Topografisch gaat het niet zo best met je vandaag...
Nee joh ze zijn bij mij thuis geweestquote:Op zondag 5 februari 2017 15:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]![]()
Dus je bent langs Zwolle gereden en je komt hier niet eens even buurten?
quote:
Ah zoquote:Op zondag 5 februari 2017 15:24 schreef just me het volgende:
[..]
Nee joh ze zijn bij mij thuis geweest
Mocht ik weer eens in de buurt zijn geef ik wel een seintjequote:Op zondag 5 februari 2017 15:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ah zoFijn dat het gezellig was
oeh, tofjesquote:Op zondag 5 februari 2017 15:24 schreef just me het volgende:
[..]
Nee joh ze zijn bij mij thuis geweest
Oeh oeh...quote:Op zondag 5 februari 2017 15:36 schreef Elfletterig het volgende:
Als ik het kan redden, wil ik om 18:00 uur wel een showtje doen. Maar wordt nog hard aanpoten (ben Spotify-playlist aan het maken), dus iemand anders mag ook hoor
Hopelijk heb je snel weer geluid.quote:Op zondag 5 februari 2017 15:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oeh oeh...
Mag i............ oww wacht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |