Matthiasquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:36 schreef Stien_Struis het volgende:
Die had toch eerst andere naam al?
ik bedoeldequote:
Godverdomme, ik sta op het punt om in te breken in de albert heijn.quote:
Nee laat maar, pallets sorteren is niet mijn ding.quote:
Lassen toch met een leraar die je pestquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:38 schreef halfway het volgende:
[..]
Nee laat maar, pallets sorteren is niet mijn ding.
He hallo! als ik je nodig heb dan rammel ik wel met een oude pispot.quote:
dat is helemaal niet waar. je kan met een mbo2 diploma veel meer dan alleen pallets sorteren.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:38 schreef halfway het volgende:
[..]
Daar zit vet geld in man.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:38 schreef halfway het volgende:
[..]
Kom maandag maar dan, dan krijg je een bezem, wees er zuinig opquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:39 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
dat is helemaal niet waar. je kan met een mbo2 diploma veel meer dan alleen pallets sorteren.
Heb geen idee? Doe gewoon wat meequote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
Is dit wat tegenwoordig de KLB weekendbagger heet?
waarom worden er zoveel topics over mij geopend? vet raar gewoon.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
Misschien eens wat minder vaak dom reageren, het is maar een optie.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:42 schreef Anthonie24 het volgende:
waarom worden er zoveel topics over mij geopend? hoofdpijn!
Neen, slechts pareltjes.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je beetje pep enzoquote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:54 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Boeie, gewoon gelijk doorgaan.
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:58 schreef 6star6lord6 het volgende:
Dit is het officiële weekend bagger topic.
Ga werken sukkel.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:58 schreef 6star6lord6 het volgende:
Dit is het officiële weekend bagger topic.
Mooij iddquote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:00 schreef Renesite het volgende:
[..]!!!! NIET WAAAR !!!!!
!!!!111 ZO MOOy
Hoe hoog is je uitekering?quote:
Wat nou als het nooit te laat is.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:05 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik leef met je mee man, voor je het weet is het alweer laat.
Dan ga je zonder te slapen werken.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:08 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Wat nou als het nooit te laat is.
Een keer gedaan.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:10 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dan ga je zonder te slapen werken.
Op mijn werk hadden we ooit flink wat Finnen om machine om te bouwen, die lagen massaal te slapen in de berm naast fabriek toen ze de kroeg uitgedonderd waren.quote:
Werden ze ontslagen?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:15 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Op mijn werk hadden we ooit flink wat Finnen om machine om te bouwen, die lagen massaal te slapen in de berm naast fabriek toen ze de kroeg uitgedonderd waren.
Lol hebben jullie ook zo'n chainmessage gekregen. Ik heb hem doorgestuurd xDquote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:18 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Werden ze ontslagen?
Ik wel een week later
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:25 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Nee die liepen de 1e uren nog wat verdwaald rond maar waren wel vakmannen.
Doorgestuurd naar Hugoquote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:23 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Lol hebben jullie ook zo'n chainmessage gekregen. Ik heb hem doorgestuurd xD
Hij was van sociale partijquote:
lekker geslapen jochie?quote:Op zondag 5 februari 2017 15:22 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
morgen.![]()
....nou ja.....onderhand al middag....maar goed.
Je hebt toch slotjes bij je?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 22:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
ja eindelijkquote:Op maandag 6 februari 2017 16:58 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
nee hoor. leuke UI heb je trouwens.
dus het is je toch gelukt eindelijk.quote:
Is jou inmiddels ook al iets gelukt wat je al lang aan het proberen bent?quote:Op maandag 6 februari 2017 17:03 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
dus het is je toch gelukt eindelijk.staat een stuk beter vind ik.
poepen!? nee niet echt....sowieso moet ik het maar eens snel gaan leren zeg maar....anders komt er een dag dat mijn reet gaat exploderen.quote:Op maandag 6 februari 2017 17:10 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Is jou inmiddels ook al iets gelukt wat je al lang aan het proberen bent?
Liever vandaag dan morgen.quote:Op maandag 6 februari 2017 17:12 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
poepen!? nee niet echt....sowieso moet ik het maar eens snel gaan leren zeg maar....anders komt er een dag dat mijn reet gaat exploderen.
ik mag hier zo vaak komen als ik wil. LUL!!!quote:Op maandag 6 februari 2017 21:09 schreef ikbenniethaan33 het volgende:
Anthonie24
Wat doet deze klapjosti nog op FOK!? Echt mensen met een IQ lager dan 100 horen hier niet.
Iets met begrijpend lezen.quote:Op maandag 6 februari 2017 21:30 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ik mag hier zo vaak komen als ik wil. LUL!!!
Die komt er niet. Hij is al met de vuilniswagen mee.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:29 schreef Barrah het volgende:
Is de crematie van Anthonie24 al geweest trouwens?
Ik zou graag zeggen: ik leef met je mee.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 00:25 schreef spiritusbus het volgende:
De teleurstelling die zich meester van je maakt bij het lezen van een reactie van matthias is niet te beschrijven.
Zijn huis*quote:Op maandag 6 februari 2017 22:34 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Die komt er niet. Hij is al met de vuilniswagen mee.
iets met jouw lelijke UI.quote:Op maandag 6 februari 2017 22:05 schreef ikbenniethaan33 het volgende:
[..]
Iets met begrijpend lezen.
Nee ik heb een foto van jou bewerkt zodat het enigszins toonbaar is.quote:Op zondag 5 februari 2017 19:53 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
ben jij dat toevallig op die UI?
HAAAA!quote:Op dinsdag 7 februari 2017 16:09 schreef Witchybitch het volgende:
[..]
Nee ik heb een foto van jou bewerkt zodat het enigszins toonbaar is.
Als ik mijn eigen hoofd zou gebruiken wordt iedereen jaloers zo knap ben ik.
je moet even je mond houden tegen mij.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 18:38 schreef ikbenniethaan33 het volgende:
[..]
Echt wat een slim persoon ben je! Ik ben trots op je!
En andersquote:Op dinsdag 7 februari 2017 18:39 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
je moet even je mond houden tegen mij.
Wil je het dan wel filmen?quote:Op dinsdag 7 februari 2017 22:04 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
en anders ga ik mijzelf slaan met een bloempot.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |